Tredje verdenskrig har startet

Etter å ha logget inn på Blogg.no for en liten stund siden, fant jeg like fort ut at det ikke var noen hensikt i å se på kommentarene… sånn, med mindre jeg har veldig lyst til å bruke hele kvelden og natten min på å se over usakelig dritt som uansett ikke fører til noe godt. Vanligvis ser jeg over kommentarer fordi det er utrolig mye koselig lesning der, men i dag frykter jeg nok det er vanskelig å finne de fine kommentarene blant ” fyfaaaen reis til helvette biiitch drittkjerring du er en dårlig person” 

Helt ærlig. Er det virkelig rart det er krig rundt om kring i verden? Gårsdagens spøk var helt uskyldig fra min side, og kom som sagt som følger av at jeg hadde spist litt mye, og så rett og slett veldig gravid ut, noe min kjære samboer var helt enige i, så lo vi litt, og jeg bestemte meg for å legge ut om denne HELT uskyldige spøken rett og slett fordi jeg syntes det hele var hysterisk morsomt. Peace out, liksom… 

Her ser dere grunnen til at jeg i dag totalt overser kommentarfeltet… overload! 

Men jeg er ikke ferdig. Mange sier at det er respektløst av meg fordi det finnes ufrivillig barnløse mennesker og mennesker som har tatt abort. Det er mye rart her i verden respektive menneskegrupper kan ta seg nær av. Huff og nei, for en dårlig person jeg er som driver med rettskrivning.. TENK om personer med dysleksi tar seg nær av hvor flink jeg er!!! 

Dersom jeg skulle tatt hensyn til hver enkelt person og hver enkelt menneskegruppe i samfunnet vårt kunne jeg like godt lagt ned bloggen med en gang. 

Jeg har selv ei venninne som har mistet barnet sitt, og så vidt jeg vet har ikke denne venninnen tatt seg nær av det! Dersom man skal ta seg nær av alt og ingenting, bør man skjerme seg selv fra nett og kanskje skjerme seg fra hverdagen generelt. Vi lever i et land hvor det er lov å skrive og uttale seg om det meste. Vi lever i et land hvor ytringsfriheten står sterkt. Det innebærer også om at jeg kan tulle og tøyse så mye jeg bare vil.. Personlig liker jeg å tulle og tar meg selv fint lite høytidelig! Jeg mener man ikke er voksen før man kan klare å le av seg selv og spøke. Tenk litt over at det å spøke om at man er gravid, er selve standar-spøken på 1 april. Hvorfor i alle dager er jeg en dårligere person enn deg da ? Du har garantert gjort det samme en eller annen gang! NEI, denne spøken gjør meg overhodet ikke til noen dårlig mamma, og NEI, den gjør meg så absolutt ikke til en dårlig person heller.

Just saying 🙂 🙂 

88 kommentarer
    1. Ja, du angrer nå 😉
      Det må du gjerne gjøre !
      VI ER FERDIG MED DEG RANNVEIG !!! DU SKAL VEKK FRA TOPP 20 !

    2. Bare å overse de usaklige komentarene. Hadde vært noe annet hvis dem kunne kommet med en negativ komentar som faktisk hadde vært saklig. Må innrømme at jeg lo litt selv når jeg ser hvor sinna å nærtagende mange blir 🙂

    3. :): Hvor leser du at jeg angrer? Angrer på hva da, om jeg tør spørre? Mener du helt ærlig og oppriktig at jeg skal angre fordi jeg dro en uskyldig spøk? Ærlig talt altså..

      Det første og beste du kan gjøre for å få meg vekk fra topplisten, kjære deg, er å slutte å lese bloggen min. Noe du hundreåti prosent sikkert ikke kommer til å gjøre. Tro du meg.

    4. Hahahaha hvis ikke folk kan lese litt mellom linjene, og se en spøk…så er det ikke bloggerens feil… I min ironiske blogg har folk blitt så sinte at de har nesten fått hjertefeil..det er heller ikke min feil :))) Man er ikke et dårlig menneske, selv om man blogger på en måte som enkelte ikke skjønner en dritt av… Har sjøl mista ei stedatter og hatt spontanabort…men lar meg ikke påvirke av slike innlegg for det…JA ER DET RART DET ER KRIG I VERDEN hehehehe…uff sier jeg bare…

    5. HeHe? Nei Rannveig, jeg tror ikke deg 😛
      Det er vell ganske klart !
      Og jo, trust me 😉 Jeg har alt gått ut av gruppa di og sluttet å følge deg på instagram..
      Du er ikke livet mitt 🙂 hehe

    6. For noen dager siden var jeg og typen med ett vennepar hvor dama satt å klagde på deg. Vet du hva typen sa til henne? DU KLAGER FORDI DU ER SÅ MISSUNNELIG PÅ RANNVEIG FORDI HUN ER SÅ DEEILIG !! Haha 😀 det var så digg å høre den. Jentene er sjalu og guttene digger deg. Stå på ♡

    7. du er patetisk, og dette er siste gang jeg er innom bloggen din! “tro du meg”
      lurer på hvordan det blir for deg når du ikke har en kjent blogg lenger? blir det nav da?:)
      lykke til med jordmor utdanning, jeg hadde aldri i verden valgt deg som jordmor når jeg skal ha mine barn. heldigvis blir det lenge før du har kommet deg noe videre i livet uansett.
      har likt deg frem til nå, og likt bloggen din! men her setter jeg strek, og det håper jeg mange andre også gjør.
      klem:):):)

    8. kordan kan du egentlig vite at folk kalle dæ en dårlig mor, å at kvinner som mister barna sine syns dette er respektløs? du sa jo sjøl at du ikke årsket å se på kommentarene.
      å e en helt anna ting å dra en spøk på 1.april, for folk er faktisk obs på det daa. men det er en helt annen ting å dra en spøk når du faktisk driver en “mamma” blogg, hvor andre mødre er inne å ser på hva du skriver.
      å om ikke æ huske feil, så har du faktisk drægd denne spøker før, å du gjør det ene og alene får å få flere lesere, slik at du tjener mer.
      du elsker å lage falske rykter og lage overskrifter. DIREKTE HÅPLØST!

    9. Skjønner ikke hva mange lager så mye styr ut av, det var bare en spøk, som 1000 vis har dratt før. Og hadde det ikke vært for alle spekulasjonene og dritt komentarene mange kommer med, hadde Rannveig aldri trengt å tulle med det. Synes mange burde se hvordan de selv fremstår og oppfører seg, før de dømmer andre.

    10. Haha, må bare kommentere. Du som skal slutte å følge Rannveig, du rakk likevel å kommentere to ganger på ti minutter. Det betyr to klikk og penger i kassa for Rannveig, det. Om du leser denne kommentaren også, tre klikk. Tror Rannveig har ganske rett i at få vil klare å slutte å lese bloggen, nordmenn elsker å bli provosert og “tøffe seg” i kommentarfeltet der de sitter gjemt bak dataskjermen. Leste forøvrig en artikkel der det viste seg at de fleste som kommenterer skikkelig stygt er mødre. Ikke at jeg støtter Rannveig på noen måte, men støtter hvertfall ikke dere som sitter hjemme og spyr ut dritt dag etter dag – noe Rannveig tjener penger på (skjønner forsåvidt ikke at du orker å få så mye dritt hver dag, men pengene gjør det kanskje enklere…). Uansett, sykt trist at det er slik mennesker snakker til hverandre.

    11. Jeg elsker bloggen din, deg og barna dine. Du er enestående og meeeget selvsikker som tør å være så 100% degselv! Det skal litt til for å klare det vettu.
      Hadde ikke sakt neitakk til å ha deg som jordmor på bakrunn av en gravid-spøk. Du er jo en hjertevarm person som gjør ting grundig. Jeg tror du blir flink i faget og ellers menneskelig og omsorgsfull.
      Hva er det de er så redd for? Det finnes mange JM som er dyktig men kald, ond og sadistisk. Jeg hadde vært mye mer redd for dem.

    12. hahaha, digge dæ! tidenes beste kommentar:
      “Huff og nei, for en dårlig person jeg er som dritver med rettskrivning.. TENK om personer med dysleksi tar seg nær av hvor flink jeg er!”

    13. hahahha ! råbra spøk! JEG LO 😀
      trengte en latter!
      folk som komenterer dritt er enten misunnelige, eller så har de rett og slett ikke noe annent liv enn å drive med dritt på nett. triste mennesker haha.
      Stå på du ranveig, jeg digger deg 😀

    14. Folk kødder jo om dette stadig vekk, SPESIELT klassisk er det jo 1.april. Skjønner ikke hvorfor folk blir så fornærma og sinna for det. Enkelte har jo virkelig lite å gjøre 😛

    15. Ikke noen superfan av Rannveig, men hun har likevel ett poeng med at “jeg er gravid”- spøken er nummer 1 omtrent når det gjelder 1 april, det er ikke noe værre for de som ikke kan få barn at Rannveig kødder med at hun er gravid enn at tusenvis gjør det 1 april. joda det er en dårlig spøk og jeg trodde ikke på den, men det er hennes blogg, det er ytringsfrihet etc, hun kan skrive om hva hun vil innen for norges lover syns jeg, så får de som ikke liker det finne seg en annen blogg å lese!

    16. Rannveig: du er nok en fantastisk mamma! Jeg tror du kan oppnå akkurat de målene du setter deg i livet. Stå på, syns du er supertøff..! 😊

    17. Er enig i at man ikke kan ta seg nær av alt her i verden, og det er mange som tuller med at de er gravide. Drøy spøk, men den var lættis.
      Sett bort i fra spøken som egentlig var harmløs, må jeg sette spørsmålstegn ved at du tar så lett på ting. Du mener altså at du kan tulle så mye du vil med hva som helst, når du vil og du bryr deg ikke om hva andre skulle mene om det. Du sier jo forøvrig det om alt, at du ikke bryr deg en dritt om hva folk sier og mener om deg. Når du kommer deg ut i arbeidslivet en gang og møter folk som du må forholde deg til og som kanskje setter deg litt på plass (forhåpentligvis), så vil du skjønne at du ikke kan være så overlegen og gjøre akkurat hva du vil uten å ta hensyn til folk. Man må nemlig oppføre seg når man er ute i arbeidslivet. Du vil bli sjokkert over hvordan ting egentlig er. Man kan nemlig ikke skalte og valte som man vil dagen lang.

    18. Hahaa.. Stå på rannveig! 😀 har sjølv mista eit barn i 5 månen. Å blei ikke akuratt noe lei meg av din spøk.. Barre digger at du tør å laga litt liv 😉
      Du virker som ein fantastisk mamma :)<3

    19. Såvidt jeg kan se, var det en særdeles god spøk. Folk gikk 5på, fløy i flint, klikket i vinkel og kilte seg tilslutt. Noen har til og med beslutte å aldri lese bloggen mer.
      Rannveig ER smart. Hun visste utfallet av dette og VET at hun får flere lesere. Noen som føler seg en smule dum?
      Dette er en festlig, noe utenom det vanlige og inspirerende mammablogg. Jeg er selv mamma og kjenner meg mye igjenn i det hun skriver.
      Hun er en vanlig jente, men samtidig har hun noe unikt over seg som jeg ser altfor mange missunner! Tenke seg det å ønske henne alt dårlig i livet fordi hun er den hun er?!?! Det er andre enn Rannveig som trenger hjelp, DET er sikkert!!

    20. Hvorfor tror du at folk ikke klarer å slutte å lese bloggen din? Bare vent, du faller nedover på listen om noen dager. TRO DU MEG 😉

    21. Jeg har tidligere støttet deg, og syntes du har fått vel mye uforkjent pes. Men dette synes jeg er usmakelig av det. Ren spekulasjon for å komme deg opp på toppen av blogg.no. Du bør ikke være sjokkert over at leserene dine reagerer på dette stuntet du tok nå. Er forskjell på en god spøk og en usmakelig en.

    22. Det er helt sykt at du tar det her som en morsom spøk. Når det helt klart er mange andre som sliter med å få barn og heltatt bli gravide! Dette her skriver du kun får å få flere lesere og pr-stunt.

    23. Alle som driver blogg sitt å spekulerer og finhekler sine finurlige metoder for å komme høyere opp på listen. Hvis du mister respekten av den grunn, har du missforstått hele opplegget. Det er jobben og levebrødet til mange bloggere. Det kan virke hensynsløst og kynisk, men det er sånn det er! Det er i allefall ikke uvanlig. Du mister respekten når DU har funne ut at hun spekulerte (eller noen andre fant det ut for deg) … Det du stakkars ikke visste, var at hun spekulerte i alle de andre blogginnleggene som du så fint likte å lese den gang da du hadde respekt for henne.

    24. Har fullt bloggen din lenge og tar ofte en titt innom:)
      Jeg synes alltid du har virket som en hyggelig jente og en fline barn.
      Har på en måte sett opp til deg men nå må jeg si du mister litt respekten fra meg.. for all del jeg synes ikke du er en dårlig mor eller noe, tvert imot !
      Men en graviditet/ et barn er ikke noe man spøker med, du mister ihvertfall meg som fast leser.. ;/

    25. Så rosabloggere er som telefonselgere, ikke tro et ord av hva hun sier. Hun mener hun har en samboer, kanskje han også er en stor spøk??

    26. Hvorfor blir folk sure over denne spøken??? Greit med bloggere som speiler samfunnet. Vi trenger de smådumme også (selv om de er i flertall, men det er de vel ute i den “virkelige verden” også;) Jenta her er jo ikke spesielt pen og ikke smart. Må være mange som har følt de har noe felles med henne, siden de leser bloggen. Men når hun lyver så liker de det ikke, for man vil ikke sammenligne seg med en løgner. DERFOR blir folk sure..:)

    27. Jeg synes synd på dere som ikke ser forskjell på en løgn og en spøk. Dette var en løgn ! Ingen liker å bli løyet for. Mange gratulerte bloggeren og ønsket henne lykke til. At bloggeren selv ikke synes det var for drøyt, sier dessverre mest om henne. Men… hun er bare 20 år og dette føyer seg vel bare inn i rekken av i beste fall tankeløse, i verste fall idiotiske utspill.

    28. Morsomt at du sier at du ikke har giddet og lest kommentarene idag også sier du rett etterpå “ser at mange sier det er respektløst av meg.. blabla”.
      Haha, busted!

    29. Haha folk er så høytidelige! Syntes det var gøy og lo selv når jeg så innlegget istad om at det var en tull 🙂

    30. Hvis du er så smart som enkelte skriver , så må jeg undre meg litt.
      Tenker du noen gang konsekvens?
      Legger ved def av ordet , i tilfelle du lurer.
      Konsekvens (fra latin: consequentia) er effekten, resultatet, eller utfallet av noe som tidligere har forekommet.
      Jeg tviler på at du ler like høyt om 10 år av denne bloggen og ingen arb giver syns du er kvalifisert for jobbene du evt skulle prøve deg på.
      Arb givere googler faktisk søkerne……og når de søker på navnet ditt, tviler jeg på at det blir stjerne i boka…..

    31. Det er trist å lese hvor umoden du er. Ja, det er lov å spøke, men det er lov å tenke også. Er det greit å tulle om sykdom? Død? Abort? Barnløshet? Mobbing? Graviditet vil for mange være et sårt tema, på lik linje med de tingene jeg nevnte her. Et sted går steken, og du har ikke skjønt hvor det er når du sammenligner det med å skrive feil og så skal en dyslektiker ta seg nær av det. Du virker mildt sagt lite empatisk, beklager å måtte si det, men det er slik du fremstår når du nå skal forsvare den usmakelige spøken din. Ta deg sammen, ærlig talt!

    32. Forskjell på spøk og løgn!!
      Du sier du lagde innlegget og “spøken” etter mange stykker med pizza??
      LØGN!! Det bilde i snøen med svart og hvit genser der du holder deg på magen er jo tatt LENGE før du i det hele tatt tenkte på pizza!
      Å få lesere på denne måten er bare så.. Feil og lavmål..

    33. Det e stoor forskjell på en dårlig spøk og på løgn. Du kunne lagt fram spøken på såå mange andre måter, men du var for opptatt med å være blogghora! Synd å si det, men du er tragisk.

    34. Du kommer til å bli ei elendig jordmor, eller du kommer faktisk ikke til å bli en, for du kommer ikke til å klare sykepleieren, for det er jææææævlig tunkt i tilleg til at du er den personen i Norge som drar ned karaktersnitt på landsbasis… Ikke gidd å søk på sykepleieren engang for ingen vil ha deg som jordmor uansett… Og nei, jeg er på ingen måte misunnelig…

    35. Lær deg å ta konsekvensene av det du sier og gjør. Først lurer du alle leserne dine med en dårlig spøk, og så håner du alle leserne dine? Både de som har mistet barn, har dysleksi og generelt alle. Dette er helt utrolig. Og du sier du ikke gadd å lese kommentarene, men allikevel visste du jo tydeligvis hva folk hadde skrevet.

    36. Synes ikke synd i deg, dette var du klar over da du planla dette stuntet for å klatre litt oppover på blogg.no. Som man reder ligger man.

    37. Personlig synes jeg det er dårlig gjort mot de som faktisk liker å lese bloggen din. Ser ikke poenget med å tulle det med. Er selvfølgelig ditt valg, men det var et veldig dårlig valg.
      Fulgte nøye med på bloggen din før, men nå er jeg ikke så fan lenger.. Rett og slett fordi det ikke virker som du setter pris på de som faktisk er innom bloggen din fordi de liker å lese om deg og ditt liv.

    38. Den dagen du ikke har mer å skrive om, mer å spøke eller lyge om. Hva skal du skrive da? Bloggen til Rannveig er så tragisk at hun må spøke om usanne ting for at det skal være noe som helst å lese om. Bra PR stunt, håper alle forstår hvor PR kåt du er og at du havner lengre ned på listen. I det siste har det meste du skriver bare vært latterlig. Jeg syns at om du skal være på topplisten så skal du fortjene plassen med å fenge leserne med noe bra,dette er bare bra for at du driter deg så lådd rett ut som det går å folk trenger noen å le av! Respekten har du mistet for lenge siden men nå miste du også leserne!

    39. En spøk er der du legger ut bilde av magen din å skriver at du er 16 uker på vei, kødda spista masse trash! Du tok jo av. Du ville virkelig at folk skulle tru du var gravid. “Jeg skal bli 3 barns mamma å willem 2 barns pappa. Så dere dritslengere hadde rett” du hadde tilogme henta et flere dager ganmelt bilde der du gravid poserer. Det her var jo såklart planlagt! Synes det er trist for di som faktisk kjemper med nebb og klør for å beskytte deg og normal gjøre deg til en viss grad her inne. Som gikk fem på gjette leken din. Tror ikke det er mange igjrn av dem nå. Folk føler seg jo lurt. Du viser veldi godt hvor lite seriøst du tar leserne dine. Håper mange fler ser nå at du er ikke helt frisk i hodet. Burde sjekke deg for personlighetsforstyrrelse eller noe. Du har et unormalt stort behov for oppmerksomhet.

    40. haha 😛 jeg skjønner ikke hvorfor andre tar så på vei 😛 syns det er artig at du liker å provosere 😀 du er en knall jente ;D keep going and give more pranks for the haters 😀

    41. Jeg postet en kommentar som ble stoppet av spam filteret ?
      Jeg synes spøken var morsom jeg ! Kunne gjort det samme selv 🙂

    42. Hun har alltid vært hensynsløs og ikke brydd seg om andre enn seg selv, og det er tydlig at dette vedvarer. Slik var hun da hun var yngre også. Du sier bloggen er jobben din, og når man da ser hvordan du oppfører deg på jobb, er jeg glad du bare blogger. Leserne er inntektskilden din per idag, kundene dine, du behandler dem som dritt og attpåtil syns du det er moro. Når du ser at 90 % av kommentarene dine er negative, og 90 % av leserne mener dette var patetisk, er det ingenting i hodet ditt som tenker at: “hm, kanskje det er noe i det?” Neida, du kjører på med høyt turtall, og enser ingen andre enn deg selv. Du vil fortsatt tro at deg feiler det ingenting, omså hele verden var imot dine påfunn. Hva med å kanskje skjønne, hva med å for en gangs skuld legge deg langflat å si: Ja, kanskje det var dumt!? Du ville høyst sannsynlig fått respekt for det.

    43. Det var igrunnen litt barnslig av deg å spøke med noe slikt noe. Men ingen fortjener å bli slengt dritt til får det om. Jeg liker å lese bloggen din 🙂 Men ble litt skuffet over at du spøkte om noe slikt.

    44. Å herregud så mange som skal rakke ned på Rannveig.
      Er det noe bedre ? Og hvordan kan dere vite hun blir en elendig jordmor?
      Har dere i det heletatt møtt hun og sett hun med barna? Hvordan kan dere vite hvordan mor hun er? Gjennom bloggen? Har aldri lest noe negativt om barna her som kan vise til at hun er en dårlig mor. Har selv to barn på alder med Rannveig sine to og som mamma så må jeg si at og kalle hun for dårlig mor er værre enn at noen skal ta seg nær av denne gravid spøken.
      Jeg tenkte bare at denne gangen får vi ikke barn likt hehe hvis det stemte.
      Men det var en spøk. Get over it!
      Jeg skal også begynne på skole igjen og vil gå sykepleier etterhvert. Kanskje vi ses Rannveig.
      Stå på du er nok en kjempe god mor. Og den beste for dine barn 😉

    45. Ida Tovari: Så koselig å lese kommentaren din! Jeg er helt enig med deg, er ingen som på noen måte gjennom bloggen min kan påstå at de kjenner meg, ikke som person, og ikke som mor. På bloggen deler jeg minimalt av hva som faktisk skjer i vår hverdag, men noen skjønner nok ikke det.

      Morsomt å høre at du også skal gå sykepleier! Det virker som et utrolig givende yrke. Kanskje vi sees ja!! 🙂

      Og takk for en kjempefin kommentar! Setter stor pris på det! 🙂

    46. Uten om alle de innleggene som skriker etter oppmerksomhet og det å komme lengre opp på topplisten på blogg.no så er de andre innleggene dine bra.
      Bare sett en strek over hele greia å bli ferdig med denne dårlig spøken..
      Ikke dra dette lengre i håp om å få noen få stakkars lesere fler, når man da heller mister fler andre faste lesere.

    47. Det finnes så mange måter å spøke å få lesere på og du velger den mest idiotiske måten. Jaja, du fikk reaksjoner i allefall .. da vet du hvorfor folk ikke kommer til å tro deg når du faktisk en gang ER gravid 😉

    48. Lystløgner er du. Hører av dine såkalte venner at de tar deg i små hvite løgner titt og ofte, så lite overrasket over løgnen lengre ned..

    49. Se rundt deg du, Rannveig. Kan du egentlig stole på alle venninnene dine? Jeg er nærmere deg enn du tror. Ærlighet er en fin ting, prøv det 😉

    50. STÅ PÅ RANNVEIG ! Du brude være stolt over deg sjøl.. syntes det er dumt at de skal skrive så mye stygt om deg, når det ikke er sant! Steng kommentarfelte er mitt tips :)<3

    51. Tror du virkelig at noen vil ansette deg som jordmor etter de uttalelsene du har komt med ang. abort her inne på bloggen? Neppe. Jeg ville aldri i mitt liv gått til deg for rådgiving, abort eller hjelp når det kommer til graviditet/fødsel. Jeg vil selv bli jordmor, og tenker derfor MEGET godt gjennom ting jeg poster som kan sette kjepper i hjulet for å si det slik da. Lykke til videre! Får se hvor du ender opp når bloggkarrieren er over, noe som ikke er så alt for lenge til 🙂

    52. Ikke drit deg ut med å si at du overser kommentarene. når mye av det du tar opp i innlegget sklir rett fra kommentarfeltet.

    53. Dt er nettopp på grunn av sånne som deg at det er krig Rannveig, folk som ikke bruker huet og tror de er det største i verden…
      Du er som en chiuaua, lite mellom ørene og tror du er større enn du er!!!!!!
      Hva med å bli “berømt” for en flott,saklig og verdig blogg ?

    54. Før du vet forskjell på løgn og spøk, bør du slutte og spøke. Du mister jo det lille av troverdighet du muligens har hatt !

    55. Syns absolutt at det er noe TØYS å si at det her er støtende for folk som har mistet et barn. Jeg registrerer at dere prøver å fortelle oss noe dere oppriktig mener, men det når ikke gjennom for det er ingen logikk der. Jeg forstår det ikke. I hele tatt. Ikke litt engang. Skjerpings.

    56. Oi… Får virkelig vondt av og lese alt dette. Jeg må si det at jeg er langt i fra enig i en del av tingene du skriver, men igjen så har jeg mange gode venner, som jeg heller ikke er enig med til en hver tid! Men at du skal få så mye hets for dette!? NEI, der er ikke rart det er krig i verden! Herregud, stakkars jente, du må være beinhard som får alt dette kastet etter deg. Og ja, gravid-spøken er en klassiker 1.april, og da SPESIELLT av andre bloggere! Så hva er galt i at du gjør det!? Og hva faen får folk til å tro at du gjor det for PR? At det kom i avisen var jo sikkert ikke planlagt….
      Nei, stå på! Blogg videre! Selv om du skriver mye(en del også faktisk) så har jeg lest denne bloggen godt nokk til å skjønne at du er en fantastisk person, som mange også kan lære mye av å jeg hadde virkelig ikke hatt noe i mot å bli kjent med deg, for som sagt: du virker som en fantastisk person! Og det er ingen tvil i at du er en god mor! Du er nokk en av de beste mødrene her i værden, i tillegg til at du også virker som en bra kjæreste! Å hvor gode verdier er ikke det!? Jo, kjempe gode! Så alle som kommer med usaklige drittkommentarer, å blåser opp det hele fra en fjær til fem høns: hvem er dere og hvor kommer dere fra!? Nei, skam dere! Hvem sier sånne teite ting som “du skal aldri få være jordmor til mine barn”? Latterligste jeg har hørt. En gjeng med drittunger, rett og slett…
      Men stå på videre, Rannveig <3 det virker uansett som om livet ditt er SÅÅ mye mer verdifullt en visse andres 🙂

    57. Hvem er det egentlig som spøker om gravidiet?? Du viser deg selv som både umoden og patetisk ! Kommenarer som “you make me famous” ehhhh..hvem bryr seg om hva Rannveig driver med egentlig,ikke en kjeft ! Derfor må du gang på gang poste ut provoserende innlegg for å i det hele tatt bli lagt merke til..Andre bloggere kan skrive om live sitt,kosthold osv og folk er opprinnelig interessert,men ikke minst – andre bloggere har respekt for leserne sine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg