Lappen:Check!

Jeg vil rette dette innlegget spesielt mot dere anonyme nettroll som hele veien har sagt at jeg ikke kan, at jeg ikke klarer. Vel……

Jeg KLARTE det, med null feil. Noe som i aller høyeste grad vil si at jeg KAN!

Kjære alle nettroll som herjer rundt på nett, inkludert også på min blogg.. Hva er det dere egentlig prøver å oppnå ved å slenge ut eder og galle til andre mennesker anonymt? Jeg har fått flere titalls anonyme kommentarer om at jeg aldri kom til å klare det, både når det gjaldt teorien, og oppkjøringen. Det eneste dere oppnår ved denne oppførselen er å gjøre min stå-på vilje enda sterkere!

Derfor er det ekstra morsomt å bevise dere det motsatte!

Blogges <3

89 kommentarer
    1. Gratuler så masse me Lappen-:)
      Jeg bruker å følge me Bloggen din,
      Men her er første gang jeg skriver.
      Er heilt Ny i det her.
      Det som sjokkerer meg mest er alle de Feige
      Folkan som skriver så mye dritt om Deg.
      De kan jo ikke skrive Norsk engang-;)
      Stå på Ranveig,æ syns du er ei Tøff Jente,Flin
      Me Barnan dine,så IKKe bry deg om dem
      Klemmmmm-:)

    2. Gratulerer så mye ♡ er det ikke en syyykt deilig følelse? Ikke bry deg om de som sier du aldrig kan. Du kan! Det har du bevist flere ganger 😉 koos deg med lappen. Dey fortjener du virkelig. Det blir ett veldig stort press på deg når du er så avhengig av førerkortet på grunn av praktiske årsaker. Du var sikkert syykt nervøs. Men du taklet det jo suverent! Vær stolt av deg selv. Ikke bare på grunn av førerkortet, men av alt du har oppnådd her i livet! Du er en sterk kvinne, som klarer det meste. Du er målbevisste og kommer virkelig til å nå langt her i livet! Det er jeg 110% sikker på 😀 Jeg har selv ett mål om å bli jordmor, og vi begge skal klare det 🙂

    3. Gratulerer:)
      Kan man få feil på oppkjøringen? Det viste jeg ikke! Jaja da fikk vist ikke jeg noen heller

    4. Fortjent !! Du er mye smartere enn folk flest tror !
      Haha… Og du over, JA – man kan ha feil på oppkjøring 😂😂😂😂😂 tenker du ikke har lappen ja

    5. GRATULERER! Så gøy. Visste at du kunne klare det. Herlig at du tok innersvingen på trollene.
      Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært innom bloggen din idag for å se om det var kommet et innlegg om dette. 🙂

    6. Gratulerer!!!
      Hmm….hvor har alle trollene tatt veien i dag? Nei, det er sant – de ligger vel i hulene sine og gremmer seg over at de tok feil.
      Rannveig: GODT jobbet!

    7. Gratulerer så mye!! Jeg bestod ikke på første forsøk. Klarte nesten å kjøre ut på glatta, jeg 🙂 Men er deilig når man endelig får den. Det er den beste følelsen jeg har hatt hittil iallefall!

    8. Gratulerer! Tok både teorien og oppkjøringa på første forsøk selv, selv om jeg fikk høre at jeg aaaldri kom til å greie det med så lite øving og kjøring som jeg hadde. Digg!

    9. Gratulerer! Vel fortjent! 🙂 De kommer til å bli så mye enklere! å gøyere! 😀 sleppe å ta bussen og rette seg til busstidene.. God sommerferie!

    10. Med null feil? Man får da ikke antall feil som på en teoriprøve. Selfølgelig blir det gjort småfeil, det gjør til og med folk som har hatt lappen i mange år.

    11. unnskyld meg, men det høres ut som om du har utført hjerne kirurgi… du har tatt lappen liksom. haha. noe di aller fleste allerede har eller blir å klare å få seg iløpet av livet. mange fler år før du klarte det. men herregud gratulerer så mye, reagerer bare kraftig på oppstyret du klarer lage av nå så vanlig som å karre seg til å ta lappen.

    12. 00:04: DU klarer jo ikke å skrive norsk engang, så du er iallefall ingen hjernekirurg! Folk med så mange skrivefeil som deg burde hatt forbud mot å skrive.

    13. La hun være stolt, da. Dere som sier det ikke er så stort å klare lappen: Det dere ikke synes er så stort kan være stort for andre. Så gratulerer så mye, Rannveig. Det føles så bra når man endelig har lappen i hånda! Men husk at du ikke er utlært for det. Jeg har hatt lappen i snart 10 år, og er ikke utlært for fem øre. Ofte kommer jeg i situasjoner der jeg neimen ikke er sikker på meg selv. Så det kommer du til å merke, at man aldri blir utlært. Selv yrkessjåfører blir aldri det. Hvilken bil skal du kjøpe forresten? 🙂 Kjør forsiktig!

    14. Jeg tok lappen da jeg var 25. Hadde ikke behov for lappen før. Hadde klart å ta den som 18 åring, men hadde ikke interessen. Sikkert det samme med Rannveig. Det passet å ta den nå.

    15. Men en blir aldri ferdig utlært innenfor bilkjøring selv om en får lappen, dette bare beviser at du behersker og forstår traffiken.

    16. Jeg visste du ville klare det! Gratulerer så mye Rannveig! Dette har du jobbet for i lang tid, og ingen andre fortjener det mer enn deg!
      God klem til deg <3

    17. Gratulerer, men trodde aldri du kom til å stryke. Regner med du er ganske trygg i trafikken når du tør å skrive oppkjøringsdato åpent, det gjorde ikke jeg, for å si det slik;) (Selv om jeg faktisk bestod på første forsøk). 3xhurra førr deg!

    18. Må bare innom å gratulerer så kjempe masse med lappen. HAdde bare jeg vært like flink som deg. KJør forsiktifg med dine nydelige barn, for det er de virkelig:)

    19. Er ikke noe problem å ta lappen. Problemet er å klare å beholde den. Ryktet sier at du har ligget med sensoren i Alta og at det var derfor du på død og liv måtte ta lappen der?

    20. Karen: ryktet sier at du tror på alt du hører! Lavmål å si noe sånt…. stakkars deg ; ( Håper du skaffer deg en annen hobby når du blir noen år eldre, slik at du ikke ender opp som ei gammel skravlekjering uten noen venner. Du har tydelig et problem med at andre lykkes her i livet. Hva med å glede seg på andres vegne?

    21. Gratulerer så veldig, veldig mye!! :-):-) Kjør forsiktig og ikke mist lappen med uansvarlig kjøring nå. Det å få lappen er en av de største tingene som har skjedd meg oppgjennom tiden:-) Den friheten ved å ha bil og lappen er bare helt fantastisk!! 🙂

    22. gratulerer. men virkelig, va det så viktig at du følte du måtte lage ett blogg inlegg om noe som de som når ned til pedalene klarer?

    23. Lurt å reise hjem å ta lappen…. Mindre trafikk og mindre veier i Alta i forhold til Oslo området.. Så dermed lettere oppkjøring… Viss du virkelig skulle vist nettrollene at du kunne hadde du tatt lappen der du har bodd det siste året..men for all del gratulerer med lappen! Den vil gjøre hverdagen lettere..

    24. Karen hvis oppførselen din i trafikken er slik som du oppførerer deg her så er det vel ikke lenge til lappen din ryke

    25. Hei Rannveig. 🙂
      Må innrømme at jeg normalt sett ikke leser bloggen din. (Og ingen andres heller for den saks skyld.. ) Men kom innpå bloggen din her for litt siden hvor jeg kommenterte et innlegg du hadde skrevet og hvor mennesker så det som sin plikt å rakke ned på oppkjøringen din og ikke minst valg av sted. Så jeg vil bare gratulere deg så mye med lappen! Du har all grunn til å være stolt av deg selv! Det må være en påkjenning å være et kjent ansikt. Er vel kanskje derfor så mange ytrer sine meninger om alt. Nettopp fordi du er kjent og da er det lov? Uansett. Hev deg over dem. Ikke la noen fortelle deg hva du kan og ikke.
      The sky is the limit!
      Ha en fin dag videre, Kos deg med førerkort, den nye tilværelsen med barna dine og ikke minst friheten. 🙂

    26. De aller fleste er stolte når de klarer å ta lappen. Det koster mye, krever en god del tid, setter nervene i spenn, og når man i tillegg er alenemamma med to små barn, så er det klart man skal være stolt! Bra jobba Rannveig, gratulerer:)
      Tullingene som slenger dritt kan ta seg en bolle. What you give is what you get. Så har man sunket såpass langt ned i negativitetens kvikksand at man må sitte på nettet, feige og hatfulle, mens man spytter ut hat mot mennesker som virker sårbare fordi de tørr å være noe annet enn A4. Da er det på tide å endre strategi altså! Kom deg ut av kvikksanden, vær god mot andre, så kommer du til å få det mye bedre med deg selv! Det blir mye mindre å angre på når den dagen kommer også:)

    27. Gratulerer så mye!! Vel fortjent 🙂
      Å endelig ta førerkortet er en fantastisk følelse! Det tar lang tid, koster mye penger og tar på på nervene. Ikke kom her å si at Rannveig lager for mye oppstyr rundt dette. Selvfølgelig er det stort. Så dere haters må skjerpe dere. Dette er så lavmål at jeg blir helt kvalm. Det er på tide at dere kommer dere vekk fra dataskjermene deres og lærer dere folkskikk! Det er så tydelig at dere har et stort behov for å rakke ned på andre for at dere skal føle dere bedre selv. Folk som slenger dritt til andre eller snakker bak ryggen til folk er så langt fra bedre mennesker som det går an å komme.
      Stå på Rannveig! Jeg digger at du lever det livet du ønsker uten å la deg påvirke av alle de sosialt tilbakestående menneskene som prøver å tråkke deg ned i søla!

    28. Regner med det var du som startet det ryktet, Karen? Sånn type nå nettopp i kommentarfeltet? Haha! 🙂
      Gratulere Rannveig! Selv står jeg fast når det gjelder lappen på grunn av nerver for å ikke bestå teorien, og jeg er 23 år. Hadde jeg vært avhengig av lappen hadde jeg nok tatt den for lenge siden, men hittil har jeg ikke hatt det store behovet for lappen og bil, så det sinker meg nok enda mere. Men jeg skal etterhvert forsøke meg jeg også, for lappen er kjekk å ha! 🙂 Kos deg med lappen og kjør forsiktig! 😀

    29. Men du har brukt myyyyyyye lengre tid en de flest på å ta lappen. Her snakker vi ikke måneder, men år. Det sier vel litt om hvor lang tid ting trenger for å komme inn i nøtta på henner…..

    30. Ja,klart det er jeg som startet ryktet. Skjønner ikke hva jeg skulle få ut av det,men,samme for meg hva andre tror om meg og mitt. Høhø.. Sålenge dere Rannveig stalkers får høre det dere vil,sånn at dere ikke går i flint. Gudbedre.. Løsfitter hele gjengen. Suss og klem fra nett-trollet!

    31. Karen: Du er virkelig tøff i trynet du. Lurer på om du hadde vært like “tøff” i møte med Trolljegerne. Og hvem er det som stalker? Det er hvertfall ikke vi. Takk og pris at du ikke kommenterer på min blogg…

    32. Tror Karen har en ganske så kjedelig liv. Foreslår at du skaffer deg en hobby som ikke går ut på å oppføre seg som en 14 år gammel jentunge på nett. Suss og klem

    33. Gratulerer så mye! 😀 Lurer på tid jeg skal begynne på lappen, blir vell gammel og grå før den tid 😉 Flink! Så mye enklere de er i hverdagene med en bil og sertifikat! 🙂 Ha en fantastisk kveld videre 🙂

    34. Oi, karen du er smart.. Det du faktisk har klart å prestere nå er å offentlig krenke en kjørelærer.. Straffbart det..det kalles ærekrenkelse, siden du sikkert må ha det inn med t-skje. Klappklapp for deg, godt jobba!!
      Gratulerer så mye rannveig :D!!

    35. Lappen er en velsignelse og det er utrolig praktisk. Men hvorfor slår du i bordet med det? Uten at jeg skal høres ut som en kjerring nå, må jeg bare si st det er mange som har den, sikkert en del av nettrollene. Både jeg og vennene mine tok lappen da vi var 18 år, midt i eksamenstiden. Det var ikke fordi vi var/er interessert i bil men bare for å få det “unnagjort”. Å bruke tid på lappen i voksen alder orket jeg simpelthen ikke tanken på. Uansett. Poenget mitt er at nettrollene gosser seg sikkert nå som du dedikerer et eget innlegg til dem. Da viser du jo at du tar deg nær av det de skriver. Så det er ikke bra. Bare drit i de tullingene. Og noe helt annet. Så søsteren på instagramen din -dere er halvsøsken ikke sant? Jeg spør for dere ligner ikke noe som helst (?) Det jeg skulle si var at hun er naturlig søt og pen. Det er det ikke mange som er 🙂

    36. Du har jo brukt utrolig lang tid da så skulle bare mangle. Men var vel ikke ditt første forsøk har jeg hørt………

    37. Gratulerer! Men alle klarer vel å kjøre opp i Alta? :p er vel en grunn for at du droppet å kjøre opp i Oslo?

    38. Gratulerer!
      Det er jo helt naturlig at hun skriver om oppkjøringen sin her i og med at det er en viktig hendelse i løpet av dagen hennes:) Skjønner og at hun ikke vil kjøre opp i Oslo omhun ikke er så kjent

    39. Gratulerer! Å få lappen er digg uansett. Men for deg som har fått så mye dritt slengt din vei, må det føles ekstra fantastisk! Det fortjener du!
      Tips: stell bedre med neglene dine, eller ta bilde på større avstand 😉

    40. Går an å stoppe og overnatte på veien vettu Lisbeth… Noe som kalles å gjøre det til en ferie……. Alt folk skal henge seg opp i..

    41. Gratulerer ! Men bare husk at du er ikke utlært med det samme lappen er i henda ! Jeg har kjørt bil i 30 år ( ja, gammal kjerring ) men ennå kan jeg føle at jeg ikke kan alt… Vet aldri hva slags situasjoner en havner i ! Men å kjøre fra Alta til Oslo med 2 barn ville jeg ikke gjort med en gang jeg fikk lappen , knapt nok nå. Men for all del. det kan jo gå bra … Bruk hodet og ikke stress 🙂

    42. gratulerer så mye frøken. er ihvertfall en ting bloggere ikke blir sponset med og det er lappen… så bra jobba (helt på egen hånd!) for DU KAN! <3

    43. Grattis med lappen, selv har jeg bare hatt den i litt over en måned. Men jeg hadde aldri kjørt fra alta ned til oslo alene. Der er nok du tøffere enn meg. Skal du ha med noen andre sjåfører?

    44. Ikke så vanskelig å få lappen når man kjører opp et sted det er ett lyskryss og en rundkjøring, men grattis ! Lykke til med kjøring i Oslo !

    45. Sensurerer adressen en plass, og legger ut full adresse i et annet innlegg. Burde vært sensurert siden du ikke vil at leserne skal vite hvor du bor!

    46. Vert på en 8 dagers ferie,så var mye oppdatering for min del :). Men valgte og skrive på denne i steden for de andre, Gratulerer så utrolig masse :). Jeg visste du klarte det, og for en flott bil du har fått :). bra du ikke er nøye på hva barna dine liker,min elsker sophia den første,men også Jake pirat og Dora :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg