Det kommer seg!

Hei kjære lesere!

Blir en liten stund mellom innleggene nå om dagen , i og med at jeg ikke finner pc laderen min noooe sted. Og mobilblogging er ikke helt det store liksom. Så nei, til dere som lurte på om jeg skal slutte å blogge, det skal jeg altså ikke. Ikke med det første hvertfall!

De siste dagene har bare gått i ett. Holder enda på å styre med leiligheten, pakke ut og sortere. MYE ting om jeg får si det! Og imorgen skal jeg på lageret jeg leier å hente resten av tingene… Sykt at alt får plass i den lille leiligheten min altså!

Akkurat nå ligger Nathaniel å sover søtt i sengen sin, og har gjort det siden kl 19:00. Emma er på overnatting hos pappaen sin til imorgen. Så, da har jeg og Nathaniel hatt skikkelig mor og sønn kvalitetstid i dag! Spist laks til middag ( som Nathaniel bestemte selv) og så bakte vi kake sammen til dessert. Han er blitt så stor og flink! Og vil mer enn gjerne hjelpe til!

Verdens aller fineste gutt!

Når det kommer til dere som spekulerer i om jeg nekter pappaen til Nathaniel å se han, så kan jeg bare konstatere at det er noe skikkelig tull. Nathaniel vet godt hvem pappaen sin er, han er på overnatting hos han når vi er i Alta eller når pappaen kommer til Oslo, han er kjempeglad i pappaen sin, “reservemammaen”sin ( det er et finere ord enn stemor…haha) og lillesøsteren sin som han har på farssiden. I tilegg så har han farmoren sin i Oslo som han har god kontakt med og er glad i. Så dette er bare tull! Jeg har ikke skrevet om dette før, fordi det rett og slett er helt hinsides urelevant for dere. Men jeg vil bare ikke ha på meg at jeg er en sånn kjip mamma som nekter pappaen å se sitt eget barn! Så nå vet dere det 🙂

Ellers er det ikke mye å si. Skal ta kvelden veldig snart, ny dag, nye muligheter imorgen. Ha en fin kveld videre alle sammen!

Blogges! Forresten, alle bildene i innlegget er fra min Insta. Følg meg gjerne! @rannveigheitmann

25 kommentarer
    1. Så koselig at du endelig blogger bilder av din søte lille gutt igjen 🙂 ser ut som du/dere har det veldig bra for tiden! Kjekt å lese! 🙂

    2. Du, Heitmann ? Du er dyktig ! Du vet det, sant ? Dyktig med barna dine, mener jeg. 🙂 Man ser glatt at de er lykkelige. Og det er godt. Håper alt glir på plass nå…med lappen, bil, leilighet og sånt blir ting også så mye bedre. 🙂

    3. Du har jo blokkert en del på insta, så hvorfor ber du folk følge deg? Har aldri skrever noe til deg der en gang 😉

    4. Syns det er såå bra at barna dine får ha samvær med pappane deres! dumt at pappaen til N bor så langt unda, derfor er det desto bedre når du lar N sove hos pappaen når han er i nærheten!
      ELSKER kjøkkenmaskina di altså!

    5. Herlig gutt du har 🙂 Ser ut som dere koser dere!
      Jeg lurer på en ting siden jeg skal selv leie et lager til møblene mens vi venter på at leiligheten vår skal bli klar. Vet det er forskjellige priser fra sted til sted, men lurer på om du kan si meg en sånn ca pris man må betale for leie av et lager pr mnd? 🙂 Takker for svar!

    6. Sååå koselig og se bilder av N igjen, for en kjekk og sjarmerende gutt!!! 🙂 gratulerer med ny leilighet, håper dere tre trives 🙂 sstååå på

    7. Nathaniel er bare så vakker :). Så koselig at dere har kosekveld :).
      Kjempe hyggelig at Nathaniel har kontakt med faren og familien 🙂 Så koselig at Nathaniel har en søster på fars siden også :). så koselig for Nathaniel og ha farmoren i nærheten også 🙂

    8. Jeg er ikke interesert i bloggere eller What so ever, men jeg skulle bare si at du er utrolig frekk og utrolig nok like dum som du høres og ser ut. Helt utrolig at du kom til meg i køen på IKEA Furuset og spurt meg rett ut om jeg jobbet der bare fordi jeg hadde på meg en Gul jakke (en dyr gul Zara jakke). Jeg syns at du er utrolig uvitende og dum. Du snakkes alltid om hatere, DU ER JO EN HATER SELV!

    9. Nathaniel var jo bare så utrolig nydelig!! skjønner ikke hvorfor vi ikke fikk se den nydlige hjerteknuseren. Han var verdens vakreste.
      Syns du er en veldig flink mor, du virker strukturert og steller veldig med de, siden de ser veldig velstelt ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg