Herlig søndag!

Hei kjære lesere!

//bilde fra Instagram! Følg med HER


Tenkte bare å stikke innom en kjapp tur for å oppdatere dere før det er kvelden her i hus! Dagen i dag har egentlig bare gått slag i slag. Vært hjemme med våre vakre barn og slappet av og koset oss, en tur på butikken for å handle inn mat for den kommende uken, og så har jeg og Nathaniel vært i bursdag til kompisen hans! Noe som var veldig stas! Spesielt når han fikk leke med lastebilen som vi ga i gave til bursdagsbarnet. Alt med bil, lastebil, truck og gravemaskin er nemlig stor stas for storebror her i hus! 

 

Skikkelig fornøyd med disse to bildene! Hadde en liten mini-shoot med begge barna med masse fine bilder som resultat, men kommer desverre ikke til å dele bilder av Nathaniel. 

Imorgen tidlig får vi faktisk besøk av teamet fra TV2 hjelper deg! Husker dere merkeklærdebatten som raste for måneder siden? Dumt spørsmål, selvfølgelig gjør dere det!  Vel, de ønsker å ta liv i den igjen. Og med tanke på mine utspill i debatten ville de gjerne ha meg med! Jeg er jo ganske vant med å være på TV, så tenkte…  hvorfor ikke 🙂

Ønsker dere alle en fantastisk kveld videre og en flott start på den kommende uken!

Blogges <3

52 kommentarer
    1. Anonym: Det er jo jeg selv som bestemmer hva som skal legges ut og ikke av mine barn, det har ingen ting med noen andre å gjøre. Det er rett og slett fordi jeg ikke ønsker at han skal bli gjenkjent fra bloggen min i f.eks barnehage, da jeg er redd for ting som f.eks kidnapping.

      🙂

    2. Du sier du er redd at N skal bli gjenkjent.. Men Emma skal og vel en gang begynne i barnehage? Hun blir også gjenkjent da.. Hvorfor kan du legge ut bilder av henne men ikke av han da?
      Jeg er helt med på tanken å ikke legge ut bilder av barna på nettet, men når du ikke legger ut bilde av prinsen din bør du kanskje heller ikke gjør det av prinsessa di.

    3. Herregud så pen du var på disse bildene!!! Tror du hadde kledd brunt hår!ser det på etterveksten din! Krysser fingrene for at du farger det brunt en dag 😀

    4. Kidnapping?
      HAHAHAHA…
      Seriøst? er det siden du er en stor TV-stjerne det da?
      Jøss, jeg har da sett flust av bilder av N på denne bloggen.
      😀

    5. Skulle N bli kidnappet fordi du er så kjent?! Haha hvem er det som kaller seg tv-kjendis bare fordi man har vært med i noen få episoder i serier nesten ingen ser på. Nei, dette var dagens altså haha. Og nei, jeg er ikke misunnelig på en tobarnsmor med lav inntekt, jeg er ung og fri med god lønn.

    6. Ihvertfall ingen som trenger å lure på hvem som er Emmas far.:) Så utrolig lik:) Hadde vært moro hvis du kunne lagt ut et bilde av ham som barn. Nydelige jenta deres:)
      Klem

    7. Håper du holder styr på alle “perene”, Rannveig. 😉 Blir for dumt, dette. Hehe. Ha en fin uke. 🙂

    8. Jeg er VELDIG nyskjerrig på hvorfor overskriften for bloggen er ” en annerledes mammablogg”
      Det er jo ingenting annerledes med denne bloggen i forhold til andre mammabloggere? 😛 hahahaha.

    9. Nina: det som er annerledes med denne bloggen er at moren er en opomerksomhetssyk drittkjerring så sprer på løgner for å få flere lesere siden ellers går bloggen i det samme hele tiden å er dritt kjedelig i forhold til mange andre mammablogger..feks mamma til michelle så faktisk har en bra blogg!:)

    10. Per: Hvorfor blir det for dumt med alle “Per’ene”?! Alle kan kalle seg Per hvis de ønsker det, så slutt å mas om det hele tiden!!!!!!! Tror Rannveig har andre ting å bruke tiden på enn å sitte å gruble over hvem Per som er Per. Er ikke sikkert hun leser kommentarene til enhver tid heller. Du er så teit, tror du eier kommentarfeltet du.. Husk at det er Rannveig sin blogg, ikke din!

    11. Er faktisk enig med Per at det blir for dumt at flere nå plutselig skal kalle seg det.. Alle skjønner jo hvorfor. Om Per vil kommentere R, så er nå det hans sak, easy as that! Folk lar seg provosere av så lite! Og til de som ikke skjønte det med kidnapping, så kan det skje ALLE! Ta dere sammen og bruk hodet litt, eller er dere virkelig så dumme?

    12. Du er redd for at N skal bli kidnappet fra bhg hvis du viser ansiktet hans på bloggen, men du har åpen profil på Facebook hvor alle kan se ansiktet hans??? Makes no sense

    13. Josefine: Hvordan vet du det? Ikke lett å være dagligfar når moren flytter med barnet til andre enden av landet!

    14. Det finnes utrulig mange pedofile der ute , som sitter og ser på blogger der barn er involert.Man trenger ikke være kjendis for og være redd for kidnapping? Er vel noe alle er redde for.Slutt med å plage Ranveig.

    15. Ingriid : At “alle” plutselig heter Per er nå en ting. At den/de personen(e) skriver som meg (usikker på grunnene til det!!), er jo det tåpeligste. 🙂
      Ha en fin dag.
      Rannveig : per 23:53 igår var ikke meg. Men, er enig i at bildene er fine. 🙂
      Sånn…nå kan dere rive hue’ av meg. 😉 Morna.

    16. Fia, tuppa og Ida…. Grethe er alltid slem hu. Angriper alltid et lite barn, Emma, m onde, motbydelig og syke ting!!! Tøft å angripe et barn for å såre mora… NOT!!!

    17. Det er opp til hver enkelt om man vil legge ut bilde av barna sine eller ikke! Men Rannveig, er kanskje lurt å ha stengt profil på facebook(leste lenger opp at det var mulig for allemann å se bildene dine der). Og kidnapping er vel noe vi alle er redde for? Uansett hvor anonym eller kjent man er.
      Og en siste ting…..hvem er det som sitter på nettet å skriver mindre fine ting om ei lita jente på 5 måneder??? VIRKELIG? Jeg syns synd på dere. Dere må ha et utrolig interessant liv…:)

    18. lurte litt på dette med hvorfor du ikke legger ut bilder av N på bloggen, men har åpen profil på facebook slik at hvem som helst kan se på bildene til N? Jeg har virkelig respekt for valget ditt, men ikke helt forståelse hvorfor det er greit å legge ut bilder et sted men ikke et annet sted

    19. Sweet Jesus Kristiansen…. 🙁 hvorfor prøve å bruke meg? Jævla idioter! Ja,, beklager. ! Men nå mista jeg besinnelsen. Vet jeg skulle holdt kjeft. Men det er vanskelig!
      Alt jeg ville var å kommentere hyggelig til Rannveig som får så mye ufortjent møkk.
      Patetisk… I know…men nå går jeg stille ut bakdøra.
      Ønsker deg og dine alt godt, Bottolf. 🙂
      Mvh, Per den første. 😉

    20. Herreguud! Stakkars lille Emma! Skjenner jeg blir så forbanna inni meg når folk snakker sånn dritt om den lille skjønne jenta! Hva er det egentlig folk har oppi huet sitt? Ærlig talt. Begynner nesten og gråte når jeg ser alle de fæle kommentarene om den lille vakre prinsessa til Rannveig! Fy faen, hva er dette for et opplegg? Har ikke dere som snakker dritt noe bedre og si så kan dere bare drite og dra! Nok er nok..det finnes grenser her i verden. Virkelig.

    21. “Morra til Jacob”: Gå og sleng deg i veggen. Du er virkelig en skam for menneskeheten. Kom tilbake til verden når du har tenkt deg om før du snakker. Skaff deg et hjerte, fort

    22. grethe er vel bitter og gal for at unga hennes 13 stk er “rare” av generasjoner m innavl!!! Faan for ei drittkjærring!!!

    23. Morra til Jacob: Hva gir deg rett til å si om barn med down syndrom er pene eller ikke? Hvis du er mor selv, som det virker som du er pga “navnet” ditt, så bør du tenke at alle barn er like pene uansett. At en mor kan uttale seg og si at et barn ikke er pent er for meg helt uvirkelig. Du burde skamme deg.

    24. Hva folk får seg til å skrive! Jeg burde kanskje ikke bli sjokkert, men hva slags verden er det vi lever i når folk får seg til å hakke på et stakkars uskyldig barn på bare 5 måneder. Skam dere!
      Kjære Rannveig, du sensurer gutten din for du er redd han skal bli kidnappet. Kidnappere er, slik jeg ser det, gærne mennesker. De menneskene som skriver dette om vakre Emma er også gærne, og jeg ber deg tenke en gang eller to før du publiseres nye bilder av henne. Selv om du er vanvittig stolt av henne og vil vise henne fram til hele verden så er ikke nettmobbing greit. Spesielt ikke av et lite barn.
      Håper alle fæle mennesker som hetser en forsvarsløs liten baby kan tenke seg om igjen en gang eller to før de skriver noe igjen. Og la meg spørre dere; dette er et barn som ikke kan forsvare seg, ville dere hetset en multihandikappet på samme måte? Nei, dere ville ikke det. Så hvorfor er dette greit?

    25. Solveig Barstad får seg en god latter tenker jeg.
      Du er lite gjennomtenkt på klesfronten … Sjekk de skoene du har tenkt å ta på datteren din , UGGS!!??? Det er veldig fint for barneføtter og voksne sådan….

    26. Fysj, dette var sure greier. Er vitsen med å lage sånn drama bare pga et kallenavn da… 😉
      Fin genser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg