Skal du ta taxi? IKKE bruk Nedre Romerike Taxi!

Har ikke orket å blogge før nå, rett og slett fordi dette har vært en ganske kjip dag.

For all del, dagen startet fantastisk som de fleste andre dager! Sto opp med mine vakre barn, gjorde Nathaniel klar for barnehagen,og gjorde etterhvert meg og Emma klar for å dra ut. Jeg og Nathaniel hadde nemlig time til legen i dag, og i og med at det går 3 busser om dagen her vi bor, må vi bare tilpasse oss det. Så selv om vi ikke hadde legetime før 12:40, så måtte vi ta buss 10:15. Greit nok det altså, vi tok bussen og dro til Lillestrøm torv og shoppet litt mens vi slo ihjel litt dødtid, og dro deretter til barnehagen for å hente Nathaniel og trille til legen. Fikk forresten prøvd det nye fine søskenbrettet for første gang i dag, og det var bare helt fantastisk, og Nathaniel elsket å stå der.. var såå fornøyd!!

Har tatt bilder av det, som jeg desverre ikke finner på tlf nå! Men viser dere dette fantastiske bildet i stedet! <3

Gullegutten kjører gravemaskin mens vi venter på taxi!  Noe som var stor stas. 

Etter legetimen trillet vi til barnehagen igjen for å hente resten av tingene vi skulle ha med, og jeg ringte for å bestille taxi hjem. Nedre Romerike taxi. Noe jeg snart skulle få innse at jeg aldri skulle ha gjort. Telefonsamtalen gikk greit for seg, det var ikke det. Damen i andre enden var hyggelig, og jeg presiserte at jeg trengte en stasjonsvogn med plass til barnevogn, et nyfødt-bilsete, og et i størrelsen større til Nathaniel. Det var greit. Fikk beskjed av damen i andre enden om at jeg MULIGENS MÅTTE VENTE ETT KVARTER. Det var jo for oss helt greit. Vi ventet ca 10 min før jeg begynte å kle på barna for å gå ut og vente på taxien som skulle komme….endelig skulle Nathaniel få en litt kort dag i barnehagen og vi skulle hjem og kose oss… trodde jeg. 

Etter å ha ståt utenfor barnehagen å ventet en halv time, kjente jeg at jeg begynte å bli litt irritert. Ikke voldsomt, men nok til at jeg tok opp telefonen for å ringe Nedre Romerike taxi for å spørre om bilen var langt unna. Denne gangen ble jeg attpåtil møtt av en frekk person som nesten kjeftet på meg fordi jeg ringte å spurte. Han sa i en sur tone at jeg ikke kan forvente at de bruker så kort tid på å få tak i to barneseter. Dette til tross for at det var ett kvarter siden jeg fikk beskjed om at taxien skulla ha vært der. 

Etter dette ventet vi i ytterligere 3 kvarter ute. Ungene ble mer og mer utålmodig og skreik på hver sin kant. Fikk rett og slett NOK og ringte tilbake til Nedre Romerike taxi, og forklarte at nå har jeg stått å ventet i over en time på taxi med to små barn som begynner å bli veldig utålmodige, og det samme var jeg selv! Etter en liten stund på telefonen sa han plutselig at nei, her var det INGEN TAXI PÅ VEI .Men han skulle sørge for at det ble sendt en bil så raskt som mulig, det ville ta ca et kvarter fikk jeg beskjed om. Så, etter rundt 20 min, fikk jeg igjen telefon fra Nedre Romerike Taxi. Denne gangen fikk jeg beskjed om at nei, de har faktisk ikke taxier med to barneseter og plass til vogn. MERK DERE, DETTE FIKK JEG BESKJED OM ETTER Å HA STÅTT UTE Å VENTET MED BEGGE BARNA I NESTEN EN OG EN HALV TIME. På en taxi som aldri var bestilt fra dem, og som aldri hadde tenkt å komme. 

Selv om mannen i andre enden var hyggelig han, forklarte jeg at jeg rett og slett var rystet over at de behandler kundene sine på denne måten, og at det er helt uakseptabelt at jeg står her ute i kulda og venter så lenge med to små barn ! Greit nok at de ikke klarte å skaffe meg en taxi, men det burde jeg ha fått beskjed om innen det første kvartet jeg fikk beskjed om at det ville ta før taxien skulle komme. IKKE ETTER 1,5 TIME. Snakk om dårlig kundeservice… eller skal man si, ingen kundeservice i det heletatt. Han nektet også etterhvert på at damen jeg bestilte taxi av i utgangspuntet, hadde sagt at det skulle ta ett kvarter. Det var så drøyt!

Det stopper ikke der…  etter å ha fått beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg, så sto jeg jo da der i barnehagen, 7 km unna der vi bor og med begge barna. Hadde jeg visst at dette taxihelvettet skulle ta så lang tid, hadde jeg jo tatt den ene av de 3 bussene som går til der vi bor, for lenge siden! Men, på grunn av Nedre Romerike Taxi hadde jeg altså gått glipp av den også, og vi hadde med andre ord intet annet valg enn å gå inn i barnehagen igjen og vente på at Willem skulle bli ferdig på jobb og komme å hente oss. Etter omtrent 5 minutter etter jeg hadde tatt av begge barna utedressene, ringer Nedre Romerike Taxi til meg. NÅ har de skaffet meg taxi! De kunne jo like greit bare latt være, tenker jeg .Jeg tror de gjorde det fordi de følte seg presset med tanke på at jeg fortalte dem at dette kom jeg til å skrive på min blogg, en av Norges mest leste. 

Vel, hallveis på veien ser jeg at taxometeret står på,, og det har det gjort hele veien, også mens jeg var inne i barnehagen og kledde på ungene igjen ettersom vi fikk beskjed om at det ikke ville komme noen taxi. Jeg er en person som ikke holder tilbake på noe dersom jeg mener det er urettferdig! Så jeg spør taxisjåføren rett ut, dere mener vel virkelig ikke seriøst at jeg skal betale dere 400 kr fordi DERE har gjort en stor feil ?! Da ble taxisjårøren snurt, og begynte å bable om at hvor i helvette står det at jeg ikke skal betale selv om jeg må vente osv…  

Dette gjorde meg rett og slett rimelig forbanna og rystet! De kan jo ikke kreve penger fra kunder som har stått å ventet i 1,5 time etter en taxi som egentlig aldri var bestilt. En stor feil fra deres side. Sjåføren begynte nå å bli skikkelig frekk, bråstoppet og både truet med å kjøre meg tilbake til Lillestrøm og både det ene med det andre. Med andre ord skikkelig uprofesjonell. Jeg forklarte han at jeg skal betale, MEN de må aldeles ikke tro de slipper billig unna dette! 

OG , det er grunnen til at jeg skriver dette innlegget her nå Jeg mener andre må forstå hvor elendig Nedre Romerike taxi behandler kundene sine, og at du aldri kan stole på at du har fått en taxi eller ikke. De kommuniserer nemlig ikke med hverandre. 

Imorgen skal jeg ringe å kreve mine penger tilbake, om ikke dette skjer vil jeg personlig sørge for at de får et mye større mediesøkelys på seg! Ikke et smart valg fra deres side. De har virkelig tullet med feil person 🙂 

Ikke ring dette nummeret dersom du er ute etter god service! 

Takk for meg. 

102 kommentarer
    1. Hvis du leser blogginnlegget først, kjære Lene.
      Da får du kanskje med deg at de gikk inn i barnehagen for å vente på Willem, men da måtte de vente til han var ferdig på jobb. Jeez, prøver folk virkelig bare å finne ting fortest mulig å klage på eller? Tullinger.

    2. Syns synd på dere! Hørtes helt pyton ut! Bra du reagerer, stå på!! Skal iallefall aldri bruke taxier derfra, det er sikkert!!

    3. Du skal ikke “kjøre” litt på å få den lappen din da? Herregud så lang tid du har brukt. Burde tatt den når du var 18 år. Bosette deg ett slikt sted med to små barn. Snakk om å BE om ekstra arbeid. Hadde du ikke hatt penger hadde jeg skjønt det. Men det snakker jo du titt og ofte om at du har så mye av. Amen og takk for meg

    4. Jeg er generelt kanskje ikke din største fan, og ikke enig med mye av det du sier. Men, akkurat nå – så synes jeg synd på deg. Ingen skal bli behandlet slik, og synes det er bra at du setter litt søkelys på dette! Lykke til 🙂

    5. Hahahahaha ler så jeg griner…sikker på de leser bloggen din og behandler deg deretter 😉 watch your words 😉

    6. Så utrolig uprofesjonelt og barnslig du er av deg, Rannveig. “Jeg sa jeg skulle skrive det på min blogg” – tror du at saken blir så mye bedre når du truer med sånt vås. Er jo ingen som tar det du skriver seriøst. Du elsker å provosere og overdrive, og når du skriver om det her tenker jeg bare overdrivelse fra din side, nettopp fordi du har gjort det så mange ganger før. Tror ikke nedre Romerike taxi heller tar dissa trusla dine så seriøst, i hvertfall ikke på den måten du tar det hele opp. Lavmål

    7. I dont belive you! Ja du fikk helt sikkert dårlig service, men jeg tror du overdriver;) Et tips fra en mamma til en annen, bruk hals eller en ullhals under luen til sønnen din, og datteren din. Da er det tett fra tipp til nesten brystet, så vind og kulde ikke kommer seg inn:)

    8. Stakkars! Venting med barn i kulden er en ting, men venting med to så små i sååå lang tid, DET er drøyt. Jeg håper virkelig du får tilbake pengene dine for dette er rimelig uretferdig!

    9. Fy faen, sier jeg bare.. Vet faen ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde blitt behandlet på samme måte, og jeg har bare ETT barn jeg hadde måtte håndtere i en lignende situasjon. Det er fullstendig rett og rimelig at du skriver dette innlegget, og takk for at du gjør det også! 🙂

    10. Satan kor latterlig å be ho ta lappen fordi ho ringte taxi! Ho må nu få lov å kunne trekke pusten uten at nån ska kritisere åndedraget hennes nord og ned. Tards

    11. Var bare et tips da, var ikke vondt ment. Men uansett om dere skulle ut å vente i 5 minutter, så er dere ute. Det tar 2 sec å ta på en hals, det finnes også supre reima luer som har lue og hals i ett. Har selv to barn som som går i barnehage, de har ikke vært syke siden mars i fjor, å det var vannkopper på rundgang;)

    12. jeg vet akkuratt hvordan du har det.. Jeg ventet i 2 timer på bergen taxi. + min datter hadde feber. Og vi ble også love om og om igjen at den var på vei.. Så var det ikke en gang send mld om at vi trengte taxi. eg ringte ca 8-10 ganger til bargen taxi uten hell.. Tilslutt kom det en taxi etter 2timer og 40 min. Og med full pris.. vi bor 15 min unna stedet vi ble hentet på.. altså 15 min med bil. Og taxi turen kostet 689 kr.. Jeg sendte inn skriftlig klage. Men fikk ikke en krone igjen..
      Men så gikk eg personlig ned og truet med avisen og advokat.. Og da fikk eg alt igjen..
      så vet akkuratt hvordan du har det

    13. Kjære deg! Vist du har så god råd som du gir utrykk for.. Hvorfor i alle dager skal du lage en så stor sak av usle 400 kr? Særiøst! 😉

    14. Helt riktig av deg å skrive din opplevelse her på bloggen. Det er sånn man kommer slik dårlig kundebehandling til livs!

    15. Lurer på hvorfor du alltid er så uheldig når du skal gjøre noe? Bagasjen forsvinner eller blir ødelagt, personalet er frekke mot deg, taxien kommer ikke osv. Selv har jeg reist land og strand og aldri vært i nærheten av slike opplevelser.

    16. Litt fakta om taxibransjen.
      Det er opptak av ALLE samtaler til og fra sentralen, så hvem som sa hva eller ikke hva, det kan dokumenteres.
      De færreste taxier kjører rundt med barneseter i bagasjen. Årsak: Da er det ikke plass til kunders koffereter og bager, som de fleste passasjerer har med seg. Sjåføren må enten hente dette på en plass, eller være en spesialtransporttaxi, som har dette med seg fast.
      Sjåfører er selvstendig næringsdrivende, og er i sin fulle rett til å takke nei til turer de ikke tjener på. Først kjøre for å hente barneseter, montere disse, tar tid, og så kjøre en kunde syv km. Jeg hadde glatt takka nei til noe sånt om jeg hadde vært sjåfør. Det er ikke noe menneskerett å få drosje, spør stakkarene som sitter i rullestol, hvor lenge DE må vente. Du har selv valgt å bosette deg avsidesliggende, og gjøre deg avhengig av et ikke utbygga kollektivtilbud. Drosjebil med to barneseter er ikke å anbefale å gjøre seg avhengig av. Om du får igjen penga eller ikke, det avgjør saksbehandler. Men jeg nevner igjen at sjåfører er selvstendig næringsdrivende, og eier sentralen. Ikke tro at VG eller DB eller RB gidder å skrive en sak om dette. Og de kan selv velge hvilke turer de vil ta. Hvordan tror du blinde med førerhunder har det, når de ikke får være med i taxien pga hunden? ALt dette vet jeg fordi jeg i mange år har jobba i taxibransjen. Ha en fin dag.

    17. Det er jo en prinsippsak at hun bør få tilbake pengene etter så dårlig behandling! Det handler ikke om at hun ikke har penger.

    18. Anonym: det var vel ikke de usle 400kr det var snakk om, men DRITT service fra taxien. Er du mye dum i hode? Ingen skal måtte stå å vente 1,5 t på en taxi hvis noe annet er lovd eller avtalt, spesielt ikke med to små barn. Syns jeg ser at dere hadde syns det var ok!
      Bruk tiden deres på annet enn å sitte her å snakke dritt. Voks opp!

    19. Kjære Rannveig!
      I url-feltet i denne kommentaren har jeg lagt ved en link til ett av mine siste blogginnlegg. Jeg synes nemlig at du er en så god blogger, som fortjener ditt eget domene. Jeg gikk fra vektlofterjenta.blogg.no til vektlofterjenta.com for litt over ei uke siden, og jeg er så glad for at jeg tok det valget! Husker jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre, men jeg valgte til slutt å satse.
      Blogg.no har altfor lav sikkerhet, og min blogg ble blant annet hacket. Ønsker ikke at det skal skje med din, og anbefaler deg derfor å bytte til eget domene. Ta gjerne en titt på innlegget mitt der jeg forteller positive og negative sider ved det å bytte, samt også hvordan man gjør det! 🙂
      Mvh.
      Linn Therese
      vektlofterjenta.com

    20. Har også opplevd dårlig service av de. De kastet bare kofferten min ut av taxien så den knuste å den måtte taipes for å få den med på flyet. Taxi sjaføren bare stakk og hjalp ikke å klage.

    21. Fy søren så frekt, man behandler ikke kundene sine på den måten !
      Noen mennesker er helt dumme, rett og slett ! Stå på, du er den beste bloggerne noensinne 💕

    22. Helt ærlig.. Jeg er drosjeeier selv, og hadde du sittet i min bil hadde jeg kastet deg ut om du begynte å true med å ikke betale. Sjåføren har ikke noe med sentralen å gjøre annet enn at han får turene sine tildelt derifra. Hva de har sagt eller ikke kan ikke han stå for. Her er det sentralen som har driti på draget antageligvis. Det er ikke verre enn at du sender inn en klage. Alle samtaler blir tatt opp og lagret nettopp pga. klagesaker. Å true med å skrive sånne innlegg i ” en av Norges mest leste blogger” blir bare teit og barnslig.

    23. Hei Rannveig. Helt ærlig skjønner jeg ikke hvordan du orker å blogge. Leser ofte i kommentarfeltet, og det er virkelig alvorlig personhets som foregår der. Jeg er ikke superfan av deg på bakgrunn av noen veldig generaliserende uttalelser om spesifikke folkegrupper, likevel kunne jeg aldri tenkt meg å ty til nettmobbing av den grunn. Håper du får pengene igjen av taxisentral, stå på med bloggingen! Hilsen leser

    24. De fleste er avhengig av taxi og jeg tror ikke at selv om du skriver et dårlig omtalt innlegg om hvor dårlige de er, så tror jeg faktisk ikke de stopper å ringe nedre Romerike taxi.

    25. Er (for sikkert første gang) enig. Slik dårlig service skal man ikke være nødt til å få. Lurt å legge det ut på bloggen så de får seg “en på trynet” 🙂

    26. men når det er sagt, så burde du absolutt få ut fingeren og ta lappen! Hvertfall når du har bosatt deg sånn som du har, og har to små barn. Du forteller jo stadig vekk om hvor mye penger du tjener på bloggen, så kanskje bruke det på noe fornuftig som lappen?:)

    27. Du har hatt max uflaks. 🙁 Kommer an på hvem man treffer, tror jeg. Men service skal ytes likt til alle av alle i en servicenæring! Selv har jeg noe god erfaring med OsloTaxi…MEN…har også gitt dem et “sant Helvete” for nesten det samme som du beskriver.
      Og kr. 400,- er ikke viktig. Men prinsipper ER !
      Go get’em, girl. Lykke til. 🙂
      Mvh, Per.

    28. Betyr takkformeg at vi slipper å se driten din mer??? Cesilie.
      Yay, hooray, takke faen and all that shit ! 😀

    29. Kan jeg få si noe mer ? 😉
      Alexandra : Enig. Flott med søkelys på dette. For mens enkelte næringer lever i troen på at de er der for forbruker…OSS…er det jo omvendt. Uten forbrukere…OSS..ingen næring! Det syns jeg de bør “take to their hearts”. Så alle… bare heng ut næringer som ikke tilfredsstiller deres ønsker og behov!
      You hear, Bottolf ? Attack!! 😉

    30. Kathrine H:
      OsloTaxi tok MEG seriøst etter en forside på Dagbladet midt taxisvindelsaken. VELDIG seriøst! 🙂
      Good timing!
      En næring uten kunder…oss…er i ytterste konsekvens ikke lenge(r) en bærekraftig næring.
      Mvh, Per.

    31. Har mine betvilsomheter på at dette er virkelig den lyse sannhet. Du lagger som regel skylda på alle andre hele tiden, refererer til charterfeber. Der disse 2 jentene alltid var de slemme, men så viste det seg at sannheten var noe helt annet…

    32. Betvilsomheter, faktisk!!! Hahaha…er d mulig? Realist er alltid her m noe drit. Men for faan, charter er gammalt nytt. Hva har d m dette innlegget å gjøre??? IDIOT!!!

    33. Lol så mye dritt hun får! Hadde det vært hvem som helst annen så hadde dere vært på h*ns side! Fordi hun har mte penger, eller bruker penger på andre ting enn kanskje du ville gjort, betyr det at hun fortjener å få så dårlig kundeservice?! Nei. Ingen fortjener det. Jeg kan love dere at jeg hadde gjort akkurat det samme om jeg hadde hatt en kjent blogg, og jeg tror at mange av dere hadde gjort det også.! Rannveig var bare en helt vanlig mamma som skulle hjem fra barnehagen, sånn som så fryktelig mange. Ikke hennes problem at taxien ikke har tilrettelagt for mødre uten førerkort. Jeg syens de burde ha slikt liggende på sentralen så de bare kan hentes der. Er ikke det en selvfølge egentlig?
      Også i tillegg kreve penger for det?! Greit nok, føreren skal ha pengene sine men da får heller sentralen betale det ass! Det er de som har fucka til alt sammen. Hadde de bare sagt at det ikke var mulig etter de første 15 min så hadde hun jo kunnet ringe noen andre, kanskje mannen, og unngått hele greia.. Åhr, noen av dere altså! (og nei, jeg er ikke rannveigfan herifra til månen. Jeg bare mener at rett skal være rett. Blogger eller ikke)

    34. Dama holder på med lappen! Les litt før dere uttaler dere! Dessuten har vel det ingenting med saken å gjøre..!

    35. så bra at du får det ut, hadde jeg også gjort!!! Fy faen jeg blir så jævli sur på sånne saker som dette! Var som når jeg dro til frisøren, og skulle bare ha noen uskyldige striper. Så ble hele håret kastanjerødt!! Noe som ikke står fint til min gyldne fete hud med urenheter.. Og hun skulle ha 3500 kr!!! Jeg gråt og gråt.. Og fikk heller ikke komme tilbake for å fikse opp i det… Og jeg er fattig student..:( Vi må være sterke å ta tak i ting som dette!! Kjempe bra Rannveig. Ikke gi deg!

    36. til du taxipersonen: i Vestfold har vi taxier, store.taxier med plass til rullestol eller barnevogn..Men må vel være Vestfold service hehe. spesielt i Tønsberg og området rundt 😉 og hu klaget ikke på at dem ikke hadde det,men klaget på at dem lovet en taxi hele tiden og ikke noe service,dem kunne bare sakt ifra,tillegg måtte hun betale for all ventingen!!

    37. Det fine med denne historien at den sier max 50 % av sannheten. En sak har flere sider, og jeg tror ikke helt på denne altså. Kanskje søkerlyset burde bli satt på hvordan konkurrenter betaler deg for å skrive denne saken. Eller hbordan du fører folk bak lyset?
      Hilsen x toppblogger i Norge

    38. Xtoppblogger: jeg kunne fristes til å si at din mangel på kunnskap om norsk rettskriving og korrekt grammatikk er årsaken til at du er “en EKS toppblogger”. Det skal jeg dog ikke. 😉 Det jeg VIL si er at…og nå blir jeg usaklig…det du sier er reinspikka bullshit! (Det betyr pissprat). Hvordan vet du at Rannveig betales av omtalte taxiselskaps konkurrent til å skrive dette? Det er selvfølgelig også usaklig pissprat. 🙂
      Mvh, Per.

    39. Anonym 12.00… Du er jo en enda større idiot som henger deg opp i åssen jeg skriver… Å hvis du drar hue ut av ræva og tenker litt på åssen R klaget på disse 2 jentene og ser på denne saken her så er di ikke så jævelig forskjellige… Hu snakker om andre sine feil, men henne gjør jo aldri noe feil…

    40. Jeg har vært uenig med deg i mange innlegg, men her har du absolutt en sak!! Tror 100% på historien din. Ikke finn deg i denne behandlingen!

    41. Sjøl navnet er jo på trynet. Realist…præhæhæ! For en sjølmotsigelse satt opp i mot uttalelsene. Morna. ;-p

    42. Herregud! Innbiller du deg at du er den enestei verden som har måtte vente på taxi? Di har tydeligvis gjort en feil!! Mennesker feiler, du og, rannveig. Å det at de var så frekke? Du blir jo faen meg uvenner med ALLE! du er svært spesiel virker det som, å tror du er en følsom sjel som tar deg fort nær av ting. Det her var nok et unødvendig syte innlegg av deg. Å om jeg hadde snakket med deg å du trua med å skrive om meg på din BLOGG? Så tror jeg at jeg hadde ledd meg ihjel. Haha ærligtalt. *FJORTENÅR*

    43. Okey. Sjekka litt og fant at REALIST er en feit alenemor til 3. Ik no galt m d. Men når hu hetser andre da blir d galt. Misunnelig på slanke fine jenter much??? Oh jess!!!

    44. Betvilsomheter…? Nå ler jeg på meg hjerteinfarkt. 😀 …Beklager, Realist, men fant du på det ordet helt selv? Tvil, heter det. TVIL. TVIL. :”’-)

    45. Helt enig med deg Rannveig! De som kjører taxi skal gjøre forbrukerne en tjeneste som de så skal få betalt for. Når de ikke gjør den tjenesten, eller gjør den tjenesten på en utilfredsstillende måte, så har man sin fulle rett til å klage. Uansett hva andre taxisjåfører eller hvem det nå er som er uenig i det. Har du betalt for en tjeneste du ikke er fornøyd med, så burde du klage.

    46. Til alle dere som gnåler om at rannveig burde prioritere lappen: HUN DRIVER MED KJØREOPPLÆRING. Er ikke slik i dette landet at det bare er å FÅ lappen. Det tar litt tid 🙂

    47. Anonym, e du fette idiot? “Har selv to barn som som går i barnehage, de har ikke vært syke siden mars i fjor, å det var vannkopper på rundgang;)” SYKDOM SMITTE IKKE VED AT DET E KALDT, unnskyld mæ. Les dæ no litt opp.

    48. Anonym 16.51… Har du selv undersøkt dine egene feil… Ehhhh… Not:)
      Per: hvis jeg er jente, da har det skjedd ett under over natta… Gape høyere en det en kan tygge over er veldig dumt per… Og hvis jeg er feit, da burde jeg slutte i den ene jobben min:)
      Men ja jeg ser selv feilen jeg gjorde… Tvilsomheter… Sånn da var den feilen rettet oppi… Men ser det er 2 som har hengt seg oppi dette:) så le så myyyyyyye dere vil:)

    49. Jenny: Les deg opp selv du. Når man fryser, blir immunforsvaret mer sårbart. Så hvis man har et virus i kroppen, som ikke nødvendigvis kommer til å slå ut, så er oddsen for at nettopp det skjer høyere når man fryser. Fordi immunforsvaret hemmes når man blir kald og virus/bakterier i kroppen dermed får større spillerom noe som ofte resulterer i forkjølelse, influensa, halsbetennelse osv

    50. Men nok nå.
      BloggEier : no’n nye smilebilder ? 😉 du er alltid pen. Men ekstra vakker når du smiler. 🙂
      Mvh, Per.

    51. Realist: beklager at jeg tok deg for å være ei KJERRING. Oh, but wait… med all den bitre møkka di… du er ei bitterfitte…sjøl om du er hankjønn. Ikke vet jeg, men kjerring er du uansett. ; p

    52. Dør… Karma for dritten hi sier og skriver!
      Og for å beholde kroppsstatusen beinrangel burde du jo lett kunne gått de 7 kilometerne hver gang busser kjører fra deg eller taxier unngår å hente deg. 😂

    53. At det ikke var bra kundebehandling fra taxiselskapets side, kan jeg til dels si meg enig i. MEN; Du havner i krangel og krig med ALLE du kommer i kontakt med. Å da er det lurt av deg å gå i seg selv, for å se om det er DU som provoserer fram krig og krangel i enhver situasjon du havner i. Dessuten er det bare PATETISK og LAVMÅL å “true” med at du skal henge de ut i bloggen din, som er den mest leste i landet. Voks opp, Rannveig!!!

    54. Drit i hva de andre frekkasene mener!! Det der er en jævlig ekkel situasjon. Skjønner veldig godt at du vil ta dem!! Det der er nettopp grunnen til at jeg ikke tørr ta taxi, buss, spørre om hjelp fra ansatte i butikk elr klage på noe nettopp fordi jeg er redd de skal bite av meg hue på den måten. Jeg har angst fordi sånne folk oppfører seg på den måten. Mitt syn på omverdenen er ødelagt.

    55. Menneskelige feil, har du hørt om det? Du hadde jo gått de 7 km raskere enn å vente på taxi i utgangspunktet :))

    56. Hvis du visste at det gikk en buss, hvorfor falt det deg i det hele tatt inn å ringe etter taxi? Alle vet at man ikke kan forvente en dritt av taxi-service og taxi-sjåfører!
      og, JO, selvfølgelig skal du betale for en syv kilometers biltur, tross dårlig service. De har likevel gjort en tjeneste som du skal betale for. De eneste pengene du hadde å redde i den situasjonen var de kronene som gikk mens du kledde på barna inne, ettersom det var taxi-selskapets feil at du hadde gått inn og kledd av dem.
      Forstår frustrasjonen, men hvis du tenker deg om så er det ikke sååå ille. verre ting har skjedd 🙂 virkelig ikke nødvendig å bruke bloggen din til å ta igjen på andre, noe du har gjort flere ganger

    57. kommenterer aldri blogger, men fyfaen! hahhahahaa, DIGGER at du gjorde dette mot dem! Høres virkelig ut som at de fortjente dette innlegget 🙂 hadde totalt klikka om jeg var i din situasjon.. bra du ikke gir deg, for det her er ikke grei oppførsel mot kundene sine.

    58. haha serriøst så barnslig du er rannveig : dette skal jeg skrive på bloggen min, en av norges mest leste!!! enn å true de med noe slikt? “tcmn og ida er såååå barnslige” nei, bare nei…

    59. Så mye som du overdriver på denne bloggen og syter og bærer deg er det vanskelig å ta slike “seriøse” innlegg seriøst.
      Å true med å skrive på bloggen får deg bare til å virke som en trassig 15åring som er vandt til å krangle og true deg til det du vil.
      Du burde ta en titt inni deg selv, kanskje det er DU som er grunnen til all den “dårlige servicen” du opplever.

    60. Kan ikke akkurat skryte av nedre romerike taxi selv. Da jeg måtte på sykehus i fort, men det var ikke så alvorlig at jeg trengte ambulanse, dukket aldri taxien opp. Med premature rier i uke 32 tok jeg bussen(!!) til sykehuset. Syns det er elendig kommunikasjon der og dårlig kundebehandling. Jobber man i ett serviceyrke, så bør man oppføre seg deretter også!

    61. Haha, skulle jo faen me trodd at det var ‘ per’ som drev denne bloggen. Han svarer jo på alt av kommentarer.
      Men, uansett. Er absolutt ikke enig i det meste av det du skriver rannveig. Men dette, utrolig dårlig!

    62. Ler når jeg ser at folk skriver at hun lett kunne gått de 7 km.. ja de er jo fristende med 2 små barn som er trøtte å leie. den kundeservicen er jo helt på tryne.

    63. 8 av 10 taxisjåfører hører IKKE hjemme i servicebransjen! Per! Hva betyr mvh? Medium Vannpipe Holder. Med Vannsirede Hender?

    64. De tok det sikkert dritseriøst at du skulle skrive om dem på bloggen! Fordi både du og denne bloggen din ser jo virkelig ut som noe som burde vært tatt seriøst… 😉

    65. Folkens, det er ikke de “usle” 400 kronene som er problemet hennes, men PRINSIPPET og den ræva servicen. Skjønner godt at du ble forbannet, Rannveig, hadde klikka jeg også.

    66. Skjønner at du er utrolig skuffet etter å ha måttet vente såpass lenge for taxi. Her er det, som andre har sagt, sentralen som har vært helt idioter. Det er ikke lett å få tak i to barneseter i en taxi; her jeg bor har de fleste taxiene ikke engang ett barnesete! Taxisjåføren som til slutt kom for å hente deg har ingenting med sentralen å gjøre. Han tjener en liten del av det han kjører inn. Selvsagt kunne han ikke si til deg at du skulle få turen gratis eller billigere – fordi da er det HAN det går utover når han ikke får inn en krone! Så jeg ser at du ikke har blitt behandlet korrekt, men send heller inn en klage i ettertid!

    67. Hvem tror folk at de er egentlig? Her sitter folk bak hver sin skjerm og slenger dritt som en gjeng hormonelle sjimpanser. Fei for dere egen dør før dere slenger med leppa til andre! Evner dere ikke å se at dette er mobbing?
      Leit at du har opplevd så dårlig service Rannveig. Jeg er selv småbarnsmor og hadde blitt minst like forbannet om jeg var i den situasjon. Stå på og ikke la kritikerne ta knekken på deg. De er overhode ikke verdt det 🙂

    68. Folk glemmer at taxi faktisk er en servicenæring! Da skal de jo yte en service, skulle likt å se hva dere hadde sagt om dere ble behandlet sånn i en butikk f.eks. Å vente så lenge på en taxi er faktisk dårlig service, når de sa flere ganger at den var et kvarter unna. Greit at det tar tid å finne barneseter osv, men da må de jo ikke SI at det kun tar 15 minutt.

    69. taxisjoføren har ingenting med det å gjøre, og vissste nok ikke hvor lenge du hadde ventet uansett, han får bare tildelt turer. stakkers mann, når du truer med å ikke betale. Turene hans er de eneste inntektene han har, han lever på å få turer og kunder som betaler…noe som ikke de som ikke er eller kjenner taxisjofører vet… så håper ikke du hadde reagert på samme måte i taxien om du hadde vist det. for det er veldig resepktløst av deg, det er noe du må ta med sentralen!
      skjønner selvføgelig at det var frusterende fra din side, men som sagt det har taxi sjoføren ingeting med, var jo ikke hans feil at du har stått å ventet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg