Delta i påskequiz og vinn premier + få rabattkode!

Annnonse

Hei alle sammen! 

I dag har vi hatt en kjempekoselig dag, til tross for skikkelig møkkavær om man kan si det sånn. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, sant ? 

Fruktsalat og egg til frokost! Nam nam! Har i tilegg fått kjørt litt siden vi måtte på butikken en tur ( halleluja for at vi bor her hvor det alltid er noe åpent! )! Så forresten at noen skreiv i kommentarfeltet at jeg kjører opp på automatgir, hvor hentet du det fra, egentlig ? Jeg kjører med manuelt gir, haha! Uansett…

Nå er det jo påske og tid for spill og moro, og vil i den forbindelse tipse dere om Makestyles flotte påskequiz, hvor alle som er med er med i trekningen av flotte hudpleieprodukter fra Beautè Pacifique, hver eneste dag hele påsken! Du får i tilegg en ekskulsiv rabattkode som kan brukes i hele Makestyles nettbutikk. Hurra! 

Trykk her eller på bildene for å delta i påskequizen! Ønsker dere masse lykke til! 

26 kommentarer
    1. Hei Rannveig!
      Jeg synes altaposten gikk alt for langt når de skrev om den vidoen. Det er veldig spesielt at lokalavisen skriver om dette! Det er ikke en sak av stor samfunnsmessig betydning og opplysningene var av krenkende karakter. Du har jo aldri vist den vidoen på bloggen din e.l.
      Jeg synes du skal lese denne artikkelen: http://www.nored.no/juss/privatliv. Hvis jeg var deg ville jeg ha kontaktet en advokat. Den første samtalen er som regel gratis og så ville jeg forhørt meg om det er mulig å komme noen vei med å gå til sak mot altaposten. Da kan du få erstatning samt få satt en grense for hva de skriver om. Bare et forslag 🙂

    2. Tror neppe du kommer noe vei med det. Det regnes nok ikke som privatliv når det er jobb. Dessuten er jobben av en slik art at den skulle legges ut på internett, rettet mot et norskspråklig publikum. Så at en norskspråklig avis omtaler den, kan ikke kalles brudd på privatlivets fred, nei.

    3. Nora: det er din mening.
      Jeg er snart ferdig med jusstudiet og er ikke enig med deg. Det regnes som privatliv når det er rettet mot henne som person, det er ikke en allmenn artikkel om den type jobb.

    4. S: tror ikke noe på at du snart er ferdig med noe jussutdanning. Noe hun har gitt tillatelse til å bli lagt ut på nettet (til og med fått betalt for), kommer man ingen vei å saksøke for.

    5. Hei Rannveig:-)
      Jeg så deg i Sverige i går 🙂 men jeg lurer på noe er du og William er sammen igjen? 🙂
      Men uansett digger deg mye og du er en av de personene som jeg ser opp til:-)
      God påske til deg og dine 🙂

    6. R og W har sikkert vært sammen hele tiden, tviler på at det noen gang har vært slutt mellom dem. R skulle bare lage litt drama for å få lesere 🙂

    7. Eller håve inn litt ekstra penger fra NAV.. Det hjelper ikke å skrive på nett at man er singel overalt, ikke slik det fungerer.. Skjønner at du trenger penger altså, men du har vel mulighet til å begynne på studiene snart? Vet ikke om W skal ha fedrekvoten nå?

    8. Hei. Er dere sammen så dere i Charlottenberg langfredag på parkeringsplassen på shoppingsenteret derdu kyssa W uansett god påske

    9. Tragisk at du skriver hvor tøft det er for deg med willem, men i bunn og grunn så er dere mye sammen og ting virker til å gå greit. Ok nok det, bra for deg, men hallo?? Kom med en real grunn og ikke si få frem hvor “sterk” du er når du har gått tilbake til en mann som var utro mot deg. Det er ikke noe du burde få skryt av synes jeg. Alltid respektert deg for du har bein i nesa, men hvor ble dem av nå? Og plis, ikke dra inn at du gjorde det for barna sin skyld – du var svak og tilga han fordi du elsker han. OG DET ER GREIT! Bare vær ærlig om det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg