Gravid

I det siste har veldig mange følt for å kommentere ting i kommentarfeltet, som ikke har rot i virkeligheten noen steder. For eksempel at jeg skal være gravid igjen. HVOR I ALLE DAGER HENTER DERE DET FRA? Liksom… jeg er bare sykt nyskjerrig! Jeg er overhodet ikke gravid og har ingen planer om å bli det innen de neste 10 årene heller. Ikke at det er noen av deres sak, men bare for å ha den saken oppklart.

Noen påstår de kjenner naboen min, andre påstår de kjenner venner av meg… javel, men jeg er ikke gravid og jeg har dermed heller ikke sagt til noen at jeg er gravid. Men morsomt at det er mulig å ha så god fantasi da, sant! Eller er det slik at jeg må tisse på en test og legge det ut her slik at dere kan forstå, at jeg faktisk ikke er gravid? Haha…. ja, for alt man kan gjøre, er jo å le! 

Veldig gravid

OG… 

Veldig langt fra gravid! Bildet er nylig lagt ut på min Instagram.( følg meg HER)

 

Ser også at det er mange som kommenterer og lurer på om jeg og pappaen til Emma er sammen igjen. Dette er noe jeg ikke kommer til å snakke så mye om på bloggen, for dette er en privatsak. Mulig jeg skriver et innlegg om det etterhvert….  Noe jeg håper og tror de fleste av dere (voksne vel og merke)  vil respektere! Han har hvertfall flyttet inn hos oss igjen, det kan jeg bekrefte. Noe dere sikkert har lagt merke til i ting jeg har skrevet og lagt ut, så det er jo ikke akkurat noe jeg prøver å skjule. 

Dette har vi gjort fordi vi følte det var den rette tingen å gjøre. Og så langt går alt kjempebra! Sikker på at jeg kommer til å få en hel haug med hets nå fordi mange mener det aldri har vært slutt mellom oss, og at jeg  bare prøver å svindle NAV… (lol)  Hvorfor i alle dager skal jeg gjøre det? Jeg har en av Norges mest leste blogger. Dett ville vært kun dumskap, og ingenting annet, å lyge om noe sånt når man et ett tastetrykk unna sannheten.  Vi bodde fra hverandre en stund, og nå er han flyttet tilbake. Jeg har ikke fått et rødt øre fra NAV eller noe annet… jeg tjener mine egne penger og er veldig fornøyd med det.

, med det er det fint om alle dere haters kan slutte å prøve å greve etter snacks. For dere finner nemlig ingenting. Jeg er dønn ærlig stort sett hele tiden, også mot dere lesere. Fordi jeg setter utrolig stor pris på dere, og vil dermed behandle dere så bra som mulig! Så når jeg sier noe, er det som regel sant. Hva andre idioter måtte komme med av bullshit i kommentarfeltet, er ikke under min kontroll da jeg ikke har mulighet til å sitte klistret til bloggen min hele dagen.

Det er ikke så altfor mye å si ellers egentlig. Jeg ligger fortsatt syk med tidenes kjipeste form. Takk gud for Paracet og Ibux sier jeg bare! Dette er som sagt grunnen til at dere har hørt så lite fra meg de siste dagene. Skal bli mye bedre så snart jeg er frisk. Tenkte også etterhvert å ha en spørsmålsrunde med svar på video dersom det er ønskelig ?! 🙂 

Ønsker dere alle en superduperkveld! Selv skal jeg se morgendagens Paradise nå før jeg skal legge meg å sove igjen. 

Blogges 

52 kommentarer
    1. Oh yes alle kvinner misunner henne. Åååååh jeg er så bitter… Jeg skulle fått to barn før jeg fylte 20 år… Jeg skulle ventet med utdanningen min/driti i å ta utdanning og skulle ikke tatt lappen da jeg var 18 og hvert fall ikke giftet meg. Damn. Godt det er et liv etter døden også. For jeg har virkelig bomma grovt.

    2. Ja hvorfor sier du at det er privatsak når du sier at han har flyttet inn at deg jeg som trodde du hva sterk men tydeligvis er du ikke det. Jeg skulle ikke tatt lappen når jeg var18 og fått unger førr jeg var 20 så jeg er vist uta kjøret jeg men blogginga di med at du er på topp er nok snart død ja

    3. Synes det er flott at dere prøver å finne ut av ting.
      Det som irriterer meg er hvor hardt du må gå frem for å fronte din sak om hvordan menn skal behandle kvinner, og ikke minst hvordan han burde behandle deg.
      Det er alltid rom for tilgivelse, så istede for å være så storkjefta om at du har kasta han ut og skrive dritt om han på facebook burde du heller holdt deg mer saklig. Du tok han faktisk tilbake, glem ikke det når du skal lære din datter om hvordan menn skal behandle kjæresten sin.
      Lykke til uansett:)

    4. Jeg brukte også gravidbukse selv om jeg ikke var gravid, de er sinnsykt digg å gå med! Bruker også herreskjorte noenganger, gjør det meg til en mann?
      Skaff dere er liv, slutt å se etter feil. Må være grusomt slitsomt?

    5. Ikke bry deg om de som kommenterer dritt! De er bare misunnelige 🙂 Stå på, du er en god mor og et godt menneske utifra det jeg kan lese fra bloggen 🙂 Jeg er en mormor på 52 år og begynte å følge deg da du var med på den charterserien , ble sjokkert over de andre to bloggernes oppførsel mot deg ….og din oppførsel sa så mye om deg som menneske, så fortsett å være deg selv! Klem fra meg

    6. Til alle dere som sier at utroskap er utilgivelig, og at hun aldri burde ha tatt han tilbake: Har dere barn selv?
      Skjønner dere ikke hvor høy terskelen faktisk er for å gjøre det slutt? Er det ikke bedre for barnas skyld at foreldrene holder sammen? Jobber seg gjennom tøffere tider? Og tilgir hverandre og lærer av hverandres feil?
      Jeg har sansen for deg Rannveig. Du er tøff, vakker, og virker som en god mor.

    7. Lena: Det får jo være grenser på hva man skal tilgi, selv om man har barn. Men det er jo opp til hver enkelt! Man kan ikke bare være sammen pga barna, det blir feil! Det skal være en viss kjemi mellom foreldrene, de skal liksom være kjærester ved siden av foreldrerollen. Sier seg jo selv. Jeg har sett flere eksempler på folk som er sammen bare pga ungene sine og de har det ikke godt. I mange tilfeller er det best for barna at mor og far flytter fra hverandre. Er det hyggelig for barna å stadig høre foreldrene krangle for eksempel? Er det sunt for barna å se at foreldrene ikke har det bra sammen? Nei, det er det ikke. Barn legger merke til det meste.

    8. Har du tilgitt han enda han har vært utro så lurer jeg på hva det neste blir. Du må aldri la deg bli tråkket på. Ville heller vært alene med barna enn og ha en som har vært utro. Ekkelt og tenke på at du ikke er den eneste for han.

    9. Min var utro en gang for 5 år siden. Ikke hendt siden. Folk kan forandre seg,og “engang utro alltid utro ” er bullshit som kommer ifra folk som inne har peiling. Lykke til, ønsker deg alt godt!<3

    10. Du sa: Jeg har et ansvar for å være et forbilde for mine barn. Jeg må lære jente at slik er det ikke greit å bli behandlet som kvinne. Jeg må også lære gutt at slik er det ikke greit å behandle damer.
      Hva skjedde?? Har han lovet deg gull og grønne skoger? Eller er det av praktiske grunner’?

    11. Hei Rannveig!
      Jeg tilgav en jeg var sammen med etter at han var utro, men forholdet ble aldri det samme igjen for jeg mistet respekten for han. Heldigvis var det ikke barn inne i bildet! MEN, jeg kjenner folk som har komt seg opp og utav den situasjonen med hell og lykke.
      Par som klarer seg kjempefint! Der utroskap ofte har skjedd pga at en var usikker og redd.
      Deres forhold begynte vell ganske spontant med barn og det hele? Så hvis dere vil fikse det, så kan det gå helt bra med tid og stunder. Dere bør uansett få snakket med en familieterapaut eller lignende :)? Legge alle kort på bordet og prøve å starte på nytt?
      Jeg håper for deres del at dette går veien(hvis dere vil det), og folk må skjønne at alt er ikke svart/hvitt i denne verden.

    12. Eneste grunn til at du har tatt han tilbake er vel pga at du ikke gidder å ta buss til barnehagen fordi du bor i ingenmannsland.

    13. Hva skjedde med “Ouhh sånn behandler man ikke kvinner” osv osv..
      Du er svak og kommer til å bli såret igjen…

    14. Det kan vell være fordi på instagrammen din har du skrevet << Gravid med nr#3 >>på et bilde av magen din?? dette kan jo selvfølgelig være skrivefeil fra din side. Og derfra kommer vell alle spørsmålene om du er gravid vil jeg tenke!

    15. Du snakket jo veldig varmt om dette med å være en rollemodell for barna dine, spesielt datteren din- med tanke på dette med utroskap. Det var fryktelig viktig for deg som mamma, rollemodell og ikke minst omsorgsperson at du tok avstand fra utroskap, så ikke barna dine skulle vokse opp og tro at dette er greit. Har du forandret mening om det? Kan jeg spørre hva som har fått deg til å forandre mening? Du hadde jo et tydelig og klart svar på hvorfor utroskap var uholdbart for bare noen uker siden, så du har sikkert et klart og fint svar/forklaring på hvorfor utroskap er greit nå også 🙂

    16. Du er svak as ! Tar han tilbake ere mulig ! Bli selvstendig ! Få deg den jævla lappen ta teorien !!!!! Og flytt til en mer sentralt sted ! Du sier du tjener så forbanna bra på bloggen ? Da trenger du vel ikke han utro idioten ? Tenker du ikke at han har vært med en annen osv æsj ! .. Du er en kjempe eksempel må jeg si til barna dine ! Tilgir en utro idiot , tar nakne bilder , og for ikke og glemme sex tlf ! . Begynn på skole ! Ta teorien ! Flytt ! Og kvitt deg med utro idioten !!!! Slutt og ta dume valg herregud !!!!!!

    17. det er sykt teit at du fortsatt er sammens med willem,må bare le! han har vært utro og du godtar det og bor sammens med ham..drar på roadtrip med han! herregud… og så foresten rannveig…hvis du absolutt skal stramme inn magen.trenger du ikke å gjøre det,vi ser du er anstrengt og strammer inn magen.. det kan man se på kroppsfasongen og måten kroppen din er på!!

    18. ler meg ihjel av at du tok ham til bake:p
      plutselig er dere sammen igjen, du hadde vel ikke andre å knulle på :p

    19. Hei, Rannveig. 🙂
      Orker ikke bry meg om rykter og dritt, eller “late-som-de-er-meg”-per’er. 😉
      Vil bare si at jeg håper du og dine hadde en fin påske. Leit at du var/er syk!
      Mvh, Per. (Den første ; p)

    20. Det er forskjell på utroskap, men dersom den ene parten bevisst har vært utro og forsøkt å holde det skjult, hadde jeg aldri tatt den personen tilbake. Føler dette er tilfellet ditt, Rannveig? I så fall fortjener du bedre.
      Utroskap som var uønsket og som den utro parten stiller seg uforstående til, synes jeg er noe annet (f.eks hvis det var mye alkohol i bildet). I slike tilfeller kan man tilgi.

    21. Hei, min søte lille snegle <3
      Hvis ikke det funker mellom deg og W er du alltid velkommen i armkroken min! Jeg kan stikke stikkontakten min i støpselet ditt any time, baby 😉
      Runkeklask og fittesmask, din Per.

    22. Jeg kan ikke annet enn å le. Du sier hele tiden at folk er sjalu på deg og ditt liv. Du ler på veien til banken fordi vi leser bloggen din. Men ærlig talt, kan du være så fornøyd med livet ditt? Du motsier deg selv og kritiserer andre. Du er veldig flink til å se hva andre gjør og rakke ned på de. Du burde ta en titt på ditt eget liv, ingen utdannelse, to barn i ung alder, utro kjæreste. Du har blottlagt deg selv her på bloggen, så kritikk må du tåle.
      Du rakker ned på folk med utdannelse,kvinner som har hatt utro partner osv, men du har jo selv sagt at du vil bli jordmor! Jeg har lest bloggen din lenge, men nå tror jeg ikke at jeg skal bruke mer tid på den. Det er bare det ene teite/motsigende innlegget etter det andre. Jeg vil tro at du er annerledes i virkeligheten enn slik du fremstiller deg selv. Men jeg tviler egentlig på det. Lykke til videre med livet. Mvh en ikke sjalu person.

    23. Bra for barnas skyld at du tok tilbake Mannen men bare husk at folk som er utro kommer mest sannsynlig ikke bare å gjøre det en gang. Selv vokste jeg opp i et hushold hvor det var utroskap fra jeg var 0 til jeg var 8 år. Det var ikke noe morsomt. selv om mamma prøvde å skjule hva pappa gjøre og hvor han var så har små ører og øyner en tidens til å plukke opp alt.

    24. Per17:07 : hvor ufattelig ynkelig du er!!! Hva tjener du egentlig på dette??? Er du så tilbakestående at du ikke greier å fronte degsjøl, men må leke at du er andre??? Patetisk!!! Alle ser jo forskjellen!

    25. Snakker vi om samme fyr som var utro mot deg, som svindlet deg, som gjorde ALT i sin makt for å straffe deg, han som stjal selvangivelsen din fra postkassen OG åpnet brevet? Og du snakka om å være god rollemodell?! Det må være en digg følelse å tenke på at han har dyppa løken i ei anna jente, mens dere var ilag. HAHA, eller vent nå litt..

    26. Jeg lurer egentlig på hvordan man kan bli så høy på seg selv .. Digge seg selv uten grenser og være så bortreist 😁

    27. Har han stålet selvangivelsen din? :O
      Du kommer til å bli brent igjrn.
      Det er ikke verdt det skjønner du.

    28. Ler meg IHJEL av å tenke på at W var her for under en uke siden og knullet vettet av bestevenninna mi! 😀 Og,du biter på de godordene hans! Latterlig!!

    29. Hva er mest tragisk; at du ALDRI har klær på deg og syter over at du er syk hele tiden, eller det at du må ta klærne av hver gang du skal ta bilde av deg selv? Syns du skal google ordet “selvrespekt”. Det er et vel et fremmedord for deg.

    30. Utroskap går å tilgi som så mye annet men det krev mye styrke og vilje altfor mange dagens samfunn som gir opp for lett….

    31. per22:21 : hva feiler det deg egentlig?? Du burde vært innlagt på “Bedlam”… Eller “The Bethlehem Asylum for the Insane”, som det heter… Google Bedlam. 😉

    32. Anonym 22:36:Jasså, så du kan anbefale det stedet? Vært innlagt mange ganger selv der da eller?
      Muvh, Per.

    33. Ikke at jeg tror at du gjør det, men ikke hør på alle som sier “en gang utro, alltid utro”. Min kjæreste var utro for noen år tilbake, og ja, det var vanskelig og tøft. Brukte lang på å stole på han igjen og til tider var jeg usikker på om forholdet kom til å overleve. Men nå, mange år senere, har vi det bedre sammen enn noen gang. ALLE kan gjøre en feil, og jeg tror at det hele gjorde oss sterkere. Det at man kommer seg gjennom noe sånt betyr ikke at man er svak og at man lar den personen herse med seg. Vi er bare mennesker og ingen er perfekte. Ønsker deg lykke til, Rannveig. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg