Shopping og solarium

Hei kjære lesere!

Har rett og slett ikke hatt tid eller ork til å blogge før nå. Dagen i dag startet ikke senere enn 05:15, da var det opp å hopp! Har vært en tur i Oslo i dag, og faktisk hatt flere timer barnefri, siden Nathaniel har vært med pappaen sin, og Emma og Willem hadde litt kvalitetstid alene!

Hadde ikke orket å gjøre noen som helst avtaler, når jeg først har barnefri ønsker jeg egentlig bare å kjøre mitt eget løp og gjøre ting som gir meg energi! Som vil si, shopping og solarium! To ting som aldri skjer til vanlig. Det er rett og slett mindre prioritert i en hverdag med to små. Da er blant annet søvn høyere på prioriteringslista!

Etter noen timer i Oslo skulle vi egentlig i bursdag til Nathaniel sin kompis, men Nathaniel var kjempesliten, så vi fant ut at vi drar i bursdag i morgen i stedet! (de har bursdag imorgen også!) Har desverre ikke annet enn instagram bilder å dele med dele i dag  ( er noe alvorlig galt med telefonen min, går nesten aldri an å ta bilder utenom instagram!) så da får det bare bli det da! 

Nå sitter jeg bare i sofaen og slapper heelt av. Har akkurat ryddet leiligheta etter dagens kaste-leker-utover-hele-gulvet runder! Så nå er det klart for å spre nye leker utover imorgen. Å rydde leker er nemlig en svært utakknemlig jobb, og kan sammenlignes med måking når det snør som verst 😉 

Har også fått ryddet vekk en del for små klær i kommoden/kleskapet/klestativene til ungene i dag, og fått inn litt nytt og vårlig stæsj i større størrelser 🙂 Herlig! I skrivende øyeblikk har jeg kun mulighet til å ta bilde av Emma sin garderobe, da Nathaniel sin er inne på hans rom hvor han ligger å sover! 

Elsker disse søte klesstativene! Begge ungene har hvert sitt, de er virkelg superfine og veldig praktiske når det kommer til Nathaniel ( og etterhvert Emma) , siden han kan ta ut og henge opp sine egne klær.

OG, JA! Før jeg avslutter må jeg forresten skryte litt av NSB. Skulle ta toget fra Oslo til Lillestrøm i dag, og som vanlig er jeg litt sent ute og rekker ikke å kjøpe billett før på toget. Så spør jeg konduktøren om jeg kunne kjøpe billett inne i denne vognen,og det kunne jeg. Men han kom aldri å spurte etter billett, og da toget kom til Lillestrøm gikk jeg ut til konduktøren som sto på plattformen, og sa at jeg ikke rakk å kjøpe billett på toget. Da smilte han til meg og sa, det gjør ingen ting! Bare dra du. 

Way to go! Ikke det at 80 kr gjør noe fra eller til.. .men slike mennesker gjør virkelig dagen bedre! Flere slike serviceinnstilte mennesker til servicebransjen, ja takk! 

Ønsker dere alle en strålende lørdags kveld videre! Ta det pent! Smask <3

 

56 kommentarer
    1. Hei. Kan du si hvilke 5 plasser du drømmer om å reise? Da snakker jeg om kultur og ikke en sydentur til Spania foreksempel.
      Elsker bloggen din, leser den hver dag, men det er første gang jeg kommenterer så det ville ha vært koselig om du svarte!:)

    2. Ser ikke poenget med og lage sko til babyer.. Er jo veldig søtt, men unødvendig og bruke penger på. De kan jo ikke gå. Syns heller ikke mange parr med sko til en ett-åring er nødvendig. Er greit når man er inne på et senter og de har lyst å gå litt så holder det med ett parr joggesko. På vinteren når de skal være litt ute så kan man jo bare bruke lugger eller fotposer(?) når det er litt vått ute. Usikker på om det heter fotposer, men det er jo ikke sko. Mer som en vanntett version av lugger, bare mere posete 😛

    3. Anette en ett åring går gjerne i barnehagen og da trenger de to par sko pluss støvler, kan ikke komme med poser der.

    4. Per: så lite kult at du at du tar mitt navn utav millioner av andre, eller ditt eget, bare for å leke at du er meg….. 🙂
      Ønsker bloggeier med familie en fortsatt fin helg. 🙂
      Mvh, Per.

    5. Så bra att Nathaniel har kontakt med pappaen sin , ingenting bedre enn det 🙂 Barn trenger begge foreldrene sine og har krav på kontakt med begge så langt det lagt seg gjøre .. Jeg anser mor og far som like viktige og bli gla for og høre att det nå er opprettet kontakt mellom far og barn !!
      Synd att dere som foreldre bor så langt fra hverandre , men blir gutten din og reise på samvær etter hvert , når han er litt eldre :)?
      Hvertfall veldig bra att dem har kontakt og att dere som foreldre samarbeider !! 🙂

    6. Per; Har du PATENT på navnet/nicket “Per”? Regner med at ikke du har det så da har alle, i hele verden, rett til å kalle seg “Per” på bloggen til Rannveig.
      Hilsen PER.

    7. “så lite kult at du at du tar mitt navn utav millioner av andre”. Som du indirekte sier selv, utallige andre heter Per. Er du den eneste med det navnet Per i Norge? Virker som du har like lite mellom ørene som Rannveig.
      Har du patent eller varemerkebeskyttelse på “Per”? Nei, for det er ikke mulig. Ta deg en pause fra alle de fjortisbloggene du leser, gjør mør mer viktig, som å oppdatere deg på dagens hendelser rundt om i verden.

    8. Nå er det faktisk slik at om det ikke kommer en konduktør til deg skal du søke opp en konduktør. Last ned ruter billett så får du kjøpt billett uten ekstra kostnader og du slipper å ta kontakt med en konduktør.

    9. På denne bloggen er det JEG som er Per. Jeg var her først. Alle som kommer etter hvert kan kalle seg Per2, Per3 osv.
      Ha en fin dag alle.
      Mvh
      Per

    10. Kommer det ikke en konduktør, så er han/hun mest sannsynlig opptatt med andre uansett! skulle alle gått rundt på toget og leita etter en konduktør da?:p

    11. JEG er Per,finnes det virkelig fler der ute i det store land som heter det samme?!?
      Jeg mener-PER?!?!?!?
      Jeg er iallfall den beste og kuleste Per’n av alle Per’er.
      Det er derfor jeg ALLTID kommenterer på denne EKSTEMT kule og velskrevede bloggen. Den er nemlig ALT for meg,rett og slett fordi jeg ikke har noe liv.
      Puh,så godt å kunne være ærlig for en gangs skyld.
      Mvh,Per.

    12. Åh,Rannveig,mitt OOO stooore forbilde!!!
      Jeg har DIGGET deg såååå lenge nå. Faktisk prøver jeg å bli som DEG. Jeg har farga håret platinablondt,(og jajaa,jeg DIGGER også den 10 cm lange etterveksten som kommer..! Og lar være å farge den til ære for DEG)
      Jeg har prøvd,opptil flere ganger,å bli gravid i ung alder,helst med 2 driiitkjekke typer,men hittil har det bare resultert i et aldri så lite h…stempel. Gi meg gjerne noen tips her????
      Jeg har bare sååååå lyst på driiitmye silikon lizm,men de pengene de pengene.. Tenkte faktisk å bestille sånn silikon-gjør-det-selv-sett på nettet,du er en fantastisk inspirasjon og går ikke av veien for å vise at man kan ha helt ok digge pupper selv om de langt ifra er perfekte. Jeg mener-hvorfor betale i dyre,dyre dommer når man kan få helt sånn midt på treet-pupper som deg til en myyye rimeligere pris????
      Daglig står jeg foran speilet og prøver(hardt!!!!)å lage sånn dødsbra trutmunn som deg. Men føler aldri jeg helt får det til-kunne du ha laget et aldri så lite blogginnlegg om hvordan du gjør dette,søteste Rannveig? pliiiiiiiiz?!?!? Jeg har til og med kjøpt sånn skikkelig knall pastell-leppestift som du har,og selv om alle sier jeg ser ut som en jævla bimbofjortis med den på bare DIGGER jeg den. Fordi jeg digger DEG,Rannveig!! <3 <3 <3

    13. Feiler meg ingenting,Lilly.
      Jeg bare ELSKER Rannveig. Skulle ønske jeg var Willem. Kall meg gal,men å sitte foran PC’n og bare VENTE på neste blogginnlegg fra denne fantastiske baben er faktisk det eneste som gjør livet mitt komplett.
      Mvh,Per.

    14. De klesstativene er søte ja 🙂 skulle ha sånne selv men hadde sett så dumt ut med to stk i min lille gang :p har et lite walkin Closeth der men still det ser dumt ut, på soverommene deres blir det bare også seendes dumt ut.

    15. Du som gir deg ut for å være Per: ta deg en bolle a. Det er ikke moro lenger. Patetisk, det er det du er.

    16. Hei Rannveig! Jeg er 15 år og bare DIGGER deg! Jeg leser bloggen din hver dag og er bare sååååå enig i det du skriver i innleggene dine. Du er skikkelig rå lizm. Jeg har nå farga håret blondt og fått inn extension og vippeextension. Jeg skal i tillegg bli som deg og ende som husmor med to unger og leve av blogging. Jeg skal starte en i dag og drite i utdannelse, hvem trenger det lizm?

    17. Hvis det er sånn at Rannveig ikke er Per, og for alt jeg vet kan det være sant, hva syns du selv da Rannveig om en mann som er så besatt av deg? Er det gøy eller ubehagelig? For jeg syns nesten han virker litt for intens, grenser til skremmende.
      Hva syns du?

    18. Ja fy hadde vært dritnervøs jeg. Tenk om han lusker rundt i hagen din å titter på vinduene! Han har sikkert sporet opp hvor du bor.

    19. Han har skrevet at han har nummeret hennes, men tør ikke å ringe, så han vet nok ganske sikkert hvor hun bor :-O

    20. Hei!
      Kan du skrive litt om hvordan livet til en mor med to barn som har to forskjellige pappaer?
      Beundringsverdig 🙂

    21. Oi, nsb er flinke som kjører så fort at man ikke rekker kjøpe billett på den strekningen da. er det nye tog?

    22. Kanskje per og rannveig er elskere? Han er sikkert trygdet, og så står de i mens willem er på jobb!!

    23. Hei jeg heter per, er en eller annen pedo tulling, eller bare raring som nå irriterte tusener!
      Mange som heter per, du ekke den einaste, så hold kjeften din på det tullet der!

    24. Per er sikkert en misunnelig hore som drømmer om å ha sex med R og han digger henne så mye at han kommenterer og spammer hun med kommentarer på Facebook, sporer R opp og hvor adressen hennes er osv.
      Også sier du at du er gift? Herregud!
      Få deg et liv MANN!!!!!!

    25. Jeg har et spørsmål… Hvorfor tar du mange bilder av datteren din og hennes ting, men aldri av sønnen din? Og når du gjør, så unngår du hans ansikt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg