Oppdatering!

Okei… jeg tror kanskje aldri det har skjedd at jeg har tatt en så lang pause fra bloggen som det jeg har gjort nå! Har ikke blogget på 4 dager eller noe, og grunnen til det er jo rett og slett at jeg har ikke hatt tid. På fredag kom mamma på besøk. og i dag har vi feiret Emma’s dåpsdag! Hadde jo tenkt å blogge før og sånn og vise dere pynten osv, men… har vært helt gåen sliten om kveldene, i tilegg til at lillebærta har en liten periode nå hvor hun vil være våken om natta, så blir ikke mye søvn på meg. 

Dåpsdagen i dag har vært helt fantastisk, og Emma har vært som en solstråle dagen lang, bokstavelig talt! Hun smilte fra øre til øre, og var utrolig tålmodig under seremonien. Flinke jenta vår! Hadde en fin feiring her hjemme hos oss etterpå, ettersom jeg ikke hadde invitert så mange. Dagen var helt perfekt, sett bort i fra at jeg fikk feber og brystbetennelse og er i helt elendig form i skrivende stund.  Legen imorgen!

Og jaaaa… som mange av dere sikkert har fått med dere, så har jeg stripet håret mitt, eller.. flinke Maiken har gjort det! Jeg skal også tilbake i neste uke fordi stripene ikke ble helt som planlagt, men noe lysere. 

Nå er det senga for alle penga! Goood natta kjære lesere, blogges imorgen:) 

43 kommentarer
    1. Så koslig at du skrev igjen :). Hyggelig og ha mamma på besøk vel?:). Så bra du koset deg i dåpen og prinsessen var blid og fornøyd :). Uff feber og brystbetennelsen høres mindre godt ut. God bedring rannveig 🙂 . Kjempe fin på håret var du også 🙂

    2. Kirsten de sa sikkert til deg at de var på saken og at hun var uegnet som mor, taushetsplikkt!!!!!
      Det inlegget ditt sier mere om deg.

    3. Å æ som trudde du sku farg håre brunt sia du sa store endringe, Blææææh… jaja det vart fin det å 🙂

    4. Ehhhh… Bv har tausethetsplikt så det der hadde de nok ikke sagt til deg! De har ikke lov engang å oppgi om de kjenner til rannveig eller ikke! Når det er sagt så synes jeg rannveig virker utrulig glad i sine barn men som mor er det ikke nok å bare være glad i dem! Man må også kunne bedømme hva som er rett å gjøre og hva som er feil…

    5. Må folk værr så jævla nedlatanes t andre menneska! Skjønne jo at ho e en profilert blogger, men d må da fins måte på kor mye galle og eder d går ann å spy ut om ei forsvarslaus jenta! Æ håpe ongan dåkkers får læse all dritn dåkker meine om andre. Ondskapsfullt e d..å æ må si æ skjemmes over den økende umoralske oppførseln til voksene menneska. Men som et klokt menneske sa engang…dobbelt moral e bedre enn ingen moral. Nei, kall folk søppel og d som værre e over tastature…snu dæ t ongen din å lær dem ikke å mobbe. Godt jobba folkens! 🙂 du virke som ei fantastisk mamma, Rannveig . Hold hode oppe og motet friskt , å alt ordne sæ t slutt. Beste lykkeønskninga i nutid og fremtia førr dæ og ongan dine 🙂

    6. Hjelpes. Trudde først noen hadde misbrukt bilder av deg i den reklama, men så hadde du jammem spilt den inn.. Seriøst, hvorfor? Du har jo to barn..

    7. blondi: hun er IKKE forsvarsløs… regner med at hun ikke har blitt tvunget til å være med i slik r e k l a m e……… dum er du….. fy som jeg skjemmes over så dumme folk som deg. usj.

    8. Dette var et uheldig valg Rannveig.. Er det dette du vil bli assosiert med for resten av livet? Greit at du er ung, men det er lov å tenke litt. Du kaller deg selv et godt forbilde for barna? Husk at ikke alle skader kan rettes opp igjen. Dette er verre en nakenbildene. Her selger du ikke bare kroppen din. Du selger din egen verdighet. Sorry, ble oppriktig lei meg på dine vegne nå.

    9. JA jeg er SÅ truffet 🙁 hahaha jeg bryr meg ikke om det mindre smarte mennesker måtte mene, skjønner du, så du trenger ikke å beklage 🙂 Jeg reagerte på den dumme kommentaren du skrev, så derfor kommenterte jeg den og skrev min mening, akkurat slik du gjør. som sagt, du trenger ikke å beklage deg altså. no hard feelings 😉

    10. At du ikke skammer deg! Videoen ligger over alt på nett. Stakkars barn som har deg til mor! Hva tror du de kommer til å tenke når de blir store nok til å forstå hva det er du driver på med? De kommer til å skamme seg, Rannveig! De kommer til å skamme seg over å ha deg til mor. INGEN barn fortjener å måtte skamme seg over sin egen mor! Videoen av deg ligger ute på nett og vil ligge der til evig tid. Den blir aldri borte. Hvorfor gjør du dette mot barna dine?!

    11. Uff, Rannveig! Dette var ikke bra. Utrolig synd at du måtte tjene penger på denne måten, men jeg forstår deg så altfor godt. Det å være tobarnsmamma er ikke billig, og spesielt ikke under høytider. Veldig dumt at videoen har lekket ut på nettet, håper det ordner seg. Du virker som en utrolig flott og flink mamma, og jeg støtter deg mye- selv om jeg ikke kjenner deg. Og du ble utrolig fin på håret forresten!
      Stå på, man møter mye motgang opp igjennom livet- men det er det som gjør oss mennesker sterke nok til å takle det meste.

    12. Ingen mennesker er perfekte, og ALLE kan gjøre feil! Og selv om man har gjort en feil, så definerer det deg ikke som person. Du vet selv innerst inne hvilke verdier du har og hvem du er. Alle gjør ting de angrer på. Det kalles Å LEVE!!!
      Rannveig, jeg håper virkelig ikke du tar til deg en eneste negativ kommentar!

    13. Dette er på ingen måte ment som drittkasting. Men jeg synes faktisk det blir patetisk av deg å argumentere for denne “jobben” med at du var blakk. Har selv vært alenemor med 2 barn (du var ikke engang alenemor på dette tidspunktet) og vet hvor mye ting koster, og da spesielt ift ferier, høytider osv. Men de fleste av oss ville satt tæring etter næring. Dvs at man ALDRI bruker mer enn man faktisk har. Da må man planlegge og prioritere. Jula kommer til samme tid HVERT år. Da er det mulig å sette av litt penger hver mnd året igjennom. Det er slik de aller, aller, fleste av oss må gjøre. Dessuten kan det nok være lurt av deg å tenke gjennom hvilke oppdrag man tar på seg. Det er ikke alt som er forenelig med det å være mamma og rollemodell. Barna må komme først, ALLTID!! Du bør også kunne tåle kritikk av deg selv, når du er så snar med å dømme andre som ikke tenker som deg. Dette var noe av det dummeste du har gjort! Hittill.

    14. Du e utroligt vakker;)) å du er bare et menneske å mennesker gjør feil det kan eg åg stå for;)) å eg tror alle som kommentere dritt gjør åg feil så se å deg selv i speilet før du rakker ned på andre;))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg