Kosekveld all alone

Hei kjære lesere!

 

Dagen i dag har egentlig gått slag i slag. Vært på babytreff med barselgruppa mi, i tilegg til at vi har vært på kontaktmøte i barnehagen. Akkurat er jeg nettop ferdig å prate i telefon med min kjære mamma, og sitter å venter på at tidenes beste og mest lættis underholdningsprogram, Paradise Hotel, skal begynne! Godismonster som jeg er, måtte jeg lage noe skikkelig godt i den anledningen! Nemlig sjokoladeboller med kokos! Kjempelett og kjempenam! 

Glass med isbiter er såklart også på plass! Verdens beste!!

Blogges kjære lesere! Husk å se på Paradise Hotel hvis du vil ha deg en latter <3  

28 kommentarer
    1. Husker i unge mødre da du snakket med mamman din om at du ikke kunne lage mat. Nå er du jo drømmehusmora!! :)) du er flink!

    2. Du er mye alene om kvelden, er det ikke din tur snart å komme deg litt ut med veninder? Du trenger det, ut å lufte vettet som jeg kaller det. Du er ingen dårlig mamma av den grunn.:)

    3. Haha happylights overgår vel i aller høyeste grad stigen i stua? Virkelig kreativ og unik du rannveig. Haha. Så må jeg bare si, at jeg foretrekker stigen framfor lyslenkene anyday. Ingenting sier tivoli og barnerom høyere enn happylights.

    4. Hvis du ler av de i Paradise …..så kan jeg til opplysning si at du hadde glidd rett inn….
      Et par av deltakerne virket faktisk 10 hakk smartere….enn det du fremstår som….
      Jeg kjenner deg ikke, men ut ifra bloggvideoer og andre innslag på tv…… Så fremstår du ikke som den skarpeste kniven i skuffen…. Det er greit nok det, ikke alle kan bli rakettforskere……
      Men du bør ihvertfall ikke være den som ler av andre som fremstår som mindre smarte.
      Hva er den greia med å ta seg i håret hele tiden ? Jeg så et intervju av deg på knappe 2 minutter…. Og du dro Og fiklet med håret 15-20 ganger på den tiden…..
      Nei du lille frøken fjong….. Fei for egen dør i første omgang……

    5. Må også følge med på Paradise Hotel, bare for å gjøre det…alltid noen eller noe å le av, fordiom tidligere sesonger har vært di beste synes jeg. Vann med isbiter er jo best!! Di sjokoladebollene så jo nydelige ut. Ha en fin dag videre!

    6. Bare et spørsmål; Hvorfor tar det så sykt lang tid før bildene på bloggen din lastes opp? Det er ikke sånn på noen andre blogger,så det er ikke min pc som er treig. Er det liksom slik at bildene på bloggen din er for de som er spesiellt intresserte og har tålmodighet til og sitte å vente i 5 min før man får se de? 🙂 I såfall gjør det ikke no at jeg ikke får se de, men jeg bare lurte.

    7. Hvorfor bruker du et av det desidert mest brukte jentenavnet til jenta di????? Totalt mangel på kreativitet !!! Hver tredje jentebaby heter emma !!! Så snakker du om å følge strømmen når det kommer til en jævla stige i stua?? Åh kjære, skyt meg !!!!

    8. Kan du legge ut oppskrift på dem. Har prøvd så mange oppskrifter men finner aldrig den rette 😁 kos deg videre!

    9. Dora du virke jammen ikkje so veldig skarp du heller….
      Mange bestemme seg tidleg for ka eventuelle barn skal hete.. Blei ingen jentebarn på meg men hadde det blitt hadde eg brukt navnet eg bestemte meg for for mange år sia uavhengig av trend…..

    10. Mustard Chef… d heter verdiløs. Og å BEGÅ selvmord. Og komma er og en fin ting!
      Idiot…hvordan kan du be folk ta livet av seg?? Syke undermenneske!!!

    11. Bare lurer på en ting. Du er hjemmeværende mor.. Men allikavel har du barna i barnehage? Hvorfor?? Hva er da vitsen med å være hjemmeværende?

    12. Jeg reagerte da hun sendte N i bhg da han var bare 6 mnd. Fra ungene er 10 mnd til de er 1 1/2 gjennomgår de en viktig tilknytningsfase til moren sin, så de burde helst ikke gå i bhg før de er 1 12 , men de fleste har ikke mulighet til dette og det er jo fullt forståelig, men at noen velger å sende barnet sitt i bhg mens de er så små og faktisk er hjemme mens barnet er i bgh synes jeg er forferdelig. Og ikke minst egoistisk, han var jo bare en baby 🙁

    13. Syntes helt ærlig at du kan sitte å le av folk på TV. Ja, Paradise Hotel er litt latterlig, og folk blir fremstilt som tullinger, men jeg må si Charter Feber var enda mer latterlig å se på.

    14. Herregud! Jeg blir helt sjokkert over mobbingen som foregår her! Tøft å mobbe på nett når ingen kan se dere! Latterlig!! Jeg håper for deres del at dere er en gjeng drittunger som ikke skjønner bedre! Ser ut som dere virkelig trenger å snakke med noen, for dere kan ikke ha det bra med dere selv når dere må mobbe en person så grovt som dette!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg