50 kr i gavekort til alle som melder seg på!

Hei igjen kjære blogglesere! Må si det er utrolig koselig å lese gjennom alle de flotte kommentarene dere legger igjen. Det varmer hjertet mitt! Og gjør dagene langt lysere. Jeg er virkelig heldig som har dere, tenker jeg! I tidiligere innlegg har det nesten virket som det kun er hatere som er inne å leser bloggen, men etter at jeg åpnet meg selv og var så ærlig som overhodet mulig, har det jo strømmet inn med søte, koselige og ikke minst støttende kommentarer. Tusen, tusen takk!

Siden dere er så fantastiske, vil jeg tipse dere om en unik mulighet. Akkurat nå kan du melde deg på en giveaway hos Handelsportal, som gir ALLE som melder seg på et gavekort på 50;- som kan brukes i absolutt hele butikken! Handelsportal er Norges største nettbutikk innen det meste av tilbehør til din smart-telefon! Jeg vil oppfordre dere alle til å melde dere på! Det har nemlig jeg gjort 🙂 

Meld dere på her! https://ext.makenewsmail.com/subscription/1569/6445/

Under her har jeg lagt med noen av mine favoritter fra nettsiden! Trykk på bildene for å komme direkte inn på produktet

 





39 kommentarer
    1. Håper du har det bra <3 har lest bloggen din siden du begynte å blogge. Legger igjen en kommentar i ny og ned, denne gangen vil jeg bare si at det var artig å se deg på tv idag 🙂 du virker så snill og god 🙂 jeg leser bloggen din hver dag, og tankene mine er med deg hver dag for tiden.. Har opplevd det samme som deg, men jeg har bare et barn.. Utrolig sterk og tøff jente er du, som er alene med to små. All ære til deg, og ønsker deg absolutt alt godt i livet. Det fortjener du. Du har ikke hatt det lett, og det er jeg lei meg for. Håper du slipper å ta imot mer dritt her på bloggen og ellers. Stor klem <3

    2. Off topic, Heitmann… Jeg vil vite hvordan du har det akkurat nå. Tanker og planer om fremtiden har du jo godt beskrevet. Men tanker og følelser akkurat nå…? 🙂
      Mvh & klem, Per.

    3. De av dere som støtter Rannveig for den personen hun er pr. idag.. er dere fjortiser?? Eller som Rannveig selv??? Skjønner ikke at man kan si til henne her ” du er så pen, sterk, ansvarsful ..” wtf.. hun klarer jo ikke tenke fornuftig? Lage barn av tilfeldig sex? Legge ut ekle bilder av seg selv, selv med to unger!!!! Hva i all verden! Rannveig, du ville tjent bedre på en liten vaskejobb enn på det imaget du har her på bloggen.
      Jo da, man kan bli berømt uten å være en bitch. Det finnes mange herlige bloggere der ute. Det at du ikke blir klok, har sikkert med oppdragelsen/skole å gjøre. Gått på skole, noen gang? Lært deg å skrive via bloggen?
      Skjerp deg da!

    4. Så sinna da, Mia. Jeg er godt voksen og en fornuftig mor, men syntes fortsatt Rannveig er en sterk dame. Trenger ikke være “fjortis” for å syntes det. Syntes du mobbing på nett er mer voksent? Er nok ikke det du 🙂 Fokuser litt mer på deg selv og ditt eget liv. Lyser sjalusi av kommentaren din, og det er lite sjarmerende 🙂 Just saying. Ha en fin dag, Rannveig!

    5. De som hater kommer aldri til å gi seg med å slenge krenkende nedsettende kommentarer om andre som gjør det bedre. Ser ingenting galt i å få barn med forskjellige menn, ingen er perfekt. Just saying.. dessuten, dere kjenner ikke R via bloggen vet dere.
      Ha en fin helg Rannveig.

    6. Jeg har lyst å ringe deg og til tv2 hjelper deg for å si at testen absolutt ikke er helt rett. Min sønn har hatt noen klær fra h&m og etter noen bruk utvider de seg ekstremt i armene og blir megastore. Merkeklærne hans derimot – de er som nye.

    7. Meg jo: nøyaktig hva er det han gjør som er fornuftig da? Fokusert på kropp og sex? Modelloppdrag uten klær? Få barn med 2 menn på noen få år? Fornuftig ja…

    8. Ida skulstad: Mener du virkelig at Rannveig får negative tilbakemeldinger fordi hun gjør det bra?! Oki, men HVA er det hun har gjort så bra? Siden jeg ikke er enig med henne i alt hun mener og skriver, så er jeg da sjalu på henne fordi hun gjør det bedre enn meg… Hmmmm men hun er bare en blogger, jeg er snart ferdig med en master på universitetet… Jeg kunne også lagd en slutty blogg og kanskje kommet meg opp på topplisten, men vet du hva? Blogg er ikle en jobb. Det er noe alle kan gjøre. Jeg har nå gått fem år på universitetet og sliti ræva av meg. Så jeg har nok gjort det MYE bedre enn henne. Det har nok de fleste her. Du og henne er misunnelig på oss som har/tar høy utdannelse og som tjener godt på det vi elsker å drive med. Ha ha. Lykke til videre i livet 😀 Håper du får det like flott som meg.

    9. 17:56 : slutt å sutre! Å “slite ræva av seg” i 5 år på universitet er da for faan helt frivillig!! Ikke at jeg trur det er noe slit…faktisk VET jeg at det ikke er det!!

    10. 1756 Blogg er inntekt so ja er en jobb… Treng verken master eller 5 år på universitet for å jobbe. Har jobba med renhold i 11 år no og stortrives det ville vel vært under ditt nivå….

    11. 17:56 : Huff, sånne mennesker som deg liker jeg ikke. Fremstår som du har et perfekt liv bare fordi du har utdanning? Hehe 🙂 , morsomt.. jeg er sikker på at både jeg og Rannveig får oss en utdanning. Vi er trossalt unge begge to og har hele livet foran oss 🙂 JEG VET, at Rannveig er en flott jente som kommer til å klare det bra her i livet.
      Jeg har ikke påstått at du er sjalu, har jeg? Vet ikke hvem du er engang, og ikke ville jeg kjent deg heller så ekkel som du viser å være. Hun er ikke bare en blogger, hun er et menneske som har født to barn, hun er såvidt 20 år og har opplevd mye tøft i livet sitt, likevel står hun på videre og gjør det bra fordi hun VIL 🙂 og hun klarer det. Ingen problem å få seg utdanning når man får tid til å ta det vet du.
      Det du derimot bør være sjalu og misunnelig på er evnen til å føle empati for andre mennesker, uten det er det ikke mange som liker deg. Jeg har troa på både meg selv og Rannveig. Du er bare en taper, hadde du hatt det så fint i livet ditt hadde du ikke føt noe behov for å tråkke på andres 🙂
      Ha en fin kveld videre, universitetsbaben 🙂

    12. Trine: Rannveig er en god mor og behandler barna sine bra! Samme faen kan det være med bilder i bh eller med genser. Hvem bryr seg om det, så lenge barna har det bra? Fokuser på de viktige tingene i livet! Hadde min mor vært undertøysmodell for 25 år siden hadde jeg bare syntes det var artig. At hun levde livet slik hun selv ville, ikke sånn som omgivelsene forventer. Stå på, Rannveig! Du er tøff som tør å være deg selv, tross alle disse nedsettende kommentarene du får.

    13. Kjære Rannveig. Jeg er noen år eldre enn deg, men din yngste er like gammel som min første gutt. Jeg har fulgt med på bloggen din en stund og jeg synes du gjør en fantastisk jobb med dine to små. Har kommet til et punkt der jeg må rose deg for alt du klarer. Spesielt nå i din situasjon. Jeg husker for noen mnd siden, da satt jeg og lurte på hvordan du klarte å bake, være ute, rydde, kose, ha kjæreste, i TILLEGG til å ha en gutt til å ta vare på! Jeg beundrer deg, din humor, selvironi og styrke til å være deg selv, og stå imot andres meninger for det du tror på. Det du opplever nå er tungt, men med ditt pågangsmot vil du klare det helt fint. Det høres så dumt ut, men jeg får lyst til å si “si ifra om det er noe jeg kan hjelpe deg med.” Og jeg mener det. Jeg vet ikke hvor mange du har rundt deg, men om du ønsker hjelp, en slags barselgruppe, eller bare kontakt, gi beskjed her. Stå på, Rannveig, ikke bry deg om alle andre, du gjør en kjempejobb!! 🙂

    14. Angrer han eller angrer han ikke? Skjønner virkelig ikke hva han tenkte med. og hva syntes han om at du er så åpen med at han var utro? Den jenta har virkelig ødelagt for en familie på 4.. Ufyselig. Kjente de hverandre fra før av? Fortalte han deg om utroskapen eller fant du ut om dette selv?
      får virkelig vondt inni meg når jeg tenker på dette.. Du er utrolig sterk og tøff, liker at du er så åpen om dette! God helg!

    15. Haha..veldig morsomt at noen kommer den sjalusi greia der igjen. Uff. Si meg, hva skal man være sjalu på når det gjelder denne dama her? Silikonpupper? Falske lepper? Ekle playboyjente stil??? Eller unger som ikke har fedre??? Nei da, vil ikke være slem nå. Men må jo realitetsorienter dere litt. Tja, jeg har INGEN grunn til sjalusi på noen her i verden! Jeg liker desverre ikke R..fordi hun driiiter faktisk i barna sine og dems fremtid. Tenk, hva de folk i barnehage snakker bak ryggen til R..fysjj. stakkars unger. Jeg mener at når man velger å ha barn, så blir man selv født på nytt. Dvs.at man får den morstittel. En mor er hellig. En mor behandles med respekt! Og ikke som en bit**.

    16. Mia: Du og alle andre hatere må ha et jævlig tragisk liv. Om du virkelig hater Rannveig så mye, så gi faen i å les bloggen hennes da. Herrejesus, voks opp.
      Stå på, Rannveig! Du er sterk, dette klarer du 🙂 Klem <3

    17. Mia, litt rart av deg å si stakkars unger for deretter å snakke dritt om moren deres.. Da er du jo en av de som bidrar til det selv. Tviler på du er voksen. Håper hvertfall ikke det. Du er virkelig et ondt menneske. Fysj

    18. Kjære Rannveig.
      Ønsker deg og nydelige barna dine en fin lørdag. 🙂 Håper du har det etter forholdene bra. 🙂
      Mvh&klem, Per.

    19. Hei!
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men ville legge igjen en kommentar, noe jeg aldri har gjort her før. Morsomt å se deg på TV2 hjelper deg forresten, rart at klærne faktisk har samme kvalitet! Men man betaler alltid for merkelappen, men at det ikke skulle være forskjell i det hele tatt skulle jeg ikke trodd!
      Ville bare si at du må stå på, du er en sterk person på alle måter, det vet vi alle. Så utrolig trist at du er blitt behandlet slik, som dritt ( for det er det som er sannheten). Skjønner at det er unødvendig av folk å skjelle ut Willem på bloggen, men han tok det valget. Har aldri skjønt meg på utroskap, hvorfor ikke gjøre det slutt før denne skaden skjer? For det følger deg resten av livet..
      Stå på Rannveig, du er heit, mann! Ordspill, lol! Lykke til videre, og kos deg masse med dem som betyr alt for deg, nemlig dine nydelige barn! Jeg vet du er en fantastisk mamma, selvom jeg ikke kjenner deg.

    20. Rannveig har to barn…. Ikke noe spesielt ved det… Hun er definnitivt ei god mor…mange tusner av den sorten i det langstrakte land..disse to tingene er hun god på, å det kan hun ta til seg selv, klapp på skuldra, men det stopper med det…det er grunnleggende kunnskaper å være mor til barna sine, det er banka inn i genene og instinte vårt..ein orangotang passer også på barna sine liksom. Nå er det på tide og fortsette denne jobben og samtidig ta steget videre, som mange andre har gjort før henne

    21. 19:08: HAHA ikke noe slit å gå på Universitetet for å bli lege? Nei, vel 🙂 Hvilken master har du da, siden du vet at det ikke er slit å ta master? Da må du være ekstremt skoleflink, da. Heldige deg. Hva mener du med at det er frivillig å studere? Så klart det er det, MEN det er vel frivillig å få barn også? Man blir jo ikke bare gravid. Du er latterlig 🙂

    22. Er på ingen måte dårlig menneske jeg. Men ærligtalt, i hate whores og jeg hater nok folk som utgir seg for å være slik .. som henne her.
      Det nytter jo ikke å si ting på god måte til hu her?? Henne har jeg desverre ikke respekt for .. heller har respekt for en som tigger ute..that´s it.
      Jeg skal nok ikke kommentere mer her …men jeg har fått sagt det jeg mener om R ..en type som henne som aldri lærer noen ting selv, venter nok et hardere liv, men håper hun tenkter mer fornuftig som mor. bye bye to idiots who support this poor girl:p

    23. 20:57.
      Hvilke mastere jeg har er uvesentlig. Og ja, alle 3 var lette fordi jeg lettlært og skoleflink. Du har ikke master i empati ihvertfall!! Og, nei! Å bli gravid er ikke alltid frivillig!! Morna.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg