Fra kort hår til langt på sekunder!

Hei kjære leser!

Har hatt en fantastisk helg med mine hjertegull, og i dag har vi vært på bondegård og koset oss. Og i dag har jeg faktisk kjørt for første gang med ungene i baksetet ( øvevkjørt, om jeg må presisere!) , noe som var et stort skritt for meg å ta, ettersom det jo er veldig veldig dyrebar last! Men lappen er jo rett rundt hjørnet for meg nå, så det er jo helt trygt, selv om det likevel føles litt skummelt! 

//BIlde hentet fra Instagram’en min. FØLG MEG HER! 

 

Føler det er lenge siden jeg har gitt 100% til dere lesere, i og med at det har skjedd utrolig mye i livet mitt i det siste! Har hatt dåp, bursdag, en del besøk av familie, osv osv! Og så har jeg jo farget håret mitt! Noe jeg ikke har fått tid til å vise ordentlig fram til dere. Så tenkte å vise dere litt nærmere bilder av mitt nye hår! Dette var nøyaktig forandringen jeg trengte!

Har også fått meg clips’ fra Luxushair, og jeg er så utrolig fornøyd med de! Clip-ons’ passer meg perfekt, i forhold til keratinextensions. Nå kan jeg velge om jeg vil ha langt hår eller ikke alt ettersom hva humøret mitt tilsier. Extensionsene er helt match til min hårfarge nå, og de er kjempelange og fine, i tilegg til at de holder seg flokefri time etter time. Noe som er en utrolig viktig faktor for meg når jeg velger extensions! Frakten var også helt super, tok kun to dager fra jeg bestilte de til de lå i postkassa mi. Tommel opp! 

Clips’ene mine er i farge 613/12, 65 cm lange, og dere kan få kjøpt de HER! Mitt eget hår er utrolig tykt, så vanligvis bruker jeg 2 pakker med clips når jeg bruker det, men med disse trenger jeg bare en pakke! Veldig veldig lettvindt og ikke minst økonomisk for oss supermammaer!

 

Hva synes dere om min nye look ? 

 

53 kommentarer

Siste innlegg