Dere er fantastiske!

Hei kjære dere

Tenkte jeg bare skulle innom for å si noe jeg er altfor dårlig til å si. Nemlig… Tusen takk! Tusen takk til dere som daglig legger igjen hauger av fine kommentarer, mails og meldinger til meg på facebook. Det er desverre umulig for meg å få med meg alt dette, og hvertfall å få svart på alt. Men dere skal vite at jeg setter helt enormt stor pris på det! Det gjør rett og slett hverdagen min enda bedre.

Ja, man må tåle mye drittslenging og mye drittsnakk når man velger å være blogger. Og man blir rett og slett vant til det. Men det beyr null i forhold til alt det fine man får tilbake fra leserne sine! Jeg setter stor pris på dere! Takk for at dere hver dag er innom bloggen min og legger igjen så fine kommentarer. Dere er gull verdt! 

I dag har vi ikke gjort så mye utenom det vanlige, bortsett fra at jeg har fått sortert ut MASSE av mine egne klær, masse nytt og en del gammelt, både kjoler, gensere, topper, bukser, jakker osv.. Hadde først tenkt til å kaste alt, men etter nærmere omtanke skal jeg heller lage posesalg og legge pengene som kommer inn i sparegrisene til ungene! 🙂 

Nå kommer straks Willem og Nathaniel hjem fra Jobb/ Barnehage, så skal vi på Strømmen storsenter en tur, har noen ærender. Og så skal vi faktisk spise middag på Peppes i dag, hurra! 🙂

37 kommentarer
    1. Jeg simpelthen(?) elsker bloggen din 🙂 ..
      Jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde mine meninger om deg når du var på Unge mødre, men de forsvant ganske raskt etter jeg begynte og følge bloggen din og så deg på Charterfeber.. Synes du er en søt og pen jente med utrolige søte barn 🙂 .. Du er nok en veldig god mor for dine barn og en god kjæreste.
      Stå på! 🙂 – We girls gotta stick togheter –
      Maria =)

    2. Synes helt ærlig at du som har så mye penger kan gi bort de klærne rannveig.. Det vil føles godt etterpå 🙂

    3. Kjempefine bilder av deg 🙂
      Jeg syns det alltid er koselig å lese bloggen din og kommentere 🙂
      Ha en nydelig dag og kos dere masse på peppes 🙂

    4. Lurer på hvor du har kjøpt den rosa genseren du hadde på deg i gårsdagen episode på ungemødre? en litt rosa “posete” genser. Ser det er episoder av deg på tv i dag også 😀

    5. Nå trodde jeg faktisk du skulle skrive at du skulle gi de bort, men der overvurderte jeg deg gitt :p

    6. kan jo gi bort til de som virkelig trenger det.. type SOS, redd barna, barn i afrika etc.. mye bedre enn å kaste iallfall

    7. Takk og like så, du er også fantastisk :). Og det at du velger og selge klærne dine,er ditt valg mener jeg 🙂 gjør det samme selv,selvom jeg kanskje ikke trenger det 🙂

    8. Flott stooortsolbrillesmilefjes Heitmann! 🙂 Må bare le når alle disse billigfittene spyr ut kloakk om at lille vakre Emma er lik Willem,når sannheten er at det ikke er sikkert om han engang er far til Emma. Jeg vil gjerne ta en farskapstest Bottolf. You sexy beast.
      Mvh per.

    9. Jeg ville i aller høyeste grad ha takka for kritikkerne og “haters’a” og..Nemlig for 90% av leserne dine havner innenfor der. De er de såm virkelig gir deg penger til livets opphold 🙂 synes du er fantastisk!Fantastisk underholdende 🙂 flink mamma er du å, men et oppvakt, empatisk medmenneske, not so much. Men er jo det som gir deg lesere.

    10. Til “:)”
      Jeg er jo Per. Ingen over,ingen vedsiden. Bottolf og jeg møttes i Oslo når hun skulle ta silikon.
      Og,takk så mye. Mange sier jeg er vittig,noen mener det motsatte. Men,man kan jo ikke glede alle.
      Smil mere Heitmann. Det kler deg.
      Mvh per

    11. Åhherregud du er så pen når du smiler med tennene! Det ser myeee bedre ut enn når du lager “duckface” eller smiler med munnen igjen 🙂

    12. Det er så koselig å lese bloggen din når du er så positiv og ikke provoserer:) Keep up the good work!!

    13. …FakePer… idiot !! Alle ser du ik er den per. At du gidder?! Dårlig fantasi og må kopiere andre??

    14. Herregud, Per… Ja, du er heeeeelt sikkert faren til Emma. MHM! Emma er jo liksom bare blåkopi av Willem pluss at jeg TVILER STERKT på at Rannveig går til sengs med en som er født på tidlig på 60-tallet. Så bare ro deg ned, Dag 🙂

    15. Tidlig på 60 tallet? Er nok 86 modell jeg ja. Hold your horses,girl.. Har du sett meg? Nei. Om du hadde det,hadde du mest sannsynlig sett likheten mellom meg og Emma også. Bare vent til hun blir større du,så får du nok se det,at hun ikke er så lik W som du tror.
      Uansett,trenger forsåvidt ikke å forsvare meg for deg. Du er jo bare en bitterfitte uansett.
      Mvh per

    16. Til “til per”, 00:30 : ser du nå hvilken forvirring det blir når folk kaller seg per og skriver nesten som meg?? ; p frustrerende, og jeg fatter ikke at noen gidder. Jeg får jo kjeft for ting jeg ikke har sagt, fordi (no)en utgir seg for meg. Og dere ser ikke hvem som er hvem. Heldigvis gjør Rannveig det. ; p

    17. Rannveig : alt jeg ville var å kommentere hyggelig. Det har blitt håpløst nå. Men glad du satte pris på MINE kommentarer. 🙂
      Ha en fin dag… 😉
      Mvh, Per.

    18. jeg har ikke bedt deg om å forklare deg til meg og IKKE bryr jeg meg om hva du mener heller hahaha…… JEG SIER MIN MENING AKKURAT SOM DU GJØR……..! Du pakker ikke akkurat inn det du sier heller. Hvis jeg er bitterfitte, hva pokker er DU da?

    19. Til alle Per’er… at dere gidder!!! Liten fantasi. Klarer ikke gjøre/si noe på egenhånd. Må kopiere.
      Ynkelig(e) er du/dere. Latterlig!!!

    20. Har du noen gang hørt at du ser sykt maskulin ut? 😛 kraftige kjevebein og litt breiskuldret ut? 😛

    21. Hei! 🙂
      Litt random spørsmål å komme med i kommentarfeltet, men jeg vet ikke hvem andre jeg skal spørre. Når du var med på Charterfeber, hvor langt på vei var du? Fordi jeg er gravid, og skal ut å reise til syden i sommer. Er da 6 1/2 mnd på vei når jeg skal reise, og er livredd for ikke å få bli med flyet fordi de har visse retningslinjer mtp gravide 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg