And i was like, what the fuck

Okei… Dere vet når dere våkner dagen derpå, og det eneste dere tenker er: KLEINT. Hater når det skjer. Jeg drikker ca 2 ganger i året liksom, men det har skjedd med meg samtlige ganger. Følelsen av å ikke ha kontroll på hva jeg har sagt eller gjort, gjør meg bokstavelig talt helt sprø!

Hadde barnefri på fredag, så da hadde jeg besøk av et par venninner og vi dro ut på Klimt her i Lillestrøm. Det var ikke en veldig spennende kveld/natt for å si det sånn, og ja, jeg våknet som sagt og tenkte “kleeeint”. IKKJE bra.

Uansett! Det har skjedd en del siden sist jeg blogget. Har flyttet i ny leilighet! Og stått på for harde livet for å komme i orden her med alle tingene jeg har ( og jeg har MYE) . Synes jeg har vært tålelig flink altså, begynte å flytte torsdags kveld, og så veldig fint ut her allerede på fredag. Så når jeg hentet ungene hjem igjen på lørdagen, sov de sin første natt her. Og vi trives kjempegodt! Er helt fantastisk å ha 3 soverom. Never going back to 2 igjen for å si det sånn. Kommer helt sikkert noen bilder etterhvert også skal dere nok se.

I dag har vi bare slappet av og leket masse hjemme i nye leiligheten, og vært på bondegård en tur. Og så ble det vafler etter middag, til ungenes store glede! Jeg har jo endelig fått tilbake mitt livs kjærlighet, min rosa kitchenaid kjøkkenmaskin etter at den har stått på lager alt for lenge, så nå er jeg helt på husmornivå igjen. Hurra!

Nå er det natta. Blogges!

42 kommentarer
    1. Haha, ja for hvem har vel ikke vært ung og full på byen? Er ganske menneskelig det 😀 Been there, done that. Bedre holde seg unna, men gøøy også iblant 😀 !

    2. Mannfolk synes ikke det er spesielt tiltrekkende eller sexy med damer som har frontpartiet hengende på utsiden av klærne.
      Du kan være veldig sexy med litt mindre hud!

    3. Du har nydelige vipper! Kan du være så snill å fortelle meg hvilken lengde, curl og tykkelse du har på dine? Evt. høre med salongen om det. De ser så utrolig fine og naturlige ut. Kunne gjerne tenkt meg noe lignende.

    4. Du skriver hele tiden at du aldri er ute, men synes du har posta mye bilder fra kvelder på byen osv på insta! Det gjør ikke noe det, men da litt rart du alltd skal forsvare det at du aldri er ute… Så lenge ungene dine er faste helger / dager hos fedrene sine så ser jeg ingen grunn til at du ikke kan ta deg en tur ut når de uansett ikke er hjemme. Har du barnefri så har du barnefri og da synes jeg det er greit at du gjør som du vil, slipper deg løs og koser deg. Vil gjerne se bilder av leiligheten:) Jeg regner med det er helt slutt med W nå og at du og ungene bor alene i ny leilighet? virker sånn på bloggen! Bor dere fortsatt i lillestrøm ? hvordan har bhg tilvending gått?:)

    5. Fortsett da bare å unnskyld deg med at du aldri er ute. Er jo ikke lange biten du må scrolle ned her får å se sist gang du var ute. Du er så sykt dobbel moralsk.

    6. hihi ja vi opplever alle det iblandt 🙂 Jeg selv har sluttet med brennevin, og drikker nå BARE vin. Det hjelper på hukommelsen og oppførselen.

    7. Herregud ,det er virkelig helt utrolig hvor mye dritt du skal få rannveig ! Hvorfor i helvete skal man ikke få lov til å gå ut med venninnene , drikke seg full og kose seg selvon man er mamma!? Det viktigste er vel at man er ansvarlig når man faktisk HAR barna sine ! Drit lang vei i hva alle andre mener ! Syns forøvrig det er sykt at om de som så deg på byen syns det var så flaut ikke heller kunne sagt det til deg der og da ?! Merker jeg blir sinna på dine vegne !!
      Har selv et barn som blir 3 i desember ,så jeg vet hvordan det her er!:)
      Folk er nok bare misunnelig på deg:)
      Syns du er så utrolig flink med barna dine ,og er en virkelig god mamma !:)
      Skal mye til å klare alt det du har klart !:)
      Jeg heier på deg !!
      Stor klem fra jente på 22 år. 🙂

    8. Til deg rett over her….
      Kan du sette fingeren på hva andre jenter er misunnelig på?
      Det hadde vært spennende om du kunne presisert den biten der!
      Personlig er jeg meget fornøyd med det livet jeg har , ikke alt tullet på samvittigeten.
      Folk kan leve akkurat som de ønsker, men ikke beskyld folk for å være misunnelig på noe som er såpass lavmål.

    9. Herregud la nå disse jentene være unge og leve livet da! De tar nok ansvar ellers i hverdagen for barn osv. Alle har lov å kose seg og slå seg løs en gang i blant. Hvorfor skal man være så forbanna prektige hele tiden. Er så drittlei det jævla formaningspreiket her inne noen ganger! Hvis dere syns st Rannveig er så fæl- så DRIT I å les bloggen hennes da vel!

    10. Du var nok ikke drita.. Nå bare lager du unnskyldninger for at du om 3 mnd kan si at du er smelt på tjukka med en tredje.. Og ennå en ulik mann.
      Ta deg sammen rannveig!!
      Vet ikke hvor mange blogginnlegg jeg har lest hvor overskriften har vært ” kle på deg mamma” eller ” folk sier jeg er hore ” TA HINTET FOR SØREN!!!!!! Til syvende og sist er der mange som vil deg vel, men rør ikke si de vet hvem du er fordi de er FLAU!!

    11. Jeg er mamma til 2 barn og lever etter et mål. De skal kunne se opp til meg og være stolt av mammaen sin.
      Med dette tenker jeg på holdninger og verdier, hvilket er ulikt for folk flest.
      Det er kanskje en fellesnevner som bør gå igjen ang verdier og det er sunn fornuft.
      Kan man med hånden på hjertet si at man er stolt av det man utretter her i livet og det er noe man ønsker å overføre til sine barn….. Ja da har man gjort det som er rett for seg og sine.
      Mer trenger man vel ikke utdype om den saken

    12. Det er bra bloggleser-utelivspolitiet var på plass i Lillestrøm i helgen, tenk å flørte med gutter når man er singel alenemor og ta på lipgloss foran andre mennesker! 🙂

    13. Lene ,ja, det kan jeg forklare for deg. rannveig er en pen jente, som tjener godt på bloggen !uten å måtte streve med å gå tid til alt mellom jobb,barn osv.
      Hun er også utrolig heldig med å ha en så fin kropp etter to svangerskap, det er det ikke mange som har.
      Jeg syns hun har mye å være litt misunnelig på,-om man ikke bare tenker som meg “så bra for henne!!”. Jeg sa heller ikke at det var du som var misunnelig, så hvorfor følte du deg truffet?
      Er såklart ikke sikkert du er det,kanskje du heller bare er et typisk “nett troll” som bare må rakke ned på andre? 🙂
      Syns det må være lov å kose seg på byen uten at andre skal rakke ned på henne av den grunn:)

    14. Synes bare det er synd på ungene når mor er så lite voksen. Er jo på nivå med en 14 åring jo. Tenk på at du skal være et godt forbilde Rannveig.

    15. Godt sagt Beate! Som oftest gjør ikke unger sånn som foreldre sier, men går heller etter hva foreldrene har gjort! Det er ikke tilfeldig at unger som er født av unge mødre har over dobbel så stor sjangs til å bli ung mor selv. (Det var kun et eksempel, ikke for å rakke ned på unge mødre) det er utrolig viktig å sette et eksempel ved hva man gjør, før unger har en tendens til å gå i foreldres fotspor. Nå skal de sies at en tur åå byen er helt ok, men alt handler om å gjøre ting med måte.

    16. Jeg ser på dine Kategorier. jeg finner Nathaliel men ikke Emma.
      Håper du blir og ha en egen kategori til henne også å om
      hvordan hennes oppvekst å sånn er sånn som du har til Nathaliel.

    17. Å vem faen er liksom dere som kommenterer så mye dritt her? Skaff dere syklubb et annet sted! Det skriker sjalusi av dere. Dere blir sure og begynner bare å forsvare dere selv.. folk skriver at dere er sjalu og det er nettopp fordi dere ER det! 🙂 🙂 Dette er sjalusi på høyt nivå og det er IKKE bra i det heletatt! Sjalusi er en sykdom og dere burde søke HJELP før det er for sent.
      Nei, jeg er ikke ferdig ennå.. skal definere litt mer her for dere som ønsker å bli mer driti ut enn hva dere allerede klarer selv 🙂 Dere skulle ØNSKE dere hadde den selvtilliten Ragnhild har. Dere ser hvor mye dritt hun får på seg uten å la seg knekke og nettopp DET dreper dere. Dere har fått den i rassenet annet sted og ikke klart dere, derfor gjør det vondt for dere å se Ragnhild! 🙂
      Takk for meg 🙂

    18. Bitch please. Den dagen selvtillit er beskrevet med å blotte seg selv på nett, vise frem kroppen sin, skrike høyest på fest og bruke tusener av kroner på å lage til et utseende som ikke er “ditt”. Den dagen kan du forsvare rannveig med selvtillit. Frem til da kalles det et behov for tilbakemeldinger og et skrik om oppmerksomhet. Har det slått deg at det ikke er sjalusi som får folk til å kommentere, men at ting hun gjør strider imot all fornuft man selv sitter med? At i enkelte sin verden så er en mor som velger å selv legge ut “nakenbilder” skremmende. Hvordan skal man forklare barna sine at man skal verdsette seg selv høyt nok til å ikke sende nakenbilder til andre når nettet flyter av bilder av seg selv? I og med at Rannveig velger å blotte seg selv på denne måten, så antar jeg at hun syns det er helt ok at ungene hennes også gjør det når de når en viss alder. For jeg antar at hun er opptatt av å gå frem med verdier hun ønsker å videreføre til barna sine, at hun ikke ville gjort noe hun ikke selv ønsket at barna hennes skulle gjøre. Hun forsvarer seg selv med at kropp er kropp, og at vi ikke skal sjemmes av å vise oss frem? Dette syns jeg er skumle verdier og lære ungene sine. Kropp er noe som er personlig, kropp er noe som vi skal verdsette og absolutt ikke blotte for hvem som hest og alle. Kroppen er hellig, Vi skal ikke være redde for å gå i bikini, vi skal ikke være redde for å dusje i fellesdusjen, men vi skal heller ikke legge ut bilder av oss selv i string trusen på internett. Jeg ønsker henne kun godt, men jeg syns hun er flink til å grave sin egen grav.

    19. Helt greit og kose seg ute i blant,sist jeg var ute var i desember i fjor, ungen min er så heldig og ha en kusine som vil passe han innimellom hele helga,men er sjelden på byen for det, men savner det litt,så skjer nok snart igjen :).
      Deilig med ny leilighet da 🙂 håper og se bilde med tiden 🙂

    20. Nei, kan ikke si jeg vet hvordan det er. Jeg har vettet i behold uansett om det er vann eller sprit jeg drikker, og har for lengst siden lært hva og hvor mye jeg tåler:P

    21. Tina, kan jeg spørre deg om en ting? Hvor i teksten skrev jeg at det å blotte seg selv betyr selvtillit?

    22. Du skriver at alle er så sjalu på rannveig fordi hun har så god selvtillit osv. Poenget er at handlingene hun har gjort tidligere vise det motsatte.

    23. Lol til alle som snakker dritt. Kan du kanskje lage inspirasjonsinnlegg for matpakke? Ser du er så flink på insta, og har ei datter på nesten din alder ^^

    24. Skal du slutte å blogge? Syntes du har så rare innlegg for tiden og langt opphold mellom hvert. jeg ser mange av leserne kommer med spørsmål om ting de lurer på og om du kan skrive om det men du gjør aldri det. Svarer du leserne er det de som kommer med negative bemerkninger du kommenterer. Skulle heller ønske du vektla det positive ❤️

    25. Til NAVN 21:20
      Jeg tror det kommer an på øyet som ser, når man skal bedømme .
      Hva du definerer som å tjene godt på bloggen er en sak ….
      Sier du Fotballfrue , skal jeg være enig med god inntekt.
      Jeg tror innerst at det ikke er så veldig gjevt å leve sånn

    26. Blar man igjennom insta kontoen din, så kan man med det grove øyet se at du har vært ute å drukket 6 ganger siden E ble født. Det er jo sikkert sånn mitt på treet med tanke på drikking, men absolutt ikke noe lite drikking fra din side;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg