Vippe-extensions: Før/etter

Hei kjære dere!

Håper dere har hatt en fantastisk dag! Det har jeg. Jeg har nemlig vært så heldig at jeg har fått vært med å hentet Nathaniel i barnehagen i dag, noe jeg satte stor pris på! Det er like herlig hver eneste gang jeg henter han og han blir helt i ekstase over at mamma kommer å henter han der. Gleder meg til jeg kan gjøre det selv hver dag! 

Ellers tenkte jeg å vise dere resultatet av vippene jeg var å satte på på lørdag. Som jeg nevnte for dere hadde jeg jo time hos flinke og søte Tina på salongen Beautyalle, som ligger sentralt til på Bygdøy Alle i Oslo. På Beautyalle utfører de de fleste skjønnhetsbehandlinger, som permanent makeup, et bredt spekter av hud-behandlinger ( F.eks fruktsyrebehandling, for mere info trykk HER)  De utfører også permanent makeup. Selv skal jeg få utført permanent makeup på brynene av Tina nå i Mars, noe jeg ser VELDIG fram til! Hun er så utrolig flink og jeg stoler fullstendig på henne. 

Ellers tilbyr også Beautyalle fillers-behandlinger som Restylane, Juvederm, Teosylal, samt Botox, Har forresten Restylane (1ml) selv, for dere som lurer! Men, nå til oversktiften! Det jeg skal vise dere nå er nemlig mine utrolig smekkre vipper satt på av ingen andre enn Tina selv! 

Som dere ser er det en enorm forskjell! Det er en grunn til at man føler seg “naken” uten vipper når man først har blitt bitt av vippe-extensions-basillen! 

Jeg har ikke maskara på overvippene på noen av bildene, men kun vippe-extensions. 

For å bestille time hos Beautyalle kan du enten gå inn på hjemmesiden deres her.  

For en uforpliktende samtale og evt. bestille time kan du ringe på tlf nr:  400 68 792 eller kontakte de på e-post: [email protected]

Har tatt vipper hos Tina to ganger før, for å se bilder av resultatene av det kan dere trykke >>HER<< og >>HER<<

Hva synes DU om resultatet ? 🙂 

59 kommentarer

Siste innlegg