Jeg har fått mitt største ønske oppfylt!

Hei kjære lesere! Blir lite blogging om dagen, men lover å skjerpe meg i løpet av aller nærmeste framtid. I dag har det seg faktisk sånn at jeg har BURSDAG! Jeg blir desverre 21 år i dag. Ja, desverre, rett og slett fordi jeg godt kunne tenkt meg til å være 20 hele livet.  Men eldre må man bli. Og hver alder har vel sin sjarm, antar jeg.

Har også vært hos Maiken hos HairShop i dag, og fått min endelige hårfarge! Er så utrolig fornøyd! Legger med et bilde fra min Instagram, selv om man ikke ser håret så godt på dette bildet

I dag reiste mamma fra oss, men kommer heldigvis tilbake neste helg! Vi har hatt en utrolig herlig uke med henne og gleder oss til hun kommer tilbake. MÅ også bare dele med dere, at jeg har fått mitt største ønske oppfylt i dag, nemlig en Kitchenaid kjøkkenmaskin i ROSA! 

Nå skal jeg bare avslutte her og se litt Paradise før det er kvelden for alle penga! Supersliten. Beklager for et litt hallveis og dårlig blogginnlegg, men bedre det enn ingenting, sant? Imorgen kommer det et innlegg om dåpen til Emma, noe jeg vet mange har ønsket, så gled dere! 

Blogges! 

68 kommentarer
    1. Du kledde det nye håret utrolig godt! Og så koselig at du fikk noe du virkelig ønsket deg av Willem! Ha en fin kveld:)

    2. Du har faktisk skrevet at du fikk en slik til jul av W. Var det bare en fantasipresang til jul eller tok han med seg presangen du fikk av ham?

    3. Gubbanoa -stakk han av med gaven han ga deg til jul….en rosa kitchen aid kjøkkenmaskin?! Eller….eh?
      Kjempefin på håret -og gratulerer med dagen 🙂

    4. Gratulerer masse med gårsdagen :). blitt kjempe fin på håret :). gleder meg til og høre om Es dåp 🙂

    5. Gratulere med dagen din <3 du ble mer våksen med den sveisen, jeg likte det 😀 liker den endringen din, syns du virker mere bevist på ting en før!:-))))

    6. Tok eksen din med seg den rosa kitchenaid-maskinen du fikk av han til jul? Iallefall så får han bare kose seg med jentekjøkkenmaskin og håpe han holder godt fast på manndommen;)
      Gratulerer med dagen Rannveig!!

    7. Stusset litt selv da du skrev du fikk slik kjøkkenmaskin IGJEN. Ja, ja, kjekt med to stykk i så fall da. Men må si han har dårlig hukommelse siden han tydeligvis ikke husket at han kjøpte en slik til deg for noen måneder siden.
      Grattis med dagen! 21 år er en fin alder 🙂

    8. Har frisørwn glemt å ta etterveksten din? Hva slags frisør er det som etterlater håret med en slik russisk ettervekst? Og beklager å Si det, men denne klippen var ikke særlig oppakriftsmEssig utført. Ser ut som en lærling klipp. Hilsen tidligere frisør

    9. Gleder meg til å høre om dåpen!! 🙂 fin du ble på håret!! Du skulle hatt det brunt da, vært fittefint!!!!

    10. Liker du eldre menn, Bottolf? De er ofte mer erfarne 😉 Jeg kan bare svare for meg selv, jeg er veldig erfaren… og singel.
      Mvh, Per.

    11. Per03:11 : At du gidder!? Hva får du egentlig ut av dette pisset ditt?? Klarer du ikke å tenke deg frem til en selvstendig væremåte, og egne kommentarer? Må du vri alt jeg sier og gjør til noe negativt? Du er ynkelig!! 🙂
      Muvh, Per.

    12. Per: desinfisering el desinfeksjon. kommer an på setningsbyggingen. i hennes tilfelle mener jeg det bør stå: “tror speilet ditt trenger å desinfiseres”. derimot kan man ikke si: “tror speilet ditt trenger å desinfisering” som du skrev. er du full?! du har jo like dårlig grammatikk selv. slutt å hakk på alle bestandig, du suger selv. Desinfiseres, desinfisere, desinfisering.MAN KAN SI DET PÅ MANGE MÅTER, det kan bøyes vettu, før du er så bråkjekk så sjekk setningsoppbyggingen først! Så smart du er!

    13. Btw Per. ser du har hengt på bloggen her i flere timer etter hva jeg kan se på kommentarene. har du så lite å gjøre???

    14. Charlotte: du forsto nok hva jeg mente. At “speilet trenger desinfisering”. Uansett er det bare latterlig å kommentere det speilet. Det er kun for å få sagt noe negativt, ikke sant? God natt. 🙂

    15. DET ER JO SÅNN DU HOLDER PÅ!!!!!!! DU SKAL ALLTID KVERULERE! DIN JÆVLA TAPER! VANSKELIG Å SE SEG SELV! DU FORSTOD VEL AT SIV MENTE?! MEN DU MÅTTE RETTE PÅ HENNE?! DRA TIL HELV……

    16. DU NEVNTE JO SPEILET FØRST!!!! ER DU SÅ GAMMAL AT DET SKURRER I HODET DITT SLIK AT DU IKKE HUSKER HVA DU SELV HAR SKREVET?! LATTERLIG ER DU. SKJØNNER AT FOLK GJØR NARR AV DEG HER I KOMMENTARFELTET. DUST!

    17. bla bla DAG! du kverulerer selv! du er en stor taper.. det er det du er. stakkars deg. sitter der alene, gammel og grå på Alnabru.

    18. Stakkars lille Per, sitter oppe til klokka nærmest tikker fire på natten. Har du ingen å krabbe under dynen til? Slik at du hadde sluppet å være ”vaktbikkje” flere timer i døgnet. Nesten så man skulle tro du fikk betalt for å sitte å svare på kommentarer, å kanskje du får det? Hun trenger vel støtte, og betaler vel gladelig.

    19. Må ha tidsfordriv mens man er på jobb vettu(Eller vet du slikt du? Du jobber vel ikke, mest sannsynlig.)..Såkalte “vanlige” mannfolk, skyr drama som pesten. Men du liker det vist? Om ikke så hadde du vel ikke hengt her ved hvert innlegg.

    20. Stakkars Rannveig hun får gjennomgå. Norge er så full av ondskapsfulle folk at jeg gremmes. Mitt speil er ikke strøkent, og det regner jeg med at ditt heller ikke er Siv. Og hvem skriver ikke feil Per og Charlotte. Det er så lett å “gjemme” seg bak et lite enkelt navn her på Facebook og slenge dritt til andre…hvorfor, føler dere at dere selv blir hevet opp på noen måte. Jeg synes Rannveig er tøff, hun er tross alt “bare” 21 år og alene med to barn, det krever sitt. Tenker alle heller skal se rundt hos seg selv hva gjør jeg, og hvordan har jeg det og deretter heller gi en annen et kompliment. Jeg tenker Rannveig at du heretter stenger kommentarfeltet og godkjenner alle innlegg, det gjør de andre store blogger som fotballfrue og Lene Orvik ++, du skal ikke trenge og ha alt dritt på veggen din for fremtiden. Hilsen en som har kjent mobbing på kroppen….og unnskyld for alle skrivefeil som måtte være her, jeg er ikke feilfri..

    21. Håper du hadde en fin bursdag ! Du er forresten kjempe fin på håret 🙂 og gratulerer så masse med kjøkkenmaskin, det er så deilig å ha ! 🙂

    22. Jeg tenker at hvis ens største ønske her i livet er å få en kjøkkenmaskin, da har man det ganske godt!

    23. Haha lise den naila du 😉 ifølge tidligere kommentarer så er per=rannveig. OG nå er charlotte=rannveig og;) hun driver å lager rabalder på egen blogg om dagen 😉
      Rannveig!! – gratulerer så mye med dagen :):)
      Klem fra meg 🙂

    24. Gratulerer så mye med dagen! 🙂 Ha en fin dag!
      Var veldig forfriskende å se deg med en ny frisyre, selv om den så litt, rart utført ut. 🙂
      BTW, til deg som klager på ettrveksten, min frisør gjorde også det på meg, fordi jeg ville ha en mer ombrè type look, men mitt hår ser mer gjennomført ut , men det har jo ikke noe å si, folk har jo forskjellige ønsker..
      og til dere som klager over kjøkkenmaskinen, kanskje hun fikk en annen type? Men glemte å korrigere seg selv?

    25. forresten, glem det med korrigeringen, leste det tidligere innlegget, det er noe som skurrer. Kanskje W tok den med seg da? Ganske dårlig gjort, mn kan jo være fakta

    26. du burde kreve pengene tilbake for det der. klippen var helt grusom, og etterveksten skulle gått mye mer naturlig over fra mørkt til lyst..

    27. Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du fikset håret så fint også tok du ikke etterveksten først. Er det noe mening med det?

    28. Du er så fin! Lurer på om du kan skrive ett innlegg om hvordan det har vært å amme me silikon? Og om brystene har forandret seg mye etter du tok silikon etter amming? Er gravid og ønsker og ta silikon når jeg kan etter amming er ferdig :)men så er dette mitt første barn og vill ikke vente med å ta helt til jeg er ferdig me barn blir for lenge og vente 😛

    29. Skjønner meg ikke på dere som ALLTID må komme med negative kommentarer… Jeg syns du ble kjempe fin på håret Rannveig, du er dødslekker 🙂 ALDRI gå tilbake til lange extension! Jeg skal til frisøren selv på mandagen, og har lyst på askeblondt hår, håper jeg får det som jeg vil :p

    30. Du var kjempe fin med litt mørkere hår og ikke minst så var det veldig kledelig når du hadde håret uten extentions 🙂 Veldig fin lengde til deg! God påske.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg