Goood morgen!

Hei kjære lesere! I dag startet dagen forholdsvis tidlig, nærmere bestemt kl 6. Så nå har vi fått i oss frokost, smurt matpakke og ordnet oss.

Skal nemlig på verksted med bilen å bytte bremseklosser, om en liten stund. Ellers har vi ikke store planer i dag, forutenom at vi tenkte oss en tur på lekeland. Regner jo sånn i dag, så da må man finne på noe gøy innendørs.

Og…. Så vil jeg bare si LOL til dere som kommenterte på mitt forrige innlegg at ” ja nå kommer det vel en ny baby snart……” … Eh… Fordi jeg satt å drakk hos en kompis her om dagen da jeg hadde barnefri. Makes much sense, ja. Også LOL til dere som skriver kommentarer som ” takk for i går” og påstår jeg har sovet hos dere. Jeg dro rett hjem etter å ha vært ute, så tror vi bare kan utelukke det. Sant?

Ellers vil jeg ønske alle andre en fantastisk dag videre.

//Instagram. Følg meg gjerne @rannveigheitmann

Smask <3

12 kommentarer
    1. Klarer du aldri å skrive et innlegg uten å komme med et stikk til leserne dine? Du virker så sint hele tiden.. Dette skiller deg mellom de profesjonelle bloggerne. Det er jo ikke rart at folk skriver slike kommentarer når du har skytet deg selv i leggen så mange ganger!

    2. Enig med Melodili over her, hvorfor gidder du å bry deg om de nagative kommentarene og bruke tid i innleggene dine på dem? Du vet jo at det bare fyrer dem enda mer opp?! Det er din blogg så hvorfor ikke bare gi en god faen, det hadde jeg gjort!
      Ha en fin dag 🙂

    3. Klarer du ikke oppklare i sånne ting på en voksen måte? Det å bruke LOL 2 ganger får bare innlegget og oppklaringen til å virke barnslig. Og det at folk skriver det med ett nytt barn er vell kanskje ikke så rart når du har klart det 2 ganger før.. Du skiller deg ut fra andre bloggere fordi du virker sint og bitchie i sånne og andre innlegg og klarer ikke oppklare i ting uten å bli hissig eller skrive på en barnslig måte. De fleste toppbloggere er mellom 18-20 år, du burde faktisk klare å oppklare på en litt mær voksen måte, slik som andre bloggere ikke har noe problem med.

    4. Hva skal du kalle den nye babyen? Godt gjort å bli alenemor til tre unger med tre forskjellige før du er femogtjue. Sjøge kalles det

    5. Gleder meg til besøk av deg igjen, snuppa 😉
      Sneglen er ute av sneglehuset, for å si det sånn!
      Kozy, din kåte Per.

    6. Dette er ment som et konstruktivt innlegg. Kan du ikke la være å legge ut de kommentarene du ikke ønsker, eller eventuelt svare de frekke svarene i kommentarfeltet? Da slipper du å være så negativ i innleggene. Det virker lite voksent å oppføre seg sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg