Yesterday’s outfit

Hei!

Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på den bloggen igjen da! I går brukte jeg kvelden min på å dra en velfortjent tur på kino, så det ble desverre ikke noe blogging. Dro å så på Godzilla, og tja… hva skal man si? Det er superdeilig å komme seg ut en tur! Men det er kanskje ikke den filmen jeg ville valgt å se dersom filmen spilte noen rolle. Haha. 

I går var jeg og snuppa også på superkoselig treff med jentene og babyene fra barselgruppa vår! Ikke bare var det utrolig koselig, men magen koste seg også riktig mye med hjemmelaget pizza og brownies med bringebærsorbet til dessert. Herregud, så ufattelig godt liksom. 

 

Når det gjelder mitt privatliv og hva som skjer i det, så har INGEN av dere NOENTING med det å gjøre. De som trenger å vite, de vet. Dersom jeg ønsker at dere skal blande dere i det, ja da kommer jeg mest sannsynlig til å skrive om det også. Så var det oppklart.

Når jeg ikke skriver om noe, så betyr det mest sannsylig at jeg ikke ønsker at 15 000 mennesker skal lese det.  Eller at jeg rett og slett bare gir faen i det og ikke bryr meg. Så vet dere det! Men som jeg har sagt tidligere, jeg kommer snart til å skrive et lite innlegg om litt av hva som skjer framover med tanke på livssituasjon, sivilstatus osv osv. Men akkurat nå ønsker jeg faktisk ikke at noen skal blande seg i det fordi det er ganske sårt for meg, og det synes jeg må respekteres. Som jeg har sagt tidligere, ting er ganske vanskelige og jeg er ved et ganske stort veiskille i livet for å si det sånn. Det er et stort skritt som skal taes, men jeg må gjøre det for meg selv og min egen lykke. Rett og slett. 

Men dette kommer jeg tilbake til mere utfyllense når jeg føler meg klar for det. Her er gårsdagens outfit!

//Marineblå kjole fra Sheinside HER

Nå er det senga neste! Blogges kjære lesere <3 

37 kommentarer
    1. Ja, lykke til uansett hva som skjer i livet ditt. Jeg ser ikke frem til noe innlegg om din sivilstatus eller andre ting, fordi jeg gir meg en blanke faen. Men at bloggen din har underholdningsverdi på linje med charterfeber, det skal du ha 🙂

    2. Du gjør lurt i å holde deg litt privat på denne fronten, du, og IKKE MINST barna dine fortjener privatliv 🙂 Slett kommentarene som omhandler dette for barnas skyld, og la andre tro hva de nå enn har lyst til å tro. Ogsååå over til noe annet; dette antrekket hadde jeg virkelig sansen for! Tommel opp 😀
      ♥ Lizbethosnes.com

    3. Så bra du koset deg med kino i går, er vel ikke en film jeg hadde valgt heller :).
      Så bra du koset deg på barsel treff 🙂 og hørtes godt ut det du spiste :).
      Og når det kommer til privatlivet ditt,er det kun du som bestemmer hva du vil dele,INGEN her på bloggen har noe med det og høre,man hører jo rykter,men jeg velger og la være og bry meg. synes du aboslutt ikke har noe du må gjøre selv om om du skriver blogg. Privatliv har du krav på uansett :).
      Nydelig klær du hadde på deg 🙂

    4. Jeg kan forstå ditt behov for privatliv, men samtidig har du en av landets mest leste blogger. Du har lagt ut alt om barn utroskap og familieliv, så at folk spør hva som skjer med deg nå, det er ikke unormalt. At du avviser dette med at du ikke ønsker at 15.000 skal lese om hva som skjer i ditt liv fordi det er så sårbart. Da må du bare legge ned bloggen, for det der blir for dumt. Ikke mener jeg at du skal legge ut detaljer, fordi du har krav på et privatliv, men nettopp denne kommentaren om hvor mange lesere du sprer det til bør gi det rom for å tenke. Du brydde deg ikke om det da du la ut detaljer om bruddet og om utroskapen. Så la oss kalle en spade for en spade. Du ønsker å dele det som passer deg best. Annonsørene bør nok merke seg dette. Men når det er sagt, lykke til i livet 🙂

    5. Jeg har også bare en veske. Og den bruker jeg HELE tiden, uansett hva jeg har på meg. Vet du hvorfor? Fordi jeg gir faen i å måtte ha en veske til hvert antrekk. Du har virkelig lite å gjøre om du må klage på at noen bruker en veske for mye… Skjerp deg.

    6. Tine: Jeg må da altså spørre HVOR gammel er du ? 12år ?
      Å hva er det du bruker fritiden din på ? Å skrive negative kommentarer til andre folk ? Skaff deg et liv, voks opp! Om du ikke liker jenta, ja så hvorfor leser du bloggen hennes ? Om du skal bare komme med negative heslige kommentarer så slutt å les bloggen hennes.
      Må nu virkelig spørre dere som driver å kommenterer negativitet hele tia ? Hva føler dere at dere får ut av det ? Skjønner helt ikke på sånne folk.. Gir det noe glede i dere å gi negativitet til andre ?
      Dere kan da ikke ha hadd en bra oppvekst, eller så har foreldran deres bomma kraftig og lært dere HELT feil.
      Rannveig: STÅÅ PÅ !

    7. Du har en super blogg! Og du er en super person! Og dere som slenger dritt her kan la vær og gå innom å lese og finne noe annet å gjøre på hvis det ikke passer dere! Stå på 🙂 leser bloggen din nesten hver dag og du er en fin person:)<3 Lene

    8. Hun kan blogge om hva hun vill! Så ikke sleng kommentarer på den
      Måten , hennes blogg hennes liv liker du det ikke , ikke les da!

    9. Herregud… Her leser jeg igjennom kommentarene og ser folk gir den ene etter den andre en smekk på hånda forde dem ikke er greie på Rannveig og omvent. Hallo folkens, slutt og bry dere om hva andre skriver så går dette så mye enklere! Nei du får ikke lov og skrive det ene etter det andre, hvem sin avgjørelse er det egentlig?
      Om folk ikke får lov til og skrive det dem mener, da må desverre mange slutte og skrive eller si noe som helst!
      Vi bor i ett fritt land der det er lov og mene det en vil og ikke det alle andre vil at du skal mene!
      Ytringsfrihet er ett faktum!
      Jeg personelig syntes ikke Rannveig er noe pen i det hele tatt PÅ GRUNN av at hu gjør seg til for mye og blottlegger seg altfor mye! Men det er blitt hennes levestil og hva får jeg gjort med det, ikke en dritt! Akkurat som dere, dere får ikke skiftet mening på en person som mener det en skriver! Åjo, vi kan skrive det en vil!

    10. Skjønner at dette er din personlige blogg, der du skriver det DU vil. Men ett lite tips er å la være å gå ut med sensitiv informasjon om deg selv i første omgang, så slipper du at folk spør så mye. Det kan ikke være noe gøy når folk graver slik, men det er jo nettopp fordi du valgte å gå ut med detaljer rundt utroskap osv..

    11. Veldig forståelig. Ta den tiden du trenger søta 🙂
      Ville bare også si at jeg digger håret ditt nå, både fargen og etterveksten!! 🙂

    12. Realist: Rettigheter eller ikke, folkeskikk er gratis. ALLE burde tenke seg om før de poster noe på nett, fordi det sitter faktisk noen på andre siden og leser all dritten folk sprer rundt seg.
      Rannveig: Vern om deg og dine, ikke tenk på at du skal dele alt med alle. Tenk på barna dine, deg selv og familien din, det er det viktigste for deg og det er selvfølgelig det du skal prioritere. Du trenger ikke å forsvare det for fornuftige, voksne mennesker. Vi skjønner deg. Stå på 🙂

    13. Ikkje kjekt når ting ikkje går som en skulle ønske.. Har sjølv vert igjennom mykje tungt når det kjem til familie, og eg unner ingen det. Tiden leger alle sår, sjølv om det ikkje virker sånn no.. Eg har trua på deg, du er sterk! 🙂 Både du og barna dine fortjena privatliv, og eg håper virkelig at det ordner seg! Klem 🙂

    14. Marie: helt enig. Men det finnes en yttre grense og den setter vell R selv med og slette en kommentar som er veldig over grensa. Det som er teit er folk som truer eller prøver og forandre på henne, for trusler er bare ondt. Ja selvfølgelig er det dumt og slenge dritt også. Men om noen mener at stilen hennes f.eks er dårlig, så kommer det en kommentar at “det var ikke pent sagt, gå med det du vil R” hvis en hele tiden skal komme med det andre mener og være en nikke dukke, da er det ikke vits og mene noe mere. Men som sagt, vil ikke starte noe krig. Men ja, jeg har slengt dritt jeg også, men har slutta for er jeg som er teit.

    15. Forstår at dette er sårt for deg. Jeg kjenner deg ikke, men vet en god del. Og la meg starte med at din kjære W er en DRITT, uavhengig av hva dere begge har foretatt dere i deres relasjon. Suck it up, vær sterk og kjemp videre for barna dines skyld. Ikke synk ned på nivået du ikke ønsker å være på. La disse menneskene leve sitt liv, så kan du leve ditt. Det vil bli lettere med tiden, men husk at det ikke er tiden som leger sårene. Det er HVA du gjør som vil bidra til healingen. Lykke til! Hver gang du får lyst til å slenge med leppa eller å kritisere – hold kjeft og ignorer vedkommende i stedet. Det sårer langt mer. Ord vil bare føre til hat. La samfunnet ta seg av fordømmingen, for dette blir helt klart lagt merke til.

    16. Hei! Jeg skulle så ønske du kunne droppet den lyserosa leppestiften! En coral-farget ville passet både stilen pg utseende ditt mer!

    17. Hanne: Du trenger å lære litt ENKEL matematikk.
      Hva mener du med knapt 11 tusen lesere?
      Jeg er innom denne bloggen ca. hver tredje dag, det betyr at jeg teller på statistikken som ca. 0,3 lesere. Når det står at Rannveig har 11 000 lesere, og disse kanskje i snitt er innom hver tredje dag, da har Rannveig ca. 33 000 lesere, faktisk! Hvis folk er innom hver fjerde dag, betyr det at hun har 44 000 lesere!!!
      Snittet vil variere fra person til person, men når blogg.no viser at hun har ca. 11 000 daglige lesere, så vil jeg tippe at det er snakk om minst 20 000 lesere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg