Babyen min har blitt stor

Hei kjære lesere!

Skal bare innom for å oppdatere dere superkjapt før senga kaller. Opp kl 06, så her er det ingen nåde!  i  dag har vi tilbragt omtrent hele dagen på lekeland til både Emma og Nathaniels store glede. Emma begynner jo å bli så utrolig stor. Hun har jo vært på lekeland mange ganger før, men da var hun bare med, og lekte ikke selv. I dag hadde hun det som plommen i egget, og de storkoste seg begge to! Dro hjem ved middagstider og så har vi for det meste bare slappet av her hjemme. Dro en tur på Strømmen storsenter for noen ærender etter de hadde lagt seg, i tilegg til at jeg tok sol . Deeeilig! Det trengs avogtil. 

Nå skal jeg avslutte! Imorgen litt tidlig skal vi kjøre til Ski for å være med et par venninner med barn på N sin alder, og skal helt sikkert være der en stund. Blir kjempekoselig! For å være helt ærlig, disse jentene er helt ærlig noen av de mest lættis og morsomste personene jeg kjenner. Jeg elsker folk som får meg til å le, haha  <3 

Dårlig iphonebilde, men her er et selfie av meg og Emma i dag på lekeland. Følg meg gjerne på Insta @rannveigheitmann

Blogges <3 

18 kommentarer
    1. Synes du så skummelt tynn ut på dette bilde, men det er kanskje bare . Em er nydelig som vanlig 🙂

    2. Hva gjør bloggen din til en “anderledes mammablogg”…? Samme søpla dette her.. Lekeland,bondegård,barnefri og røyking av hasj oppsummerer vel livet ditt på en grei måte..

    3. Unni,det er ingen som tvinger deg til å lese denne bloggen,ditt nek!! Herregud,blir helt matt av slike komentarer! Stikk å ta deg en bolle,eller les en annen blogg,hvis denne suger så innmari mye!

    4. Så hyggelig og være på lekeland 🙂 skal dit med lille gutt selv idag, han koser seg masse,men så er han litt eldre enn E, men de er født i samme år ,bare E i september og min i Februar :).
      E er så nydelig, koselig blide av dere 🙂

    5. Uff, mobbing av et lite barn, blir lei meg på vegne av menneskeheten. Liselotte, du bør ta en titt på ditt eget liv. Shame on you.

    6. Liselotte.
      Syk i hodet du vel. Man mobber ikke små barn om man har litt vett i hodet !!! 🙁
      Rannveig : Din datter er et nydelig barn. Tro og vit aldri noe annet !! 🙂 Du er SÅ heldig, og en god mor for dine barn. N er skjønn, også ! 🙂

    7. Mobbing av ett lite barn, så sykt latterli! Ho ser kanskje tynn ut men e bare vinkelen, i en anna vinkel så ser ho sikkert feit ut! Ho har ikke anoreksi. Amen

    8. Så at du røyka bønne utenfor strømmen storsenter i går. Lar seg vel ikke helt kombinere med bilkjøring og mammarollen?

    9. Det er koseligt å lese bloggen din! Samme hva du skriver om! Kjekt å se bilder av det dere gjør!
      Du er en kjempe flink mamma!

    10. Hvorfor har du plutselig begynt å legge ut bilder av N nå?
      Er det mammaen til W som passer barna når du er ute på kveldene? Har W flyttet inn til hun nye?

    11. Nei hun har ikke anoreksia bare fordi hun ser tynnere ut her enn vanlig, bilde er tatt i ” fart ” og hvem som helst kan få et sånt bilde. Synes du er fin jeg 🙂 stå på

    12. Du har blitt forferdelig tynn, og det sier jeg fordi jeg er bekymret for deg. ikke bare dette bildet, man ser det på alle bildene.. hva har skjedd med deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg