Jentetur til Oslo!

Skal bare innom å oppdatere dere en kjapp tur før senga kaller! Har hatt litt problemer med leggingen til Lillemor i dag, da vi enda holder på med prosjekt “sove i egen seng” med ei lita snupp som aller helst bare skal sove med puppen min. Men, med tiden til hjelp tror jeg vi skal klare å få henne over i sin egen seng. Vi stresser ikke!

I dag har jeg og Emma vært på jentetur til Oslo for å møte søte Hanne som jeg ikke har sett på over ett år! Har vært en utrolig koselig dag med bytur, knallvær og varme 🙂 

Grunnen til STØVLER er rett og slett at det var drittvær da vi gikk ut døra. Fikk heldigvis kjøpt meg et par tøysko i løpet av dagen og fått av støvlene. Haha! 

 

Nå er det senga! Blogges <3 

18 kommentarer
    1. Her ble minsten ammet i søvn det første året:) nå er han 14 måneder og sover hele natta i egen seng:) den tryggheten, kosen og nærheten du gir jenta di er uvurderlig! Bare kos dere♥

    2. For en fin kropp du har, Rannveig!!! Og det etter to barn! Kan du skrive et innlegg om hva du spiser til vanlig og slikt?

    3. Selv om ungen ammes i søvn første året gir man ikke opp livet utenom! Bryst er best og det Rannveig gir e her er et trygt og godt grunnlag! Jeg har både vært mamma, kone og venn uten problemer;)

    4. bruker du extensions? eller fungerer ølgjær? hvor lang tid tar det før ølgjær virker? vurderer å kjøpe det. takk for svar!!

    5. Ser utrolig koselig ut! Kos deg masse i godværet framover, og la alle ryktespredere og haters surmule nede i kjelleren sin, haha! Du er en bra dame, og det vet haterne dine innerst inne de også 🙂 blir oppriktig glad for å se deg så nydelig og vakker på tross av all motgang! Du er en inspirasjon! God klem 🙂

    6. Synes du har tapt deg utseendemessig. Har aldri syntes du har vært direkte vakker,men etter alle de innleggene om at man må ta vare på seg selv som mamma,osv….DA begynner man å tenke. Du ser nemlig veldig trailortrash ut i mine øyne..

    7. Jeg ammer desverre ikke, men her er det flaske også får hun sovne i armene mine, og sove der en liten stund før jeg legger henne i sengen sin. Så jeg gir henne nærhet på den måten siden hun ikke får nærhet via amming.

    8. Enig med Sofie. Men hun er veldig rett opp og ned i fasongen. Derfor er bena drit tynne og overkroppen kraftigere. Altså, kraftigere, ikke kraftig! Glad jeg har timeglassform og er slank for å si det sånn.

    9. Når man er så tynn så ser det rart ut med så stor byste og så stort hode. Passer liksom ikke sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg