Homofile er ikke like mye verdt som andre mennesker

Helt seriøst… hvor i helvette ble respekten for andre medmennesker av? Tidligere i kveld oppdaget jeg en gruppe som kaller seg “Stopp homofile i Oslos gater”.

De aller fleste har vel fått med seg at det er Gay Pride i Oslo denne helgen. Og at det finnes en egen festival for å hedre homofile og deres rettigheter på lik linje med heterofile, synes jeg er helt fantastisk! Vi er alle mennesker uansett legning, og det definerer oss absolutt ikke for hvem vi er. Hva skjedde med å la fordommer ligge? Hvor er medmenneskeligheten? Respekten? Tydeligvis er den ikke-eksisterende for enkelte mennesker. Hvem er det dere egentlig tror dere er? Det ironiske i det hele er jo at samtlige medlemmer i ” Stopp homofile i Oslos gater” alle er muslimer.

Sier man i mot muslimer, er man rasist, uansett. Men det er HELT stuerent for en muslim å diskriminere homofile. Lenge leve dobbeltmoralisme! Jeg sier ikke at jeg har noe i mot muslimer på generell basis, men for ethvert menneske som forventer respekt for sin religion, legning eller uansett hva, kreves det like fullt respekt i retur! 

Jeg vil gjerne oppfordre alle mine lesere som er under oppfatning av at alle mennesker er likeverdige, til å dele dette innlegget videre for å spre budskapet om å rapportere ALLE slike grupper dere kommer over på facebook. La mennesker være mennesker, uansett hvilket kjønn vi foretrekker. For la oss være helt ærlige, hvilken rolle spiller det egentlig for andre hvem vi velger å elske? Hvem i alle dager tror dere virkelig at dere er som har retten til å påvirke andres legning? 

I bekrivelsen av denne høst diskriminerende gruppen står det følgende:


Allah’s Navn, den mest Barmhjertige, mest Nåderike. 

Denne gruppen er opprettet for å vise vår motsatt mot “gay pride” (er egentlig gay shame), som skal gå i tog i Oslos gater førstkommende lørdag. 

Homofili, som er en ekkel og grusom sykdom, må bekjempes og stoppes. Denne sykdommen er i dag spredt omtrent i alle verdens kanter, og disse skammelige menneskene har i senere tid også begynt å vise dette offentlig. 

I Islam er praktisering av homofili sterkt forbudt og dette er noen av bevisene:

Allah SWT sier: “Går dere i begjær til menn fremfor kvinner? Dere er i sannhet uvitende mennesker!” (Nær mening: Koranen 7:55)

Allah SWT sier : “Og Lot, da han sa til sitt folk: ‘Vil dere bedrive denne skjendighet? Ingen i verden har gjort dette før dere? Sannelig, i begjær går dere til menn fremfor kvinner. Dere er i sannhet et folk som går over grensen.’ Hans folk svarte ganske enkelt: ‘Driv dem ut av byen. Disse folk foregir å være rene!’ Så reddet Vi ham og hans familie, unntatt hans hustru. Hun var av dem som ble i gjen. Og så lot Vi det regne (steiner) ned over dem. Se, hva enden ble for synderne! ” (Nær mening: Koranen 7:80-84)

Profeten (Fred og Velsignelser være over hans sjel) sa: “Måtte Allah forbanne den som gjør handlingen av folket til Lot, måtte Allah forbanne den som gjør handlingen av folket til Lot, måtte Allah forbanne den som gjør handlingen av folket til Loot.” (Nær mening: Ahmad)

Profeten (Fred og Velsignelser være over han sjel) sa: “Den som du finner gjøre handlingen av folket til Lot, henrett den som gjør det og den som det blir gjort med.” (Nær mening: Tirmidhi, Abu Dawood, Ibn Maajah)

 


 

BIlde fra Copehagen Gay Pride i 2011, da jeg og ei venninne var på venninnetur i København under mitt første svangerskap. Det var faktisk utrolig gøy! Så mange forskjellige mennesker, som alle står for likeverdighet. 


Jeg vil gjerne komme med et forslag til dere: Kom dere ut av Norge dersom dere ikke klarer å vise respekten dere forventer av andre, tilbake til resten av Norges befolkning, homofil eller ikke! 

Kjære alle lesere, vær snill å rapportere denne grusomme facebookgruppen HER! 

Del videre! 

68 kommentarer
    1. Blir så forbanna over at det går ann å være så fordomsfulle! herregud, vi er da alle likeverdige uavhengig av kjønn, sekusalitet, religion osv.!! jeg har rapportert gruppen!! Håper den blir fjernet asap! Takk for et bra og VIKTIG innlegg Rannveig!! 🙂

    2. Ved første øyekast var jeg sikker på at du sto i midten på det nederste bildet. Helt til jeg så magen.. Hehe.. Skjønner godt at du trives med traser og lignende,-du kler og sminker deg på samme måte. Fikk du opplæring av dem?

    3. Jeg synes det å elske er en menneskerett uansett kjønn! Endte med å søke opp den gruppa å rapportere den (jeg synes den er diskriminerende), får håpe det hjelper om andre gjør det samme. Det verste med det må vel nesten være at av de jeg bladde igjennom av medllemmer var det så og si bare mennesker som igjen er medlemmer av noe muslim greier, og homofili eksisterer jo blandt dem også…. blir direkte oppgitt!
      La nå mennesker få elske den de elsker uten at alle andre skal legge seg opp i det!

    4. Har rapportert flere ganger. Håper den blir fjerna fortløpende! Fy, for noen mennesker som kan mene sånt om andre menneskers legning, noe en verken kan bestemme eller påvirke selv. Og seriøst, “Kikki”… Den kommentaren der kunne du spart deg for.
      Har lest bloggen din lenge, Rannveig, og selv om enkelte mener du er dum som et brød, tør jeg påstå at du er det motsatte. Syns du skiver mange meningsfulle og bra innlegg, og du er flink til å ordlegge deg 🙂

    5. Veldig bra innlegg! 😀 Helt enig i den “Kom dere ut av Norge dersom dere ikke klarer å vise respekten dere forventer av andre, tilbake til resten av Norges befolkning, homofil eller ikke!”
      Jeg blir så irritert over mennesker som ikke viser respekt og forventer å få respekt oppetter øra tilbake :O Som sagt, BRA INNLEGG RANNVEIG! 😀

    6. til kl 23,03.. er du syreskada??? må du være førr et sånt idiot stunt
      er ikke normalt!!, bedre å vre kokko i huet en syreskada!!!
      flott skrevet Rannveig!! å gratulerer med bestått:-)

    7. Herreguuud!! Les innleggene til disse adm… De har ikke respekt for noen andre enn seg selv…
      Skummelt at enkelte personer fremdeles har disse tankene her i Norge i 2014.
      Jeg håper virkelig at Norge kan bli mer som Frankrike snart… Liker de ikke/ og ønsker de ikke bli fransk, så må de rett ut.

    8. Syntes det blir feil at du setter alle muslimer i samme bås, (slik jeg oppfatter det). Er selv muslim og imot den gruppen, i tillegg til at jeg absolutt ikke har noe imot homofile. Du påstår at alle mennesker er likeverdt, men likevel så sier du “vi” og “dere”. Hvem er vi, og hvem er dere? Hadde vi vært likeverdt så hadde det ikke vært “dere” og “oss”, selv om man er muslim, hindu, kristen, om man er homofil, hetrofil, osv osv. Selv er jeg er muslim, like “norsk” som deg og resten av norges befolkning, selv om jeg ikke er blond eller har blå øyne. Betaler skatt osv, akkurat som deg. Det blir feil å bassere synet sitt på 400 gale mennesker, som har oppfattet Islam feil. Ja, sånne grupper burde ikke opprettes i det heletatt, og det vil alltid finnes gale mennesker der ute.
      Jeg vet ikke om du har brukt lite tid på å skrive dette inlegget, eller hva som skjedde, men inlegget blir for uproft, spesielt når det kommer fra en toppblogger. Er enig i noe av det du skriver i innlegget, men det blir for mye av å dra alle under samme kam. Du har ihvertfall en mindre leser av “dere” nå.

    9. Jeg synes man skal respektere dem,uansett hva de velger, har både venner og familie som er homofile/lesbiske er jo like Glad i de 🙂

    10. Jeg er veldig for fri homofili. Faktisk er flere av vennene mine homofile! Det er også ufattelig bra at folk godtar homofili, uansett kjønn. På den annen side syns jeg det blir for “dumt” å lage en hel festival for å hedre homofile. Da burde man vel ha en festival for heterofile og absolutt alle religioner? Eller? Hvis ikke blir det jo urettferdig? Eller tenker man ikke slik fordi disse folkene har en annen legning enn andre? Støtt homofile for alt i verden, bare ikke gjør det til en for stor sak.

    11. Hehe, ble selv litt usikker på hvem av dem du var;) og sånn blir det når man kler seg så f…. trashy som det du gjør. også har du jo mistet enda en leser av DERE, fordi jeg er muslim og da MÅ jeg være som dem. Hvorfor kunne du ikke skrevet ; de 380 medlemmene av gruppen, istedet for DERE? lykke til videre i livet.

    12. Bra skrevet Rannveig 😀 Helt enig med dæ 😀 Ha en fin sommer med dine nydelige barn <3 <3 <3 P.S: Fatima....sorry... Æ e ikke rasist, eller noe, men....DU E IKKE NORSK & DU KOMMER ALDRI TIL Å BLI NORSK !!!!!!! Sånn e d bare her i livet 😉 😀

    13. Det her e Norge, ikke Islam, hut dokker ut av vårt land, kjenne æ blir sint på de her udugelige menneskan… “Henrette” folk fordi dem e homofil? Vi har ikke dødsstraff i Norge, så den plan kan dokker lægge bakerst på hylla til dokker drar hjem igjen!
      For et styr, holder med de homofile jeg! #gaypride #muchlove !!

    14. Støtter Fatima over her. Skulle ønske folk kunne se at dette overhodet ikke har noe med islam å gjøre, men er en liten gruppe med ekstremister som ønsker oppmerksomhet. Det du gjør når du skriver slike innlegg, er å bidra til en enda sterkere polarisering av samfunnet. Kan man ikke heller skrive at man syns GayPride er fantastisk og at det er viktig institutt, fordi det fortsatt dessverre er mennesker som sitter fastkjørt i sitt eget snevre tankemønster?
      Og, “kaste dem ut”? Trolig mange av disse menneskene som er norske statsborgere. Hva med kristne grupperinger i Norge, som har tilsvarende holdninger? Skal vi kaste ut dem og?

    15. Veldig bra innlegg! Jeg kan ikke fatte at et menneskeslag kan tro at de kan ta for seg verden som de vil, at de faktisk TROR at det de gjør er riktig… alle mennesker skal respekteres, uansett hvem de er og hvem de elsker! Du er et godt menneske Rannveig og du har min fulle støtte i det du skriver her 🙂

    16. Veldig enig i det du skriver, Rannveig! Folk burde virkelig skamme seg! Stå på videre og ha en strålende helg! 🙂

    17. Du kunne ha skrevet dette innlegget uten å dra alle muslimer under en kam. Det er sant at islam forbyr homofili (på lik linje med kristendom og andre religioner), men alle har vel lov til å tro hva de vil. Feks du trenger ikke å like islam men må vise respekt for andre velger å være muslimer.. det samme gjelder muslimer. Jeg er en muslim selv og liker ikke homofili, men har aldri diskriminert dem av den grunn.. jeg har like stor respekt for homofile som andre mennesker! har til og med homofile venner. Har lest bloggen din lenge og aldri kommet med en eneste drittkommentar. Fra nå av har du en leser mindre..

    18. Rapporterte gruppen igår, facebook ville ikke slette den fordi den “ikke bryter nettsamfunnets standard”. Tragisk.

    19. Bra innlegg Rannveig, dette liker vi! Et godt reflektert innlegg hvor du tar opp et stort problem ift homofiles rettigheter!

    20. Sier hun som fordømmer jenter som velger abort! Ingenting av det du skriver er fornuftig! Jeg er veldig for at homofile skal ha samme rettigheter som heterofile, men jeg rakker ikke ned på andre grupper fordi om! Kom dere ut av landet? Seriøst? Dust!

    21. Det nevnes INGEN vei i innlegget at Rannveig mener dette gjelder alle muslimer. Går det ann å bli mer hårsår? Jeg tror de fleste er fullstendig klar over at de fleste, norske muslimer ikke har en slik tankegang angående homofile, og de av dere som måtte ha det; skaff dere deres egne meninger som ikke blir bestemt av en fantasimann fra Koranen. Jeg har full forståelse for at folk velger å være religiøse, selv om jeg mener det ikke kommer noe godt ut av religion, men når man praktiserer religionen med diskriminering og hat, da misforstår man hele opplegget med religion. Man skal ha respekt for alle medmennesker, det står nevnt i SAMTLIGE hellige bøker og skrifter.

    22. Med homofile så minker etterkommere og det er nettopp det som er trist. Alle kvinner trenger kjærlighet. Dersom homofili befolkningen øker så øker trengselen for kjærlighet vlant kvinner. Kjærlighet og følelser fører til at to personer av motsatt kjønn i forhold til hverandre lager et barn og dette gjør at tallet på etterkommere øker.

    23. Nina:
      Newsflash 1: Kvinner kan også være homofile 😮 😮 😮
      Newsflash 2: Vi har allerede altfor mange barn uten foreldre her i verden, at homofile (enten det måtte være to menn eller to kvinner) får adoptere gjør ikke annet enn å HJELPE befolkningsproblemet vi har her i verden.
      Det er sjelden jeg lar meg provosere, men i akkurat denne sammenheng blir jeg det.
      ♥ Lizbethosnes.com

    24. Nina: Det er da virkelig ikke noe problem å skaffe nok etterkommere. Jeg gidder ikke en gang å forklare deg hvorfor det ikke er et problem en gang fordi det er så opplagt! Homofili er heller ikke i veien for at kvinner får nok kjærlighet.. Det er nok til alle!!
      Supert at du tar opp dette temaet Rannveig! Det er så viktig, og jeg er takknemlig for at du er med på å gjøre det synlig. Måtte dette innlegget få like mye mediaoppmerksomhet som du ofte får for andre innlegg!
      Hilsen heterofil, ja faktisk, heterofil som støtter homofil!

    25. UT AV nORGE DERE SOM IKKE STØTTER HOMOFILE?
      Rannveig, du er så blondt at jeg holder på å grine.
      Hvis det skjer så finnes det ikke gamle nordmenn i Norge lenger. De fleste gamle nordmenn (50+) er i mot det, så hvor skal du de dra`? Ikke alle kan like alle(samme som alle ikke kan like muslimer), og det må vi bare godta.

    26. Maja: det er du som er dust! Homofili er ikke et valg. Abort ER et valg. Latterlig å dra det inn i denne sammenhengen. Kjør på Rannveig 😊

    27. Rannveig da… Hvis man skal begynne å peke ut enkelte folk ut av landet pga deres tro og meninger, så trur jeg nok (desverre) at statestikken vil vise “Ola Nordmann” på lik linje antall innvandere. 😁 Det finnes mange “etnisk” norske med samme syns punkt, men de er av de skjulte som ikke helt tørr å vise/demonstrere imot samfunnet. Du har også for eks. Drapsmenn, voldtektere, ranere, blitzere, ja rett og slett kriminelle som er etnisk norske også. Alle oss “normale” kan vel heller være enige om å kalle verden urettferdig(!?) Men merker her at det fort blir fordommer mot INNVANDERE og drar de under en og samme kam.. (syns ordet innvandere er mer riktig enn utlendinger, for utlending er det mann sier evt til en “turist” på besøk hos et eller annet land) 😁 Og forstå meg rett, jeg er sååå imot ekstremistene og deres hat for omverdent utenfor deres tro/religion….
      Lol, måtte bare kommentere… Men ellers så skjønner jeg hva du mener….😆

    28. Du trenger ikke å like islam, men det er veldig respektløst å si “skaff dere deres egne meninger som ikke blir bestemt av en fantasi mann i koranen”. Jeg kan tro hva jeg vil uten at du skal fortelle meg det.. Og du er nødt til å respektere det hvis du ønsker respekt tilbake.

    29. Antakelig et av dine beste innlegg, Rannveig ! 🙂
      Om muslimer ikke liker hvordan det er i NORGE, kan de dra hjem til de møkkalandene de kommer i fra!!!
      Takk for viktige synspunkter og flott innlegg ! 🙂

    30. Bra skrevet, Rannveig! Og helt enig med deg. Disse menneskene kan pelle seg ut av landet vårt dersom de ikke kan respektere andre.

    31. Delvis enig..
      MEN.. Mange nordmenn som er kristne er jo imot homofili.. Skal vi kaste dem ut også?? Hvor skal alle homohatere ta veien? 😀
      Da kan vi jo samle islamister, muslimer, hinduer, kristne, jøder osv som ikke liker homofili i ett land… ???
      Alle har forskjellige meninger og slik er det.. Aller har forskjellige religioner og forskjellige verdier.
      Dette er det ingenting noen kan gjøre noe med. Men om alle hadde respektert hverandre og holdt seg til sitt eget så hadde vell verden vert ett bedre sted å være og vi hadde vert foruten krig og elendighet.
      RESPEKTER HVERANDRE FOLKENS!

    32. Er så sykt enig!
      Leste også noe om at de skrev at de skulle knivstikke/drepe alle homofile som befant seg i grønnland og masse slikt, skjønner ikke at gruppen ikke er lagt ned for lenge siden!
      Kjærlighet er kjærlighet, samme *** om det er mellom motsatt kjønn eller samme kjønn.
      Kan ikke innvandrere og folk godta det så flytt til et annet land eller hold det for dere selv.

    33. Så la rannveig være rannveig og de homofile være homofile!!!
      De som ikke liker hvordan Rannveig skriver, kler seg og ter seg kan jo slutte å lese bloggen hennes??
      Jeg var daglig innom bloggen for en tid siden, men sluttet med det etter “merkeklærinnlegget”. 🙂 Var innom en liten tur da hun la ut “nakenbildene” og siden har jeg ikke sett på bloggen før i dag.
      Har vert foruten irritasjoner og kvalme ganske lenge nå 🙂
      Det finnes jo mange som liker bloggen hennes.. Men om vi “haters” går daglig innom så tjener hun jo flesk på det! Hvorfor gidde om dere missliker henne så fælt????

    34. haha, det er jo ikke bare muslimer som er imot homofili da. Er sikkert flere kristne nordmenn/nordmenn i Norge som er imot homofili enn muslimer i Norge!

    35. Det er sannelig godt å se at en så stor blogg velger å gå frem med et godt eksempen. Det er skremmende mange som fremdeles tenker noe helt annet, og da må det banes vei. 🙂
      Vi har jo en sexblogg, så vi skal egentlig ikke si så mye – det er kanskje med på å bygge oppunder sterotypiene – men mennesker er mennesker, og legning er det faktisk ikke så veldig mye man får gjort noe med. 🙂 Takk for at du støtter!

    36. Til alle dere som sier at hun setter alle muslimer i en bås: jeg skjønner at dere kan tolke det sånn, men det var helt sikkert ikke det hun mente. Hvis hun snakket om en flokk med reinsdyr hvor noen av dem hadde tråkket i stykker en jordbæråker, så ville hun nok også ha skrevet “de kan ikke gjøre sånn”, og ikke “de reinsdyrene som tråkket i stykker jordbæråkeren kan ikke holde på sånn” Aner ikke om noen skjønte hva jeg mente, men..

    37. Herregud jeg er så drita lei mennesker som deg.
      Greit, jeg ser mange heterofile kommentere dette, men her er meningen til ei BISEKSUELL (hvit, etnisk norsk, ikke religiøs) jente:
      IKKE BRUK KAMPEN FOR HOMOFILES RETTIGHETER SOM EN UNNSKYLDNING FOR RASISME. Dette er definitivt ikke greit. Du hadde sannsynligvis ikke reagert på samme måten om disse ikke hadde vært muslimer.
      Det virker som om du bruker kampen for homofiles rettigheter som en unnskyldning til islam-hat (som er rasisme). Om du virkelig hadde brydd deg om homofiles rettigheter hadde du skrevet om de; Om hetronormalivitet, om skadelige sterotyper, om bifobi, om hvordan aseksuelles kamp blir ignorert, eller om transmennesker sin daglige undertrykkelse.
      Ikke misforstå. Jeg ble litt lei meg da jeg så gruppen. Men dette er ikke noe nytt for meg. Jeg opplever og ser homofobi hele tiden. DE FLESTE ER ETNISK NORSKE.
      Jeg ser etniske hvite nordmenn være homofober og transfober hele tiden. Hvordan reagerer andre da de ser homofobiske etniske nordmenn? “Hei, alle har rett til å ha den meningene de vil wuw 🙂 <3 🙂 ^^ :D" Hva med alle de ny-nazistiske gruppene? Eller andre høyre-ekstremister? De kommer med trusler til homofile hele tiden, selv om de er hvite etniske nordmenn. Men hvem bryr seg om dem? Jeg hører homofobi dagligdags, det gjør du og (men det er ikke sikkert du vet det selv). Hetronormativitet er fortsatt er kjempeproblem. Sannsynligvis peker du som oftest ikke ut homofobi.
      Om vi skulle sent ut alle som er homofober, hadde det vært fåtallet igjen- sannsynligvis bare homofile.
      Forresten "ikke rasist" gjør ikke de etterkommende utsagnene mindre rasistiske :~) Det fleste som begynner setningen sine med "er ikke rasist men" ER faktisk rasistiske. "Men det er HELT stuerent for en muslim å diskriminere homofile." betyr at du tror alle muslimer diskriminiserer homofile. Det er ABSOLUTT IKKE SANT. Fatima (i kommentarfeltet) er et eksempel på det. Det å generalisere alle når det er langt fra sannheten er faktisk rasisme- jepp du er faktisk rasist!
      Oppsummering:
      1) Ikke bruk min undertrykkelse som biseksuell til å undertrykke andre grupper (som muslime, innvandrere).
      2) Du er rasistisk.
      3) Du bryr deg egentlig ikke så mye om homofiles rettigheter som du kanskje tror; Du er nok litt for opptatt med islam-hat :~)
      4) Det er fint at du er ally men noen ganger så bør du...
      5) Hold kjeft.

    38. Fint at du vil støtte homofile, men man trenger ikke rakke ned på andre for å vise støtte til noen. Dette skjer gang på gang fra din side. Du vil skrive noe fint om noen, men for å gjøre det så ender du opp med å skrive dritt om andre.
      Ja, det var kanskje muslimer som opprettet akkurat den gruppen. Han som startet gruppen er ikke en vanlig muslim, han er en ekstremist og han representerer på ingen måte tankegangen til de fleste andre muslimer i Norge. Synes det er teit å dra det “reis hjem”-kortet hver gang noen som ikke er etnisk norsk sier noe en nordmann ikke liker. Flere der er nok født og oppvokst i Norge, altså er Norge hjemmet deres. Blir merkelig å be de reise hjem da? :p
      I neste innlegg her så dømmer du de som tar abort. Så du er ikke noe bedre menneske selv. Det kan være en million grunner til at jenter velger å ta abort. Som du så fint skrev i det nyeste innlegget: “Dere kan si hva dere vil, ALLE HAR LOV Å HA EN MENING, og min er at abort er en grusomt trist ting!”
      Det er vel nettopp det denne gruppen også mener, at de har lov å ha en mening. Jeg mener at både den gruppens mening og din mening er forferdelig fordømmende. Du er ikke spesielt mye bedre enn dem og innlegget ditt om homofiles rett til å være seg selv var ikke spesielt reflekterende.
      Fint at du støtter homofile. Synd at du dømmer mange andre.

    39. hehe så bra du innrømmer det selv.. synd at du er etnisk norsk fordi jeg kjenner utrolig mange hyggelige nordmenn:-)

    40. Jeg synes det er bra at de stopper denne sykdommen! DET BLE FØDT EVA OG ADAM OG IKKE EVA OG EVA ELLER ADAM OG ADAM! Det er virkelig ekkelt og flaut det med å like lik skjønn yuck!

    41. Homofili er ikke en sykdom!! Nå er det du Lina som er rasistisk!
      Når det kommer til det du skriver Rannveig, er jeg så enig! Få alle utlendingene ut av Norge! Alle bør lære å godta hverandre uansett hva. Grunnen til at Rannveig retter dette mot muslimer er nok at alle i den gruppen er muslimske… Og det står jo i Koranen at Homofili er forbudt så sier seg selv at hun retter det mot de som er imot det, og kommer til Norge å tror de kan bestemme…

    42. for det første.. islam er ikke den eneste religionen som er imot homofili og for det andre islam lærer å behandle alle med respekt uansett hva. Du trenger å lære litt mer om islam før du uttaler deg.. og hvorfor skal ALLE utlendinger ut av norge? også de normale.. hater sånne fordomsfulle nordmenn som deg!

    43. Fantastisk innlegg! Veldig fint å høre at noen bryr seg og støtter homofile! Fint skrivet og du er ingen rasist 🙂

    44. Rasist. Hun påpeker muslimer og i tillegg drar hun dem under en kam, blir oppgitt av slike som deg, kommer aldri til å lese bloggen din igjen. Rasist faen. Tenker ikke i flere. perspektiver engang, må.nesten le. Du kunne skrevet denne innlegget uten å påpeke noen, herregud. Jævla brunkrem tryne.

    45. Utrolig bra at du som toppblogger lager et innlegg om dette!
      Midt i innlegget står det at det mest ironiske av alt er at alle er muslimer! Hva er ironisk med det? Hvorfor spiller det noen rolle hvilken religion de har? Hvis alle hadde vært kristne hadde du skrevet at det var ironisk da? Synes det ble litt mye å skrive sånn, fordi de er muslimer. Alle muslimer fortjener like mye respekt som vanlige mennesker, fordi de er vanlige mennesker. Vi kan la være å like akkurat de menneskene som lagde de facebook gruppene uavhengi om de er muslimer eller ikke!
      Skrev ikke denne komentaren for å være frekk eller sint;) Kun for å si hva jeg følte.

    46. Jeg kunne fint kommentert på en voksen måte til deg, men siden du skriver på en så respektløs måte om Islam og muslimer, velger jeg å ikke ta meg tid til å skrive på den måten da du verken fortjener min respekt eller verdifulle tid. Derfor sier jeg bare;
      Kvalme løs****! Stakkars dine barn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg