Kjedelig blogg

Hei kjære leser!

i det siste har sykt mange whina over kjedelig blogg, og vet dere hva? Ærlig talt. Se for deg at det skjer veldig mye i privatlivet ditt som ikke er positivt vinklet, ville det første du tenkte da være å skrive bra’ blogginnlegg? Haha, NEI neeeettop. Som sagt, mye skjer på privaten, og i min hverdag som mamma til to små har jeg uendelig mange andre ting å tenke på enn akkurat blogg. Alternativet til kjedelig blogg, er…. ingen blogg, akkurat nå. Så , det får jo være opp til dere! Ingen har uansett tvunget akkurat DEG til å gå inn på denne bloggen, og det at nettop DU er innom her gang på gang, til tross for at du etter sigende ikke liker hverken meg eller bloggen min, sier jo noe nom nettop DEG.

Tenkte faktisk å skrive et innlegg om dette en av de nærmeste kommende dagene, selv om jeg skulle ønske jeg kanskje ikke måtte det da jeg egentlig ikke synes noe om at fremmede folk har innsyn i mitt og mine sitt privatliv. Men jeg ønsker at sannheten skal komme fra meg, slik at andre idioter slipper å lage og spre rykter som ikke er sanne. 


Uuuansett! Både i går og i dag har jeg vært hjemme med begge barna. I går hadde N planleggingsdag i barnehagen, og i dag hadde de begge kontroll hos helsesøster, Emma hadde 6 mnds kontroll,og Nathaniel hadde 2 årskontroll! Begge har blitt så stooore og fine, og fikk masse skryt! Stolt mamma! Må forresten dele noe helt aldeles fantastisk, begge ungene har fått plass i nærbarnehagen her vi bor til høsten når jeg begynner på skole igjen, som var mitt første ønske på begge to! Dette til tross for at Emma er født etter 1. september som er siste dagen for å ha krav på barnehageplass året etterpå. Hurra!! 

Fikk også rosa, knallfine Hunterstøvler i posten i dag!! Knuser hjertet mitt at de var for store for føttene mine.. eller skal støvler kanskje være litt store kanskje? Ikke vet jeg….Det er i alle fall det kjipe med å bestille sko på nett! 

Nå er det Paradisetid. Hejdå! 

91 kommentarer
    1. Støvler skal være litt store, slik at det er plass til ullsokker 😀 kjempe fine !
      Skjønner godt hva du mener med å ikke få lagd “spennende” innlegg når det skjer mye på privaten.
      Folk er bare teite som ikke tenker lenger enn nesa rekker 🙂

    2. Fine støvler! Putt et par deilige raggsokker på beina, så blir det mye bedre. Leit å høre at det ulmer på privaten hos deg. Folk snakker, men greit at du vet sannheten selv. Stå på Rannveig;)

    3. Du synes ikke de trofaste leserne dine fortjener bra innlegg? De som betaler regningene dine, betaler for merkeklærne du skryter sånn av og ikke minst sørger for at du har flotte lange vipper?
      Det er en utrolig dårlig holdning å ha. De fortjener bedre.

    4. Har også hunterstøvler (svarte riktignok) og de er for store til meg også… Det jeg gjorde var å kjøpe sånne hunter flees sokker (eller hva det skrives slags, mener flis hvertfall) som er lange, som brettes over kanten på støvelen.. Det er veldig fint på de svarte, ved derimot ikke om det finnes rosa eller om svart/hvit vil være fint på rosa støvler, men det er nå et tips likevel:)

    5. Det er alltid tøft når forhold ryker. Men jeg gjetter at du har ryggrad til å stå igjennom det! Supert at ungene har fått plass og at du skal på skole.

    6. Bettina: Håper BV tar DINE unger/dine kommende unger. Du virker jo som en møkkakjerring så du skal ikke se bort ifra at det faktisk skjer.

    7. Det har faktisk blitt endret til 1. Oktober nå 🙂
      Jeg liker bloggen din å syns du gjør en god jobb! Har selv ei jente på 6 mnd og vet hvor krevende det er.
      Stå på 🙂 Drit i hva alle negative å sjalue mennesker sier.

    8. Christin Solberg: Sjalu? Er du av den sjalue typen selv, kanskje? Siden det er det første du tenker på når hun får kritikk? Man er da ikke sjalu selv om man kommer med meningen sin… Beklager å måtte si det, men hva skulle vi være sjalu for? No offence. Bare lurer siden mange konkluderer med sjalusi hver gang det er noe. Nå kan jeg kun snakke for meg selv da… Jeg kjenner ikke Rannveig, så hvordan i alle dager kan jeg være misunnelig? Jeg har ingen grunnlag til det. Jeg har selv et fint liv som jeg er mer enn fornøyd med. Jeg kunne aldri tenkt meg å ha to barn i så ung alder for eksempel, ei heller bo på landet eller ha blogg som jobb. Ikke at det er noe galt, men i min verden frister ikke det. Man er forskjellig 🙂

    9. huff, nå synes jeg skikelig synd på deg egentlig. nå har vel typen din vært ute på vift? jeg husker jeg skrev en gang på et innlegg at bare vent, innen 6 mnd etter minsta er født, så kommer dere til å skille lag. et forhold som starter med et ligg og tilhørende uplanlagt graviditet ender 99 prosent aldri godt? DET burde du ha forstått.. alenemamma til to med to forskjellige fedre? studere.. bo på landet uten bil? ingen familie? ikke noe særlig omganskrets? ustabil inntekt?ingen utdannelse? ingen “jobb”? velkommen til realiteten? dette blir tøft..

    10. Noen a v dere som skri er her burde skame dere, før dere har gått en dag i hennes sko burde dere holde dere fot gode til dette. Samme hva som har skjedd samme hva hun bruker på klær osv så er d en ting som er viktigere enn alt en mors kjærlighet til sine barn, det er mye vi ikke ser gjennom bloggen, men tviler ikke på hvormye hun elsker sine barn. Å være mamma er livets tøffeste jobb og i tilegv være alene kan jeg bare tenke meg til hvor hardt er. Gratulerer med bhg plass og lykke til med skole et modig og riktig valg:)) lykke til hilsen en vokaen mamma :)))

    11. Hun skriver jo at hun skal skrive et innlegg om hva det er, så ser ingen grunn til at noen her skal spekulere i hva det kan være…vi får jo vite det snart uansett.

    12. De støvlene har jeg og, er kjempefine og kjempe jentete <3 🙂 Når du har en blogg må du jo regne med å dele litt om privatlivet ditt da. Ikke frekt ment altså. Syntes du er en kjempegod mor. Klem! 😀

    13. “….da jeg egentlig ikke synes noe om at fremmede folk har innsyn i mitt og mine sitt privatliv”
      Hoho! Er det ikke det du lever av å gjøre?

    14. Synes bloggen din er kjempe fin jeg 🙂 hadde heller ikke delt så mye om privatlivet mitt,det er din sak :). Så fint barna dine har fått barnehagenplass til høsten det har min lille også.

    15. “….da jeg egentlig ikke synes noe om at fremmede folk har innsyn i mitt og mine sitt privatliv”
      Nei, det er forståelig. Men du synes det er greit å vise frem kroppen din til alle og enhver? Akkurat der er ikke mye privat.

    16. Sjekka W opp på tinder i forrige uke;) Best å si det som det er, R:) og slik har det vært i flere mnd.

    17. Jeg vil gjerne ha svar på hva som er annerledes med din blogg, siden du definerer deg som en annerledes mammablogg? Er det i den forstand at du velger å rakke ned på de såkalte bedreviterne som prøver og komme med råd? Det at du bretter deg ut i alle vinkler i ekle manneblad, det at du skjermer ungene din, nå også for kommentarer? Jeg ønsker bare og høre fra deg hva du mener er så annerledes med din såkalte mammablogg, for jeg kan ikke se det! Det jeg leser som går igjen er at du er sliten, nye vipper som vi stadig får oppdateringer om, duckfacebilder, Paradise hotell, kost meg hjemme! med den holdningen du viser ovenfor leserne dine, så graver du din egen grav, hvorav de negative kommentarene du mottar!

    18. Skjønner deg godt jeg, ingenting skjer i livet mitt heller og det som skjer er ganske privat til tider og da blir det kjedelige innlegg, “kuleste” jeg kommer til å blogge om i kveld eller no er hvor jeg har på meg den nyeste fangsten’e fra Nelly liksom og no oppdatering angående barnehageplass til barna mine og skole for meg 🙂 “yey” ikke alle har et jetsetter liv vett haha skulle tro folk trodde det bare fordi man blogger, min blogg er værre enn din daså, btw sett du har fått trusler av at noen skal ringe bv osv på deg, gjett hva fått samme beskjed fra samme PURKA haha dør. 🙂

    19. Så flott at unga dine har fått seg barnehageplass, og at årskontrollene viste såpass positive resultater – thumbs up! Da det angår Hunter støvlene ville jeg gjort som anbefalt ovenfor her i kommentarfeltet; ragg/ullsokker. Støvler er aldri særlig varme med mindre de er fora, så å legge inn et par tjukke sokker gjør nok ingen skade.
      Ellers var det synd at ting går litt skæis for deg. Har full forståelse for at du ikke ønsker å legge ut om den type informasjon angående privatlivet ditt, spesielt da det angår fler enn deg selv. Håper uansett at ting ordner seg for deg og dine.

    20. Elin 22.10 ; leserne som betaler regningene? Er du (og alle andre som mene rdette!) HELT blåst i hue? Har dere mottatt noen regninger, ført over penger til Rannveig og de andre toppbloggerne? Skjerp dere!! Dere trykker dere inn på bloggene, telleren registrerer, de som reklamerer betaler, DERE gjør ingenting. PuH!! Vil ere ikke at de skal tjene penger? Gjør noe annet enn å henge på bloggene hele dagen da! Hvorfor jeg er her nå på formiddagen? Rett og slett fordi jeg har lyst og liker å lese blogger!OG fordi jeg har fri denne uka!

    21. Dessverre florerer det av rykter om dagen, men det vet du kanskje selv. Det er mange onde tunger som sladrer og/eller setter ut falske rykter om forholdet til W og deg. Folk burde skamme seg! Tenk hvis det var dere som det var rykter om.

    22. Mammateto og Linnea: hvorfor? Hva har jeg gjort? Digger Rannveig jeg,men stilte bare et spørsmål! Ser det har blitt spurt om tidliger,pg skjønner ikke grunnen til at folk spør,siden R tydeligvis er en super mamma. Alle tror og forventer at alle kommentarer er vinklet i negativ retning pg går løs på hverandre med sinne og tastatur. Jeg mente ihvertfall ikke noe vondt. Men,som R selv vet går det endel rykter om henne,og akkurat denne biten burde hun avkrefte før det spinner utav kontroll. Stå på,Rannveig! Digger deg! <3

    23. 09:20: du virker jo hvertfall dum i hodet. Haha. Så klart hun tjener penger på at folk går inn på bloggen… Jo flere lesere man har, jo mer betalt får man da flere vil reklamere på bloggen. Men den logikken forstår vel ikke du.

    24. Eneste grunnen til at hun skriver at hun skal lage et innlegg om hva som skjer med livet hennes er for at folk skal klikke innom hver dag 😉

    25. Noe du kan gjøre er jo å sette litt mer pris på leserne. Husk at du har lesere som ikke er ute etter å gi deg dritt hele tiden. Hva med å spørre “lesere, har dere noen forslag og ønsker om hva jeg skal blogge om?” I stedet for å rakke ned på de som gir deg tilbakemelding om at bloggen din er kjedelig. Du er kjapp til å dømme andre, men hvis du blir dømt selv er det hele verden som er i mot deg.

    26. 09.27: det var jo det jeg mente da! VI som lesere betaler ikke et rødt øre! Noen får det til og høres ut som om det er vi som betaler! Det er det de som reklamerer som gjør! La vær og gå inn på bloggen om det irriterer deg at pengene renner inn! ER det noen som noengang har vært itvil om det? Og med denne runden med svar har Rannveig tjent mere penger 🙂 Kjøp deg noe fint for pengene Rannveig 🙂

    27. Syns bloggen din er søt jeg, men du må blogge mer om dattera og sønnen din. De er så utrolig søte 🙂

    28. Per er gaaaaal..får fullstendig angst når en mld ikke slipper gjennom..
      Herlighet mann,har du ikke bedre å gjøre?!? La jenta være,fokuser på dine egne barn/barnebarn !!!!

    29. I tillegg til ull/flece sokker så kan du kjøpe ullsåler. Det “bygger” litt ihvertfall:)
      Og så begynner jeg å synes litt synd på deg nå. Mye pepper uansett hva du gjør. Stol på deg selv, følg magefølelsen din. Gratulerer med barnehageplass, men er du sikker på at du vil bo der du bor nå ?

    30. R prøver bare å være kostbar og få folk til å lese bloggen 🙂 Derfor skriver hun at hun skal lage innlegg om hva som skjer på privaten. Hun vet jo at leserne hennes er ekstremt nysgjerrige. Er sikkert bare nok et stunt fra hennes side.

    31. Kan du ikke skrive litt om krig og fred og sånn da? Også litt mobildeksler og øreplugger da self.
      Også sånne kjæresteting som dere gjør.

    32. Til anonym oppi her som så fint kalte meg blåst i hue. Det kan vi selvsagt diskutere, hvem som er blåst mener jeg;) Du vet at hver gang du er inne på bloggen er du med på å høyne lesertallet. Lesertallet er ned på å skaffe bloggeren kontrakter, som igjen betaler regninger. Ergo; vi er alle med på å betale regningene til Rannveig.
      Du må gjerne kalle meg blåst, du om det. Men da bør du argumentere bedre enn du gjør;)

    33. Syns du skal passe kjeften din kraftig Rannveig. Uten dine dyrebare lesere , så hadde du ikke hatt råd til å poppe ut unger alle veier.
      Du er en utakknemlig drittkjerring, som ikke fortjener mer enn all den dritten som kommer din vei over her. Håper du ligger ned bloggen, og prøver å gjøre noe fornuftig med livet ditt. Du har jo ingenting. Haha, digger at du ikke klarer noe. Var forventet.

    34. Hahaha ler meg ihjel av de dumme kommentarene her. Jeg er helt enig med Elin, det er jo oss leserne Rannveig lever av. Hvor BLÅST kan denne anonyme personen ( kl 09:20) være, som nekter for det?! HAHAHA.. Du bare kverulerer!!!! Regner med at det er slik at, jo flere lesere, jo flere vil reklamere på bloggen hennes. Hvem er det da som har æren av inntekten? LESERNE!

    35. Stine lurer på hvor mange liv du har på samvittigheten? Lær deg litt folkeskikk før du skriv på nettet.

    36. 20:25 : …men hverken du eller jeg…eller noen andre…betaler Rannveig av egen lomme! Gjør vi vel ? Nei, vi gjør ikke det! Men du og jeg…og haugevis andre…holder henne forholdsvis høyt på topplista, slik at hun tjener penger på bloggen sin via reklame og annet. Plager det deg at bloggeier tjener penger på bloggen sin får du jo slutte å klikke deg inn….. ikke at det betyr noe fra eller til !

    37. Forresten Per, plager det deg ikke at du er en gammel gris som aldri i verden får Rannveig? Glemmer ikke du skrøt av å ha telefonnummeret hennes men at du ikke turte å bruke det… Da må du jo være LITT betatt -eller skal vi si BESATT?

    38. 21:16 : jeg er da ikke ute etter å “få” Rannveig ! At jeg er endel eldre er vel uvesentlig for kommentering? Eller? Se forøvrig min kommentar i forrige innlegg angående kommentering på ulike blogger. 🙂
      Ha en fin kveld. Mvh, Per.

    39. 21:16 :
      PS : Besatt..? Nei!! Betatt ? Kanskje… fordi Rannveig er en god mor med flotte barn, og jeg tror hun er et godt menneske. Det blir jeg betatt av, ja! 😉

    40. Hei:-)jeg bruker ull såler i mine støvler, da blir de mer behagelige og varme pluss at da gjør det ikke noe om skoene i utgangspunktet var for store! Anbefaler det virkelig:-)ullsåler fås kjøpt for en billig penge på de fleste skobutikker:-)

    41. Kan ikke annet enn å le jeg, Per. Var i utgangspunktet ikke mitt ønske å diskutere med deg, derfor skrev jeg whatever. Ikke ute etter å vite din mening om det jeg skrev, dessverre 🙂 Er forøvrig ikke interessert i å lese hva du skrev om kommentering av andre blogger, eller hva du nå enn mente. PS: Hva som er vesentlig å nevne i kommentarfeltet er vel opp til hver enkelt. Skriver det jeg vil, jeg -det gjør jo du også! Ha en finfin kveld!

    42. Jeg heier på deg ! Håper virkelig at du har det bra:) dette ordner seg min venn. Du er sterk , dette kommer du der igjennom.

    43. Hei. Så synd at det stormer rundt deg. Men jeg vil komme med en anbefaling. Du bruker mye av bloggen på å henge ut andre ( Kast ikke stein mens du selv sitter i glasshus) men tenk om du kunne skrevet om ting som virkelig engasjerer deg som ikke har med å vise frem hvor deilig du tror du er, rakke ned på andre osv-

    44. 22:14 : javel… så hvorfor prata du til meg da, da ? ; p …og hvorfor tror du jeg er interessert i det DU sier ? 😉
      Takk, og fin kveld til deg, også. 🙂
      Mvh, Per.

    45. Per: Jeg prata da ikke til deg. DU kommenterte det jeg skrev: “Hahaha ler meg ihjel av de dumme kommentarene her. Jeg er helt enig med Elin, det er jo oss leserne Rannveig lever av. Hvor BLÅST kan denne anonyme personen ( kl 09:20) være, som nekter for det?! HAHAHA.. Du bare kverulerer!!!! Regner med at det er slik at, jo flere lesere, jo flere vil reklamere på bloggen hennes. Hvem er det da som har æren av inntekten? LESERNE!”
      Så hold kjeften din du, PER!

    46. Btw; Du tror du er så sykt smart… Ja du er et titalls år eldre enn de aller, aller fleste her, men det betyr ikke at du har rett i alt for det. Du må ha et meget tragisk liv. Noen skrev at du er 50- og noen år. Det er drøyt mtp at Rannveig bare er 20. Hvis det stemmer så ønsker jeg deg god bedring!

    47. Haha, her var det mange sure drittunger…
      Du må skrive sånn og sånn, du må innrømme det og det…
      Rannveig, du må slutte med ditt og begynne med datt, du må ikke si det og det..
      Hva i svarte er det som feiler dere da folkens?
      SÅ nysgjerrige drittunger skal en lete lenge etter..
      Nei, blogg om akkurat det som passer deg Rannveig.
      Din blogg, ditt liv, dine meninger, og de som vil lese for å ha noe å lese på, får gjøre det.
      Resten av dere snørrunger kan starte deres egen blogg..
      Stå på Rannveig, kul du :))

    48. Ok-jeg kaster inn håndkleet-jeg ER besatt(jeg liker å kalle det betatt) av Bottolf.
      Ikke bare litt heller,skal jeg si dere. Hun er heller ikke den enste jeg er besatt(betatt) av.
      BloggNorge er fullt av finfine frøkner med langt,nydelig hår og relativt store fordeler,og ja-jeg elsker det!
      Dere har ingen rett til å dømme meg av den grunn.
      Mvh,Per.

    49. Ja jeg simpelthen elsker Rannveig og håper hun vil møte meg en vakker dag. Føler at vi er som skapt for hverandre. Venter på bilder av deg Bottolf, smiilende bilder. Gjerne med kløft, trenge noen nye bilder å ***** til. Jeg må bare innrømme en gang for alle at jeg er ute etter å få henne..

    50. Æsj. Hadde jeg funnet ut at min far var besatt av sånne jenter (bra du innrømmer at det er det du er), så hadde jeg skamma meg. Jeg vil anbefale deg å gå ut i det virkelige livet og prøve å finne en dame på din egen alder.

    51. Det som lyser helt utrolig mye gjennom, ved de fleste kommentarer her inne er; rimelig lav alder på jentene som kommenterer, de som ikke er så veldig unge er for meg litt for gamle til å sitte å slenge med leppa av ren missunnesle. Og ordet ironi tror dere kanskje er en matrett? Det må da gå an å lese en blogg uten å gå helt av skaftet og blottlegge for gud og hverman at man er veldig ung til sins! Og da VELDIG ung! Tror det er mange som utgir seg for å være “Per” her inne, kjekt å gjemme seg bak noe.

    52. Stå på Rannveig. Grusomt når det blåser som værst, men det ordner seg alltid for snille jenter

    53. per12:30 og Per13:16 er jo ikke meg. Fatter fortsatt ikke det morsomme ved å utgi seg for meg! At Rannveig og jeg vet hvem som skriver hva er jo greit. Men når jeg får kjeft for ting jeg ikke har sagt fordi dere andre ikke ser det er ikke så greit.
      God kveld til imitatorer, fakes og haters. Og selvfølgelig spesielt til bloggeier med familie. 🙂
      Mvh, Per.

    54. Lise: …som sagt over…du ser ikke hvem som er hvem. Men de store forskjellene ligger i de små forskjellene i skrivemåte. Ikke at jeg tror du er smart nok til å se det. Det beviste du jo nettopp. 😉
      Fin kveld til deg, og.

    55. Det er faktisk vi som betaler regningene dine, kjøper merkeklær til barns dine! Er det ikke grusomt å vite at det er andre folk som faktisk gjør slik at du får penger, slik at du kan betale ting til barna dine! Og ikke du som betaler det? Skaff deg jobb, du blir ikkje jordmor..Du hadde ikke klart deg leserne dine..

    56. Levine : nei. Feil! Vi betaler ikke Rannveigs forbruk. Ikke av egen lomme! Men når vi klikker inn på bloggen hennes og holder henne på topplista, tjener hun på de som vil reklamere hos en toppblogger. Noe kommer vel fra blogg.no…tror jeg. Vet ikke mye om det. Men igjen…hverken du, jeg eller andre betaler vel bloggeier av egen lomme.

    57. Syns du får vell mye ufortjent pepper av mange av shitkidza som leser bloggen! Men å si at du driter i om bloggen er kjedelig er vell litt dumt,, går jo Ann å spørre hva folk vil lese om istede 😉 uansett, lykke til med hva enn du sliter med om dagen.. Alt ordner seg til slutt! 🙂

    58. Rannveig : blogge litt om mat? Oppskrifter ? Trenger litt råd angående det… 🙂 Hva ville du for eksempel ha servert…ehm…meg ? ; p
      Er egentlig alltetende… ; p

    59. Vel…. Bloggen er jo jobben din?
      Du skryter av at du har drømmejobben der du ikke trenger gå ut av sofaen engang, tjener bra o.s.v
      Om de som betaler lønnen din ikke er fornøyd med det du leverer, kan det være lurt å ha en litt mer ydmyk innstilling til det. Bare et tips 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg