Sommerfin med vipper! (Før/etter)

Hei igjen kjære lesere!

Nå er det faktisk mange dager siden sist, og jeg må desverre inrømme at det kan bli noen dager til neste gang også. Jeg føler rett og slett for en liten pause for hele verden til å ha innblikk i mitt/vårt liv. Håper dere vil respektere dette. Men, jeg vil komme med et par giveawayer imorgen og fredag! Så det ikke blir heeelt stille…. 

OG.. så tenkte jeg å vise dere mine nye vipper. Jeg går jo fast til Tina på Beautyalle i Oslo, men nå var det alt for lenge siden sist, slik at jeg ikke hadde vipper fra før da jeg dro dit. Derfor tenkte jeg å vise dere resultat med før/etterbilder. Vippe-extensions passer perfekt nå som det er sommertid og mascara ikke er annet enn et evig herk. JEG skal hvertfall ikke klage over å stå opp hver morgen og se ferdigsminket og fresh ut! 

 

FØR:

 

ETTER: 

Før bildene er tatt med iphonen min og etter-bildene med speilrefleksen, slik at det desverre ble litt kvalitetsforskjell på bildene, hehe! Men dere ser uansett godt hvor utrolig stor forskjell det er.

Å ha vippe-extensions, og å ikke ha det er som natt og dag. Og når man først har tatt det en gang, vil du aldri slutte. Jeg lover! Jeg er virkelig helt frelst, og Tina er virkelig så utrolig flink og ikke minst søt. Jeg mener at det å være serviceinnstilt er en stor del av jobben når man jobber med mennesker. På Beautyalle er jentene glade, serviceinnstilte og ikke minst veldig profesjonelle i det de gjør. Du går garantert ut døra med et smil om munnen med nye lange smekre vipper, klar for alt sommeren har å by på uten å ofre en tanke på rennende maskara. Aldri rennenede maskara igjen! ( en av verdens mest irriterende ting?!)

Pris for nytt sett med vipper på Beautyalle ligger på 899;- , og påfylling 499;- noe som er utrolig billig! Og hva er ikke bedre enn best og billig? 

Meg med helt nye vipper gjort av søte flinke Tina!

For å se hele oversikten over forskjellige behandlinger Beautyalle tilbyr, kan dere besøke www.beautyalle.no. De kan også nåes på telefonnummer 400 68 792 for timebestilling eller en helt uforplinktende samtale dersom du har noen spørsmål! De kan også kontaktes på mail : [email protected]. Beautyalle ligger sentralt til midt på Bygdøy Alle i Oslo og har helt nye og innbydende lokaler!


Lik også gjerne Beautyalle på facebook her dersom du også er forrnøyd med de eller ønsker å se flere bilder av forskjellige behandlinger!

26 kommentarer

Siste innlegg