Playdate i knallværet

Heia kjære lesere

I dag har vi hatt en kjempekoselig dag! Først fikk vi besøk, og så dro vi på besøk selv. Spist brownies, rekesmørbrød til lunch, og grillet til middag! Ungene har kost seg masse med trampolinehopping og is. Rett og slett en herlig dag! Nå er det lenge siden vi har hatt fint vær her, så det var virkelig på tide! Har også fått med oppkjøringsdato i Alta i dag!  Så jeg er rett og slett superlykkelig! Endelig blir det lappen og bil på meg også. Det kunne rett og slett ikke blitt bedre. 

Nå skal jeg gjøre ferdig siste rest av pakkingen før vi setter snuten mot andre siden av landet tiiidlig imorgen. Som vi gleder oss!

Lar dagens bilder tale for seg selv 🙂 

 

Dersom dere vil se flere bilder fra i dag kan dere gjerne følge meg på Instagram HER! 

Blogges

57 kommentarer
    1. Haha, nazi folk! Se dere irundt å se hvor mange med barn som røyker. Er ikke som at vi røyker de opp i trynet.

    2. hahaha må le. greit at det finnes mange hatere som liker å slenge dritt til rannveig, men serr halve beflokingen røyker sikkert, blir litt tragisk. selv om jeg syns det er rart at du velger og legge ut bilde av røyk pakkningen din når du er klar over at du er forbildet for MANGE unge jenter, å sånt er vell ikke noe poeng i syns jeg. men herregud har ikke tenkt og slenge dritt til deg fordi du røyker!! kos deg i alta 🙂 lykke til med lappen

    3. Offamei, la nå hun få røyke! Hun gjorde sikkert ikke de når hun gikk gravid, eller drakk!! Mye hun har gjort som gjør henne til en god mor! SÅ ikke begynn å rakk ned på henne pgav det altså!

    4. stakkars lille jenta din som blir ammet av en mor som røyker.. du snakker om at abort er så forferdelig, men det er greit å skade en liten baby?
      du er rett og slett forferdelig

    5. og til deg som sa at halve befolkningen røyker – det riktige tallet er 17% av alle voksne. Om dette er halve befolkningen i dine øyne, anbefaler jeg et mattekurs

    6. Slapp av da folkens!! Er det deres liv dette?? Nei, så la ho velge selv da!! Ikke sikkert det var hennes røyk heller, kanskje det var venninna sine..

    7. Du er jo ikke noe flin k til å ta bilder jo. Dår lig kvalitet også, kanskje du selv skulle prøve å vinne det speilrefleks kamera? :p lekker røykpakke, herlig sommer stemning og motiv. Passet veldog godt inn i settingen med kidsa tilstede.

    8. Av alle de rundt 4000 stoffene som finnes i tobakk, blant annet tjære, kullos, blåsyre og nikotin, er nikotin det som det er mest forsket på og som vi vet mest om virkningene av. Nikotin går veldig lett over i melken og konsentrasjonen av det er faktisk høyere enn i morens blod.

    9. skjønner ikke poenget med å ta bilde av røykpakken. er det noe fint å ta bilde av da? sikkert noe annet du heller kunne tatt bilde av og lagt ut

    10. ser ut som du hadde en fin dag 🙂 god mat og drikke 🙂
      God tur til alta 🙂 bestefaren min bor i Kvalsund 🙂

    11. Det er mulig jeg er alene om å føle dette……men når jeg ammet mine barn , så var puppene mine stort sett en matstasjon. Jeg kunne aldri gå uten bh eller tanken på å flashe dem overalt….
      Melk som renner er ikke spesielt delikat å ha på klærne…
      Etter enkelte bilder å dømme , så ser det ut som bhn ligger igjen hjemme…. Så jeg lurer egentlig på om ammingen er noe tema lenger . Mulig derfor røyken er med på bildene …

    12. At du røyker skal ikke vi gidde å henge oss opp i, men synes at det e litt dumt å “reklamere” for røyking ved å legge ut ett sånt bilde av røykpakken der den kommer så godt fram.

    13. Nå er hun kjent for å irritere leserne med vilje og det kan godt være venninnen sin røykpakke 😉

    14. God morgen skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god morgen, og håper du får en fantastisk lille lørdag 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg så tidlig på morgenen 🙂
      Vil også tipse deg om konkurransen jeg akkurat åpnet på bloggen min der du kan vinne en helt ny, ubrukt kjole fra nelly.com! Den var dessverre for stor for meg, men da kan jeg heller glede dere med den 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    15. At rannveig legger ut bilde av røykpakken er for å få kommmentarer, om det er negative eller positive spiller ingen rolle. All pr er god pr:p
      Forøvrig så er hun neppe den første mamman som røyker og neppe den siste heller.
      Og jeg forøvrig er nesten slutta å kommentere og lese bloggen til rannveig, da jeg syntes det er trist at hun ødelegger fremtiden sin og barna sine med alle de teite innleggene og pr triks..

    16. Du vet det er forbudt og reklamere om røyk… eller vent, du er jo like tett i huet som du alltid har hvert. Så hvordan kan du vite det…. når skal du begynne og bruke huet…

    17. Haha wow.. Om rannveig vil lekke ut et bilde av en røyk pakke, så la det være hennes ting. Og for guds skyld, reklamering!? Det er da virkelig lov å legge ut bilde av en pakke røyk på nett uten å reklamere for det. Haha man merker godt at mange av dere ikke har bikket 12 år og helst burde sittet med dukkene deres uten tilgang til nett.

    18. Kan du ikke heller patte på pikken min i stedet for de sigarettene? 😉
      Mmmm, god helg, slafs og klask, din Per.

    19. Tenkte bare å nevne til alle de IDIOTENE som tydeligvis har vokst opp og er i ræva miljøer, det er selvfølgelig ikke halve Norge som røyker!!?! Hva slags folk henger du med. I dag røyker UNDER 17% av Norges befolkning… Det er kun DUMME folk og noen eldre som røyker. Uten unntak

    20. Det er bilde av vinglass, som mest sannsynlig inneholder cola, og røykpakke sånn at det blir storm og flere lesere. Dumme folk.

    21. Min sønn ble “proppet” med NAN og han er helt normalvektig.
      Jeg vet ikke om du har barn “Rita” men du er tydeligvis ikke opplyst på at de fleste barn under 1 år har en del fett på kroppen som de går av seg når de både vokser og begynner å løpe rundt. Syns Emma ser frisk og god ut, akkurat som en baby skal.

    22. 20.54… Hahaha, jaja… Da har jeg tydelighvis ikke bikket 12, godt at du vet så mye om andre… Men jo det er en lov som sier at og legge ut ett bilde på nett som omhandler alkohol(med etikett) eller andre ting som kan påvirke yngre lesere er ikke lov! Du har vell kanskje ikke lest at yngre mennesker har blitt påvirket, på grunn av at de skal jo gjøre som den andre gjør for det er jo kult! Også er det kanskje noen som tenker at jeg er en mega dust person som henger meg opp i dette, det er helt greit at du mener det.
      Men nei det er ikke reklame om du står forann en person som ikke er myndig og røyker. Men ja du kan påvirke den personen forde den syntes det ser kult ut. Akkurat samme er det med alkohol også!
      Nei jeg er ikke en sånn anti røyker eller drikker, jeg gjør begge deler, men jeg gjør det ikke forann mine barn eller andre mindreårige!

    23. 23:27 vis man ikke kan se bilde av en pakke røyk uten å bli påvirket til å røyke selv har man ingenting på internett å gjøre, og rannveig skal ikke trenge å putte på en perfekt fasade sånn at de stakkars 10 åringene får et forvridd syn på hvilken verden vi lever i. Noen mennesker røyker og fordi de stakkars naive menneskene som gjør alt andre gjør fordi det er “kult” ikke tåler det skal man ikke trenge å skjule det.
      Jeg skjønner at man ikke skal stå forann barn å røyke, mtp det er skadelig for dem. Men om det at de ser et BILDE av en røykpakke gjør at de begynner å røyke bør foreldrene dems for guds skyld ikke la dem sitte på nett 🙂

    24. OMG.. ta dere en bolle hele gjengen.. Tydelig at dere har lite å gjøre.. pass på dere selv i stedet for, for dere er sikkert ikke så j—- perfekte dere heller.

    25. Hva så om R vil risikere å få lungekreft og dø tidligere enn nødvendig, hvordan går det ut over noen av dere?

    26. Heisann 🙂 Skreiv et innlegg her for noen dager siden….å den ble fjernet!!! Koffor d tru?? Skreiv bare positive ting om dæ Rannveig 😀 E d enkelte ord som ikke går igjennom eller?? Ja, ja…God Sommer til dæ Rannveig & dine to nydelige barn <3 <3 Kos dåkker i Alta 😀 <3 <3 <3 Hilsen ei som bor ganske nært Alta 😉 😀 <3 <3 <3 <3

    27. Utrolig FREKT av folk å rapportere for sånne tulleting! Slutt å plag andre og heller fiks livene deres TAPERE! Heier på Rannveig <3 !

    28. Ingen vet om Rannveig sine følelser og sin situasjon utenom Rannveig selv. Rannveig selv bestemmer når hun skal slutte å røyke, ingen i dette kommentarfeltet! SLUTT PÅ DISKUSJONEN!!!

    29. Ok, så folk poster 100 sinte kommentarer for et bilde, men overser alt som er bra i posten? Hallo? hva skje med denne siden? hvorfor er folk så slem?

    30. Hvordan kan du si at du kjøper dyre merkeklær kun fordi det er det beste for barna, men å røyke rundt dem er helt greit.. Som du skriver i innlegge om homofili. “Lenge leve dobbeltmoralisme!!”
      Hvis du virkelig mener at du gjør det som er best for barna dine, for gudsskyld stump røyken!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg