Jeg har en stor innrømmelse å komme med

Dere har helt rett, jeg har nemlig Anorexia! …  HAHA, neida.  Det var bare det at det er litt gøy å tulle med dere som sier jeg lider av denne svært alvorlige psyiske sykdommen/spiseforstyrrelsen, kun fordi jeg i deres øyne er for tynn, og videre hvordan jeg vil få store problemer med å ta vare på barna mine på grunn av en sykdom….. som jeg ikke en gang har. LOL? Det må jo være riktig gøy å sitte å fantasere og lage historier. For et liv! 

Det var i forbindelse med min opptreden i mannebladet Vi Menn ( som forresten kommer ut  I butikkhyllene imorgen, hurra!) at jeg jo bare MÅTTE ha anorexia fordi jeg er så tynn….. Dere kan jo se og bedømme selv. Selv ser jeg kun en helt normal, slank mammakropp. 

Bilde tatt fra Vi Menn ( har sensurert p.g.a åpenbare grunner…. ) 

Tror vi trygt kan konstatere at jeg hverken lider av Anorexia, eller noen andre sykdommer ( så vidt jeg vet hvertfall!) Jeg lider derimot av ekstremt god matlyst, i en god kombinasjon med ekstremt høy forbrenning og en ganske travel hverdag som tobarns alenemor. Hvor jeg er sikker på at sistenevnte medfører høyere kaloribrenning enn en hva selv en treningsnarkoman får til i løpet av en dag.. De trener nemlig ikke hele dagen slik som oss alenemødre 😉 

Nå gjenstår det bare å si, LØP å kjøp Vi Menn om dere vil se flere bilder! Er i salg fra imorgen 🙂 

102 kommentarer
    1. Du er så umoden og frekk, jiises. Du er jo RADMAGER, ikke rart folk lurer. Slank er du ikke, du er syl TYNN.Hvorfor skal du forsvare deg hele tiden nå? Fordi du er singel og kjeder deg? – Jeg er ikke sjalu på deg, slapp av. Rumpa mi er sykt digg, bare så du vet det. Du kom kun i det bladet fordi alle veit at du er billig. Skjerp deg og eventuelt voks opp:)

    2. Du skrev; Har siden siste svangerskap gått ned 20 kilo uten å gjøre noe
      Tre dager før termin var vekten 68, derfor veier du sikkert nå 48! Hvis du ikke gikk opp mange kilo de siste dagene??

    3. Du er forkastelig som kødder med alvorlige sykdommer som anorexia.. Du viser jo gang på gang at du gjør ALT for oppmerksomhet

    4. Til kommentar nr2. Du liker jo Rannveig siden du bruker tiden din på og lese denne bloggen,så noe ser du etter når du skriver så stykt. Ta deg en bolle !

    5. Jeg leser bloggen for å lese kommentarer og for å se hvor mye merkelig denne frøkna holder på med… Tviler på at alle som leser denna bloggen liker rannveig. Dessuten var det bare fakta hva jeg skrev. Rææv!

    6. Anoreksia nei, du har jo bred kropp i motsetning til flere andre, mammaer eller ei 😛 helt normal kropp, verken tynn eller feit.

    7. Anoreksia er ikke en sykdom du skal spøke med. Det fins faktisk veldig mange der ute som virkelig sliter med anoreksia.

    8. Bloggen er ikke morsom, det er kommentarene til folket. Rannveig, nå er jeg kjempe useriøs og barnslig og usaklig, men du er rett og slett ett forbanna fælt villsvin.
      Takk for meg, “applauderer”

    9. Tenker du overhode på at ungene dine engang kan finne disse bildene? For ikke å snakke om klassekamerater? Sikkert dritgøy for kidsa dine å skulle måtte leve med alle dine billige påfunn for å tjene penger til påfyll i leppene og falske øyevipper. Hørte forresten den reklamen du laget for telefonse* OMG. Flaaaaaaaaaaut!!!!!

    10. Ja ja er vel stas å bli avbildet i Vi Menn, sikkert digg å vite at noen sitter og røsker i løken mens de studerer bildene av deg. Tenk å synke så dypt, stakkars ungene og familien din. Føler virkelig med dem.

    11. Spørsmål: Du postet nettopp på Instagram at du skulle ta vekk en playboy-tattovering, og at du var ferdig med den delen av livet ditt. Nå stiller du opp halvnaken i Vi Menn. Hvordan går dette regnestykket opp? 😉

    12. Og wow – folk her inne er kjipe mot @Rannveig. Inkludert meg, I guess. Nå føler jeg meg kjip. Kommetartrollenes skyld.

    13. Jeg syns du skal ha creds for å oppdatere bloggen så godt som du gjør og stå på videre, med tanke på at 95% av kommentarene er negative! 🙂

    14. Ja ja, dette er du vel kjempestolt av. Et nytt hopp på “karrierestigen”. Tenker familien også er stolt av deg. Og, nei jeg er ikke et nett troll. Er bare flau på dine vegne. Og du klatrer på topplistene Yeay. Flink pike.

    15. Nå vil jeg strengt tatt si at de som kommenterer at noen har anorexia er de som legger opp til at det blir en spøk av det. Just sayin!

    16. Okei hva faen !!! skjelden jeg bruker tid på å kommentere bloggen til noen , men merker jeg skammer meg over dere lesere som stadig går i angrep mot Rannveig ,, har hu kjøpt en ny bukse er hun ikke bra mamma fordi buksa er sånn å sånn , legger hu et drit hot bilde er hu hore , skriver hu at hu har selvtillit kommer dere med verste tingene å skrive .. hvis dere hadde brukt like mye tid på fremtiden som på bloggen til Rannveig hadde dere karnsje vært litt smartere i hue .. Å en ting hvorfor i helvethe er dere inne på siden hennes daglig hvis dere ikke liker hu ? jeg syns det er dere som har et problem å ikke henne . ja er noen innlegg som er drøye men da er jeg smart nok til å ikke bruke tiden min på å kommentere det .. Jeg ønsker dere lykketil i fremtiden alle sammen ;D

    17. synes det er drøyt at det der liksom skal være anorexia. Bare fordi fler og fler blir feite. Vedder på at ikke en vanlig tynn jente har kaldt det der en sykdom, kun de som faktisk er litt chubby som må skylde på at du er tynn fordi du har en sykdom. Du har fin kropp og er normalt slank.

    18. En kommentar over her: “Tre dager før termin var vekten 68, derfor veier du sikkert nå 48!”
      Hva så om Rannveig veier 48?? Selv veier jeg 47, er ikke syk og har ALDRI vært det! Jeg har høy forbrenning og legger ikke på meg uansett hva jeg gjør. Merker jeg blir mektig provosert av at naturlig slanke mennesker som Rannveig skal bli utsatt for slike spekulajoner. Alle er vi forskjellige; slanke, tjukke, høye eller lave.
      Lurer også på hvorfor det er “greit” å slenge dritt i hytt og pine til en som er tynn/slank, men ingen tør å åpne kjeften om noen er for tjukke eller har et par kilo ekstra. Det er like sårende å høre “Så tynn du er!!” som “så tjukk du er!” Tenk på det..

    19. Å si at noen har anoreksia pga en er tynn, er helt feil. Jeg vil derimot påstå at så mye som du snakker om vekta å kroppen din, ville vært en liten pekepinne mot en spiseforstyrrelse. Synes ikke ditt syn på kropp er sunn, utifra di maaaange innlegg du har laget utifra nettopp det. Når mødre står fram i vg med sine normale kropper, ER du bare nødt å påpeke at DU er normal, for du er tynn. Du fremstår sykelig opptatt av kropp, virker som om du prøver overbevise deg selv framfor noen andre at du er bra nok egentlig.

    20. ser tydelig at du ikke har anoreksia men å spøke om en så alvorlig sykdom er meget patetisk!!
      Men du skrev det vel bare for å få flere lesere? huff, tragisk!
      Ja, du har en bra kropp..men det virker som du må ha bekreftelse hele tiden ettersom du legger ut bilder av kroppen din i hytt å pine..

    21. Syns det er så jævlig umodent gjort av deg å kødde med en så alvorlig sykdom som anorexia. Venninne min har slitt med det i så mange år, og har måttes legges inn flere ganger. Virkelig? Hvor mange år er du egentlig? Skjerp deg.

    22. Jeg har en datter som er like gammel som deg Rannveig, og jeg hadde grått om det var min datter som hadde latt seg avbilde slik. Jeg synes ikke det sømmer seg for en mamma å holde på slik.
      Du er da søt og pen og kler å være modell. Men hvorfor ikke beholde klærne på? Ikke noe særlig å tenke på alle mannfolk som sitter og drar seg snuppen mens de kikker på ungjentene…
      En dag blir barna dine store og du vel ikke at de skal se sin mor slik? Eller at din søte datter skal følge i dine fotspor?
      Som mamma synes jeg det er trist at du gjør slikt, rett og slett….og jeg kommer ikke til verken å kjøpe bladet eller se i det om jeg skulle fått sjansen.
      Ønsker deg alt godt.

    23. Du er så jævli teit og oppmerksomhetssyk som skriver sånt.
      Folk på 13-14 år ler av deg, da burde du virkelig revurdere livsstilen din.

    24. Tamara: Jeg støtter deg 110 %. Jeg mistet en god venninne som døde av anorexia og jeg ble så lei meg da jeg leste dette blogginnlegget

    25. Når er det du skal begynne å oppdatere bloggen om hvordan livet ditt er, altså hverdagen din, hvordan utviklingen til barna dine er og sånt? Kjedelig å lese om st du må forsvare deg mot kommentarer hele tiden, hvorfor ikke bare svare de i kommentarfeltet og ikke la de få så mye oppmerksomhet? Tydelig at du lar det gå inn på deg da.

    26. ÅÅÅÅ folk eier ikke humor. Slutt å ta alt så jævlig høytidlig.
      Vær stolt av kroppen din Rannveig, er heldig som er så naturlig tynn 😉

    27. åå herregud for en gjeng idioter…. ranveig sier hun ikke har anoreksi og det ser man på bildene av ho at hun ikke har (for de som har greie på det) hint.. la ho jobbe med det ho vil dere er misulige for fleste av dere som sitter foran skjermen er halv feite og slappe. rannveig er en sprek 2 barnsmamma som klarer seg selv og det er en selvfølge for henne at barna går først av alt og det er noe hun beviser gang på gang hva så om hun stiller opp i manneblad selv om ho er mor?? er ganske mange yrker man også kunne latt vær og ha når man har barn. og sitte og skrive at ho ikke burde ha barn OG AT DE UMULIG KAN HA DET BRA ER OG GÅ OVER STREKEN. dere har ingen rett til og si det. hold kjeft hvis dere ikke har noe posetivt og si.
      hilsen provosert 3 barnsmor 80 kg ++

    28. Blir litt lettere sjokket ja, både av kommentarene og av innleggene dine ( ja til og med de falske )
      Noe godt forbilde er du iallefall ikke 🙂
      @thereseeriksen syntes ikke kun halvnakne deg er en god nok blogg til å bli kalt en “blog”
      for det andre, hva er en vanlig tynn jente? Greit nok, du har ikke mange årene på bena, men tro meg, jeg har sett hvordan kvinner blir etter en fødsel, og jeg har kjent utallige både tynne og tjukke mennesker, sykelige begge veier, og de har alle sagt og overbevist seg selv og andre om at de ikke er syke. Alle har til slutt nesten død av feilernæring og har måtte forandre livene sine meget drastisk på grunn av dette, omlegging av livene til alle rundt seg, og joda vi ser jo at Rannveig er på veien til en form for spisevegring.
      Til Rannveig, du er sikkert en søt jente, jeg bare ser det ikke under all sminken. Et tips til deg 😉 om du da ikke planlegger å begynne med restylane og botox for å holde rynkene unna… De fleste som bruker så mye sminke som deg ødelegger total huden sin og blir fort 10 år eldre i utseende når de runder 24-25. Jeg blir sjokka når jeg møter laaaangt yngre jenter enn meg ( ja du kunne vært datteren min ) som ser ut som om de er på min alder ( 39 ) og de fleste tror jeg er 26 😉 og de fleste hudpleiere tror også det samme, jeg har ikke antydninger til ryker eller linjer i Ansiktet, Hvorfor? og hvordan tenker du sikkert? Jeg har ikke lukket porene mine inne i olje og gris siden tenårene 🙂 Ikke har jeg overdrevet soling og ikke er jeg feit slik at jeg har måtte skjule kroppen min eller hatt andre skavanker. Jeg har også oppdaget at den form for sminke og utseende bare tiltrekker seg en type menn. De jenter igrunn ikke vil ha, pappfigurene som jeg kaller de, de sjeleløse. Uansett, jeg utfordrer deg Rannveig, Siden du sier du spiser MASSE. hva får du i deg i løpet av en uke? hvordan er menyen din? Hvordan legger du opp middagene dine? Selvsagt kan stress og det at du er alenemor være med på å slite på både kropp og sinn, men vis oss “uke menyen ” din, så kansje kritikken stilner?
      Hvis oss hvor sunn du egentlig er, Rannveig.

    29. jeg gikk inn på bloggen til rene kleveland og der var det en sektelefon video med deg. driver du med det????

    30. Jeg blir jammen meg mørkredd av alle kommentarene her ! La henne se ut som hun vil og gjøre hva hun vil vel, djisses.. Det er ikke deres liv eller familie ! Og hun er ikke syltynn som folk her påstår, mange har høy forbrenning. Deal with it. Jævla mye kroppsfokusering og sjalusi for tiden, helt forkastelig! Innse at folk er forskjellig, og glad er jeg for det.

    31. Hvorfor må du presisere i hvert innlegg at du er tobarnsmor
      OG alenemamma? Vi VET det, og du er ikke den eneste i verden som er det.

    32. Det er så latterlig Rannveig at vær gang noen sier sannheten til deg så tror du folk er sjalu og misunnelige på deg. Kan du ikke forstå at du driter deg ut?! Hva har du å være misunnelig på?…
      Akuratt INGENTING! De fleste er veldig glad de ikke er i din situasjon og har ditt liv. Det vil du forstå når du blir eldre og klokere håper jeg. Hadde vært kjempe lei meg hvis jeg hadde en datter som deg. Selger kroppen din og har to barn med to forskjellige. Stakkars unger…

    33. Det virket som du har lite oppi hodet og ikke skjønner at folk ler og gjør narr av deg??? Er det virkelig slik? Tenker du ikke på ungene?

    34. Hva i alle dager er det med folk for tiden? Er det noen her som kanskje har litt for lang sommerferie? Kjeder seg så mye at de setter seg foran datamaskinen hver dag og tenker: hmm, hvilken drittkommentar skal jeg slenge i dag!? Seriøst folkens?? Jeg er selv mor, jeg har selv gått ned all babyvekt uten å gjøre en dritt. Det er faktisk mulig vet du, enkelte er naturlig tynn! Betyr ikke at man lider av noen spiseforstyrrelse fordi. Det gir dere ingen rett til å daglig verbalt voldta noen over Internett. Rannveig, ikke bry deg om all drittslengingen! Det viktigste er at du er deg selv, drit i alt annet! Gjør som du vil!❤️ Haters gonna hate!🙏

    35. irene: ja, takk for din selvbiografi… disse tipsene dine på jeg “arrestere” deg litt for da du tydeligvis ikke vet helt hva du prater om. jeg jobber som hudterapeut og kan fortelle deg at sminke ikke er første faktoren som påvirker ALDRING av huden. faren ved sminke er urenheter, ikke rynker i første omgang. det er sol/solarium, livsstil og gener som i hovedsak spiller primært inn. for mye sol er drepen for huden og det er den man må passe seg for. sminke går helt fin an å bruke om man går for mineral makeup (tetter ikke porer) og gode hudpleieprodukter. det at du ikke har en eneste rynke i ansiktet i en alder av nesten 40 år er ikke unikt. i min slekt får man ikke rynker før man er godt oppi 60 årene (ja, faktisk), jeg har også sett maaaange med fin hud i mitt yrke som er mye eldre enn deg. Minner deg også på at linjer og rynker ikke er det samme. Tror nok du har noen linjer her og der 😉 Rannveig trenger ikke være redd for rynker allerede, hun er bare ungjenta. Når man blir over 25 år kan man begynne å tenke på antiage produkter.

    36. Pussig at Se og Hør skriver: “Søndag skrev hun i ett innlegg på sin populære blogg at hun er lei av ryktene om at hun lider av anoreksia.”
      http://www.seher.no/kjendis/folk-tror-jeg-har-anoreksia-73192
      Populære blogg?? Er jo ikke inne på blogglisten engang:
      Søndag skrev hun i ett innlegg på sin populære blogg at hun er lei av ryktene om at hun lider av anoreksia.
      Man trenger ikke ha anoreksia fordi om man er underernært og tror at sylslank kropp, silikon, hårbleking og restylane er veien til suksess i bloggmarkedet.

    37. Tull! : Den kommentarn der likte æ, og håpe flere les den 😉 e møkk lei av å høre ”bare vent til du blir gammel, du vil ikke se ut i tryne !”

    38. HAhaha. På bildene du legger ut på bloggen ser man jo klart og tydelig at du ihvertfall IKKE har anoreksia.
      Profesjonelle fotografer er flink til å ta bilder for å få en til å se tynnere, høyere osv ut.
      Folk er dumme.

    39. Å skrive på bloggen sin at man ikke lider av anorexia beviser ingenting. De aller fleste med den sykdommen vil nekte for det, både for seg selv og andre leeeenge. Håper det du skriver er sannheten da, Anorexia er en forferdelig sykdom. Lykke til videre 🙂

    40. Lillian: du kan tydeligvis ingenting om spiseforstyrrelser om du tror man må være tynnere enn Rannveig for å ha det.. Det tar for mange veldig lang tid å bli så tynn og man kan ha spiseforstyrrelser i årevis uten å se sykelig tynn ut. Blir veldig feil av deg å si at de som har peiling ser dette, det viser at du ikke har peiling. Spiseforstyrrelser er en psykisk sykdom i utgangspunktet, ikke en fysisk. Jeg har slitt med mat i årevis og du burde være mer forsiktig med hva du sier.
      Sier ikke at Rannveig har eller ikke har anoreksi, bare at du ikke kan si noe om det utfra hvordan hun ser ut nå

    41. Du har utrolig fin kropp, Rannveig! Alle som sier noe annet er sjalu nettroll. Alle vil være tynne og fine som deg, men mange har ikke den forbrenningen, og istede for å gå ut og trene for å bli tynne er de her og rakker ned på deg som er naturlig tynn og fin!

    42. Synes overhodet ikke det er fint med en så tynn kropp, ikke rumpe og hodet ser stort ut ift kroppen. Nei takke meg til en trent kropp med ekte pupper og flott rumpe. Glad jeg er meg 🙂

    43. Nå er sikkert dine foreldre stolt ?! Alene mamma med 2 unger av forsjelige fedre , ikke noe form for utdanning , lar seg avbilde naken stadig , er med på telefon sex reklame . Du har nådd det meste ! Stakar foreldre du har ! Men du for nok igjen selv i dine egene barn

    44. Mange idiotiske kommentarer. Men anoreksi er ikke noe man spøker med. Hvis du skal bli sykepleier, tenk deg godt om før du sier/skriver noe. Man spøker ikke med sykdommer.
      Hilsen sykepleier

    45. Kjære Rannveig, jeg syns virkelig synd på deg. Å skrive at: “Det var bare det at det er litt gøy å tulle med dere som sier jeg lider av denne svært alvorlige psyiske sykdommen/spiseforstyrrelsen” Hva er galt med deg?!
      Dette er en alvorlig sykdom som man absolutt ikke spøker om. Å si at du synes det er litt gøy å spøke om at du har denne sykdommen, syns jeg er trist. Tenker du egentlig igjennom det du skriver før du poster det på bloggen din? Jeg støtter absolutt ikke kommentarene du har fått om at det ser ut som du har anoreksia, for det gjør det ikke. Men at du kan spøke om at du har anoreksia å synes det er MORSOMT?! Er du klar over hvor mange i Norge som sliter med denne forferdelige sykdommen, å at folk faktisk dør av denne sykdommen. TRAGISK at du kan sitte der hjemme å syns at det er morsomt å tulle om dette…. Håper virkelig du kan begynne å tenke gjennom hva det er du faktisk skriver og blogger om, før du poster det på bloggen.

    46. Kan du ikke bytte header? Du har jo endret utseende og stil siden det bildet, og ser mye bedre ut nå enn da! Er såå lei av den..

    47. K: veldig bra skrevet! Men nei hu tenker seg ikke om, hu driter i hva hu legger ut her på bloggen, driter i andres følelser og de som har opplevd noe traumatisk i livet forde hu har det jo bare perfekt hele tiden… Bare og vente til det skjer noe i hennes liv, kanskje hu slutter og spøke om ting som andre har opplevd…
      De fleste som leser bloggen hennes har erfart det at hu gir faan og hu trur hu er helt fantastisk, men leste en artikkel her for en stund tilbake om at, de som føler seg mest alene og får ikke ytre seg på noen annen måte en og fremheve seg selv. F.eks måtte spille inn en telefonsex intro, avbilde seg for vi menn eller legge ut masse lettkledde bilder av seg selv for og suge til seg oppmerksomhet, det er de som gjør alt for og være i dagens midtpunkt. Det tar litt tid nå så er folk metta og R har ingen lesere…

    48. SEOGHØR.NO: Den tidligere «Charterfeber»-deltageren Rannveig Heitmann er en av Norges mest populære bloggere.
      Men tobarnsmoren har flere ganger opplevd at å dele seg selv med nettfansen også kan føre til negative tilbakemeldinger.
      Lei av anoreksiryktene
      Søndag skrev hun i ett innlegg på sin populære blogg at hun er lei av ryktene om at hun lider av anoreksia.
      «Selv ser jeg kun en helt normal, slank mammakropp. Tror vi trygt kan konstatere at jeg hverken lider av Anorexia, eller noen andre sykdommer ( så vidt jeg vet hvertfall!) Jeg lider derimot av ekstremt god matlyst, i en god kombinasjon med ekstremt høy forbrenning og en ganske travel hverdag som tobarns alenemor.»
      Til Seoghør.no sier Rannveig at rykteflommen ble sterkere etter at det ble kjent at hun stiller opp på lettkledde bilder i den nyeste utgaven av bladet Vi Menn.
      – Jeg synes bildene ble fine. I bunn og grunn så kommer nok hetsen fra folk som er sjalu på meg og det jeg driver med.
      – Dette er ikke noe nytt for meg. Jeg har fått hets hvert år siden jeg startet opp bloggen for 3,5 år siden. Man kan ikke bry seg om alt det negative. Jeg har ingen planer om å slutte med bloggingen.
      Alenemor til to
      Rannveig er mor til sønnen Nathaniel (2,5 år) og datteren Emma (12 mnd.)
      I fjor ble hun alenemamma seks måneder etter datterens fødsel, da det ble slutt mellom henne og kjæresten Willem Lund Henninger.
      Dette er ikke første gang Rannveig poserer lettkledd.
      I desember poserte hun toppløs for nettsiden Omag.no.
      – Uansett hva jeg skriver og gjør, så vil det alltid komme negative tilbakemeldinger. Jeg er veldig vant med slik negativ kritikk så jeg klarer ikke helt å bry meg, men det er klart det er koseligere å få hyggelige kommentarer, sa hun til Seoghør.no den gang.

    49. Mej: Hvis du klipper ut en artikkel og limer den inn et annet sted, er det brudd på åndsverkloven og kan straffes. Du kan legge en link til innlegget istedet.

    50. Tenk på andre og ikke bare det selv ! Din familie og ikke minst dine barn . Du kan like gjærne være en hore ! Du har gjort alt allikavel skitten !

    51. “Selv ser jeg bare en normal slank mammakropp” ja folk som sliter med anorexia ser ikke hvor tynne de er pga hjernen sier noe annet. Dette er en alvorlig psykisk sykdom.

    52. 17.22: du er tydligvis like tett mellom øra som enkelte andre er… At du ikke forstår realiteten med og holde kjeften tett noen ganger… Åpne opp øya dine litt og se hve R skriver en og bare huke tak i EN av de som har skrivi sin mening her inne og kalle en rasshøl… Er det noen som er ett Rasshøl her er det vell egentlig deg som ikke forstår en dritt! Å jeg hetser ikke Rannveig, bare skriver det jeg mener om DENNE saken!

    53. Synes det hele bare er trist jeg.
      Tenker på familien og tenker på barna dine.
      Du er blitt mamma, så kanskje det er på tide og oppføre seg som en også.
      Har barn på din alder, å jeg hadde blitt utrolig lei meg om jeg hadde sett en av dem
      slenge seg ut halvnakken og naken i slike blader, ser ikke vitsen med og “blotte” seg, grøsser
      bare ved tanken på at noen skulle sittet og dradd seg i løken når de blar i bladene.
      Å hva den dagen barna dine blir store, din sønn treffer kamerater som har fått fatt i ett blad med deg i . Det blir sikkert kult for din sønn det.
      Nei som sagt synes det hele er bare trist.
      Håper du engang finner ut av det selv, å at du vil bli voksen ..

    54. Herregud for en gjeng med usmakelige drittunger! Jeg syns du ser dritbra ut Rannveig!
      Og når det kommer til rumpediskusjonen, så JODA, rumpa di er faenmeg lekker!

    55. @bjørnjarle ja du liker vel å se på småripsa du. det som er usmakelig er eldre menn som ser på unjenter. usj.

    56. Jeg kjøpte i dag “Vi Menn”.Det ble veldig bra bilder, Rannveig! : ) Leste i bladet mens jeg drakk rød vin og spiste iskrem 🙂

    57. Å tulle med anoreksi, er like ille som å tulle med kreft.. Du dreit deg nettopp på leggen, for sånn gjør man bare ikke 🙂

    58. Realist.
      Nei. Jeg beskrev deg pr d.d. ! Du har hetset og trakassert Rannveig i evigheter. Så beskrivelsen min av deg er nok korrekt. Lavpannede, ynkelige, stakkarslige taper !!!

    59. Kjenner jeg blir forbanna på enkelte her. Spisevegring fordi hu er tynn? Veier selv 42 kilo, er 164 høy.aldri hatt verken spisevegring, fokus på kropp, mat eller trening. Spiser normalt + endel usunt (brus hver dag, sjokolade og endel mc dondalds osv) i tillegg til brød, fisk, kjøtt og grønnsaker. Folk er forskjellige, noen er naturlig slank og legger ikke på seg. Høy forbrenning kalles det. Drit i hva folk sier rannveig, du er pen som du er. Og min mening er vel at så lenge man trives og ikke er sykelig tynn eller overvektig så spiller det virkelig ingen rolle hva alle andre måtte mene.

    60. Jeg er heeeelt enig med “:)” over her…. Sykt lei headeren din, du har hatt den over et år nå. Kan du væresåsnill å endre den? ^^

    61. Symptomer til noen spiseforstyrrelse ser ikke jeg i hvertfall, selv om du er tynn. Men du er jo tynn på samme nivå som flere av mine venner, og dette er normalt! Selv om det blir litt feil å spøke med spiseforstyrrelser så skjønner jeg hvor du kommer fra. Alle som rakker ned på hva hun gjør på fritiden, det er rett og slett usmakelig. Dere kan jo tenke dere selv, hvem vet om ungene deres blir så sykt stolte av hva dere gjør i fremtiden? Og hvem kan sitte på nettet som anonym og kommentere dritt når de senere skal (forhåpentligvis) lære ungene sine at dette ikke er greit. Konstruktiv kritikk er greit, og til en viss grad burde alle tåle det, men dette er på ingen måte greit. Skam dere.

    62. Jeg lurer litt på hvordan det er å omgåes folk, venner og familie, når du vet at de ser nakenbilder på nett.
      Telefonsex reklame, bilder i blader og innlegg uten mål eller mening…
      Etter min mening er det lite som er gjennomtenkt. Er det ingen ting som går inn av konstruktive tilbakemeldinger ?
      Klarer du å se frem i tid og hvilke konsekvenser dette livet du lever pr d.d kan ha for videre jobbmuligheter.
      Jeg kan love deg at sykepleien kommer til å bli tøft, da holder det ikke å smile “pent” og vrikke på stussen.
      Personlig tror jeg det stopper seg selv.

    63. 01.03: har jeg hetset henne i evigheter… Hahaha, du tar sååååå sykt feil, har hvert mindre og mindre aktiv på denne bloggen, så du tar nok så inni helvette feil… Å den beskrivelsen din stemmer heller mere med deg! Ser du fremdeles beskriver deg selv på slutten av teksten;)

    64. Du er vakker Rannveig! Anorexsia er ikke vakkert…
      Jeg synes det er så jævlig latterlig jeg, at jeg som er tretten kan se noe voksne folk ikke ser. Jeg ser at du tar vare på barna dine, det er ingen tvil om at du er en god mor. Med to små barn, forstår jeg at folk reagerer når du stiller på fotoshoot for sånne blad, veldig lettkledd. Men poenget er at det faktisk ikke er dems buisniess. Jeg ser opp til deg fordi du er deg selv, og kjører ditt eget løp selv om alle er mot deg. Du er sterk Rannveig. Fortsett med å være den sterke, smil, rett deg i ryggen, det dreper haterne. Jeg beunndrer måten du ser livet på, og håndterer ulike ting. Digger deg! Stå på!

    65. Utrolig tøft av deg 😃 kjempe pen 😀
      jeg lurte på hvor mye du har i cc du har tatt? Jeg har 260 cc og skal operere på nytt snart. Følte det ble alt for lite når jeg fremdeles er avhengi av bher med mye innlegg 😛
      Håper du tar deg tid til å svare 😊
      Stå på Rannveig😃

    66. Håper ikke du tar deg nær av alle disse kommentarene, Rannveig!!! Folk er så vanvittig respektløse!! Folk slenger drit bare fordi de kan være anonyme, og slipper å si det til deg direkte!!
      Du og jeg er VELDIG annerledes, men jeg aksepterer at folk er forskjellig, og synes det er forferdelig at utrolig mange andre ikke gjør det!
      Du legger jo livet ditt ut for at verden skal se det, og må sikkert(eller ikke?!) tåle all kritikken av alle disse anonyme menneskene som slenger drit fordi de kan!!! Vet ikke om det burde vært lov…!?!
      Anyway, stå på, og stå for det du tror på og gjør, så kommer du nok mye mye lengre enn 99% av alle de idiotiske menneskene som står bak alle de tullete kommentarene ovenfor!!!
      🙂

    67. Folk må ta seg ei jævla bolle! kropp er noe av det mest naturlige i hele verden og det å vise kroppen sin burde ikke være en skam! fyfaen for noen innvalide mennesker som komenterer her.
      kropp er nydelig og fint uansett størrelse. Jeg hadde ikke brydd meg om morra mi viste meg sånne bilder nå, som hun tok som litt “yolo” når hun var i 20årene. jeg hadde syns det var kult og fnist litt av det åsså hadde jeg ikke tenkt mer på det. enkelt og greit! skjerp dere.
      Rannveig, du er nydelig! keep it up, og vær deg selv. Alltid gøy å irritere andre 😀 haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg