Dukkelaging!

Hei kjære leser! Håper dere alle har hatt en fantastisk dag

Det har nemlig vi! Egentlig hadde vi planer om å dra på dukkeverksted i på Sagene i Oslo, sammen med Sunniva og lille søte Marina, men planene endret seg, så vi dro på dukkeverksted alene. Nathaniel er jo enda litt liten til å sitte i ro og lage sånne små-pirke-ting. Men, med litt hjelp fra mamma fikk vi en riktig fin dukke som fikk navnet Petter! Hahahaah…..vi koste oss hvertfall masse,og etterpå dro familien på restaurant og spiste middag før vi reiste hjem igjen. Ellers har vi bare vært hjemme å slappet av! Kjenner jeg savner litt å bo i Oslo når vi er der, selv om jeg på en annen måte er ekstremt glad for at vi bor her vi bor med tanke på all uteplassen vi har slik at barna kan leke ute, også for Emma når hun nå etterhvert blir større. 

Etter vi hadde laget dukker, skulle alle barna opp alene eller med foreldrene sine og fortelle om sine dukker! Her står Willem og Nathaniel og forteller om Nathaniel’s dukke, haha <3 Var masse barn og foreldre rundt som satt i sen sirkel men orket ikke ta bilde av hele forsamlingen, i og med at jeg da hadde måttet sensurere en hel haug mennesker. 

Var hvertfall utrolig gøy, og Nathaniel elsket å høre på de andre sine historier og klappe etterpå! Det er viktig! 

Nå ligger begge barna og sover, Willem har laget vaffelrøre og ligger nå å snorker ved siden av meg i sofaen. Vi skal nemlig spise vafler og se premieren på nye sesongen av Helt Perfekt nå kl 10! Gledet meg til det en hel uke, så det må jeg jo bare få med meg.

Elleeers.. er det ikke så mye å si. Imorgen er det ny uke og nye muligheter. Jeg og Emma skal også på treff med barselgruppa vår imorgen, noe som helt sikkert blir kjempekoselig som vanlig. Ønsker dere alle en fin kveld videre og en fantastisk kommende uke! 

Blogges

15 kommentarer
    1. Ser ut som en utrolig kjekk dag. Artig å gjør noe annet innimellom 🙂
      Ble nå en fin dukke 🙂
      Ha en forsatt fin kveld 🙂

    2. Enig med en over her, du passer å bo på landet. Hvor lenge bodde du egentlig i Oslo, det var ikke mange månedene om jeg husker riktig. Så SÅ knytta til Oslo kan du neppe være. Men ja, Oslo er byen 🙂

    3. Cecilie, du burde virkelig skamme deg! Sånne kommentarer hører ikke hjemme noen steder. Her forteller Rannveig om en koselig helg med flotte aktiviteter for familien og så kommer du med sånn drittslenging om et forsvarsløst lite barn. Ei jente som ser ut som hun er blid og glad dagen lang 💕

    4. Dere burde skamme dere. Skal si jeg har gitt rannveig mye kritikk, og er overhodet ikke alltid enig med henne, men i det siste har hun hatt flotte innlegg å jeg har alltid synes hun virker som en flink mor. Jeg tenner virkelig på alle plugger da enkelte ikke klarer la være å kommentere en liten baby sitt utseende. Håper dere’s barn er 100% perfekte, eller er det når dere en gang får (stakkars di barna). For envær mor så er barna hennes perfekte, også rannveig sine barn.

    5. Trur det er på tide å aktivere IPfilteret jeg, Rannveig. Så mange onde gjengangere som det er her!! >:-(

    6. Haha, episoden av “Helt perfekt” i går var så genial. Lo meg sanseløs. Var bare så pinlig når Thomas sa feil navn..
      Programmet “Neste sommer” virket kjempe bra det og 🙂

    7. Er du klar over at essens Tromsø bruker dine bilder med vippe extensions..? Når det ikke er de som har sotte de på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg