Dagens outfit: Sommerlig jumpsuit!

Hei kjære fantastiske lesere!

Da er nok en herlig og unik dag lagt bak oss, og jeg tenkte å vise dere dagens outfit! Det er jo så utrolig varmt her om dagene, ulltøyet er trygt pakket lengst bak i skapet, og har absolutt ingen planer om å ta de fram før vi setter snuten vår hjemover til Alta på ferie! Ja, for det er jo ingen hemmelighet at det plutselig kan snø der i Juni liksom… haha ! 

I dag har vi  leket, koset  oss, spist is, og vært masse ute. Imorgen skal vi igjen på vår andre besøksdag i barnehagen ungene starter i til høsten, noe som helt sikkert blir kjempegøy! Så tror jeg muligens vi skal på treff med barselgruppen vår om jeg husker helt rett, så da får bare storebror være med da 🙂 

 

Jumpsuit fra Sheinside og den kan bli din HER

Denne jumpsuiten er virkelig blitt en stor favoritt! Den er så utrolig kul!  Eneste som ikke er så kult her er vel håret mitt, HA HA.  Men hvem gidder egentlig å fikse håret for å dra en tur på butikken? Ikke jeg hvertfall! Jeg har egentlig et utrolig avslappet forhold til utseendet, da er det greit å sette håret opp i en dott fra tid til annen! 😉 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget her, så blogges vi nok imorgen! Si gjerne fra dersom dere lesere har noe dere vil jeg skal skrive om, tar mer enn gjerne imot tips og ideer! 

Smask 


38 kommentarer
    1. Trine, den måtte komme! Du klarer aldri å si noe fint, eller positivt til andre? Lurer på hvordan DU egentlig har det? Proppfull av mindrehverdighetskomplekser og tar det ut på andre mennesker. Søk hjelp, mens det enda er håp!

    2. Hei. Kan du skrive om hvordan du har klart å få så tynn kropp etter fødselen? 😀
      Hvordan du har spist?:D Jeg syns du kler den hårfargen du har nå bra=)

    3. Marita: selv om ikke du er enig i det folk skriver, så trenger du ikke kommentere det hele tiden. Folk må få si det de mener, akkurat som du gjør. Milde himmel. Er det rart det er krig i verden sier jeg bare. Alt som skal til for at folk skal klikke er at man sier meningen sin… Herregud. Har du ikke mer å foreta deg enn å lage “storm i vannglass” på en jævla blogg?!

    4. Hvis du prøver så kan det hende at du muligens får dratt denne jumpsuit’en enda lenger inn i rumpa…eller nei, jeg tror kanskje ikke det går.

    5. er du ikke bekymret for bøter i størrelseorden 50 000, som annonsert i flere medier den siste måneden for manglende reklamemerking (spesielt annonselinker for klærne dine, samt diverse behandlinger i leppene – ja jeg antar at dette er sponsede produkter, da du tidigere friskt har uttalt at du ikke gir noen reklame gratis på bloggen din).
      Bloggen din var jo spesifikk nevnt som en av dem det var sendt utfyllende innformasjon til angående dette.
      Med tanke på at du har gått på en økonomisk smell tidligere, og måtte ty til en heller uheldig måte å tjene penger på, virker det som om du gir fullstendig blaffen i dette. Du har ikke råd til en bot på 50 000 slik din livssituasjon er nå. Og så er det så fullstendig unødvendig når det koster en halv kallori å merke innleggene det gjelder.

    6. Grunnen til manglende merking av annonse innlegg går på uvitenhet. Tror ikke hun skjønner hvordan alt henger sammen. Det er en fair sak det.
      Men det er gøy å leke mamma … Trippe rundt og tulle det til med alt hun foretar seg.
      Hadde det vært mine barn som var på så ville veier, hadde jeg grepet inn for lengst.
      Er jo bare trist å se på.

    7. JEG synes nå faktisk at jumpsuiten var fin, og håret passet faktisk veldig bra inn:)
      Og ang været i nord.. Bor på Helgeland og måtte her om dagen faktisk fyre i ovnen.. Var nokk bare på grunn av væromslaget, men anywaays, man vet aldri med været i nordnorge..

    8. Avslappet forhold til ditt eget utseende?
      Hvor mange tusen har du brukt på pupper, hår, lepper i det siste 1 1/2 år??
      Hvor mange tusen av de har blitt sponset?
      Kanskje du kunne laget ett innlegg om dette?

    9. Det er ikke for å være ekkel eller spydig men puppene ser ut til å henge litt når dem ikke får onketlig støtte. Men det er jo bare noe man kan forvente etter amme to barn.

    10. Den er vel litt for liten og litt for vågal for å gå med til hverdags utenfor strand og hjemmet, vel?? Ikke noe jeg ville latt min datter gå med for å si det sånn, Mao. det passer seg IKKE for en voksen MAMMA å sprade rundt i denne lille saken. Du får nok mye oppmerksomhet i den da, det er det ikke tvil om. Men om du egentlig bør ønsker den oppmerksomheten er en annen sak..

    11. Fin jumpsuit! Hvis det å risikere livet ved å legge seg under kniven for å fikse på utseendet er avslappet forhold til egen kropp, hva mener du er et usunt forhold til egen kropp?

    12. Sykt hva hengepupper du egentlig har fått /alltid hadd? 😛 bare prøv å nekt, men man ser det lett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg