Giveaway – jeg gir bort 10 stk earplugs mot depresjon!

//Innlegg i samarbeid med Lefdal Alna

Hei kjære dere!

Tenkte det var på tide med en aldri så liten konkurranse, og da slår vi like godt på stortromma. Jeg gir vekk 10 sett Valkee earplugs med lysterapi som forebygger og behandler DEPRESJON, faktisk. De fleste er i svart, men har også noen i hvit, så dersom du ønsker en spesiell farge om du skulle vinne, er det bare å skrive det med i kommentaren din om at du har deltattt! 🙂 

Disse earplugsene fungerer slik at de stråler lys rett inn i hjernens lys-senter.  Og dermed kan forebygge og behandle depresjon. Ganske genialt egentlig, spør du meg! Hvert sett av earplugsene er til en verdi av hele 1495;- , så her er det bare å slenge seg på!

Eneste dere trenger å gjøre for å vinne er å dele dette blogginnlegget videre ( dette sjekker jeg opp når jeg trekker vinnere) og legge igjen en kommentar om at du har delt innlegget og er med, OG såklart blir jeg veldig glad om dere også vil like bloggen min på facebook HER


Lykketil 

180 kommentarer

Siste innlegg