Prank! Jeg er ikke gravid!

Forrige innlegg tok jo helt av! Okei, la meg forklare.. 

I går spiste familien hjemmelaget pizza til middag. Den var tilogmed så ekstremt god at jeg og min kjære fortsatte spisingen på kvelden, og den magen dere ser i forrige bilde er et resultat av omtrent 15 pizzastykker og 20 glass cola + 40 isbiter. I tilegg til et iherdig forsøk på å redigere magen til å se stor ut, noe som desverre ikke var veldig vellykket…. 

Etter mine to svangerskap skal det ikke mye til før magen min ser sånn ut! Spiser jeg litt for mye, vips, ser jeg plutselig ut som jeg er 25-30 uker på vei! Så det var med en god latter jeg skrev gårsdagens innlegg. Jeg må likevel si at det er med et halvtungt hjerte jeg må si at jeg TULLA fordi det kom inn så utrolig mange fine gratulasjoner fra nære og fjerne som helt ærlig og oppriktig var glad på mine vegner! Må ærlig inrømme at jeg fikk litt dårlig samvittighet av å lese de, haha. 

Både lokalavisen fra hjemplassen min og Nettavisen snappet fort opp “nyheten”, og jeg er på forsiden av begge i dag. Flaut? Nei, ikke særlig med tanke på at det hele var en spøk. Gøy? JA!! 😀  Heldigvis kjenner min nærmeste familie meg så godt, at jeg er ganske sikker på at ikke mamma fikk hjerteinfarkt. Hun vet at jeg ikke skal ha flere barn (i alle fall ikke de nærmeste 10 årene) men skal fullføre utdanning som jeg starter på til høsten slik at jeg kan følge drømmen min om å bli sykepleier og etterhvert jordmor. Også for å kunne ha en sikker utdanning i bakhånd med tanke på at det vil gagne både meg selv og mine to små. 

 

Så, alle dere som gikk 5 på og gratulerte meg med søte gratulasjoner, BEKLAGER, men tusen takk for fine ord likevel!  Og til alle dere som slenger dritt uansett hva jeg skriver, gå å ta dere en bolle. Dere som sitter inne i diverse forumer og mødregrupper og disser og dømmer meg nord og ned, uansett hva jeg foretar meg, vær så god! You make me famous! 

La ut dette bildet for kun et par uker siden med flat mage, jeg er altså IKKE gravid. Haha… ikke litt engang. 

198 kommentarer
    1. Håper ingen gidder å kommentere(haha,kom fra meg som slenger inn en kommentar…..) men nå håper jeg ikke mange kommentere så hun mister lesere! DER forsvant min respekt!

    2. Du har tenkt å bli jordmor? For oss som har slitt i flere år med å få barn, og faktisk også har gravlagt noen av dem er slike “spøker” overhodet ikke noe greie å lese. Du burde virkelig ta deg et godt tak i nakken før du eventuelt begynner på den utdannelsen. Ikke minst burde du ta deg et godt tak i nakken for å avgjøre i hvilken grad du noen gang kommer til å tjene noe som helst på PR-stunt som faktisk sårer folk. Både for din del, ungenes del og utdanningen din sin del.
      Jeg håper du ikke er så arrogant og selvopptatt som du fremstiller deg. Jeg håper også at du med den minste respekt for oss som aborterer både sent og tidlig i svangerskap innser hva du nettopp har gjort. Og for hva? Litt PR? Er det verdt det, Rannveig?
      Det er så respektløst at jeg faktisk gråter her jeg sitter og beskuer håndavtrykkene til mitt dødfødte barn. Ta deg en titt på Landsforeningen uventet barnedød sine sider. Kanskje går det noen lys opp for deg om hvor lite anstendig det forrige innlegget faktisk var.
      Hilsen en frustrert englemamma!

    3. Håper noen av de som står deg nærmest skaffer deg hjelp så fort som mulig. Du er virkelig syk, og ser det ikke selv engang. Synes oppriktig synd på deg som ikke skjønner mer enn hva du tydeligvis gjør. Man tuller ikke med ting som det her.

    4. Haha, du din sleipe ryggesløse lille slyngel! 😛
      I går smilte eg, i dag storflirere eg, hoho, du er no artig! Din slabbedask! 😀

    5. Har bestandig hatt stor respekt for dæ å likt både dæ å bloggen din veldig godt! Men det hær va bare veldig barnslig å teit!:-) skjønne jo at du tjener på det å at lesertallet går opp, men kanskje du burde prøve andre måter å få det opp på! Skjønne jo at blogging blir mye me dine 2 små, men bloggen din blir kjedelig og handler mye om det samme om å om igjen! Ville gjerne likt å sett mer outfits, sminke å mat å diy!

    6. Det jeg har sett av deg på div TV programmer, skjønner jeg null av tankegangen din om å bli sykepleier og senere jordmor. Skjønner ikke hva som får deg til å tro at du passer til det, for det er så tydelig som det går ann å bli … Det passer du ikke til!!!!!! Beklager virkelig, men nå må øya OPP!!!!!!!!
      Hilsen en sykepleier som virkelig ikke er ute etter å være slem, men et sted går grensen!!

    7. Du er så jævlig PR kåt hore at det skulle ikke vært lov ! Nok en hard dag på jobb igår Rannveig. Tipper toppblogger jobben din er super hard. Gud så vanskelig det er å være deg 😉 godt med noen ekstra kroner da… Du driter deg bare mer og mer ut. Syns synd på deg

    8. Du burde tenke deg om 2 gang før du poster et sånt innlegg me tanke på framtidig jobb! Dette kan virkelig ødelegge for deg senere 🙂

    9. Låvmål… Selv for deg å være. Pleier ikke å lenge igjen dritt her, må nå fortjener du faktisk pepper. Gratulerer med at du nettopp mista meg og sikkert mange andre lesere… En så useriøst blogg gidder ikke jeg å følge. Ikke gidder du engang innrømme at det var en desperat løgn for å komme lengre opp på blogglista. Ikke kommenter folkens! Det er kommentarer som dette som gjør at møkkabloggen hennes overlever… Unnskyld meg. Takk og farvel

    10. Unnskyld meg “Englemamma”, men når du absolutt må kommentere hvor synd det er i deg her innpå, så håper eg at du går politi 1.april også og kjefter på alle de som tuller med gradivitet den dagen også. Kom deg heller i terapi enn å bruk tiden din på å syte på en blogg. Hun er ikke den første og blir heller ikke den siste som tuller med at hun er gravid.

    11. Fy faen Rannveig… DETTE var å synke lavt. Nå mista jeg all respekt for deg, og nå har ikke du meg som leser lenger… Frekt av deg Rannveig, som synker så lavt at du havner på et lavere nivå enn de som allerede kommer med negative kommentarer…

    12. Du skal ALLDRIG kødde med dette. Dette var sykt dårlig gjort av deg. Du burde og skamme deg.!!! Håper du får hjelp en dag 😉 du har nå mistet en fast leser

    13. Du kommer alldrig til og få jobb innen for sykepleier eller jordmor. Når du søker jobb sjekker di opp alt du legger ut. Du kommer ikke til og få jobb innen for helse. Du viser bare en syk umoden side av deg og umoderne mennesker vil ikke helse skal jobbe for dem. Du har sunket sykt laft….!!!

    14. Litt Pr kåt kan man si. Sånn at bloggen din skulle få flere lesere? Utrolig morsomt da,det må jeg si! Det er viktig å huske at enkelte ting skal man ikke tulle med.

    15. Hahaha, den var god: Er det noe du IKKE er så er det famous 🙂 Det kommer du heller aldri til å bli bare fordi du har vært på et par tv program som få av den norske befolkningen ser på. Haha. Kjenner mange som ikke har hørt om deg engang, kjære deg. Rart at du vil irritere på deg folk som da misliker deg enn å heller ville ha lesere som liker deg. Oppfør deg som folk og skutt å lyve så kanskje du fortsetter å være på topplisten. For nå kommer du til å dale laaaangt ned frem til du finner noe annet å juge om. En toppblogger har faste lesere og ligger jevnt øverst på lista, du kommer deg bare opp når du har skrevet syke ting…. Så, SÅ interessant er du nok ikke.
      Takker for meg, nå ble det nok for meg. Ta deg en bolle selv, du burde jekke deg litt ned 🙂

    16. Alle som kommentere dritt å sir at det Rannveig gjor e lavmål? Ka med dåkker som faktisk kommentere så jævlig mye dritt? Å det at dåkk sir at ho e pr-kåt stemme kanskje, men kæm e vell ikke det nu til dags. Æ har aldri vært blodfan av ho heller, men ho fortjene virkelig ikke all den dritten ho får/har fådd.
      Vet ikke ka dåkker vil oppnå med å slenge de kommentaran, men hvis dåkker hadde hadd en blogg kor folk kommentere nåkka dritt hver dag, så tvile æ sterkt på at dåkk hadde likt det så jævlig mye. Det såre faktisk, så akkurat nu e æ glad æ ikke e i Rannveig sin situasjon.

    17. Ikke en positiv kommentar !!! Forsett sånn ! Uansett hvor godt dere fans elsker henne, dette er lavmål ! Og det bør spesielt dere se og fortelle henne ! Hun trenger hjelp !!
      Mente selvsagt “fansen” !
      Søk hjelp ! Du e ødelagt i hode 🙁

    18. Jeg forstår ikke hva folk blir så sinte for. Og hvis dette er noe man personlig tar seg nær av, så er det ens eget problem, ikke Rannveig sitt. Det var bare en spøk, for noen morsom, mens for andre ikke. Fremdeles ingen grunn til å slenge dritt, for DET er i hvert fall ikke greit 🙂

    19. Som jeg sa i forrige innlegg : Skjerp deg.
      Hvor gammel er du igjen? Er 100% sikker på at du gjorde det for å få oppmerksomhet og flere lesere. Skaff deg jobb istedenfor enn å tigge etter mer penger. Stakkars barn.

    20. Rannveig; fy flate så tragisk du er! Du må være den mest selvopptatte jenta jeg vet om.
      Det finnes ikke grenser for hvor langt du går for å få oppmerksomhet! Du klarer tydelig ikke tenke deg om!!
      Visse ting spøker man ikke med! Dette er forferdelig! Håper virkelig folk sluttet å lese denne idiotiske bloggen din, aldri i verden om jeg skal innpå her igjen.
      Du trenger virkelig hjelp. Men du ser den tydelig ikke selv.

    21. Du er syk i hodet. Stakkars deg. Nå mistet du flere lesere. Sånt spøker man ikke med kun for å få lesere.

    22. Du som skrev det der til Englemamma må virkelig si unnskyld til henne. Det er ikke spøk og tull det hun har opplevd, i motsetning til rannveig her, som eg ikke engang gidd kommentere dagens handling om annet enn med et ord: Lavmål. Hun har opplevd det verste man kan oppleve, å miste barn! jeg satte vannet i halsen når jeg leste det du der skrev til Englemamma. Hadde du møtt henne ansikt til ansikt, hadde du virkelig sagt noe sånnt til henne da?? Ikke sitt og gjem deg bak en pc og skriv sånne forferdelig ekle ting!
      Fra meg til deg, Englemamma: varme klemmer.

    23. Er det på denne måten du prøver å tjene inn penger for å betale for burberrykjolen du kjøpte til Emma for 1300 kr? Det fins et ord for deg: BLOGGHORE

    24. Vet du, du virker dummere og dummere for hvert innlegg du skriver.. for å si det slik, hvis jeg hadde fått deg som jordmor under noe så stort og livsomveltende som en fødsel hadde jeg krevd å få byttet.. jeg ville ikke hatt “blond og dum” som ansvarlig for meg og mitt barn!;)

    25. jeg tenker bare på de barna du allerede har jeg, slik du holder på Rannveig, så staker du ut en vei for barna dine også.
      I dag er internett tilgjengelig for alle, og litt nettvett hadde vært fint om du hadde.
      Ok at du “sladder” sønnen din sitt ansikt ganske ofte, men så glemmer du deg bort og vips- der er han på skjermen.
      Du er mor nå, bruk hode ditt..
      Jeg tror det sirkulerer mer inni topplokket ditt enn du faktisk gidder å bruke…

    26. Okei, nu må folk kjerpe seg, det var en spøk. for dere som ikke kan få barn så er det veldig leit, men hvorfor leser dere da mamma blogger? For dere som ikke har møt rannveig, synes jeg dere burde passe litt på hva dere slenger om hun, ikke døm boka etter omslaget! ingen er som de virker på sosiale medier. Alle har forskjelige verdier, og begynne å snakke om hvordan hun blir som gjordmor er det ingen som vet, ikke rannveig engang, kan hende hun blir kjempe flink eller dårlig, det er bare tiden som kan vise. synes rannveig er kjempe flink, det er ikke mange på hennes alder som har fått barn, som klarer å beholde de og ikke minst få sin egenleilighet, og det er ikke bare det hun har flyttet vekk fra alt av familie, til og med for mødre på 30-40 trenger familien rundt seg av og til, når de oppdrar barn. Og hvem er verst, hun som spøker eller dere som driver med nettmobing? etter min mening så er nettmobing verst.

    27. Å jesus! Du vet du kommer ikke langt med å lyge til leserne dine!! Hallo blondi, bruk hodet ditt… Du må slutte med det, det er ikke serlig arti!! Følger deg ikke 🙂

    28. Nå har jeg gått over annonsørene dine her inne, de kan ikke være klar over hvem og hva de betaler til. Tviler på at flerparten av de som betaler for reklame/annonse her inne, vet hva de assosierer seg med. Så kvelden i kveld, skal brukes til å sende mail til de alle, med en oppfordring å sjekke hva som blir skrevet her, vilket utsagn og hvordan du provoserer frem lesertall med idiotiske innlegg. Tviler på de vil bruke penger i forbindelse med denne bloggen, om de sjekker hva som blir skrevet her. Lykke til Rannveig !!

    29. med ønske om en karriere innen jordmoryrket så har du en litt “rar” måte å te deg på………..

    30. Det har jo fullstendig raknet for deg…
      Bloggen din er jo offentlig og du må ha et utrolig omtrentlig forhold til virkeligheten.
      Djises for et brødhode. Luft hele veien.

    31. Karin over her: Kjempegod ide. Det burde vært startet en underskriftskampanje og sendt inn til sponsorene hennes. Full boikott.

    32. Er dette noe man spøker med? Hvis du er så opptatt å være kjent og få oppmerksomhet, så er du i værtfall kjent for å ikke være den skarpeste kniven i skuffen. Når du kommer med slike innfall så tenker jeg at du trenger noen snakke med..bestille time hos psykolog? Hvis samboeren din synes det du gjør er helt greit, så er det trist å tenke din datter som har foreldre som er så umodne..

    33. Du, Karoline, som skrev at Englemamma ikke skal syte her inne på bloggen, burde faen meg skjerpe deg! Bare pass deg, det er noe som heter KARMA, og den biter deg i ræva når du minst aner det. Kanskje du Karoline ikke kan få barn selv når du skriver slik til folk?! Du bagatelliserer noe så viktig, bare pass deg! DU burde skaffe deg hjelp snarest. Det er noe alvorlig galt med deg!
      Englemamma: jeg føler med deg. Jeg har aldri mistet barn, men jeg kan ikke få barn og det er vondt.. Ubeskrivelig følelse. Så det er provoserende når folk kødder på denne måten med graviditet. Varme tanker til deg

    34. Det er alarmerende hvor lite du tar på vei av disse kommentarenr, selvom du innerst inne vet – du bør iallefall vite, at flesteparten har rett – du selger deg selv for å tjene til livets opphold. Og for å være ærlig – jeg er enig i de som forteller deg du ligner på en prostituert, i grove trekk er det jo akkurat det du er.
      Det er flott at et menneske har drømmer og mål her i livet, men jeg tror du bruker “jordmordrømmen” som en slags knapp for å få enda flere folk til å tenne på alle plugger. Du ønsker det nødvendigvis ikke. Det hadde virkelig ikke overrasket meg om det var fakta.

    35. Følelser satt til side så er grunnen for for min kommentar enkel:
      Denne jenta skal bli jordmor og vil da måtte møte OG håndtere dødfødsler, senaborter, aborter, IVF-foreldre og ufrivillig barnløse.
      Hadde jeg hatt denne bloggen i bakhodet, og da denne spøken i fokus, som mamma i dødfødsel eller en av de andre overnevnte situasjonene ville jeg trolig bedt om å bytte jordmor og sykehus. Ingenting er viktigere enn de fagmenneskene man møter i en slik situasjon.
      Håper du tenker over dette før du er ferdig utdannet, Rannveig.

    36. Fyfaen, du er seriøst syk.. Blir rett og slett dårlig og får en vond følelse inni meg med tanke på dine to barn. Hvis trangen til å få penger ved å gjøre seg selv til en stor patetisk narr, overstiger det å være en smart, reflektert og respektert mamma, så er det noe som er riv ruskende galt. “You make me famous”? Og det er bra å være “famous” for slikt? Det er greit at pengene kommer inn på konto, men det er seriøst ikke verdt å miste verdigheten sin for det. Du behøver veiledning i livet, du behøver noen som kan fortelle deg MYE, for med denne innstillingen og med denne sykelige trangen til oppmerksomhet, kommer du for alltid til å sitte i den leiligheten din å Sture..

    37. Vet du hva? Du er ikke helt bra i hode ditt. Stakkars mann som må slite med deg. Her sitter det folk som har prøvd å bli gravide i maaange år, og kanskje mistet et barn også…så kommer du med en så tragisk spøk! Dette er bare et bevis på hvor tett i hode du er.
      Og du som vil bli jordmor???Håper ikke du oppfører deg sånn i en evt jobb som jordmor…gratulerer du er gravid..ehhh, sorry,kødda med deg…Syke kjerring.

    38. Du er IKKE kjendis. Det er flaut at du tror det.. Du har vært med i 2 (?) reality programmer.. Hvem har ikke det nå til dags, det er MANGE som er med på det, men det betyr ikke at man er kjendis for det hihihi. Jeg har vært med i reality selv og er mer kjent enn du noen gang kommer til å bli hahah.. Folk som ER kjente har ikke et enormt eksponeringsbehov, vetu. Du strever fælt med å komme deg frem, men når ikke helt opp stakkars.
      Forresten er det sykt at du ikke eier skrupler, du gir så faen i alle andre så jeg er usikker på om en karriere innen helse er noe for deg. Usympatiske blogghore.

    39. Hvor blir det av de støttende kommentarene fra “fansen”? Kanskje det bør slå deg snart at det er ikke alle andre det er noe galt med, det er DEG!

    40. Alt du kommer med er useriøst. Ta for eksempel antall busser fra der du bor, forrige uke gikk det 3 busser om dage, denne uka går det bare 2. Du skriver også at du bor 7 km fra barnehagen forrige ke, denne uka bor du 10 km unna. Løgnhals!!!!!!!!!!!

    41. Jeg liker deg, men lå helt ærlig innrømme at dette blir for dumt. Du VISSTE godt at dette kom til å få såppass mye oppmerksomhet så jeg syntes det er latterlig å lure de trofaste leserne dine. Ærlig talt. Du gjorde nok bare dette for å havne lenger opp på topplista så du kam tjene mer penger. Dårlig gjort rett og slett.

    42. Du er et motbydelig menneske Rannveig. Denne spøken har du planlagt en stund for det antrekket hvor du viser frem magen tok du for en liten stund tilbake. Hvorfor eller skulle du stå og holde slik på magen? At du er pr kåt er det ikke tvil. Håper bare at det er verdt det for dette kommer til å få konsekvenser for deg og dine barn om noen år. Du er så barnslig og gjør alt for å få nye lesere!! Håper du våkner en dag og ser hvor tragisk du er!!!

    43. Blir kvalm av deg, du trur du er så viktig, kan og vet alt…virke perfekt hele tiden. Håpe inderlig at du får deg en skikkelig smell av dette, og mister bloggen din. En person som deg fortjener ikke all denne oppmerksomheten, men vanskelig å la være.. Ønske noen kunne få satt deg skikkelig på plass. Du er et patetisk , fæl , og ynkelig person!

    44. Fremdeles noen som er sjalu eller mener andre er nå eller – på dette livet hennes 🙂 jeg er IKkE

    45. Rannveig lå på 5. plass 1 1/2 – 2 døgn før det “famøse” gravidinnlegget!
      Kanskje ikke et godt sjakktrekk, dette, Bottolf. ; p MEN…du visste jo at stormen..nei ORKANEN..ville komme! 😉
      Utover det… jeg bryr meg like lite om dette som jeg bryr meg om telefondekselreklame. 🙂
      Mvh, Per.

    46. Å herregud, nå begynner du å bli desperat altså… Flaut! Blir så provosert at jeg kommer ikke til å klikke meg innom her igjen. Og til alle dere som daglig slenger dritt her inne, det er dere som gjør bloggen hennes populær. Slutt å les bloggen da vell, da er det plutselig ikke noen blogg lenger, og dere slepper å irritere dere over desperate skrik om oppmerkosmhet..

    47. WOW du er på første siden på nettavisen og den same-lokal-avisen….. HVA SÅ DA? Hvem leser den jævla sameavisen? Og nettavisen skriver jo om alt mulig crap. Å skryte av dette er latterlig, du har tross alt ikke vært i de store tabloidavisene som vg, db og aftenposten.. Hvorfor ikke? Fordi du ikke er interessant, du er som hvilket som helst annet menneske. Ler meg ihjel av deg. Din fjolle!

    48. Dette synes jeg var barnslig og teit. Tenk på de som ikke kan få barn men som gjerne vil ha!!!! Fy søren, nå har du mistet enda en leser!!!

    49. Ok, nå ble jeg kvalm. Jeg er selv ufrivillig barnløs og syns dette var usmaklig. Kan vi ikke alle sammen slutte å gå inn på bloggen hennes!!! Tenk når hun ikke tjener ET ØRE, hva skal hun gjøre da??? KOM IGJEN, IKKE GÅ INNPÅ BLOGGEN HENNES MER!!!

    50. Dette viser bare hvor umoden du er.
      Og NEI, jeg er overhodet ikke sjalu på deg. Ikke på noen som helst måte.
      Der mistet du meg som fast leser. Takk for meg.

    51. -fullstendig skivebom, Rannveig. Bare trist, i grunnen. Du blir noen lesere fattigere etter dette, meg inkludert.

    52. Ikkeså rart at folk trodde du var gravid da. Det eneste som hadde vært merkelig var jo det at du ikke hadde funnet deg en cheep elsker..
      Noen som ver enkleste måten og knekke nesa på Rannveig?
      Vift med kuken under ett glassbord

    53. Synes det er utrolig dårlig gjort å lure leserne dine på denne måten.
      Som om du ikke har fått nok negativ PR fra før…

    54. Hei!
      Først og fremst vil jeg bare si at jeg gikk 5 på med det “gravid”-innlegget men at det til syvende og sist kanskje ble litt dumt men det er ditt valg og sånn er det!
      Og til ALLE dere haters der ute? Dere er så tastaturtøffe at jeg blir sykt kvalm, at det går annt å synke så langt ned er helt utrolig! Skrive så mye stygt bare for å prøve å være kul?!?! hah, synes synd oppriktig synd på dere. Det latterligste er vell at om dere hadde sett henne i virkeligheten hadde dere ikke sagt hvor mye dere “hater” henne men dere hadde sprunget rundt henne som snørrvalper for å få et og annet bilde!! og mer gidder jeg ikke si fordi jeg vil dessverre ikke synke like langt ned som det dere har gjort. Skjerp dere!
      Og til slutt Rannveig så digger jeg bloggen din og jeg beundrer deg for å klare å ha denne bloggen selv om at fol driver på slik de gjør og er negative! Stå på, huska at det er folk som beundrer deg og er glad i deg <3 og til slutt...husk "Haters make you famous", og det er det du er, famous 🙂

    55. Åi -her var det jammen mange som gikk fem-på i forrige innlegg, og som nå er pinlig berørt av det: “Skal aldri lese bloggen mer bla bla bla”…. hahaha! Åh nei -disse stunt-innleggene gir bare flere lesere -mye pga alle kommentarene som legges igjen. Man “MÅ” bare innom bloggen for å se hva som provoserer i dag 🙂 LOL

    56. Helt ærlig… Jeg tenkte jeg skulle gi denne bloggen en sjangse fremover, selv om jeg egentlig aldri har vært så intressert i den. Men nå som jeg har sett at du faktisk er villig til å lyve for leserene dine for å få litt oppmerksomhet, så har jeg mistet respekten for deg og lysten til å lese bloggen din. Men lykke til videre!

    57. Du synes kanskje dette var en morsom spøk, men nei…Ikke veldig. Det som er litt interressant, er at i innlegget hvor du lyver om graviditet, så sier du quote: “dere DRITTSLENGERE hadde rett, vi skal bli mamma og pappa igjen”. Hva kaller du deg selv, egentlig? Det eneste du bryr deg om, er cash i kassa. Skjønner godt at det er motivasjon, men å håne folk som kommenterer med at “you make me famous”- det er bare latterlig! Famous? Hvordan da? Famous for å juge, liksom? Herregud.
      Takk for meg, jeg har ledd mye, det skal sies 🙂

    58. Noe så T R A G I S K
      Skulle tro du hadde litt andre verdier og fornuft i hodet ditt når du har to barn. Dette viser hvor umoden du er. Hallo, du er mor, du vet det eller? Begynn å oppfør deg som en mor man kan se opp til! Hvordan skal du lære barna dine forskjell på riktig og galt når du ikke vet forskjellen selv?
      Hvis du har en så stor drøm om å bli jordmor, så ville du ha forstått at man ikke tuller med slike ting med tanke på at det ikke er bare levende barn som blir tatt i mot av en jordmor. Du er absolutt ikke kvalifisert til en slik jobb med din korte tankegang.

    59. Du er syk. Håper du får hjelp snart. Men det er tross alt bra at du ikke er gravid. Får holde med de to stakkarene du har! Og takk og lov, den dagen du blir jordmor, noe jeg tror er lenge til, er jeg ferdig med å få barn å slipper å møte deg på sykehuset! Jeg har lest bloggen din gjennom alle skandalene, men nå er det stopp. Takk for meg.

    60. FOLKENS!! Vi må slutte å lese bloggen!! Hun leser ikke kommentarene uansett, eneste vi kan gjøre er å slutte!!

    61. Uff, du er bare så stakkarslig at jeg får vondt! Misunnelig? Nei, du får meg faktisk til å være takknemlig og glad for at jeg er alt annet enn som deg!;))

    62. Du er faktisk dummere enn jeg trodde!! Trodde egentlig ikke det var mulig men…!
      Du kommer aldri til å komme deg gjennom 3 år på høgskole for å bli sykepleier, ditt dumme naut!!

    63. Godt du er LANGT fra å være både sykepleier og jordmor!! Det er krevende utdanninger som du aldri klarer å fulleføre. Heldigvis!

    64. Der mistet du meg som leser. Når man faktisk forsvarer en person i diskusjoner og du oppfører deg slik fortjener du ikke min respekt lengere.

    65. OIoioi! Håper virkelig ikke du blir jordmor, det ville vært en tragedie!
      Dette kunne du spart deg for

    66. Du er bare enormt ekkel og pr-kåt.. Skjønner at økonomien er hard når du virkelig går så langt. Har lest bloggen i 6mnd, men dette var siste gang!!! Du gjorde nok deg sjølv en bjørnetjeneste der du lille dumme wannabe fotballfrue.

    67. TIL ENGLEMAMMA:
      Kjære du! Ikke bekymre deg for at dette menneske her kommer til å bli jordmor.
      Denne jenta her kommer aldri i verden til å få til noe som helst i nærheten av en helsefagutdannelse.
      Hun klarer ikke å ta førerkortet engang. Jeg tror hun strever nok med å følge en Toro muffinsoppskrift uten å måtte gi opp.
      Hun lever i en fantasiverden full av vrangforestillinger – og den største forestillingen sette hun opp selv i sitt livs sirkus.. Hun lever av å bløffe om sitt eget liv på en blogg. Et alter ego av et show som vi normale kaller underholdning.
      Så ikke bekymre deg, det gjør ikke jeg. Hvis hun noen gang slipper inn på fødeavdelingen igjen så er det fordi hun skal føde, eller så har du og jeg mareritt.
      Hilsen mor 22

    68. Så lenge vi leser bloggen hennes og snakker om hu mer penger tjener hu! Jeg har mistet lyst å lese denne bloggen . Mer falsk dame skal du lete lenge etter. Synd på de barna hu har da !

    69. Hva betyr mest for deg Rannveig? Bloggen eller barna dine? Du trenger ikke svare, du har akkurat bevist at bloggen betyr mer enn din sønn ditt dumme nek!

    70. Du kommer faktisk aldri noengang til å kunne bli jordmor.. Du kan gjerne fullføre vgs, men du vil ALDRI få jobb innenfor helse sektoren.. Det kan jeg garantere deg 100%, mulig du hadde fått jobb vist du hadde feid over øverste leder? Men tviler !
      Det er fantastisk å se at av 100 kommentarer er det 1 jævla kommentar som er positiv ! Dette er lavmål, og du fortjener ALT som står her?.
      KAN NOEN OPPRETTE EN FORBANNA GRUPPE PÅ FACEBOOK?. SLIK AT VI FÅR EN SLUTT PÅ DENNE BLOGGEN HER ??? HUN FORTJENER IKKE PENGENE ! 😀

    71. Syns det egentlig ikke var en morsom prank. Men hva gjør man vel ikke for litt PR. For all PR, det er vel god PR 😉 Syns det er helt tragisk å markedsføre seg sånn, uetisk og umoralsk. Nå må du begynne å tenke på hva du gjør, du gjør det jo tydeligvis fordi du vil ha oppmerksomhet, og flere lesere. God at du kan skryte av pengene du tjener og alt, men jaggu er enda godt det var en prank med tanke på sytinga de over hvor slitsomt det er å være tobarnsmor. Sorry meg, jeg likte deg kjempegodt før, men nå – blir helt matt av det.

    72. Akkurat når du ikke kunne bli mer patetisk ble du faktisk det. Du er spot on whitetrash. Skal aldri besøke bloggen din igjen. Håpløst at du ennå ikke skjønner at du har lesere fordi du er en klovn, blir ledd av. En bilulykke alle ser på. Ser du ikke hvor harry du er? Du er en parodi. Syns oppriktig synd på barna dine, de vil lide av at du har lagt så mye energi på å drite deg og familien din ut! Lykke til, du trenger det. Snart blir du uintrissant, da sitter du der med en skokk unger som Leah Isabellah, Leo Milian, Chanel Cassiandra osv. Ingen vil ansette deg som jordmor din nepe.

    73. Nu har du gådd alt førr langt, Rannveig. Tenke du i det heile tatt over ka du skriv? Begynne virkeli å lure på om du har nokka under topplokke i det hele tatt. Ikke mange støttanes kommentara her nei, og det skjønne æ veldi godt! Man ska være forsikti med ka man tulle med. Gratulere, du har mista ennu en fast lesar 🙂
      Til Englemamma: E heilt sykt korr frekk enkelte menneska e. Begynne snart å miste trua på menneskeheta.. Det må være heilt forferdeli å gjennomgå nokka sånt. Varm klem til dæ <3

    74. Kanskje det var morsomt for dej men sant der bør du ikkje kødde med! Las det ho englemamma skreiv og ej sjkønna ho sjølv om ej e ung! Tilogmed ej ei jente på 13 år veit at man ikkje skal kødde med sant på nettet! Herregud ! Skaff dej et liv!

    75. Er så morsomt alle disse syke komentarene, men værste av alt så er jeg faktisk enig i dette her.. det var ikke en særlig morsom prank liksom! skjønner humoren i det og alt det der. Men helt seriøst så tuller man ikke med sånn, for det første så er du ung nok til ha fått to barn, og greier man og ta vvare på barna og har økonomi til det, så er det faktisk greit. men hva med som ikke kan få barn? hva de som kanskje har mistet barnet sitt ? elller tatt abort? altså likte ikke den pranken, livet ditt skal fokusere på barna dine og og hvor koselig det er ha denne bloggen og skrive om barna dine, ikke noe sånn tull om at jeg er gravid, for når jeg leste det, så tenkte jeg hva i huleste det kan jo ikke være sant, hahahha^^ Men uansett, fortsett og stå på rannveig, kommer fortsatt til og stikke innom her. Men bare hver forsikitg med hva man skriver;)))

    76. jeg er egentlig bare glad for at du ikke sett enda en unge ut i denne verden.
      Man kan jo fort se at du bruker veldig mye tid og penger på datteren din og ikke sønnen din.

    77. Mange drittunger som ikke tåler en “spøk”. Cry me a river. Kommer fortsatt til å lese bloggen din, stå på!
      Men helt seriøst hvis du leser denne meldingen Rannveig. Synes ikke du at det er morsomt at folk ber deg dra til helvete anonymt? Du skal ikke ta slike kommentarer til deg. De har lav selvtillit og sliter sikkert i hverdagen og vil at du skal føle deg dårlig slik at du synker ned på dem sitt nivå.
      De kan kalle dag alt fra feit til ekkel. But at the end of the day skal du gi godt faen! : )

    78. Gud bedre for en artig spøk ! Eller IKKE!!!
      All min sympati og medfølelse til Englemamma, jeg har full forståelse for din smerte etter denne lesningen.
      Det er så mange damer som sliter med å få barn og går gjennom et helvete for å oppfylle drømmen sin – BLI MAMMA.
      Her slenger du bare ut svada og litt dritt til folk som leser bloggen….
      JORDMOR blir du aldri !!!
      Du blir luket ut lenge før den tid og ikke egnet til å jobbe med mennesker overhodet.
      Det er et par ting du mangler …..
      SYMPATI
      EMPATI
      OG IQ

    79. “Følelser satt til side så er grunnen for for min kommentar enkel:
      Denne jenta skal bli jordmor og vil da måtte møte OG håndtere dødfødsler, senaborter, aborter, IVF-foreldre og ufrivillig barnløse.
      Hadde jeg hatt denne bloggen i bakhodet, og da denne spøken i fokus, som mamma i dødfødsel eller en av de andre overnevnte situasjonene ville jeg trolig bedt om å bytte jordmor og sykehus. Ingenting er viktigere enn de fagmenneskene man møter i en slik situasjon.
      Håper du tenker over dette før du er ferdig utdannet, Rannveig.”
      Kunne ikke vært mer enig i kommentaren din. Sender deg klemmer for det du har vært igjennom å ønsker deg lykke til videre 🙂

    80. Dette var dårlig gjordt overfor leserne dine, andre bloggere setter pris på, å er takknemlige for leserne sine. Men du, du bare driver gjøn med leserene dine. Som du sier sjøl så var mange glade på dine vegne og gratulerte. Du burde ta vare på leserene dine på en helt annen måte!!!

    81. Det som er mest morsomt her er alle de teite og latterlige kommentarene folk legger med… Rannveig er ikke den første, og kommer heller ikke til å bli den siste som kødder med at de er gravide, når de faktisk bare har spist mye… deriblandt har TCMN også vært med på å lage slik morsomheter.. Og dette har VIRKELIG IKKE en dritt med å gjøre at “andre sliter med å få barn, andre mister barna sine” osv osv.. Rannveig kan vel ikke en dritt med om de ikke kan få barn eller ikke?! Og det var heller ikke poenget i denne spøken. Faen så hårsåre folk har blitt i det siste… Skulle man gått å sagt slik hvis hu var gravid på ekte og da? “nei, ikke bli gravid så ofte for jeg klarer ikke å bli gravid selv, så blir sjalu” LATTERLIG! Sorry om noen tar seg nær av denne kommentarene, men gud da… la folk ha sin egen humor, tar du den ikke, nei så gi faen i å bry deg! Kommer ikke langt med å syte gjennom livet. 😉

    82. Det e den artigste spøken æ noen gang har sett:-D Æ kommer selvfølgelig til å lese bloggen din fortsatt:-) Æ elsker også å være rampat:-D Æ flirer også av de sinte kommentaran, å få folk sint har helt siden æ va liten vært det morsomste æ vet:-) Nu synger æ i kor og der josser og tuller æ som bare det:-D Stå på videre, Rannveig og spøk og tull masse med leseran:-D Æ håper du tjener godt på ablegøyan dine:-D Du e best:-D LOL og klem ifra meg:-D:-D

    83. Jeg gikk 5 på, heheheh heregud og folk tar av her a, det var en tidlig apeilsnarr, dere lever dere alt for mye inn i blogg verden at dere bruker så mye energi på en spøk,
      Voks opp folkens
      Stå på videre rannveig 🙂 hahahha jeg ble velsig godt lurt, ikke bry deg om di taperne
      Som skriver dritt til deg

    84. Synes det er veldig rart at komentarer fra dine ‘fans’ alltid kommer etter hverandre. Akkurat som det er en og samme person som skulle skrevet de. Kremt..
      Du trenger alvorlig hjelp.

    85. Du kommer aldri til å komme igjennom sykepleiestudiet. Jordmor blir du heller aldri. I prinsippet tror jeg du er en ok mor, men du er dessverre altfor dum. Stakkars barna dine som vil bli mobbet fordi de har deg som mamma. Du vil aldri nå langt ifra i livet. Du Gjør alt for å havne i media, håper du ser hvordan du skader barna dine. Gratulerer , du klatret opp på blogglisten igjen. Nyt det, det er det eneste du klarer. Å drite deg ut.

    86. Jeg er helt satt ut av alt du gjør for oppmerksomhet. Jeg synes synd i dine barn. Ikke at du er en dårlig mor, men tenk litt lenger fram. Tenk om Emma/Nathaniel ikke kan få barn. Er det like morsomt å tulle med sånt da?
      Legg ned bloggen. Skaff deg en jobb og bli voksen:)

    87. Hva feiler det sponsorene som vil ha bedriftsnavnet sitt trykket på en side som dette?
      Denne bloggen håper jeg aldri at jeg får se link til en gang til. Lavmål, useriøst og fullstendig blottet for intelligente ytringer. Håper du sletter den før barna dine blir gamle nok til å se dette.

    88. Det er skammelig og direkte flaut å lese hva dere skriver til Rannveig. Har hun trokket på noen tær? Ja. Gått litt over streken? Kanskje. Men det var ikke rettet mot noen personlig. Noen burde VIRKELIG gå inn i seg selv å tenke seg om to ganger før man skjeller ut en jente på denne måten!

    89. Kjære, kjære Rannveig..
      Nå må du slutte med disse innleggene! Jeg har alltid hatt troen på at du er en god mor for de nydelige barna dine, men dette blir for dumt. Visse ting må du ikke kødde med. Hvis du skal bli jordmor burde du vite at arbeidsgivere faktisk googler navnet ditt… Og en arbeidsgiver googler navnet ditt og leser det som kommer opp. Når du har tullet med graviditet kan jeg GARANTERE at du bare kan glemme den jobben. Er du heldig så for du kanskje en jobb på Statoil..
      Jeg vil bare ønske deg lykke til videre, det trenger du! 😉

    90. Willem aksepterer absolutt ikke oppførselen til Rannveig, og det er derfor det er slutt. Han er drittlei av neket som skjemmer ham og familien hans ut. Rannveig tenker ikke over hva hun legger ut på nett verken av tekst eller bilder. Pinlig!!!

    91. Jeg lurer på om dere virkelig vil at ett annet menneske skal sitte i gjørma, sånn som dere forutser at Rannveig kommer til å gjøre?

    92. Så umoden og lite reflektert som du fremstår, så er jeg villig til å vedde penger på at du ikke greier å fullføre en utdanning. Heldigvis er det ikke bare eksamen osv man må bestå på høyere nivå, man må være personlig egnet også. Og det er virkelig ikke du.

    93. Rannveig er en søt, oppegående og høyst reflektert dame. Hun er meget klok men virker ikke særlig smart. Merk; virker ikke. Jeg tror hun er langt mer smart enn det hun gir seg ut for å være.
      Jeg ønsker henne ALT GODT. Jeg synes synd på dere som har behov for å mobbe henne så grovt og stygt. Tenk dere om! Det er mange der ute som mener ditt og datt om henne, men de holder det for seg selv.

    94. Dette er jo virkelig ingenting og spøke med spør du meg. Ikke lite oppmerksomhetssyk du er da..
      Tenk deg om litt neste gang 🙂

    95. Gøril. Får du blitt noe mer besatt av Willem? Det er Rannveig sin kjæreste, ikke din 🙂 Og folkens……. Er det virkelig Rannveig som har problemer her? Hvem fader er så opphengt i noen dere ikke engang kjenners liv at de føler de kan snakke slik til ei jente? Bitches be CRAZY sier jeg bare!! Dere er jo helt koko hele gjengen, ALDRI om dere hadde turt å snakke slik til henne face to face, så bare ZIP IT!!!

    96. Line: å joda, hadde jeg møtt henne hadde jeg sagt det samme som jeg skrev, ikke noe problem! Og man må regne med å få negativ tilbakemelding på et så tåpelig pr stunt, når man har en åpen blogg. Hun må gjerne legge den ned for min del. Men hvorfor er det liksom greit at dere skriver dritt til oss som kommer med negative kommentarer? Dere er ikke bedre selv. Vi har egne meninger vi og, gir så langt F i hva du sier. BIATCH kan du selv være

    97. Takk for meg! Om det er sånn her du holder på, så slutter jeg å lese bloggen din. Tar deg ikke seriøst lenger.

    98. Herregud. Har lest de aller fleste kommentarene, og kan virkelig ikke forstå hvordan noen kan være så ekle og slemme å si at hun er så dum at hun aldri vil få en jobb/utdanning i framtiden – på grunn av en spøk? Okei, den var kanskje upassende, men skal man alltid være nødt til å tenke på alle mulige personer som kan føle seg stødt når man skal være morsom? Jeg synes absolutt det er trist med dem som mister barna sine, og vil såklart ikke at de skal bli lei seg av dette, men det var en spøk som ganske raskt ble avslørt. Det hadde absolutt vært verre om hun hadde tullet med å være gravid, men miste barnet, dette er noe helt annet! Vis litt forståelse, det var en spøk som kanskje gikk litt ut av kontroll, men er dette grunn til å ringe barneværnet eller “spå” framtiden hennes til å bli helt elendig? Nei. Tenk dere om før dere kommenterer.

    99. Jeg hadde en liten baktanke på at dette er tull. Ingenting av det du skrev ga mening, med tanke på alderen til emma og de bildene du har lagt ut, men man vet aldri.
      Syntes den var veldig drøy, den spøken der! 🙁

    100. Karoline (15.20): Ka faen feile dæ? E det nån som treng terapi, så e det du.
      Håper karma slår så jævla hardt tilbake på dæ at det kommer til å kjennes hele livet ut.

    101. Du er latterlig. Dette var både barnslig og amatørmessig..Alltid lest bloggen din, men nå er det nok 🙂 Falskere person skal man lete lenge etter. Håper du er flau over deg selv ; ) Det bør du!
      Alle som syns dette var morsomt og festlig, dere har dårlig humor : )))

    102. Fant bloggen din da du delte dette innlegget på en eller annen facebook gruppe, brydde meg ikke særlig om innlegget men jeg la spesielt merke til kommentarene under. Selvsagt når folk er så frekke og oppriktigtalt slemme så klarer ikke nysgjerrigheten min å holde seg, så jeg leste selvsagt innlegget om igjen og nøyere, og innlegget som var lagt ut dagen tidligere (det om at du var gravid). Ærligtalt så forstår jeg ikke hvorfor folka klikker i vinkel. Jeg ser ikke hvorfor de mister respekt for deg heller. Det var bare en spøk, som ikke angikk noen av disse fremmede stalkerene dine. Så jeg klarer virkelig ikke begripe hvordan du trøkket så sårt på tærne deres.
      Sitter egentlig bare her og ler litt over hvor latterlige mennesker kan være noen ganger. Herregud for en ignoranse. Håper virkelig du ikke tar slikt tullsnakk til deg, for andres problemer med deg er ikke dine problemer.
      Jeg er ikke typen til å lese blogger egentlig, men du virker interessant og ikke minst søt! Håper folk roer seg ned snart, for selv om man ikke bryr seg om drittslenging så er det selvsagt veldig kjipt.

    103. Dårlig gjort å lyve til leserene dine!! Spesielt å lyve om noe så alvorlig som dette!
      “SPØKEN” VAR PLANLAGT mange dager i forveien, ikke bare pga 100 pizzastykker!!
      Du står jo og holder deg på magen, det bildet er jo tatt samtidig som du tok bilder til et tidligere innlegg, altså LENGE før du spiste pizza!!
      Å skaffe seg flere lesere på denne måten er bare lavmål…
      Har vært en trofast leser her lenge, men nå gidder jeg ikke mere…
      Til englemamma over her; føler med deg, livet er så urettferdig 🙁 og det blir ikke akkurat bedre av at sånne tomsinger som rannveig tuller med slike alvorlige ting..
      Og til dere som skriver at rannveig blir mobbet, HUN MOBBER JO SELV!!!
      Det som er SYND, folk blir så nysgjerrige av alt oppstyret at de MÅ gå inn her og lese alt “dramaet”!! Jeg synes folk kan holde seg for god til det!! Ikke noe nytt som blir skrevet uansett!!!!
      Dette var siste gang for min del!!

    104. Haha så lol tragisk å lese kommentarene over – folk bryr seg altfor mye om hva andre gjør, kanskje fordi de ikke har et liv selv? Synes det er morsomt å lese bloggen din, selv om du til tider virker dum og blonde på bloggen sier det jo ikke en dritt om deg som person i virkeligheten.
      Internett is a bitch,
      Stå på. Du er søt 🙂

    105. Ta et oppgjør med dere selv, dere som slenger med leppa over en uskyldig spøk. Det er trist om vi ikke kan åpne munnen lenger uten at noen skal gjøre store opprør av det. Å ta seg nær av noe noen skriver gjør vi alle til tider, men å slenge dritt til bake gjøre dere ikke noen bedre selv!

    106. Dette er lavmål folkens, herregud, give her some slack! Jeg har aldri lest denne bloggen før i dag, men jeg har hørt så mye om dette at jeg måtte inn og se selv.
      Og det er helt sykt hvor lavt mange av dere synker! Dere sier hun er et dårlig menneske, bloggerhore og en dritt kjerring men hva gjør det dere?! Dere er ikke NOE bedre. Jeg er enig i at det kanskje var en litt drøy spøk, men jeg regner med at hun ikke mente noen noe vondt med den. Så slutt å plage henne og ta å få noe ut av deres eget liv. Å sende masse hat er ikke en bra måte å leve på!

    107. Okey, blir litt irritert her… Ser det er mange kommentarer her om at denne spøken er så forferdelig mtp mennesker som har opplevd dødsfødsler eller barnløshet. Men da spør jeg dere: Hva med de mangfoldige tusen som spøker om nettopp dette på 1. April? Er det helt greit det da?
      Og burde jeg låses inne uten å møte mennesker i fare for å møte noen som ikke kan få barn/Har mistet et barn bare pga jeg ikke planla å få barn? At jeg til og med vurderte abort?
      Alle mammabloggere burde vel kanskje slette bloggene sine for samme grunn også? Det kan jo være leit å lese om de som har sunne friske babyer?
      Så klart er det kjempeleit for de dette gjelder. Jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å ikke kunne få barn eller å miste det kjæreste man har før man i det hele tatt har møtt han/henne. Varme tanker til alle som har opplevd dette, men det blir feil å bruke dødfødsler og barnløshet som et våpen i nettmobbing!
      Takk for meg.

    108. Folkens, ro ned litt! Det var en spøk! Dere kan ikke ta dere nær av alt og alle her i verden. Og hvis det er slik at noe sånt som dette kan ødelegge en hel dag eller gjøre dere deprimerte burde dere virkelig slutte å være på internett og blogger. Og standup show bør dere ihvertfall ikke gå på, der gjør de narr av alt og alle!
      Helt enig med Josefine over, tenk alle som tuller med dette hver dag og spesielt 1 april. Da er det ingen som blir hetset på nettet. Sofie Elise tullet med dette sist 1 arpil, ingen som truet henne eller ble ufine mot henne når hun avslørte at det var en aprilspøk.
      Slutt å ta alt så seriøst og til dere, det er en spøk og et forsøk på lesere og kommentarer, og det gjennomførte hun med glans når vi ser alle kommentarene som har kommet rundt dette innlegget.
      Take a chill pill 😉

    109. Og, jeg må jo også neven alle de bloggene hvor folk faktisk legger ut bilder av sine døde spedbarn, da er det bare kondolanser og gode ord. DET syns jeg er verre å legge ut, enn en spøk om graviditet.

    110. Hjelpes! Her var det mange som burde bestille seg time hos psykologen!! Og Rannveig er ikke en av de! Og dere barnløse, som har mistet barn osv osv..; Jada, synd i dere! Men livet går videre. Andre kan få barn, andre kan spøke om det. Slutt å ta alt så personlig!! Hele verden dreier seg ikke om bare dere! Og tenk på de som kan får barn men som ikke VIL ha barn! De må jo i allefall være grusomme, som “kaster bort” en så fantastisk mulighet!! Nei, folkens! Skjerpings!! Dere skal være forbilder for barna deres! Dere er ikke det med denne drittslengingen!! Hvor trur dere dagens barn lærer å mobbe??! Og du som sa Rannveig får dårlig Karma; hva trur du, at du får? Som sitter her å slenger dritt?! Og kaster stein i glasshus?!

    111. Til ……… 10:25!
      Du snakker om å være forbilde for barna ??!
      Måten du bagatelliserer barneløshet, og det å miste et barn er bare GRØSS!
      Livet går faktisk ikke bare videre for de som sitter igjen og ikke får oppleve det å være foreldre.
      Jeg jobber tett på mennesker som er i krise og sorg pga akkurat dette….så ikke sleng ut sånne usakelige meninger.
      Her dreier det seg om liv….
      Har en nær venninne som dødfødte over termin …
      Det var ganske traumatisk for mange.
      Det er mange som sliter i hverdagen , men når ønske om barn er så stort at man går gjennom ild og vann for å få det til… Og de faktisk ikke får det til .
      Ja da raser verden sammen for veldig mange , det er en sorgprosess og et tap for mange damer.
      Evnen til å bli gravid og bære frem er barn, det er liksom noe vi alle håper og tror er en selvfølge.
      Takk for meg

    112. Omg, hva feiler folk innpå her?
      Hvorfor i alle dager tar folk helt av pga. noen andre er gravid eller ikke.. Da er det faktisk ikke Rannveig som trenger hjelp, da er det dere som tar dere nær av at noen spøker om seg selv.
      Hadde det ikke vært verre om hun skulle dele ut en mill til alle leseren sine, og køddet med det? :

    113. Rannveig og noen av de som kommenterer her har neppe hørt om det som heter empati. Det er mulig at Rannveig ikke laget dette for og såre ufrivillig barnløse eller de som har vært gjennom dødfødsler, men selv om dette ikke er ment for og såre dem. Så gjør det likevell UFATTELIG vondt for dem når noen tuller med slik. Det er ikke noe unskyldning at Rannveig ikke laget dette innlegget for og såre englemødre, men selvsagt tar de seg nær av slikt, når deres største ønske er å få en baby. Så til alle dere som mener englemødre bør få hjelp fordi de tar seg nær av slike ting har ikke foratåelse av ett annet menneske sin sorg over og miste ett barn. Jeg forstår ikke hvordan det føles selv, men jeg har ihvertfall forståelse for disse stakkars mødrene OG sympati!! Dette er virkelig lavmål fra Rannveig!!!

    114. Du burde gå for litt mer Bentrening. Det er ikke så pent når magen og hoftene er større enn bena og rumpa.

    115. Husker du den gangen vi kjørte tog, og jeg stakk ut ræva mi av vinduet, og du stakk ut hodet ditt, og folk utenfor trodde vi var tvillinger?

    116. Syns absolutt at det er noe TØYS å si at det her er støtende for folk som har mistet et barn. Jeg registrerer at dere prøver å fortelle oss noe dere oppriktig mener, men det når ikke gjennom for det er ingen logikk der. Jeg forstår det ikke. I hele tatt. Ikke litt engang. Skjerpings.

    117. Haha jeg synes dette var kjempemorsomt æ, haha! – du e så tøff du! æ ælske å læs om dæ!
      å te dåkker som synes hu e så pr kåt, å at hu lyg bla bla bla! ka me ail den dritten folk prøve å spre hær inne som ikke stemme?, å d e jo læseran som har sotte hær å prøvd å sådd et frø om at hu e gravid å bla bla bla, så skjønne gått hu legg ut et innlegg å smæshe den baillen æ!- no må dåkk faan mæ gi dåkk, “buhu no slutte æ å læs blogge din, sippe sippe du e så fæl, å¨æ e så tragisk som bli fornærma av en spør”.. LOL!
      d hær va bare en smekk te dem som har prøvd å sett ut et rykte om det hær, åså fikk dæm si ” øhh ka ba d æ saaa”.. åså dreit dæm sæ! BÆÆÆM”!

    118. Hahaha. Skjønner ikke hvorfor folk klikker så jævlig. Hvorfor i all verden er de da inne på bloggen din, det der var vel typisk deg!? Jeg lo godt i hvertfall.

    119. Å miste et barn er nok det verste som kan skje i livet, men man trenger jo ikke å lese mammablogger etterpå?Tror dere bare er sinte, fordi dere gikk på den. Hallo! Emma er 5 mnd, hvis Rannveig allerede vet kjønnet måtte hun være minst 3 mnd på vei.Det er ikke mulig. Dessuten kunne man visstnok se p-plaster på de pornobildene hun la ut før jul.
      dere dømmer rannveig for å mangle empati, men syns selv at nettmobbing er greit – “brenn i helvete jævla dritkjerring” – dere er ikke noe bedre selv. Mister troen på menneskeheten av å lese bloggen og kommentarfeltet!

    120. Dere som slenger så mye dritt er verre enn Rannveig. Tror ikke 1% av dere hadde turt å sagt noe i virkeligheten, dere er bare så sinnsykt tøffe bak tastaturet. Tenk over at kommentarer dere skriver kan såre minst like mye som et tåpelig blogginnlegg. Når det er sagt, hvor mange kjører ikke på med slike spøker rundt første april? Det kan sies mye om innlegg denne bloggeren skriver, men kommentarene enkelte lirer ut av seg er helt utrolige. Og som sagt, tror ikke mange hadde turt å stå for drittslengingen i virkeligheten. Finn dere en hobby!

    121. No må alle roa seg her.
      ALLE har ein eller annan gang tulla om at dei er gravid. For eksempel på 1. april? Ingen av desse blir kalt drittkjerring og blir bedt om å brenne i helvette. Sjølv om ho skrive det på bloggen, så er det ingen forskjell i frå alle dåke andre som garantert har tulla med det samme før.
      Og slike kommentarer som “englemamma” la igjen er så unødvendig. Bloggere kan jo ikkje tenke på ALT som kan såre andre. Tenk om personer som sitter i rullestol skulle kommentert på bloggen til fotballfrue, om kor dårlig gjort det er av ho å legge ut bilder av at ho løper på tredemølle? Ein kan ikkje tenke seg om på alt hele tida. Ro dåke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg