Helt jævlig

Hei kjære lesere!

Beklager for dårlig bogging de siste dagene.

Grunnen til at jeg ikke blogger er at jeg store deler av de siste dagene har vært utrolig slapp, har hatt og har enda halsbetennelse og høy feber.. Utrolig kjipt! Nå er jeg virkelig drittlei av å være syk og ha feber. Det er ikke mere enn to helger siden jeg lå syk med brystbetennelse og feber. Når skal dette ta slutt?

Uansett.. Tenkte å oppdatere dere litt på hva som har skjedd de siste dagene. På fredag kjørte vi til Sverige, eller.. JEG kjørte til Sverige. Veldig stolt! Merk dere “til” , jeg kjørte ikke over grensa selvsagt. Var en utrolig koselig dag med familien i Charlottenberg, Emma fikk seg ny pumajoggedress helt lik storebror har fra før av, og litt annet småting. Nathaniel fikk sin aller første sparkesykkel og perler, i tilegg til en kul vår-lue! I tilegg handlet vi såklart en god del mat, brett med brus, og godis. Digg!

Ellers.. Så kom mamma på besøk på fredagskvelden, og vi har bare koset oss masse hele helgen og vært ute stort sett hele dagen. Har vært helt fantastisk vær, varmt og knallsol! Har også fått kjørt masse , og fått tatt sol. Må også bare si at jeg traff en supersøt leser her om dagen, som jeg lovte å nevne på bloggen, hihi 🙂 Har vært en kjempekoselig påske til tross for at formen min har vært og er helt på bunn. Tenker det blir legevakta imorgen etter vi har kjørt mamma på Gardermoen imorgen. Legger rett og slett med noen bilder fra Instagramen min ettersom jeg blogger fra mobilappen nå siden jeg på skrivende tidspunkt er i for dårlig form til å sitte oppreist.. Håper på bedre form imorgen

Følg meg gjerne på Instagram “rannveigheitmann” 🙂 Vil også minne dere alle på om at dere må huske å melde dere på Makestyles påskequiz jeg har linket i forrige innlegg. Premiene er herlige hudpleieprodukter!

Blogges! Og god natt til dere alle:)

25 kommentarer
    1. Stå på!:)
      Du er virkelig det jeg kaller en god mamma skal jeg si deg!
      Håpe du blir frisk for det fortjener du masse <33

    2. Haha, må ialltid nnom kommentarfeltet og se alle de tragiske kommentarene, er ganske underholdene og se hvor desperate folk er etter å finne noe dritt om innleggene til rannveig 😂😂

    3. Mona hva feiler deg? Folk har ulike behov og det må til og med du forstå! Håper du hadde det fint Rannveig 😀

    4. Uff ikke gøy være syk.. God bedring,men ser ut som dere koser dere masse også 🙂 så bra at N har fått smufe hjelm og en fin sparkesykkel 🙂

    5. du så me en gang litt mer voksen ut når du hadde på dæ “normale” klea og ikke en tights og singlett der alt kløfte dett viste! håpe du fortsette å kle dæ sånn 🙂

    6. Jeg benytter anledningen til å legge igjen en takk til deg. Tidligere har jeg aldri kommentert bloggen din, men jeg føler at det er på tide nå. Jeg vil takke deg for at du får dagen min til å bli litt lysere. Når jeg har lyst til å legge meg under dyna og bli der, får du smilet mitt frem med dine mange gode og sterke meninger. Du skriver bra og du er fair. Du står for det du sier og skriver, uansett om du vet det kan ha vært feil. Dette er det ikke mange som tør, og det er dette som får deg til å bli min lille stjerne i hverdagen. Utifra det jeg har lest her på bloggen, tror jeg du er en fantastisk mor. Håper du fortsette å blogge slik du gjør. Dagen min( og sikkert mange andre sin) er ikke helt den samme uten. You og girl!

    7. Huff, det er virkelig ikke gøy å være syk. Men jeg legger merke til at du er en smule lettkledd på bildene. Du burde kanskje bytte ut singlet med genser å ha et skjerf i halsen. Vårluften er farlig sa min mamma alltid,og det kan sikkert være noe i det. God bedring til deg ihvertfall.

    8. Hei! Jeg har lest bøoggen din i noen år nå, meen aldri kommentert før. Jeg ville bare si at jeg ser så opp til deg. Du er så utrolig smart og jeg digger at du står for dine egne meninger og hever deg over hva andre folk mener. Sånne mennesker som deg gjør meg glad. Ønsker deg masse lykke til videre som alenemamma og vit at jeg heier på deg! 🙂 <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg