Best thing you never had

Trenger jeg si mere? Denne sangen sier det meste! Flinke Beyonce! 

 

13 kommentarer
    1. Fin sang. Jeg har opplevd noe lignende, både med å komme fra et sted som jeg ikke savner og det å oppdra 2 barn fra det yngste er baby alene. I dag har jeg tenåringer og når jeg ser tilbake ser jeg hvor utrolig heldig jeg har vært og for et utrolig flott liv vi har hatt. Men det har ikke alltid vært lett. Lykke til dette kommer til å gå kjempebra!

    2. Tid for å reflektere..Ofte har du sittet på din høye hest på denne bloggen og kommentert i negativ retning om både det ene og det andre..Ofte har jeg følt at du selv synes du er bedre enn andre..Nå er det du som har havnet i en sårbar situasjon,alenemor som 20åring til 2 barn med 2 forskjellige menn?Jeg dømmer ingen og jeg håper det går bra med deg og barna,men tenk over dette neste gang du uttaler deg om menneskegrupper i forskjellige situasjoner.

    3. Christine dømmer ingen! Refleksjon og dom har vidt forskjellig betydning. Så ANONYM 18:41, du driter deg ut. Det Christine skriver er noe Rannveig har skrevet og ment selv tidligere….. Hun stiller spørsmålet tilbake til Rannveig nå som hun selv er i en, ja, sårbar situasjon. En slik situasjon hun selv har rakket ned på folk. Var ikke vanskeligere enn det, gitt! Ps: sist gang hun dømte var for eks med den merkeklær greia. Alle som ikke kjøpte det var fattige, gjerrige eller misunnelig på hennes rikdom.

    4. Dømmer?? Ho har barn med to forskjellige menn og det er vel ikke dømming å si det,når det faktisk er reality ! Poenget mitt med det hele var å få frem et poeng fordi ho ofte sitter å kritiserer andre via bloggen sin..Både når det gjelder merkeklær(som nevnt over her),abort – hvor hun skriver at de som tar abort dreper barnet sitt..Lista går videre ! Det er lett å sitte på sin høye hest når livet stråler,men så kommer den dagen hvor det skjer ting som gjør at livet forandres på et blunk ! Er ho fortsatt litt over alle oss andre??Eller ser ho nå at livet byr på situasjoner som man kanskje ikke ønsket i utgangspunktet,men som man blir tvunget til å takle..Nettopp fordi vi er alle mennesker,vi feiler,vi faller og vi reiser oss !! Og ingen er er bedre enn andre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg