Update

Hei igjen alle fans, haters og stalkers!

 

Nei, jeg er ikke død eller noe annet skummelt man kanskje skulle trodd ut i fra mitt laaaange fravær fra bloggen. Jeg har rett og slett hatt tusen andre ting å gjøre. Og tusen ting å tenke på, mye som jeg ikke kan skrive her på bloggen, som opptat en del av tankene mine og som ikke akkurat gjør ting så lett for meg…  alt kan desverre ikke være like lett hele tiden! Jeg kommer nok til å skrive litt mer om dette når tiden er inne for det.  ¨Ser mange av dere spør og graver om hvorvidt jeg og Willem er sammen, og nei, det er vi ikke. Det har skjedd utrolig mye som jeg ikke skriver her. Men mer om det vil jeg ikke si. Vi har også holdt på med flytting de siste dagene og har dermed naturligvis prioritert å komme oss i orden framfor bloggen.

MEN, vi har gjort mye gøy også, vært med venninner med barn jevngamle med Emma, vært på babykino med barselgruppa mi, og mye annet spennende! Vi har koset oss masse i det knallfine været vi har hatt ( ja, hatt, fordi nå høljer det ned… desverre.. ) 

Imorgen skal jeg med ungene på besøksdag i barnehagen de starter i til høsten, noe jeg tror vil bli veldig spennende for oss alle tre! Jeg gleder meg veldig til å hilse på personalet som skal jobbe med mine to skjønne små gull om ikke så alt for lenge 🙂 

Bilder fra min Instagram fra de siste dagene, dere kan følge meg HER for å se flere bilder! 

Nå er det natta! Vil bare avslutte med å si at jeg setter UTROLIG stor pris på kommentarene deres selv om jeg er så dårlig til å oppdatere som jeg er. Det varmer <3 

Blogges!

39 kommentarer
    1. Godt og høre fra deg igjen :). skjønner du ikke kan blogge hele tiden med små barn og flytting :). Så stor E har blitt,og så NYDELIG

    2. Barnslig kommentar? Les hvilken som helst bok om tilknytning og barnets behov for stabilitet og trygge rammer, så kan du uttale deg når du har peiling.

    3. Kjære Rannveig!
      Flott blogg du har og søte barn. Håper alt ordner seg for deg og dine.
      Selv om man flytter , betyr ikke det at barnene må skifte barnehage. Bare så det er sagt.
      PS: Det skrives deSSveRRe. Vær så snill og få med deg det. Bloggen er din jobb og da er rettskriving noe du deSSveRRe er alt for dårlig på.

    4. Fario: Hva slags grusom kommentar er dette å komme med? Sitter du og trekker slike absurde konklusjoner får du holde de for deg selv!
      Sender en stor klem til deg, Rannveig! Kos deg med de nydelige barna dine. Ønsker deg en fin dag. 🙂

    5. Har Willem tvillinger i familien? Ettersom han først gjorde deg gravid med tvillinger (tvillingen til Emma som døde i magen) og nå venter han tvillinger med ei annen dame? Slikt er jo arvelig fra mannens side.

    6. Kjersti: det er feil, eneggede tvillinger er ikke arvelig, bare rein tilfeldighet. Toeggede kan derimot være arvelig, men da fra morens side gjennom kvinnene i familien da de har en større sjans for å slippe 2 egg samtidig. Tvillinger kan ikke påvirkes av far 🙂
      Forøvrig veldig trasig for deg alt dette som skjer nå Rannveig, imponert av at du ikke lar deg knekke av all motgangen du får. Er ikke alltid enig i valgene du gjør, men du fortjener likevel ikke utroskap og all dritten det har medført….

    7. Stabiliteten du tilbyr barna dine er virkelig dårlig. Du tror kanskje de er små og ikke merker mannfolk og mannfolk inn, nytt sted og på og barnehageskifte og nye omgivelser og mennesker å forholde seg til hele tiden. Men det gjør de. Barn kan bli trassige, sinte, lei seg, fortvilet, forvirret andre personlighetsforandringer. Det er veldig trist at dere ikke tar hensyn til barna oppi alt. Jeg forstår ikke hvorfor ikke du bare kunne bli boende og gi barna stabilitet. 12000 kr i mnd er da ikke mye for deg som tjener myyyye. Og å flytte på landet når man skal få lappen “rett rundt hjørnet” siden 2011, det er jo en tanke bak det, ikke sant?

    8. Hvis W faktisk har gjort en annen dame gravid, blir han ikke da liksom en mannlig versjon av Rannveig – to barn med to forskjellige? Tenker at det der må være ment to be.

    9. Kanskje du skal vurdere å godkjenne kommentarer, jeg blir så trist av å lese hvor slemme enkelte mennesker kan være mot ei jente på 20 år. Stå på.

    10. Så sykt fint antrekk du hadde her:) du er virkelig så pen!:) koselig bilde av N og E også, blitt så store og fine begge to:) Du er heldig som har så nydelige nurk:)

    11. Eg forstår ikkje kossen rykter kan spres og forandres som de gjør! Sannheten er at Willem venter ein gutt i Desember med ei som heter Anna som er fra Stavanger, dette skjedde da hun var i Oslo for 3 måneder siden.Ikkje tvillinger, og ikkje ei fra Lillestrøm.

    12. Om det er sant at W har gjort en annen dame gravid, så tviler jeg på at det er mammatilmichelle. Hun tar gode valg, og tviler på at det er han som er barnefaren, og jeg tviler på at Anna har hatt sex med en drittsekk 🙂 Slutt å kom med slike påstander som dere overhodet IKKE har peiling på.

    13. Ja hun har en blogg som heter mammatilmichelle.blogg.no! Selv om du sitter og leser blogger dagen lang i mangel på noe bedre å finne på, betyr det ikke at du kjenner personene bak bloggen, vesla. Jeg har ikke tenkt å bruke masse tid på å overbevise deg, bare vent – det vil komme frem om ikke altfor lenge. Willem og Anna har kjent hverandre i mange år, og han er ikke nødvendigvis slik frøken Heitmann fremstiller han her på bloggen – igjen, slutt å lat som om du kjenner folk basert på hva du leser på Internett!

    14. Hei.
      Jeg bare lurer på hvor du har kjøpt den shortsen du har på bildet, for en sånn kunne jeg tenkt meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg