3 år siden..

Mens jeg lå i senga for å legge Emma, kom jeg plutselig på, at i dag er det nøyaktig 3 år siden jeg fant ut at jeg skulle bli mamma for første gang! Det var dagen etter 18 årsdagen min, og jeg husker 10000 tanker gikk gjennom hodet mitt på en og samme gang, mye usikkerhet, redsel, men også mye nyskjerrighet, på hva fremtiden og mammarollen ville bringe. Og nå sitter jeg her, i en helt annen livstuasjon enn på det tidspunktet, og med to fantastiske små skatter. Jeg er så heldig, og ikke minst veldig takknemlig! 


Er så koselig å mimre tilbake! Har masse bilder fra graviditeten, noe jeg er utrolig glad for! 

35 kommentarer
    1. You are blessed, som det heter på utenlandsk. 🙂 Barna dine er i sannhet skatter. Vakre, begge to. 🙂
      Jeg håper at alt ordner seg til det beste for deg og de små.
      Mvh&klem, Per.

    2. Så herlige bilder :). utrolig flotte ultralydbilde av lille gogutten din <3. du hadde nydelig mage ;). er snart 2 år siden jeg fant ut jeg var gravid med min ,det var 5 juni 🙂

    3. Seriøst Anna! Så MYE DRITT du hadde i kjeften din idag da!!! Skjerp deg!
      Nydelig babymage du hadde med din eldste, Rannveig 🙂
      God Påske 🙂

    4. herregud Rannveig, det er så fantastisk at du skriver slik ned og slik at du prater til barnet. jeg hadde blitt så glad og følt meg elsket hvis det hadde vært til meg xD

    5. Anna; for hans skyld får han bli hos sin mor! B.V er et farlig vesen, stakkars barn som kommer i kontakt med dem

    6. Anna; du som er et jævla inkompetent menneskehore. håper livet ditt fucker seg til så mye at du ikke veit hvor du skal gjøre av deg.. skikkelig trist at man ikke kan SE hvem som egentlig står bak kommentarene, for jeg hadde ihvertfall utentvil spytta deg i ansiktet;)
      God påske, R!

    7. Her var det mange hyggelige kommentarer gitt. Unødvendig å slenge dritt til Rannveig, så Anna bare kutt ut! Men kan ikke akkurat si at dere andre er ekstremt hyggelige heller. Skulle selv likt å sett alle som kommenterer. Å kalle folk hore vitner om at det er små drittunger som skriver. Ingen ordentlige, voksne mennesker kaller folk hore på grunnlag av en kommentar. Se litt på kommentarene deres selv. Snakk om å angripe folk.

    8. Du er sterk Rannveig som får så masse hat og allikevel fortsetter med bloggingen! Du er et forbilde for oss andre! Barna dine er så heldige som har en så fin og ung mamma. Du ble foressten kjempefin på håret, så mye mer voksen ut med en gang 🙂 God påske! Stor klem <3

    9. Dæven :). Du e såååå heldig som fikk den fine figuren din tilbake etter å hatt en så stor babymage 🙂 misunnelig? Næijdaah ;p

    10. Heia Rannveig:) Fin babymage du hadde 🙂 Så nydelig du e & fin på håret 🙂 Stå på flinke dæ 🙂 Riktig God Påske til dæ <3 & dine skjønne barn <3 <3 Hilsen "gamla"

    11. Ehm… Kjeft og møkk vil nok ramle nedover meg nå. Men det kan jeg ikke bry meg om. 😉
      Så… Rannveig : Varm klem og kyss på kinnet. 🙂
      Mvh, Per.

    12. Du skal ikke få kjeft her, per. Det er jo denne type oppmerksomhet bloggeren er ute etter, og jeg ser det som sannsynlig at hun ender opp med et forhold med stor aldersforskjell. Men et spørsmål til deg: er det ikke trasig å flørte/kommunisere med/til noen som aldri svarer? Synes nesten synd i deg, jeg :/

    13. Selvom rannveig har hadd mange uttalelsa som ikke alle e eni i å ho e stempla som “dom” så e æ sikker på at ho elske barnan sine over alt, å e en fantastisk mamma å gir dem alt dem treng å mer! Så slutt med at barneværne ska ta dem!

    14. i : jeg flørter ikke. Og prøver ikke å kommunisere. Sagt det hundre ganger…prøver kun å være hyggelig. Noen ganger “ertete”…som folk misforstår (med vilje?). 😉
      Og Rannveig har da svart meg flere ganger. Et innlegg var faktisk indirekte basert på meg. Hehe. Ha en flott søndag. 🙂
      Og du også selvfølgelig, Rannveig. 🙂
      Mvh, Per.

    15. PS.
      Den “minneboka” er en flott greie, Rannveig. 🙂 Regner med at barna vil sette stor pris på den når de blir gamle nok til å lese den. Veldig bra! 🙂

    16. Syns E ser veldig lubben ut, hva er det du mater henne med? Hun er så rund at jg nesten blir litt bekymret haha! Ikke er hun søt heller, stakkars jente! Men dt r jo ikke hennes feil 😉

    17. Omg. hva er det som feiler deg, 17:49?????? FOR ET MENNESKE. Jeg blir beskymret for deg, altså! Så lavmål og livslei at du rakker ned på et spedbarn? få deg et liv.
      Rannveig: Se hva som foregår!!! er det virkelig slik du vil ha det for barna dine????? slett bloggen din og skjerm barna dine fra denne ondskapen! syntes virkelig synd på dere alle sammen fordi N og E blir utsatt:(

    18. Dette innlegget likte jeg 🙂 koselig… Herregud, en kommentar om at E er lubben og feit, hva feiler det folk? Hun er en baby og babyer skal være gode og lubbne. De har ihvartfall ikke vondt av det og hun er langt ifra den eneste tjukke, gode babyen.. Så fort hun beveger seg mer og strekker seg så forsvinner det :), og blir hun syk så er det godt med litt å gå på…. Tenk og kommentere noe sånt som vekta til en baby. Noen må kommentere alt. God påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg