God påske!

God morgen kjære leser!

Lillemor ligger enda å sover, og jeg sitter bare her og tar meg en kopp kaffe. Herlig! Skal straks hive meg i dusjen før hun våkner. Men først vil jeg bare ønske alle dere lesere en fantastisk påske! I dag starter jo nemlig påsken for fullt. Vi skal kose oss masse! Skal blant annet til Sverige en tur ( og jeg skal kjøre, stolt! ) , og ellers blir det nok bare mye avslapping, grilling ( dersom det fine været fortsetter!) Og så kommer jo mamma på besøk igjen på fredag! Noe vi ser masse fram til! Ellers… så blir det jo mye godis-spising, det må til når man har en god unnskyldning for det. Jeg vet hvertfall at det er en liten gutt som ser VELDIG fram til å få påskeegg på lørdag! Hihi 🙂 

Hva er deres planer for denne Påsken? 

Ha en strålende dag alle sammen! Og følg meg gjerne på Instagram HER

39 kommentarer
    1. God påske til deg også! men har du fått lappen eller skal du øvelsekjøre? fordi hvis du skal øvelsekjøre så er det ikke lov å kjøre utenfor norges grenser

    2. Til deg uten navn!
      Man har lov Til å øvelseskjøre i Sverige. Lær deg reglene før du snakker!
      God påske 🙂 <3

    3. Nei, det er ikke lov til å øvelsekjøre til Sverige, men det pleier å skje på landeveikjøring at man kjører til Sverie, ihvertfall her i Oslo…

    4. her er foresten det jeg fant på sidene til vegvesnet: “Øvingsområdet må veljast etter kor langt du er komen i opplæringa! Unngå øving i tett trafikk og høg fart før du er god nok til å følgje trafikkrytmen. Du har ikkje lov til å øvingskjøre i utlandet.”

    5. Jeg håper at du får en nydelig dag Rannveig 🙂
      Jeg skal pakke ferdig de siste tingene jeg skal ha med meg før jeg drar til Oslo S for å sette kursen mot Fredrikstad for å være hos mamma og stefaren min i påsken og det gleder jeg meg veldig mye til 🙂
      Jeg skal være flink til å gå på tur med mamma sammen med hunden og ellers prøve å røre mye på meg 🙂

    6. Ikke lov til å øve-kjøre utenfor Norges grenser, blir du stoppet i Sverige får du sperrefrist på førerkortet av politiet. Dvs at du ikke får ta lappen på 6 mnd-1 år. Det er bare kjøreskoler som kan kjøre med elever i Sverige, men ikke privat-personer. Sjekk ut VegVesenet.no eller les reglene i Teori-boka.

    7. Du blir forresten stoppet når de ser L-en bak på bilen siden det ikke er lov, bare en advarsel. Du burde kjøre til grensa og så burde dere bytte og den du kjører med kjøre videre i Sverige.

    8. Jeg tipper Rannveig og den hun skal kjøre med som har førerkort allerede er klar over at hun ikke kan kjøre utenfor grensen. Hun sa faktisk at hun skal kjøre TIL Sverige.

    9. Det er ikke lov å øvelseskjøre i utlandet.
      Under opplæring med trafikklærer er det lov, det er en helt annen sak

    10. Hva syntes du om at toppbloggeren du hang ut på bloggen i går har blitt gravid igjen? Utrolig dårlig gjort foresten 🙂

    11. Haha driti ut da Henriette. Så svær i kjeften, men så var det du som burde lese lover og regler. Gjør det før du uttaler deg neste gang 🙂
      God påske, Rannveig.

    12. At ikke Bv har fratatt deg omsorgen for barna dine er for meg uforståelig. Ja, kanskje du gir dem omsorg og kjærlighet, Men det er stor sannsynlighet for at dine.idiotiske valg vil påvirke dem i vesentlig grad (i negativ forstand). OG det er faktisk også et rettslig grunnlag for å overta omsorgen for barna!! Hvor i f er fedrene deres??

    13. Else , klapp igjen. Tror du barna har det bedre uten moren sin bare pga det? Bedre de blir litt flaur over nakenbilde da de blir 14 enn at de vokser opp uten sin biologiske mor som så tudelig steller godt med de og er glade i de. Værre vokse opp uten å tro at moren deres er glad i de og hos fremmede folk. Tenk hvor traumtisk. Jobber selv med tennåringer på institusjon å tro meg, de ville hatt det bedre hjemme hos moren sin en å være der. Tilslutt man mister ikke omsorgen pga noen dårlige valg 🙂 ingen er perfekt. vær snill mot andre er mitt råd til deg

    14. Siden du er så opptatt av Anna (mammatilmichelle), så lurer jeg på hva du synes om at hun er gravid igjen før fylte 18?

    15. Mannen min er kjørelærer og han sier: Man har ikke lov til å kjøre i Sverige, men om du kjører med trafikkskolen er det lov!!!

    16. Hvorfor må alle kommentere at hun ikke kan kjøre i Sverige? Tror hun har fått det med seg nå, jeez….

    17. Skal bv ta fra alle foreldre som gjør noen feil i livet omsorgen fra barna, ja da må øke innsatsen betraktelig… Jobb er penger hva med andre som har tatt lignende jobber er de dårlige mennesket….

    18. Mammateto: Kanskje du kunne lære deg å skrive før du uttaler deg her? Det er nemlig umulig å forstå hva du skriver i helhet. Men etter det jeg tror du mener, så mener du at det ikke er så nøye med omsorgssvikt?! Pytt pytt, sånt skjer liksom?! Omsorgssvikt skal INGEN barn måtte oppleve, takk og lov for at BV finnes. Jeg jobber daglig med barn som er involvert i BV, og de kan være glad for det. Foreldrene sender dem i møkkete klær, bader de sjelden, hullete og gamle klær, stiller ikke opp på noenting, de er understimulert. Det er hva man kaller omsorgssvikt, kjære deg. Og det mener du ikke kriminelt?

    19. Men hva har det med R å gjøre har ho sendt barna i bh i hullete skitne klær . Å vise pupp har ingenting med omsorgsevnen å gjøre. Ei heller hva jobber en tar . De som jobbe på sjøen må jo då være veldig dårlige foreldre tenk være borte fra barna så lenge av gangen…

    20. Kjenner til to tilfeller der barna ble tatt av bv pga at mødrene hadde vært under bv i ungdommen. Så skal ikke alltid så mye til for å miste barn til bv. Har man i tillegg solgt kroppen sin så er man vel ikke akuratt et bra forbilde for barna sine. Det vil tiden vise……

    21. Ho har no ikke solgt kroppen sin var snakk om 1 jobb hva med leger som utfører abort er det noe likere er de dårlige foreldre….

    22. god påske ja,litt sent,men men 🙂 likte alle 3 siste innleggene dine ,men kommentere på dette,siden alle handler om påsken 🙂 håper dere koser dere sikkelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg