To mammaer!

God kveld kjære lesere! 

Først og fremst må jeg bare få si at jeg tror veldig mange misforsto mitt forrige innlegg! Jeg angrer på ingen måte på at jeg har fått barn, herregud! Jeg elsker de over alt her i verden og har aldri angret et sekund. Det innlegget var selvfølgelig satt litt på spissen for å få unge jenter til å forstå hva det faktisk innebærer å få barn i tenårene med dårlig økonomi og det som innebærer! 

Som jeg nevnte for dere for et par dager siden, har vi idag hatt koselig besøk av en liten familie! Hadde aldri møtt de før, men alltid koselig å bli kjent med nye mennesker, og spesielt morsomt når de har barn! I tilegg har vi også tilfeldigvis felles bekjente! 

Men… denne familien er så absolutt ingen A4 familie. De er nemlig to mammaer, og at de har turt å følge drømmen sin om å få lille skjønne Emilio ved bruk av donor i så ung alder og ikke har latt det stoppe dem, synes jeg er utrolig tøft gjort! Jeg blir virkelig imonert, og det står stor respekt av valget deres om å følge drømmen! De var også utrolig koselige mennesker. Tiden gikk fort, og barna koste seg og leket og vi spiste taco. Hadde egentlig tenkt å bake gulrotkake til dessert, men det ble det desverre ikke tid til. For denne dagen har virkelig gått i ett!

 

I dag kom også ENDELIG mildværet og kramsnøen til oss, og vi benyttet såklart muligheten til å dra ut å lage snømann! Det var stas. Glemte å ta bilde av vår ferdige snømann, så det får vi ta en annen dag. Vi lagde hvertfall en kjempe-snømann! Er morsomt å være litt barn igjen avogtil. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig! 

Årets første snømann, og Nathaniel sin aller første snømann

Hva har dere gjort i dag? 

46 kommentarer
    1. Se på deg da, du som var så imot slaskete mødre med håret i strikk.. Du har besøk for Guds skyld, Get dressed.

    2. Du er så pen!! Hvor er kjolen du har på headeren din fra? 🙂
      Og når jeg først faktisk kommenterer, må jeg også få komme med at du er en veldig skjønn jente. Jeg forstår meg virkelig ikke på de som sier noe annet. Synes du virker som en sprudlende og glad jente med masse latter og liv. Hadde du vært i min vennegjeng hadde nok du vært en favoritt 🙂

    3. Flotte bilder. Liker spesielt utebildene. *Barnslige Bottolf baser i snøen*. 😉 Var sikkert gøy for Nathaniel, også. 🙂
      Mvh, Per.

    4. PS.
      Enig med deg i at de flotte jentene er tøffe. Har ei kusine som har gjort det samme. Ja…imponerende! 🙂

    5. Studiegruppen min er i gang med prosjektpraksis og vi trenger fremdeles noen fler svar til undersøkelsen vår. Dersom dette er aktuelt for deg å svare på eller for noen du kjenner blir vi takknemlige for hjelp.
      Vi er en gruppe 2års-sykepleierstudenter fra Høyskolen i Oslo og Akershus som har praksis knyttet til en svangerskapspoliklinikk. Vi skriver prosjektoppgave om fødselsangst, og ønsker at mødre som har opplevd dette kunne tatt seg noen minutter på å svare på vår spørreundersøkelse (åpne lenken under). Svarfristen er Onsdag 5.2.14. Håper så mange som mulig kan delta, på forhånd takk!
      https://www.surveymonkey.com/s/H5TQXH5

    6. Kan ikke si at hårsveisen var sveisen nå gitt. Er ikke mye lekkert med mørk ettervekst på blekka hår 🙁
      Ser ut som om du er på vei igjen også, kan se en liten mage på bilde nr 3 og 4 🙂

    7. Rannveig er gravid igjen, hun har bekreftet dette til flere i Oslo, men hun vurderer abort, så hun vil ikke ut med det offentlig enda.

    8. ÆRLIG TALT så latterlig…. dere som sier at hun er gravid osv. og at hun har bekreftet osv. det er bullshit. Ta dere en krone og kjøp dere et liv, dere trenger ett…

    9. hun som er så imot abort kan jo ikke vurdere det. Tror nok ikke hun er gravid, men man kan gjerne se litt gravid ut etter svangerskap i visse positurer. Slutt med denne måten å spekulere på. Få dere et liv 🙂

    10. Så dum tror jeg ikke rannveig er at hun er gravid igjen.. har vel lært nå etter to uplanlagte svangerskap, å bruke prevansjon!

    11. Er det ikke kjedelig å sitte å finne på rykter?
      Kan ikke Rannveig få kose seg og slappe av og glemme ettervekst og alt annet dere finner på å mase om?
      Jeg blir utslitt av å lese kommentarene som går igjen i alle innleggene hennes, Rannveig står gjennom alt sammen, mens dere bare fortsetter og fortsetter. At dere gidder!

    12. Herregud, rannveig, hva slags psyke har du, som holder ut med alle disse ryktene? Alenemor og gravid.. Man skal høre mye! Å kjase om ettervekst og slaskete bekledning er en ting, men å sitte bak skjermen å finne på ting som ikke har rot i virkeligheten, er jo direkte ondskapsfult! Hva slags liv har dere egentlig folkens??

    13. Enig med siste anonym her. Du er tøff, Rannveig, som faktisk gidder og orker å fortsette å blogge når det er så mange barnslige folk der ute som bare skal kommentere drit. Greit nok at ikke alle kommentarer trenger å være positive, men det går an å kommentere konstruktivt. Og jeg tenker alltid at har jeg ikke noe fint å si, så holder jeg kjeft 🙂
      Stå på videre, og ikke bry deg om de som på død og liv MÅ slenge dritt 🙂
      Btw, kjempefint innlegg 🙂

    14. Så koselig med besøk! 🙂 Har Anniken og Cathrine blitt sammen igjen?? 😀 Leste bloggen deres, men så forsto jeg at det ble slutt, så hadde vært veldig koselig om de hadde funnet tilbake til hverandre! 🙂 Lille gutten deres er jo så vakker!!
      Du ser kjempe bra ut Rannveig, tragisk at folk må slenge dritt til deg hele tiden.
      Ha en fin kveld videre!

    15. Ingrid: jeg kommer bare med fakta og det jeg kan se. Håret har ettervekst som ikke er pent, og hun ser gravid ut. Har ikke svat før, fordi jeg ikke har hatt tilgang til nett før nå. Så nå vet du det.

    16. Undrende: så man måå påpeke fakta? Går du også bort til feite folk og sier de er feite bare fordi det er fakta? Kommntaren din var kun ment for å være frekk, enkelt og greit! Aka nettmobber!!

    17. Undrende: du kan bare innse det, du er en nettmobber, du er ett av disse ufyselige menneskene som prøver å ødelegge andre sitt liv, du er den personen som må rakke ned på andre for å føle deg bedre, eller så er du bare en ond jævel som ikke fortjener å være på denne jorden. Velg selv! Å ja, til slutt.. “Det er bare fakta! Det er jo ikke vondt ment.. Smask:* <3.... "

    18. Silje: siden jeg er et så ondt menneske i dine øyne som ikke fortjener å være på denne jord, sier jeg takk for meg nå. Takk for alt! Du får kjenne på samvittigheten din nå 🙁

    19. Det er vel ingen som virkelig med hånden på hjertet hadde blitt overrasket dersom R hadde blitt gravid igjen…? Eller?

    20. Hahahahaha døøøøøør om Rannveig er gravid enda en gang!! Virker jo ut som at hun har fødselsdeprisjoner, så om hun får enda en nå lurer jeg på hvordan det går..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg