Barnehagestart

Heia! Dagen i dag har omtrent gått i ett. Har vært med venninnen min og datteren hennes i Oslo i hele dag. Vært på bondegård, lekt i barnehage og vært i Sofienbergparken (der vi også møtte tante Astrid) Var også en tur i Bærum for å hente en stol venninnen min hadde kjøpt. Avsluttet dagen med hjemmelaget pizza og leking, før vi kjørte hjem til LS. Herlig dag!

Ellers, imorgen er det første dag i barnehagen for gullungene mine! Er så utrolig nervøs, spent og glad på en og samme tid! Vet at barnehagen og de ansatte er supre, så aller mest glad. Innflyttingen i den nye leiligheten passer jo sånn sett ganske perfekt, så får jeg tid til å holde på med det mens de er i barnehagen nå når innkjøringsdagene er ferdige og de er vante med å være der alene. Blir veldig rart og litt trist å ikke være mamma på fulltid lengre, men samtidig ser jeg vanvittig fram til å begynne å jobbe selv! 🙂

//Instagram -følg meg gjerne! @rannveigheitmann

Nå er det senga! God natt alle fantastiske lesere <3

28 kommentarer
    1. Hadde vært gøy å se dere som sier dette ^^^
      Tipper dere er fete, mindre pene damer som i tillegg er gjennomsyret ond.

    2. For uenom han tomas over… han er nok en stakkar som har behov for å trø en dame ned. Kanskje han sliter mye selv.

    3. Så herlig N er 🙂 så bra dere koset det masse 🙂 så fin barnehagesekk og matboks/drikkeflaske barna får,de er så heldig som har deg som mor 🙂
      Masse lykke til med tilvenning i barnehagen, min lille skatt begynner ikke før om 2 uker,kjenner jeg er kjempe spent,men tror det går fint, han er jo nesten 19mnd da 🙂

    4. så spennende med bhg start. Mine to begynte også idag, lillesnupp på 11 mnd og storebror på 2 år. Nå skal jeg prøve å finne meg en jobb jeg også, da jeg sluttet i min forje 1 august. Har du fått jobb eller skal du søke nå? hva skal du jobbe som / med? Har du kjøpt eller skal du leie leilighet? Hadde vært gøy med noen bilder før du innredet og etter. Hvor ofte er Em hos W? Lykke til videre med jobb og bhg

    5. Hun er ikke så tynn som hun prøver å vise, hun strammer musklene på en slik måte at ben og sener vises og man ser tynnere ut. Men hun fikk en kommentar på om hun var blitt anorektisk for et par dager siden, og tenker hun fortsetter å ta slike bilder bare er for å få sympati og at noen skal bekymre seg for henne… Er bare å se på bildene på innlegg for bare noen dager tidligere, da ser man at ben og sener ikke er så framtredene.

    6. Jeg syns det er så bra at ting går på skinner for deg Rannveig! og ekstra koselig er det at vi får se flere bilder av de vakre barna dine! Masse lykke til med barnehagestart og innflytting!

    7. 12:13
      Jeg er ganske deilig. Skal ikke utdype det på bloggen til Rannveig, og stjele all oppmerksomhet. Men ja, jeg er kort sagt en deilig sak. Jeg pleier ikke å si det rett ut, men siden du spurte så frekt 🙂

    8. JADA: ytringsfrihet i Norge,visste du det? Sier alltid hva jeg mener,-og R er normaltsett ei pen damr,men har tapt seg den siste tiden. Virker som om hun prøver litt for hardt.

    9. Wow, enig med de andre kommentarene. Du ser fryktelig tynn ut i ansiktet.. Nesten litt syk ut. Pass på deg selv! Du som er så fin 🙂

    10. Thomas: ja du har rett til ytringsfrihet.
      Men, bruker man den til å si nedsettende ting til andre? 🙂

    11. Thomas: Er helt enig med deg jeg. Synes ikke du mobbet eller skrev noe stygt….! Det er bare “Jada” som er skada og som har alt for lite å gjøre siden vedkommende må kverulere med fremmede folk på en blogg. EN BLOGG! Get a life, “Jada”!

    12. Og btw “jada”, du er rimelig frekk selv altså. Fei for din egen dør, du har nok mye å ta tak i.

    13. 14:21 og 14:24
      Det ser ut til at du har like lite å gjøre som meg 🙂 Du er sint og reagerer med å bli hissig.
      Sist jeg sjekket hadde jeg og Thomas en passe saklig diskusjon. Det er du som er ute etter kverulering og annet trøbbel 🙂

    14. Hei 🙂
      Det heter tilvenning i barnehage, ikke innkjøring lenger 🙂 (mange sier innkjøring fremdeles altså, men det høres mer ut som unger på rullebånd, er du med!)
      Ikke pirk, bare tips tips 🙂
      Hilsen tidligere barnehage ansatt 🙂
      Ha en fin søndag!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg