“Mamma? Jeg elsker deg”

I dag startet dagen på den beste måten enhver mamma kan tenke seg. Ca nøyaktig kl 06:00 løper Nathaniel som vanlig inn på soverommet vårt, kryper opp i senga, legger seg ved siden av meg og Emma, og så sier han ” Mammaa? Jeg eske deg!”  Disse tre ordene er de fineste ordene en mamma kan høre fra sine barn. Jeg føler meg velsignet som har verdens to vakreste skatter. Jeg er så ufattelig heldig!

Ellers, i dag har jeg og snuppa vært på barseltreff, noe som var kjempekoselig! Og så har bare dagen gått i ett egentlig. Tenkte å skrive et lite innlegg om Teosyal ( det jeg har i leppene mine) litt senere med før/etter bilder samt informasjon, da det var mange som lurte på mange ting rundt dette! 🙂 

Bilde fra i dag. Hentet fra Instagram. Følg meg gjerne! #Rannveigheitmann

23 kommentarer
    1. Herregud dine barn kommer til av avsky deg når de blir eldre, jeg hadde vært så flau over og ha deg som mor. Hørte foresten du var gravid igjen?

    2. Liker bloggen din veldig godt 🙂 Du virker som en god mor til dine søte små! Så leiligheten deres lå til leie på finn, skal dere flytte?

    3. Ser du virkelig ikke selv at toppen din er alt for liten? Jeg skjemmes nesten på dine vegne. Du som er en søt og naturlig vakker jente burde lære deg å kle deg penere. Du kler deg sjuskete og billig, og det er vel ikke det du ønsker? Du har en slank og fin kropp og kunne vært stilig og elegant.

    4. karoline, viss du ikke har noe snilt å si så ikke si noe i det hele tatt. syns du ser flott ut og seffølgelig bør du få lov til gå i hva du vill selvom man er mamma eller ikke.

    5. Teosyal er et billigere å dårligere produkt en restalyne. Hvordan jeg vet det, er at jeg for første gang skulle ta det. Hadde time, men så gikk kjappa fly away spa konk. Derfor tok jeg på Jessheim på Micro, fortalte om teosyal som jeg ville ha, å han jeg tok hos er en av Norges 8 beste på dette! Han sa det er et billigere å dårligere produkt, det er mer utvannet med andre stoffer enn restalyne som er det reneste å beste å ta. Anbefaler at du drar til Micro på Jessheim 🙂 jeg tok for første gang igår, er helt frelst!! 😍 også er han heller ikke så dyr 🙂

    6. bruker du extensions? eller fungerer ølgjær? hvor lang tid tar det før ølgjær virker? vurderer å kjøpe det. takk for svar!!

    7. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du egentlig ønsker å framstå for oss lesere! Du skriver at du vil dine barn det beste, at du er en god mor, men mtp bildene og eksponeringen du konstant legger ut, så framstår du ikke annet enn billig, sorry, men slik er det) kan gjerne innrømme at du har en flott kropp for å ha født 2 barn, men vær så snill Rannveig! Tenk på barna dine, én dag vil din bloggfortid og det som hørte med den, dukke opp for deres øyne, og hva tror du de vil tenke om mamman sin da, tror du at de blir kjempe stolt!?

    8. Hvor mange ganger har du egentlig strøket på teorien?… Ingen bruker såååå lang tid på å ta lappen.

    9. Slutt å kritiser henne for alt, ja WOW hun står med bar mage, det hadde jeg også gjort om jeg var fornøyd med magen min. Men, kommer dit snart jeg og ! AHH for en dårlig mor jeg er som viser hud på bloggen min. Tapere er det dere er 😀

    10. du kunne ha tatt på deg noe mer enn den lille toppen. Helt greit at du vil vise frem magen men da kunne du ha tatt på deg en liten t-skjorte. Vart litt lite syntest jeg.

    11. OMG. Hva du enn tjener på bloggen ..eller hvor berømt du blir av dette. FY FAEN dame, SKAFF deg et liv! Du framstår som en hore, synes VIRKELIG synd på dine barn. HATER DEG SÅ MEGET.
      PS: Ingen grunn til å være sjalu på deg! haha, what do u have to be jealous of?? lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg