Dagens outfit: Ny jakke!

Hei kjære lesere!

I dag har vi ikke gjort annet enn å være hjemme, trillet tur med snuppa og bare slappet av. Så, ikke veldig mye å blogge om med andre ord!

Tenkte å vise dere min nye fine jakke, er rett og slett helt og holdent forelsket i den! Den er så…. meg!  Rosa med fuskepels, kan det bli bedre? Ikke bare er den fin å se på, den er rett og slett helt herlig å ha på seg Tobarnsmamma som jeg er, går jeg som regel for klær som er behagelige da det er mye tøy og bøy iløpet av en dag! 

Rosa parkas med fuskepelsHER , Blondegenser/kjole HER og leopard-kosebukse HER( den er helt herlig å ha på!)

 

Hva synes dere om min nye jakke? 

30 kommentarer
    1. Enig med A-J. Jakka er fin på deg, Heitmann. 🙂
      …og bildene er også fine. Som alltid. 🙂
      Mvh, Per.

    2. Herregud! Jeg syns denne bloggen bare blir bedre og bedre. Er du den eneste tobarnsmoren i verden kanskje? ha ha. Og den jakken, det er en jakke jeg ville brukt på barneskolen! ha ha

    3. Helt ærlig; hvordan regner du med at du noen gang skal bli tatt seriøst i en jobbsammenheng – eller bli tatt seriøst, generelt i livet? Du henger deg selv ut for å tjene mest mulig penger på “å sitte på ræva”. Man ser at hele mimikken i trynet ditt er tilgjort. Synes det lyser “jeg lager duckface for å hanke inn gryn!” lange veier.
      Ser ut som et kjipt og billig stoff på den jakka. Men man velger kanskje klær som reflekterer personlighet og oppførsel? 😉

    4. Hva?! Er du tobarnsmamma? Det har jeg IKKE fått med meg! Haha Den jakken var like fin som deg;) Du blir nok alene om å vanke rundt i den, å det er jo positivt på en måte.

    5. Hvor mange ganger må du understreke at du er TOBARNSMAMMA? Du skriver om det som om du er den eneste i verden som har to barn. Min bestemor har 6 barn, men tror aldri hun noensinne har omtalt seg som seksbarnsmamma… I hvertfall ikke for å oppnå sympati og beundring!
      Hva er grunnen til at du så inderlig må understreke at du har to barn, alle som leser bloggen VET jo det…

    6. Den jakka var langt fra fin å se på, kanskje den hadde vært fin på barneskolen/barnehagen. Blodharry spør du meg, men det passer jo fint til deg

    7. Til deg over ..
      Om du gidder og lese tekst , ikke bare kommentere så ser du at hun har skrevet hvor alt er kjøpt med link under det nederste bilde ..
      Syns også folk kan Slutte å kommentere dritt hele tiden!

    8. Haha, ler litt av disse hatekommentarene over her, bra du er deg selv:) Jakka passa deg virkelig midt i blinken, Rannveig, den var knallfin! 😀

    9. Wow for en stil! Hadde slik stil selv, ja i en alder av 14 år! Takk gud for at det er nån år tilbake da;)

    10. Elsker jakka!
      Tydelig å se at folk som kommenterer at stilen tilhører en barneskoleelev, har hjerne tilsvarende en barneskoleelevs. Hvis de er litt oppdaterte, så vet de at pasteller har vært in i det siste, og da også på jakker og kåper. Har leita etter en fin, rosa jakke en stund nå og nå fant jeg en perfekt en!:-D hvordan er den i str? Så at den kun fantes i one-size…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg