Prinsessebursdag

Heia!

I dag har vi faktisk tilbragt meste parten av formiddagen i Prinsessebursdag til lille søte Isabella som fylte hele 4 år! Jeg og Emma var matchende prinsesser i rosa strutteskjørt ( om man kan kalle det det?!) og Nathaniel var verdens fineste prins. Spiste verdens BESTE Pavlovakake (mmmmmm!)  og så hadde venninnen min bakt en utrolig stilig prinsessekake! Type WOW faktor, som ga meg noen ideer til min kjære lille prinsesse blir Ett om bare litt i overkant av en måned. 

Men…. HJELP..  Jeg har alt klart inni mitt hodet når det kommer til hennes aller første bursdag, men så skal alt organiseres og styres med. Det må bli perfekt, og husker jeg følte det akkurat likt da Nathaniel skulle ha ettårsdag. Bortsett fra at da var jeg mer eller mindre handicappet pga en nylig operasjon. Det aller første jeg trenger er naturligvis leilighet til oss,  så når det er i boks, ja det er først da jeg kan begynne planleggingen på alvor. Noe jeg gleder meg veldig til! 

Nå er det senga neste, så da vil jeg egentlig bare ønske alle dere kjære lesere en fantastisk kveld videre! 

Blogges <3

27 kommentarer
    1. Har ikke lest bloggen din over veldig lang tid, men innimellom har jeg jo tittet og jeg har hørt og leste litt om den her og der. Først og fremst må jeg bare si at du den siste tiden har vokst veldig i mine øyne. Du virker som en flott og oppegående jente som vet hva hun vil og gjør, og ikke minst virker du som en fantastisk mor for dine barn. Den styrken du har iforhold til all negativitet du får er det mange på denne jord som burde beundre, for det er sterkt av deg å stå i mot. 🙂
      Håper du fortsetter i den retningen du er nå, virker som ting virkelig har begynt å gå din vei. Det fortjener dere alle tre. Masse lykke til videre. Du er helt rå som klarer deg så bra som alenemor til 2 🙂 Forresten, hårfargen du har nå kler deg så mye bedre. Du ser igrunn mer voksen ut 🙂

    2. Må bare si at jeg synes blogging din har tatt en positiv vending den siste tiden. Det virker som du har det bra og det vises i bloginnleggene dine:) Det er mye bedre kvalitet nå enn før, fortsett slik 🙂

    3. Seriøst “sursomfaen”.. Get a life fat ass.
      Alle som e normalvektig har det, så går ut ifra at du e ei tjukk lita dverg som må vær spydig mot alle du e sjalu på..

    4. Like søte begge to!
      Jeg har nettopp startet en blogg om hvordan det er å være pilotfrue! Alt fra mat og treningstips til klær og skjønnhet. Følg meg gjerne Pilotfrue.blogg.no:-)
      Ønsker dere en fin dag videre <3

    5. Hva mente du med SYNLIGE BLODÅRER??
      Hadde vært artig om du kunne si litt mer om den kommentaren der…
      Jeg har også synlige blodårer, sees i profil og jeg er ikke undervektig.

    6. Ryktene sier at du ruset deg under det siste svangerskapet,noe jeg ALDRI har trodd på….helt til jeg så dette bildet-ser ut som jenta di har et syndrom av noe slag!! Håper du har lagt rusen på hylla for godt nå,da dine barn fortjener en bedre mamma!!!

    7. Huff!: Hvor lavt går det an å synke? Du er på det laveste punktet som det overhode går an. Har du ikke noe godt å si, så lukker du munnen din inntil du klarer å komme med positive meldinger til Rannveig.

    8. Spar ut din egen hårfarge 😀 du hadde blitt kjempe fin! Ser ut som du har en nydelig mørk brun farge naturlig! :* tror egentlig du er veldig naturlig pen uten så mye dilldall :p å da er du heldig! Du trenger ikke jukse deg pen;)

    9. Get lost, “Huff”. Du kan ikke være riktig klok. Tror moren DIN ruset seg da hun var gravid med deg. Så du burde være beskyttet mot deg selv og hele verden.
      Som de andre skriver her, du har søte barn, Rannveig! Og ja, E og N ligner veldig på fedrene sine 🙂 Artig at noen kan ligne så mye på noen.

    10. Fin onsdagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke vært dersom du hadde sett meg nå, svetten renner som bare det! Jeg har nemlig nettopp stått ute i solsteken her i Tenerife og knipset bilde på bilde av kveldens antrekk! Både toppen og skjørtet er nytt, du kan se det i mitt seneste innlegg om du er interresert!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig lille-lørdag og en god sommer videre!

    11. Linn Therese Dagsland: Du kommenterer sjeldent hos folk? du kommenterer jo på så og si alle blogger i Norge, og du skriver så og si det samme hver eneste gang , hos ALLE.

    12. Så koselig at dere hadde det fint i bursdagen 🙂
      Emma er så nydelig og du har veldig fint hår nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg