Alt ordner seg for snille jenter

Hei kjære lesere! 

Har egentlig ikke så mye nytt å fortelle dere, dagene går for det meste i å være ute i det (stort sett) veldig fine været, og jeg koser meg masse med verdens beste to små gull og verdens beste mamma! Har også fått besøkt en del familie og venner mens vi har vært her, så nå kjenner jeg meg rimelig klar for å sette snuten sørover igjen , snart. 

Tenker vi starter å kjøre nedover innen en ukes tid. Planen var egentlig å ordne leilighet til oss mens vi var her oppe slik at vi kunne ha reist rett ned og flyttet inn, men det viser seg nesten å være komplett umulig, så da har jeg på en måte ikke noe valg annet en å reise tilbake for å dra på visninger.  Ungene begynner jo i barnehagen i slutten av August og jeg begynner på skole, så hadde vært fint å ha noe helt egent til meg og ungene før den tid.

Akkurat nå bor vi hos bestemoren til lillesnuppa sørpå, og har gjort det siden jeg ble alene med ungene og pappaen til prinsessa flyttet fra hverandre, kommer til å gjøre det inntil vi finner oss noe eget. Det er myyye som har skjedd i livet mitt de siste månedene, som jeg av åpenbare grunner ikke har orket å nevne her på bloggen for hele verden til å lese. Det har vært virkelig tunge stunder for meg, og en haug med påkjenninger. Men… jeg har heldigvis klart å holde tunga beint og hodet høyt hevet og ser ut til å komme ut av dette ganske bra egentlig. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var så lykkelig. Ting ordner seg!  Har fått meg lappen, bil, og nå mangler jeg bare en egen leilighet til oss så er jeg og ungene klare til å starte våre egne liv uten å måtte bo oppå andre. 

 

Mange etterlyser personlige innlegg her på bloggen. Vel, grunnen til at dere ikke får det, er fordi jeg rett og slett ikke har orket spekulasjoner og dritt Som jeg skrev lengre opp, ting har vært kjempetungt for meg, og har dermed ikke hatt behov for å få slengt dritt om det på nett også. Vet det er mange som tror ditt og datt, og for all del…. spekuler i vei! Jeg har kommet meg godt over overflaten og er klar til å motta bøtter med dritt. What doesn’t kill you, only makes you stronger! 😉 

 

Instagram. Følg meg gjerne her —> @Rannveigheitmann

Blogges! 

30 kommentarer
    1. Du er en sterk jente Rannveig! Nå aner ikke jeg hva som har skjedd, og har ingen interesse i å skulle spekulere i det. Alt ordner seg for snille jenter. <3

    2. Ser virkelig ikke problemet med å leie ut lelighet til Rannveig… Hun som alle andre mennesker trenger ett sted og bo. Spesielt siden hun har to barn.

    3. Hadde vært fint hvis hun var en sikker betaler også, men det tviler jeg på at hun er. Ikke normalt for en to barns mor og brette seg lettkledd ut både har og der, og måtte selge seg til sexannonser..

    4. Det kommer ikke til å bli lett,men jeg krysser fingre for deg.Samværsavtale med to fedre,skole,hus og hjem og 2 unger.Det blir litt av en timeplan:)

    5. Rannveig har ingen jobb! Ja hun kan vise til tidligere steder hun har leid, men da var det Willgelm som betalte. Blogg inntekt er ingen sikker inntekt. Kanskje det funker opp i Alta, men her nede i Oslo er det kamp om leilighetene og de som leier ut vil da ha sikker betaler som leietaker. Altså noen med jobb!

    6. Har noen tenk på at hun kanskje har sparepenger? Dessuten får hun vel hjelp av NAV om hun ikke skulle klare det helt selv?

    7. Når hu måtte gjøre sexvideo for å få råd til julegaver og klær til småttingene så tror jeg neppe det…..
      Først prøver hun å fremstå sååå rik og kjøper merkeklær til den lille og så skal hun nå gå på Nav?. Henger ikke på greip!

    8. Ting kan jo forandre seg. Hun hadde jo penger til å kjøpe bil. Kan hende foreldrene hennes hjelper til?

    9. Er man voksen med to små så burde man klare og forsørge seg selv og sin familie. Ikk leve på Nav og sine foreldre.

    10. Oioi.. Skjønner at du ikke gidder fritte privatlivet helt ut her inne, her var det jaggu en del kommentarer allerede som omtaler deg negativt. Jeg vil bare si HEIA DEG. Gratulerer med lappen, bil og andre gleder 🙂 Krysser fingrene for at du får deg et eget sted å bo om ikke så lenge, og at både studier og livet ditt blir bra!
      Og til dere andre; hørt om studielån og forsørgerstipend, eller?

    11. Hu skreiv i et tidligere innleg at hun skulle i banken å søke lån for å kjøpe bil, så sparepenger har hu ikke!

    12. Kjipt at du får mye dritt mot deg. Kanskje du kan være noe for deg selv, som Rannveig er… Rannveig 🙂 men du er jo annerledes og ikke som folk flest. Folk følger strømmen, det gjør du ikke. Du går mot strømmen på en måte. Du følger dine vei, og ikke gjør som andre. Det er jo vel og bra 🙂
      Folkens, har dere ikke tenkt på at hun har en del penger fra bloggen? Man får jo mye goder, sponser osv osv? Dere må slutte å mobbe henne om NAV osv. Hva er egentlig galt med NAV? Alle trenger hjelp fra NAV en eller aent. Fødselspenger feks, har dere tenkt på det? Slutt å være så frekke. Ser ut som om mange av dere er navere og misunnelige fordi dere vil ha mer penger og popularitet som Rannveig… Syns synd på dere som lever på NAV! Det er ikke noe liv å leve på NAV. Du blir utestengt fra samfunnet så.

    13. Var overhodet ikke meningen å gjøre narr ang NAV. Det er jo noe alle har rett på ift livssituasjon. Dømmer ingen jeg. Vi kan alle trenge hjelp nå og da, om det er fra NAV eller andre, spiller ingen rolle.

    14. Nå er det Rannveig har en gammel billig bil, så det er ikke så rart at hun ikke har lån på den😝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg