Tips! Oppbevar sminken din smart

I dag fikk jeg pakke fra Makestyle som inneholdt blant annet noen sminke-oppbevarere, da jeg har sett lenge etter en smartere måte å oppbevare sminken på enn det jeg har hatt til nå. Har nemlig sett meg lei av solpudder og foudationgris i sminkeveska. Den skal få stå ubrukt med mindre jeg skal ut å reise, ol. 

Sjekk disse smarte og enkle beholderne! Endelig en sminkeoppbevaringsløsning jeg er hundre prosent fornøyd med 🙂 

Elsker også min oppbevaringsveske fra Mast! Den er virkelig helt nydelig. Siden den er utrolig stor og romslig i tilegg til at den er hard ( går ikke an å pakke den sammen, om dere skjønner hva jeg mener)  bruker jeg den til å oppbevare slettetengene ( slettetangene(?) mine i. Genialt! 

Hva synes du om disse sminkeoppbevaringsboksene ? 

Nå skal jeg bare slappe av og nyte resten av kvelden og stillhet helt alene på sofaen og med min kjære venn, TV’n! Og så er det nok senga om noen få strakser tenker jeg. Ønsker alle dere fantastiske lesere en herlig fredagskveld videre! 

25 kommentarer
    1. Kathrine, hva i f*** er galt med deg? Emma ser ut som en sunn og frisk baby. Folk som deg vil jeg bare spy av!

    2. Så lurt! Badet vårt er altfor lite til at jeg orker å ha sminke stående fremme, så for nå ligger det bare i en skuff 🙂 Ikke ryddig i det hele tatt, men men 🙂 Jeg er på jakt etter et slikt “brett” man har for bestikk og lignende, bare dypere, til å ha sminken min i skuffen i, men jeg har ennå ikke funnet det 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    3. Jeg har, men jeg har jo barn som er veldig opptatt av mine ting :p hehe. Cecilie: Er emma yk? B stor? Og har små øyne? Er a syk, javel, herregud skjønner ikke greia med å mase m det hele tia

    4. Vet dere hva? Noen av dere er rett og slett ikke frisk! Det er en baby. Uansett aldere på dere så er ikke dette greit. Det dere lirer av dere er kvalmt. Hadde dette vært min blogg hadde jeg stengt kommentarfeltet. Det er grusomt det dere lirer av dere til om en liten baby. Husk karma biter!

    5. Herlighet.. Sett at Emma har et syndrom (hvilket jeg TVILER på hun har), så er det ikke en selvfølge at Rannveig deler det på bloggen, vel? Vi leserne har faktisk ingenting med det å gjøre!! Så det er egentlig bare å slutte å spekulere! Du CECILIE: Du skriver jo selv at det er synd om Emma ser dette når hun blir eldre, ja, SÅ SLUTT Å NEVN DET HELE TIDEN DA! Det er jo du som bringer dette opp….. Du er helt dum i hodet, du har nok et syndrom -kanskje du burde sjekke deg? Du oppfører deg nemlig ikke normalt.

    6. Burde oppbevaringsboksene nedi en skuff istedenfor å la det stå framme. Ser veldig rotete ut. Ikke noe pent.

    7. Ser bare utrolig rotete ut, ser ut som du har kastet sminkem din utover. Får helt fnatt av at folk synes det er fint og “ryddig” når det står fremme sånn

    8. Så kult 🙂 Har selv min sminke i en skuff, med opbevarings bokser 🙂 Men kunne veldig gjerne hatt den som du har leppe og neglelakk i. Som jeg kunne hatt neglelakk osv oppi til pynt 🙂
      ( Foressten, drit i alle dritt komentarene du får.. Du har noen utrolig nyelige unger og du er veldig pen selv 😀 Fast leser siden jeg så deg på ungemødre første gang 🙂 )

    9. Merke innlegget reklame kanskje?
      Når det er sagt,det er ikke akkurat pent å ha det der stående fremme.Men,men,liker du slik rot så deg om det:)

    10. Hei, skal bare si at du er nydelig da du er naturlig, og ikke har så mye pudder og den rosa leppestiften. .
      God helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg