Livet smiler!

Hei kjære lesere!

I dag hadde største gullet sin aller siste dag i barnehagen før vi reiser på sommerferie hjem til kjære mamma/bestemor i Alta på torsdag! Sentimental som jeg er, begynte jeg selvfølgelig å gråte! Det er akkurat passe typisk meg. Ganske lettrørt, kan man vel si. Jeg og Nathaniel hadde vært å kjøpt en fin blomsterbukett for å gi til de ansatte som har hatt han i år! Han er blitt så utrolig glad i de og omvendt, og synes de er helt supre damer. Så det fortjente de virkelig 🙂 

Nathaniel var så stolt da han fikk gi blomstene! Verdens fineste gullegutt. Veldig trist at han skal slutte i barnehagen når det er så supre og flinke ansatte, men vet samtidig at barnehagen ungene begynner i til høsten er veldig bra. Har vært på omvisning der med ungene  to ganger, kjempefint og supert personale der også! 

Nå gleder jeg meg bare til å reise hjem og få vært masse med familien, for det kjenner jeg at jeg savner virkelig. Så skal jeg samtidig ha oppkjøring mens jeg er i Alta, og forhåpentligvis få kjøpt meg bil der. Dette blir bra! Har hatt det ganske tungt nå en stund på grunn av diverse greier, men nå er jeg ferdig med alt og alle som drar meg ned i søla og er endelig 100% innstilt på å gå min egen vei, det er det aller beste for meg, og ikke minst for ungene. Jeg kjenner meg faktisk lykkeligere enn på lenge, ting går veien nå! Og JA, jeg kan med handen på hjertet si jeg virkelig fortjener det, de som vet hvor mye jeg har gått gjennom i det siste, tror jeg kan si seg enige.Heldigvis har jeg verdens beste motivasjon for å holde hodet høyt hevet, verdens vakreste sønn, og verdens vakreste datter

“Life isn’t about waiting for the storm to pass. It’s about to learn to dance in the rain” 

24 kommentarer
    1. Kjempe bra å høre at du er lykkelig 🙂 nå må du for all del ikke bli gravid igjen da. Spis dobbelt sett med p-piller +kondom så krysser vi fingrene for at det ikke skjer. Siden du er i mot abort!

    2. Flott å høre:) men som et tips, biler er generelt sett langt billigere på østlandet, så anbefaler deg ikke å kjøpe bil i Alta. God ferie:)

    3. Du fortjener noe av det du har vært igjennom med all den dritten du sprer rundt deg med å dømme andre. Karma biter deg en vakker dag!

    4. Jeg tror ikke det er tilfeldig at enkelte roter seg opp i mye dumt…. Hvis du tenker deg om, så kan du kanskje få svaret .
      Det er jo genialt å ta oppkjøringen i Alta , kontra bykjøring i Oslo.
      Lykke til

    5. Det som er aller best for deg R er ikke alltid det som er best for de to små skjønner du. Skjønner godt at du vil ta oppkjøringen i Alta, du hadde aldri klart det i Oslo. Det var jo så vidt du klarte teorien, etter så lang tid og utrolig mange forsøk.

    6. Så fint at du endelig føler ting går rette veien 🙂 God tur hjem og nyt å være med familien. Hold hodet høyt!

    7. Cecilie – er du en egentlig en mann som HATER kvinner? Gratulerer med å si at det er negativt at hun har fått to barn, da, jævla idiot.

    8. Ikke negativt at Rannveig har fått barn, men nå bør det holde for henne. Kan ikke gå å ligge rundt mere nå å bli gravid IGJEN. 3 barn med 3 mannen. Det er jo bare flaut og ekkelt. Man må passe på seg selv ….. Spise p-piller og bruke kondom. Vi har alle et eget ansvar. Om man driter i det selv , så gjør det for barna skyld! Amen

    9. Synes faktisk det er ganske drøyt og ha to barn med to forskjellige fedre når man bare er 20 år tom i 2014. Ikke mye gjennomtenkt og trist for ungene og vokse opp slik. Ustabilt, med nye personer inn og ut, flyttinger, ikke utdannelse, ingen jobb, eier ikke hus o.l. Veldig egoistisk faktisk og det går utover ungene samme hva du sier. De blir den lidende part.

    10. Dere som maser og gnåler om r har e og n med 2 forskjellige, anngår det dere egentlig? sånn kan det skje.
      God sommer til deg og dine Rannveig 🙂

    11. Unnskyld meg, men selv om en jente eller gutt har både en, to og tre barn fra før av så sier det ingenting om dem som person eller noe! Om det så er ei som har to barn med to forskjellige og kanskje er sammen med bf til den siste, så betyr det ikke at livet til barna er noe ustabilt!!… Synes folk kan slutte å dømme snart, folk hører “hun/han har to barn fra før av og tenker med en gang tøs og ustabil!”..

    12. 16:25 sier absolutt ingenting om en som person. Men den kommentaren din fortalte ihvertfall meg mye om deg …

    13. 21:18 så fint for deg 🙂 så hvis en person får barn med en person og denne personen faller fra så skal en da leve i sølibat resten av livet og ihvertfall holde seg for gode til å bli gravide…… Ja du er jammen en fin en…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg