Spørsmålsrunde

Hei kjære fantastiske lesere! 

Har egentlig ikke noe spesielt å meddele .Er supersliten etter en litt tøff natt til i dag, med mye hosting og dritt… er så lei av å være syk nå! Hoster så mye at jeg må sove i stua for å ikke vekke lillesnuppa… da kan man jo gjerne bli litt frustrert. Uansett. Etter mange lesere’s ønsker tenkte jeg derfor å kjøre i gang en spørsmålsrunde nå slik at dere kan få svar på alt dere lurer på. Denne gangen vil jeg plukke ut 20-30 spørsmål og svare på video slik også veldig mange har ønsket!

Dersom dere har andre ting på hjertet dere ønsker jeg skal blogge om må dere for all del bare rope ut! Og så må dere bare spørre i vei i kommentarfeltet under, kanskje jeg plukker ut akkurat DITT spørsmål 

Blir veldig glad om dere liker og deler videre dette innlegget <3 

78 kommentarer
    1. Hva fikk deg til å bli samboer med Wilhelm igjen? Tenker siden du sa du ville vise barna dine at man ikke skal godta å bli behandlet på den måten.

    2. Hva er din drøm? Trives du godt der du bor nå? 😉 Hva er det beste med å være mamma?
      Du har en fantastisk fin blogg Rannveig! 🙂 Jeg elsker å følge den! 😀 ++ At du har to utrolig nydelige og skjønne unger!
      Ha en fortsatt fin kveld videre! 🙂

    3. Hva har du gjort siden du har klart å gå ned så mye? Ikke si du ikke har gått på noen diet kurer, for det har jeg sett at du har lagt ut på bloggen.. Altså de noka shakene dine, men jeg lurer på hvor lenge du har gått på det, og om det bare er det du har fått i deg? Håper du kan være ærlig:D Å hjelpe andre som vil gå ned 5 kg før sommeren kommer..

    4. Fortell om hvordan silikon puppene har endret seg etter du ble gravid og ammet😃 og generelt!! Jeg har silikon selv og lurer såå på om det var helt bortkasta penger siden jeg enda ikke er
      Mor men ønsker det veldig sterkt 😰

    5. kan du svare på spørsmålsrunden på video vær så snill? 🙂
      hvordan ser du for deg framtiden? har du lyst på flere barn?

    6. Hei! Vil du fortsatt bli jordmor? Hvilke kvaliteter mener du selv at du har for å kunne opptre i det yrket? Hilsen jordmor som elsker jobben.

    7. Har du tatt teorien?
      Hvor mange feil hadde du?
      Hvilken bil skal du ha når du kjører opp?
      Lenge til oppkjøring?

    8. – Hvordan er det å være alene med to barn?
      – Hvem har laget headeren din?
      – Hva vil du bli når du skal få deg utdanning?
      – Kan du svare på spørsmålene på video? eller lage en videoblogg.

    9. Hvordan har det vært å hatt silikon mens du har ammet og hvordan er de etter du var ferdig? Kan du skrive ett innlegg om det:)?? Da hadde jeg blitt glad 🙂 blir mor for første gang nå og har lyst å ta silikon etter jeg er ferdig me å amme 🙂

    10. Fikk ikke svar på noe av det jeg spurte om sist. Og du lovet et innlegg der du viste oss sminken og produktene du bruker…skjedde aldri.

    11. Beskriv en drømmedag
      Hvorfor legger du ut bilder av E på insta, men ikke på blogg?
      Også lurer jeg på hvordan du kan være så tynn når du spiser så mye godteri?:P

    12. Hvordan har du det?
      Hva synes du om at du får så mye dritt slenging i rundt det med at du sa du var gravid på tull?
      Hva synes du er den største utfordringen med å blogge?
      Hvis du hadde sluttet å blogge, hva ville du ha brukt tiden din på da?
      Går du på skole eller jobber du?

    13. Hvordan fant du ut at W hadde vært utro ?
      Hvorfor tok du han tilbake ?
      Hvordan går det med lappen ? Ferdig ca ? Ser flink ut 😉 🙂
      Vil du fortsatt bli jordmor ? Eventuelt noe annet ?
      Hva syns du om at mammatilmichell får enda et barn i så ung alder ? Spør ikke etter noe krenkende svar, bare lurer på hva du syns om å ha 2 barn i en alder av 18år.

    14. Ja uff avmeg… Du må være verdens sykeste… Slutt og klag, folk som har det mye værre en deg! Tenk litt på dem du åssen de møter sin hverdag!

    15. Vi visste jo dette fra før, men du er jævlig dum i hodet som tilgir en som har vært utro! Kvinner er så naive! Og jeg er faktisk kvinne selv, og en jeg var sammen med var utro èn gang. Jeg gjorde det slutt umiddelbart, og har ikke sett han etter det. Du er svak! Svake menneske!

    16. Kan du skrive enn å snakke på video?
      Det er mange døve jeg kjenner som leser bloggen din… Over 40 døve og personer som er tunghørt som leser din blogg… Ta hensyn på dem? 😛

    17. du har tatt noen kjipe valg ( alle har gjort det engang i livet ) du er en fantastisk mamma 🙂 og det har du bevist opp til flere ganger!
      Men Er det noe du vil råde leserne dine der ute til og ikke gjøre?

    18. Jannicke: Rannveig har tross alt barn med Wilhelm, så hun kan ikke gjøre det slutt med han å bare aldri se han igjen. Hun må forholde seg til han uansett. Hvorfor hun tok han tilbake(om hun i det hele tatt har gjort det) skal jeg ikke si noe på, for det er ingen andre enn hennes eget valg. MEN jeg syns det er synd at dere som synes Rannveig er sum,syk og hva enn dere kaller henne er NØDT å skrive det ned her, gang på gang. Hvis du ikke liker henne, la være å lese
      Bloggen. Ikke værre enn det;) poenget mitt? Jeg er ganske så sikker på at hun av hensyn til barna har gjort det hun følte var rett 😉

    19. Ida, du som spør om vekttap. Det e utrolig simpelt, du må forbrenn meir kaloria enn du inntar. Så spis mindre, ergo du går ned i vekt. Rør dæ, spring og vær aktiv! Det finnes ingen ” fantatisk snarvei”.

    20. Hei. Hadde ønsket å skrive noen ord til deg.. Bare hyggelige altså.. Noen mailadresse jeg kan sende til??

    21. Eg elskar det nye håret ditt! Kan du skrive litt om prossessen bak og fargane? Eventuelt korleis du valgte fargen? Den kler deg utmerka! Stor klem frå Bremanger

    22. Hvordan ser neste år ut for din del? hva slags planer har du lagt for å nå målet med studier? 🙂

    23. Jannike; Haha! Er Rannveig svak fordi hun tilgir utroskap? Herregud, få hodet ut av brødboksen! Å tilgi er den største styrken av alle. Ikke alle som vil ende opp som en bitter sutrekjærring som deg 🙂 Jeg var utro en gang,men aldri jgjen. Noen folk lærer av sine feil vettu! 🙂 Lykke til søte Rannveig! 🙂

    24. Hvorfor strammer du inn magen på nakenbilder? Visner det på måten du står på,anstrengelser deg,, osv?

    25. Hvordan er det mulig å være så høy på seg selv? Jeg er ikke frekk, jeg bare lurer hvor du får den selvtilliten din fra? Du er jo fornøyd med ALT ved deg selv….

    26. Jeg mener å ha lest her en gang at du snakker flytende fransk. Kan vi få høre? Bare en setning eller to som beviser det.

    27. Kjære Rannveig. 🙂
      Du ser jo hvem som er hvem med ip-adresse. 😉
      Er det greit for deg at jeg fortsetter å kommentere til tross for at jeg tydeligvis har dratt idioter og “fake undermenneske-per’er” inn på bloggen din? Jeg har jo kun vært hyggelig, og vil gjerne fortsette med det. 🙂 …ehm… ja. Det var vel mitt spørsmål til spørsmålsrunden. 🙂
      Mvh&klem, Per.

    28. Har du noen extentions å anbefale, og da mener jeg sider hvor de selger keratin? Du har alltid så fint hår! Har du mange fester, og hvordan behandler du det? 🙂

    29. Er du fortsatt like fornøyd eller syns silikonpuppene dine ser bra ut etter graviditeten? Eller føler du stort behov for å at på nytt? 🙂
      (Syns jeg trenger det etter førstemann, men vet jeg vil ha flere barn senere) Håper virkelig på svar,da jeg har spørt mange ganger før om det, men ingen kan gi meg en mening..

    30. Er du forelsket?
      Har du lyst på flere barn i fremtiden?
      Hvorfor valgte du de navna du gjorde, og hvem andre navn syns du er fine og kunne vurdert selv?
      Din favoritt kjendis?
      Hvem heier du på i Paradise Hotel?
      Hva slags type gutter liker du? Hva slags trekk faller du for?
      Hadde vært kult om du laget 10 ting du ikke visste om meg innlegg eller noe, du er en så intressant person og digger å lese bloggen din 😀 En av de mest spennende, alle andre er så kjedelige, naive og skal framstå så annerledese – du er deg selv og dønn ærlig- DIGGER DEG 😀

    31. Per: du må vel ikke slutte å kommenterer selv om det er noen tullinger som prøver å etterligne deg og signerer med Per. Tror de fleste forstår at slibrige meldinger ikke er den opprinnelige Per. Ikke la tullingene kneble deg..hev deg over dette og fortsett å kommenter som du gjør.. Er nå min mening.

    32. Er du og Willhelm sammen igjen?
      Hva tenker du om andre bloggere som hater på alle de andre toppbloggerene?
      Kan du svare på video?
      Har du tatt silikon. Restylane eller noe lignende?
      Du er peeen❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    33. Per: Er man undermenneske fordi man kaller seg Per? Er ikke du litt for gammel til å si sånn om folk? Eller er du 14 år mentalt sett? Du har hvert fall ikke normal intelligens som en voksen mann burde ha. Men så har du kanskje andre kvalifikasjoner. Så klart at Rannveig vil at du skal kommentere, hun ønsker å ha så mange lesere som mulig. Særlig mannfolk som tilber henne. Så jeg vet svaret hennes: Ja, hun elsker at du sikler på henne, fortsett å skriv! Skulle forresten ikke forundre meg om det er DU som er alle “per-ene” ha ha.

    34. veit du har som “motto” på bloggen at den er en annerledes blogg, fordi du ikke skriver så mye om barna, men det e jo det eineste du skriv om, så æ syns nu ikke det “mottoe” eller ka man ska kalle det passe så vældi bra tell dn bloggen din lengere..
      Dette var ikke frekt ment altså, førr æ har ingenting i mot dæ å syns du e ei flott å flink mor! Stå på

    35. Har det gått bra å legge E uten at hun sovner med puppen siden da dere begynte med å avvenne? 🙂 Har en på 14 mnd her som fortsatt er ganske avhengig av puppen ved leggetid (og våkner om natta)…håper på å få til å avvenne han snart! Og ammer du enda?
      Liker bloggen din 😀

    36. Hvorfor gikk du tilbake til Wilhelm? For det første er han utro mot deg! For det andre ser han ut som et jævla troll.
      Hvor har du kjøpt den rosa leppestiften? Den er så fin!

    37. Hvordan får du den fine brunfargen? Hva slags sol kremer bruker du eller tabeletter ? Kor lang lenge bruke du å ligge i solarium? Dusjer du rett etter du har tatt solarium? Hva slags midler bruker du på huden etter solarium ?

    38. Har du mye igjen på førerkortet?
      Hvilken bil har du tenk å kjøpe deg?
      Viss du noen gang finner ut at du ikke vil blogge mere, hva vil du jobbe med?
      Har du tenkt på utdanning/skole? For viss ja, hva da?:-)
      Har du tenkt å kjøpe deg hus på sikt?:-)
      Du har en kjempe fin blogg, og virker ut som at du gjør en kjempe jobb hos ungene dine! Vær stolt over deg selv:-)

    39. 19:54 : er ikke det at alle plutselig kalte seg Per. Men det at de skriver som meg gjør at jeg føler de gjør narr av meg….og det er greit. Men når folk tror at all slibrighet fra dem er fra meg blir jeg litt sur. Når jeg får kjeft for ting jeg ikke har sagt/gjort….vel, det er ikke så gøy.
      Nu, vel… sagt det “tusen” ganger…heldigvis viser ip-adresse hvem som er hvem. 😉 Enkelte har ikke iq nok til å fatte det….
      Og…til Rannveig : Ha en fin helg når du kommer så langt. 😉 Mvh&klem, Per.

    40. Hvordan reagerer du på frekke kommentarer?
      Hvor mange ganger i uken tar du solarium?
      Dersom bloggen utgår, hva vil du jobbe med?
      Hvorfor har du egentlig så dårlig forhold til Alta?

    41. Ikke bry deg om hva andre syns og mener om deg og W. Dersom du har tilgitt eller er i prosessen ved å tilgi skal du vite at det er den største styrken som finnes, tilgivelse er noe av det største og vanskeligste man kan gi. Og et forhold kan faktisk tro det eller ei bli sterkere enn noen gang etter en slik ting. Det kommer an på hvem man er og hvordan man jobber seg gjennom det, men det kan faktisk det.

    42. Hvorfor pusher du alltid og lager duck face? Ikkenooe å være frekk eller no men det er slikt unngdommer gjør. Du er en mamma … Hadde mammaen min gjort det hadde jeg blitt så sykt flau.

    43. Til alle så lurer på hvordan hun har mistet mye av graviditetsvekten så kan jeg si at AMMING er den beste “slanke”metoden som finnes 🙂
      Over til emne : Hva var din første reaksjon nårr du fant ut at du var gravid med N ? Og hvordan takkler du egentlig alle som mener ting om alt du gjør og sier ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg