Leilighet:Check!

Hei kjære lesere!

I dag har jeg og Nathaniel tilbringt hele dagen på Tjuvholmen i Oslo med ei venninne og datteren hennes mens Emma er hos pappaen sin. Superkoselig! Leket masse, spist på Peppes, og såklart, is!

Og…. Så har jeg fått meg leilighet, finally! Begynner å flytte allerede på tirsdag, så dette blir braaa! Herregud, jeg er så lykkelig at ingen verdens ord kan beskrive det. 3 soverom tilogmed, noe som med andre ord vil si at jeg får mitt eget soverom og Emma og Nathaniel får hvert sitt. Hurra! Nå må jeg bare fiske opp en handymann som kan hjelpe meg med flyttingen i og med at alle tingene mine står på lager i Oslo. Kanskje lettere sagt enn gjort?! Er jo lov å håpe, da….

Imorgen skal vi også være med Sunniva og Marina, skal hente en stol for henne i Bærum som hun har kjøpt. Deretter blir det bondegård med ungene. Så nå ser jeg fram til nok en fiin dag imorgen! Nå er det senga. Ønsker alle dere lesere en fantastisk kveld videre.

Blogges

25 kommentarer
    1. Herlig 🙂 Ha en fin lørdags kveld/natt 🙂
      Hadde vært hyggelig med en kommentar tilbake. Jeg har nettopp startet å blogge, men jeg går helt den andre veien enn de flest andre, derfor trenger jeg en liten “boost”. Jeg skriver om ting veldig få andre skriver om, men jeg er kun 14 år, så jeg blir nok undervurdert. Jeg er her for å bevise at jeg KAN, og om jeg kan, så kan du også. Takker for støtten.

    2. Gratulerer med leilighet 🙂 kjekt å se at det ordner seg for deg! Lykke til med flyttingen 🙂 Kan du ikke lage et innlegg om hvor ofte W skal ha E, og hvordan det går å “dele på” et barn under 1 år? 🙂 spennende å høre andres erfaringer 🙂

    3. Oj! For en utrolig fin hårfarge du har naturlig, den bør du virkelig spare helt ut til:)
      Hvor har du fått leilighet?:)

    4. Gratulerer med leilighet! 🙂
      Det blir vel skikkelig stas. Kan du legge ut bilder? Før du flytter inn dine møbler og etter?

    5. Nataniel er bare så nydelig<3 Du har all grunn til å være stolt! Kan du legge ut bilder av leiligheten når du har flytta? Hadde vært fint vist du gjorde:) ¨¨
      Kan du legge ut en innlegg om fordelingen av emma?
      Legge oftere ut dagens outfit? uansett hva du har på!:)

    6. Jeg er handy og hjelper deg gjerne, snuppa 😉
      Ring meg, handling foran ord, ta fram telefonen og ring meg <3
      Kozikoz, din fantastisk hjelsomme handyman, Per.
      PS. Trenger ikke penger for jobben, men betaling i naturalia 😉 Smask :-*

    7. Jeg har en sterk mistanke om han som kalte seg “Per” er Dag. “Per” heter jo Dag in real life. Også skriver de ganske likt haha. Skulle ikke du liksom slutte å lese bloggen ogsånn, Dag?

    8. Gratulerer med leiligheten, så deilig når ting løser seg! 🙂 Blir du boende i Akershus enda eller blir det Oslo?

    9. Skjer med at det plutselig er greit å legge ut haugevis av bilder av N på blogg og insta? Var ikke du så veldig redd for at han skulle bli gjenkjent?

    10. Så nydelig Nathaniel er 🙂 Synes han likner deg masse :),mens E er bare lik W enda :).
      Så ut som dere hadde en hyggelig dag 🙂

    11. Hei Rannveig. Jeg ønsker så veldig gjerne å spørre deg om noen ting, men vet ikke hvor jeg kan få tak i deg? 🙂 Du får sikkert en del meldinger og sånt, og skjønner om du ikke har tid. Hvis jeg sender deg en melding på Facebook, svarer du da, tror du? Er viktig for meg, hehe..
      Hilsen jente 18

    12. Sønnen din er bare helt nydelig!! Du også 🙂 Lykke til med flytting, skal flytte selv denne uka, gleder meg ikke veeldig, men blir godt når man er ferdig 😀

    13. Gratulerer med leilighet Rannveig 🙂 Gleder meg til å se bilder 🙂 Håper du leser denne kommentaren Rannveig, jeg må bare si, jeg synes du er så sterk som klarer å heve deg over all drittslengingen du får. Du er en fantastisk mor til de skjønne små. Du gjør alt for dem, og finner på så mye med dem:) De er heldig som har deg 🙂

    14. Enig med jentene over meg her… Din sønn er en kjekk kar. 🙂 Og Em er nydelig.
      Vær stolt, Rannveig ! Det har du all grunn til å være ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg