Nervevrak

Dere vet den følelsen, som omtrent spiser deg opp. Den følelsen man har rett før man vet man skal prestere noe stort. DEN følelsen! Imorgen på denne tiden KAN jeg sitte med lappen i handa, eller jeg KAN være veldig skuffet over meg selv. Det er egentlig hrlt opp til meg selv. Så i kveld tar jeg det rolig, og legger meg mye tidligere enn jeg normalt ville gjort. Dette SKAL jeg klare. Og må bare få si tuusen takk til alle dere som ønsker meg lykke til, det varmer. Dette blir spennende! Oppdaterer dere nok en gang imorgen uansett hva som skjer.

Akkurat nå er Nathaniel hos pappaen sin og skal sove over der til imorgen. Det er egentlig veldig kjekt på mange måter, nå får jeg også konsentrert meg mest mulig om oppkjøringen imorgen. Det blir en stoooor dag for meg 😀 mange vil nok tenke at jeg overdriver, men dette trenger jeg faktisk virkelig, av praktiske grunner, og mest av alt, for å gjøre hverdagen framover enklere for ungene og meg. Jeg kommer til å gråte av lykke om jeg består, haha! 🙂

Nå skal jeg og mamma ut å øvekjøre, (forhåpentligvis) for siste gang! Så får jeg bare håpe at det går min vei imorgen!

Ha en fiin kveld videre fantastiske lesere <3 Blogges <3

Bilde fra min instagram! Følg meg gjerne @rannveigheitmann 🙂

36 kommentarer
    1. Alta er ikke akuratt spesielt stort sånn egentlig, eller har så veldig mye trafikk, så du burde klare det fint. Er nok bedre å ta den oppi der, fremfor hvis du skulle tatt den i oslo/lillestrøm 🙂

    2. Lykke til! 🙂
      Fikk lappen selv for noen måneder siden! Og det er en helt fantastisk følelse!! Og for en befrielse, gjør hverdagen så
      Mye lettere!

    3. LYKKE TIL! Ja det er utrolig praktisk å ha lappen, spesielt når man har barn!! Jeg skal følge med, veeeldig spent på dine veier, og hvilken bil du skal ha! 😀
      Tviler sterkt på at du stryker!

    4. Å ha lappen og bil er verdens beste frihetsfølelse. Fikk selv lappen i August i fjor og bil rett etter, noe som er helt fantastisk. Jeg kan komme meg hvor jeg vil, når jeg vil, og her jeg bor nå (langt ut på landet) er jeg faktisk helt avhengig av bil, siden det er lang vei til nærmeste bussholdeplass. Lappen er den mest verdifulle plastbiten jeg har her i verden, ikke minst den dyreste. Den representerer timesvis med øvelseskjøring med både kjørelærer og privat, frustrasjoner, oppturer, nedturer og friheten jeg har jobbet for. Det har vært en laaaaang vei, men jeg klarte det. Jeg slipper peset med offentlig transport, og å forholde meg til masse fremmede mennesker. Vet veldig godt hvordan du føler det nå. Lykke til i morgen. 🙂

    5. Masse lykke til Rannveig. Dette klarer du.
      Hvis du ikke kommer til å stå, så husk at det kommer en ny sjanse. Det er ikke flaut å stryke på første oppkjøring. <3

    6. Lykke til! Stryker du, så tar du bare oppkjøringa på nytt.. (hilsen ei som strøyk to ganger før hun fikk lappen). Det er utrolig kjipt å stryke, men det kan skje- tar jo tid å lære seg å kjøre

    7. Lykke til!
      Jeg strøk på min første oppkjøring og det var helt jævlig..
      Men på min andre oppkjøring klarte jeg det og da var jeg overlykkelig.
      Håper det går den riktige veien for deg! 🙂

    8. Jeg vet akkurat hvordan det føles. Jeg har tatt lappen i februar nå i år. Det var både veldig spennende og skummelt. Men jeg klarte det! Jeg hadde en hyggelig sensor, også pratet vi sammen nesten hele tiden. Så da sier lykke til ! 🙂 Dettte klarer du veldig fint :):)

    9. herregud, for en kjedelig blogg. Du skriver jo ingenting som er interessant, og dette underholder jo ingen. Folk bare skriver noe fordi bloggen din er så forferdelig kjedelig. Du har ingen store ideer, du skriver bare det letteste du kommer på. Nervevrak, herregud, innlegget er jo som du skulle skrevet en status på facebook, finn på noe nytt, dette er helt uinteressant, dag for dag skriver du bare på hvordan du har gjort, uten og skrive noe opplevelser utav ting, for det er de som er intressane og lese, det mørke og sårbare, eller det kreative som er noe spesielt, det er ingenting spesielt i dette innlegget her, ønsk meg lykke te :P, og du tåler jo ikke selvkritikken heller, for eg er ingen hater, men forteller deg dette, post det, legg det ut i kommentarfeltet, svar på spørsmålet, for om du ikke følger Rene Kleveland eller andre bloggere, kommer du til og bare gå nedover på blogglisten. Du må tenke nyere, ser bloggen din går nedover på blogglisten hver dag, og syns ikke det er fortjent at du skal ligge så langt oppe på den, fordi du gjør absolutt ingenting for at folk skal like bloggen din, du har ingen innlegg med hva du ønsker folk vil du skal skrive om, det burde du kanskje gjort, mammablogger er du, men eg har lest mange blogger, og de er like kjedelig som dette. Trekk beskjeden inn, og gjør som eg forteller, fordi da blir du nok sikkert enn annerledes mammablogger som gjør at du kanskje eg også gidder og lese denne bloggen.

    10. Lykke til! Dette går nok kjempe bra. Bare husk å ta deg god tid,behold vikeplinketen som du skal og kjør forsiktig..
      🙂

    11. Til Espen Kristiansen:
      Siden du ga så tydelige uttrykk for hva som skal til for at en blogg skal være spennende og på topp så gikk jeg inn og tok en titt på din….
      Tror ikke du skal kritisere andre! -for å si det forsiktig…
      Og jeg tror egentlig ikke du er i målgruppen for en mammablogg heller, så da skal det vel litt til å få den til å fremstå intressant for deg.
      Syns Rannveig gjør en ganske god jobb jeg og hun fortjener absolutt ikke alle de frekke og usmakelige kommentarene som blir lagt igjen her inne!
      Hvor har det blitt av litt god gammeldags folkeskikk?
      Og til Rannveig: Lykke til i dag! Og fortsatt god sommer!

    12. Espen Kristiansen: Jammen kjære deg da. Dette er en mamma-blogg der Rannveig skriver om livet sitt. Det finnes sikkert mange blogger som nok er mer interessante for deg.
      Jeg forstår faktisk ikke hvorfor du leser denne bloggen når du synes den er så fæl. En rosa-blogg passer vel strengt tatt ikke tilpasset menn. Hvis det er politikk, sport eller andre ting som interesserer deg, anbefaler jeg deg å søke opp disse bloggere som skriver om dette.
      Min mormor lærte meg en fin ting:
      Har man ikke noe godt å si, lukker man munnen sin og holder tankene sine inne i hodet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg