Vår 17 mai i bilder

Hei kjære lesere!

Har vært utrolig dårlig til å oppdatere dere i det siste. Dette kommer rett og slett av at jeg har utrolig mye i mitt privatliv å tenke på for tiden. Har det rett og slett ikke så veldig bra. MEN.. what doesn’t kill you, only makes you stronger! Sant? Jeg må hvertfall bare håpe og tro at alt ordner seg til slutt. Jeg har virkelig bein i nesa så skal vel klare å komme gjennom dette også.. 

 

Og, som jeg har LOVET dere, så skal dere få se bilder fra vår 17 mai feiring. Hadde en utrolig koselig dag og ungene strålte i sine vakre bunader med is-spising, kake-spising og alt som følger med. Været var også helt fantastisk. Jeg har verdens vakreste og herligste barn, det er det ingen tvil om <3

 


 

 

Tenkte kanskje å legge ut et outfit innlegg senere, trykk “LIKER” dersom dere ønsker det! 

51 kommentarer
    1. Så fine bilder! 🙂
      Har du ikke sportsvogn til snuppa? Mi har begynt med det for noen uker siden (8mnd), og hun elsker å sitte og følge med..

    2. det første bildet av deg, var sinsykt fint! å så koselig og se bilder av deg og sønnen din sammen! håper dere hadde en fin feiring og ting går oppover for deg fremover 😀 klem

    3. Du er fin 🙂 men svart strømpikk og hvit kjole hører overhode ikke sammen. Blir ikke en Nice kontrast. Lyst kjole, lys strømpikk og type nude pumps. Da er du der 🙂

    4. Fy flate å mye penere du er uten trutemunn… Du bør alltid smile på bilder, ikke lage trutemunn, du er en helt annen jente da.

    5. Ka i alle dage ein toåring skal med bunadsko ?? Ein toåring springe over alt å bunadako e ikkje meint får springing!!! Rannveig kvitt deg med søppele du he å start på nytt !! Du klare de fint uten negative kilde i livet!!

    6. Det at sønnen ikke brukte bunadsko kan jo være den enkleste årsaken at det ikke er akkurat så veldig gode sko å gå i! Du stråler, Rannveig! Fine bilder:-)

    7. Nydelige bilder av dere:) du stråler! Men skjønner du har det tøft:(
      Ikke ment som kritikk, kun et velmenende råd: du burde ha en helt glatt bh under slike tynne, tettsittende kjoler, ikke så pent når blondemønsteret fra bh-en vises gjennom stoffet. Og svrt strømbebukse var litt helkræsj, en hudfarget hadde sett smashing ut:)
      Lykke til med utfordringene i privatlivet Ranveig, vi heier på deg og ønsker deg alt godt:)

    8. Så fin du og barna var på 17. mai! Jeg likte at du gikk for en mørkere strømpebukse da kjolen var så kort. Det så voksent og sofistikert ut. Fortsett å smil på bilder, du er så pen da! Håper at alt ordner seg for deg og familien din 🙂

    9. Så koselige bilder! 🙂 Det øverste bildet hvor du smiler var utrolig fint!
      PS: tull og tøys det enkelte mener med “helkræsj” pga svart strømpebukse og hvit kjole. Jeg synes at det var kjempefint! Jeg synes at det virkelig gjorde seg at du hadde på deg den strømpebuksen! Synes at gjennomsiktig strømpebukse og korte/trange kjoler fort kan gi feil inntrykk. Det kan se “slutty” ut. Jeg vil si: Good job! Kjempefint antrekk og håret ditt var også kjempefint 🙂 Synes virkelig du strålte på bildene! Bytt headerbildet ditt til noen av bildene fra dette innlegget, det hadde blitt veldig fint 🙂

    10. Hans-Marius :
      For et rasshøl du er. Hva har Rannveig gjort deg ???
      Mor din tukla med deg og forstyrra hue’ ditt, eller…???

    11. Sikkert willem igjen! Men vet du hva, det er din egen skyld. Når du faktisk tilgir etter noe så grusomt og han bør gjøre mer enn å kjøpe en kjøkkenmaskin til deg for at ting skal kunne noen gang bli bra igjen. Ble ærlig talt litt skuffet når du sa dere var sammen igjen for akkurat av deg hadde jeg forventet det motsatte. At du stod på ditt for du har alltid vært den personen med bein i nesa i mine øyne. Og ikke si at det var for ungene sin del, for det er det ikke. Det som er det beste for ungene sin del er at mammaen og pappaen har det BRA. Om det så er alene eller sammen. Som man rer ligger man.

    12. Så flott du er!
      Og henger meg på den, det var absolutt ikke noe kræsj å kle seg slik som du gjorde! Nydelig var du! 🙂 Hadde du latt være å ha strømpebukse ville det vært x antall kommentarer på det, og noe av det samme om du hadde en lys (som forestiller hudfarge), så jeg støtter absolutt valget av klær 🙂
      Forresten godt å se at leppene dine ble så bra! Stå på Rannveig – du er rå hvis du vil 😀

    13. Folk som bare MÅ kommentere hvordan andre kler seg og hva de gjør i livet sitt er så utrolig lavmål! Jeg regner med at Rannveig ikke vil ha de forbanna tipsa deres som bare er ment godt, jeg ville ikke hatt dem. Man skal kle seg sånn som man selv liker det, ikke kle seg annerledes fordi noen andre mener det er sånn man burde gå. Peace out 😉

    14. Haha, må le når jeg leser alt folk skal bruke til å rekke ned på rannveig! Feil strømpebukse eller uten bunadsjo spiller det noen rolle?
      Stor respekt av at du ikke legger ut bilder av barne dine på nett😊

    15. Du er så pen når du viser deg fra den sprudlende og naturlige siden, hvor du smiler og koser deg med barna dine 🙂 Jeg skjønner bare ikke hvorfor du mesteparten av tiden spiller på dum og blond konseptet, når du kunne nådd enda lengre med å bare være den ekte Rannveigen jeg føler du er på disse bildene her 🙂

    16. Så fin du var på håret! Og så utrolig flott du er når du smiler som du gjør på det øverste bildet 🙂

    17. Hva feiler det deg da per? Snakk for deg selv før du angriper andre. Jævla taper. Mora di har sikkert tukla med hodet ditt også. Måten du oppfører deg på viser at du har hatt en ekstrem vanskelig oppvekst med mye vonde hendelser. Ikke rart du er som du er, men Mr.Johnsen prøv å oppfør deg til tross for liten hjernekapasitet. Skulle forresten ikke du slutte å kommentere bloggen? Patetisk er du. Hvem er du til å komme her og prøve å styre hele kommentarfeltet? SKAFF DEG DIN EGEN BLOGG!

    18. Wooow!så flott du var ! Du kler virkelig å smile. 😉
      Men… nok en gang viser du jo at barna dine går i det du kaller for “billigklær” men ikke misforstå, synes de var kjempefine uten bunadsko altså 😉 🙂

    19. Du va utrolig fin på det fusta bildet, å smila kler deg veldig godt i forhold te dei vanlige posane dine! Har faktisk aldri lagt merke te at du e så fin så du e før eg såg det bilde!

    20. Syns det er helt utrolig at om man har på bunadssko eller ikke blir et tema. Datteren min hadde ikke bunadssko til bunaden sin heller, men svarte joggesko. Og heldigvis for det. Halvparten av barna med bunadssko haltet seg gjennom siste biten av barnetoget – er jo ikke akkurat de beste skoene å gå i 😉
      Kjekt å se at dere hadde en fin dag 🙂 Flotte bilder =)

    21. Åhhh så mye respekt til deg, du sensurerer antisket til barna dine! Ikke mange som gjør det i dag assa, synes du er tøff 😀

    22. Så fint å se deg smile ordentlig!! Tusen ganger penere og mer modent enn de trutemunn og “deilig”-posene dine.

    23. Så utrolig flotte bilder! Her så du flott ut, rett og slett! 🙂
      Liker også veldig godt den naturlige fargen på håret ditt nå… Fortsett med dette og la det “falske” ligge igjen hjemme ;D

    24. Pleier aldri å kommentere stort her inne, men denne gangen klarte jeg ikke å la vær. Jeg MÅ fortelle deg at det øverste bildet er det fineste jeg noengang har sett av deg! Så nydelig, glad og naturlig tror jeg ikke jeg har sett deg på noe annet bilde. Smilet ditt er kanskje det fineste jeg har sett her inne, du bør smile mer, ikke gjøre deg til! 🙂 Måtte se flere ganger for å se om dette faktisk var deg. Nok en gang, det var helt nydelig, du er nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg