Potato, tomato.. Osv

Helt ærlig, etter mitt forrige innlegg og de følgende kommentarene vet jeg virkelig ikke om jeg skal le eller grine.

Folk henger seg opp i de mest utrolige ting, det er det ingen tvil om. Når noen begynner å spekulere i om jeg har en sovealkove, sover på kjøkkenet (wtf) eller har eget soverom, heller jeg faktisk litt mot å grine. Og le. La oss alle bare være enige i en ting, og gå rett på sak. Det er en TÅPELIG, og ikke minst hysterisk latterlig ting å henge seg opp i! Det vitner om at enkelte har for lite å gjøre i sine respektive liv.

Men, for ordend skyld. Jeg har et eget soveROM. Leiligheten min er derimot knøttliten (65kvm) og jeg har en del ting, så jeg har valgt å ha dørene til mitt soveROM åpne hele tiden ( måtte evt drevet å flytte på møbler hver gang jeg skulle åpnet de… Noe jeg naturligvis ikke orker å gjøre) så derfor er det sånn. Men hvorfor i guds og jesus christus navn noen skulle orke å henge seg opp i det, undrer meg stort. Om jeg har soverom, sovealkove, hems, bøttekott, eller sover på kjøkkenbordet, er vel revnende likegyldig for alle andre enn meg selv?! Folk asså……

Bilde fra mitt soveROM. Ha en fin kveld videre haters, stslkers og followers!

Blogges!

33 kommentarer
    1. Rannveig daa! Sikker på at du har er ROM?;-p Haha, herregud. Folk har ekstremt lite spennende liv. Sov godt på soveROMMET ditt 😉 Du er vakker!

    2. Så utrolig mange IDIOTER som gidder å kommentere på denne bloggen.
      Hvor lite liv og hjerneceller finnes det der ute.
      Herres bra du blogger igjen Rannveig, godt du gidder tross disse idiotene som skriver her 🙂

    3. Mister troen på menneskeheten !
      Det spiller da ingen forbannade rolle om du sover på ett soverom eller under kjøkkenbordet.. Alle med 2 øyne og mer enn 10 hjerneceller SER jo at døren står åpen… Nå skal det også nevnes at det Desverre finnes få mennesker igjen med over 10 hjerneceller, så at dette blir ett tema overrasker meg ikke engang… Jeg blir pinlig berørt på andres vegne ! Forstår det bare ikke.. Det er så trist, så forbannade trist at vi i 2014 er mer opptatt av å finne andres feil og mangler enn våre egne… Jeg personlig liker ikke deg alltid, og jeg er absolutt ikke alltid enig med det du skriver, men det gir da faen ikke meg noen som helst rett til å rakke ned på deg som menneske ! For etter alt, så er vi alle mennesker, mennesker som gjør feil og mennesker som ikke er perfekt !
      Jeg syntes du virker som en fantastisk mamma og som en utrolig koselig jente… At du holder ut, viser også bare hvor utrolig sterk du er som person, og ikke minst som mamma…
      Til alle dere som sitter her å gjemmer dere bak skjermen, ta dere en tur inn til barna deres, se på dem og tenk deg nøye om ! Ønsker du at DINE barn skal vokse opp i en så vond verden hvor vi sier mer negativt enn positivt ? For ja – faktisk, så er 90% av dere drittslengere foreldre og voksne mennesker ! Er dere ikke flau ? Er dere ikke flau over å være så langt nede ? Sitt dere ned og tenk dere nøye om før dere kaster Stein på ett glasshus, og sann mine ord – DET KOMMER EN DAG FOR DERE ALLE !
      Stå på vakre Rannveig <3

    4. Æsj. Alltid noen som skal spre galle og dritt på andre. Dette er rett og slett MOBBING med stor M.
      Hva faen gjør vel det om hun sover med dørene oppe!? Rannveig jeg syns du er helt fantastisk. Digger bloggen din. Vi er i samme båt. Jeg er også alenemamma. Vi rocker!! Hehe.
      sov godt på rommet ditt
      og til dere som mobber: skaff dere et liv. Men det er vel for mye å forlange av sånne typer!!!!!!!!

    5. Vedder på at halvparten av negativiteten her kommer ifra hjembyen din. Typisk småby vesner som bruker natt og dag å gir alt av krefter i å prøve dra andre ned, så går di glipp av sitt eget liv som seg selv og sine. Du gjør alt bra og det er kun bra å det takler få i dag. Bare fortsett med livet ditt som du trives med! Du er flink alenemor med 2 barn og takler alt ved siden av helt fint itilegg i ung alder! Sjeldent i disse late tider!

    6. Mussa : Ja, Bygdedyret lever i verste velgående…alle steder. Dessverre !
      Rannveig : Du er pen og flott. Og jeg syns du virker som ei trivelig jente. Men viktigst…du framstår som en veldig god mamma for dine nydelige barn. Man ser jo at de er blide, glade og fornøyde. Og lykkelige, ikke minst. 🙂

    7. Ja utrolig hva folk henger seg opp i og hva de “ser” på bilder som vi andre ikke legger merke til.

    8. Folk er tragiske som holder på på den måten Rannveig. Kos deg i den nye leiligheten din du 🙂 Du har hvertfall et liv, i motsetning til disse mobberne!!

    9. Hva skjer med å trakassere datteren til Rannveig?
      Er så lavmål. Blitt mye mobba på skolen? Ikke fått nok kjærlighet hjemme? Drittunger ass.
      Tydeligvis en taper som ikke har barn selv, for sånn sier man bare ikke!
      Rannveig er en utrolig sterk, vakker og ikke minst flink mor. Ja, okey, så har hun kanskje ikke fulgt bruksanvisningen eller normen på noen av valgene sine, men hun er da søren meg mer uavhengig og viljesterk enn mange av dere frekk nett-troll som garantert fortsatt bor hjemme hos mor og far. Kjenner jeg blir så oppgitt av noen her inne. Ikke nok med at dere skal lire av dere masse drit til Rannveig fordi dere ikke har fått nok kjærlighet i hjemmet deres – men når det går utover barna, uansett hvem og hva foreldrene er: fuck off!
      Følte du deg truffet foreslår jeg at du har nok selvinnsikt til å slutte å lese bloggen hennes.
      Stå på Rannveig.
      Hilsen alenemor til en på 7 mnd fra Oslo 🙂

    10. Mussa
      Hva mener du med “alt ved siden av”? Jeg har nok gått glipp av noe. Mener du jobb eller studier? Eller tenker du på sol, shopping, flytting av ting fra lageret, ryddig og baking? Det er for meg ting på siden av.. Hun har jo tross alt barna i barnehage, så at hun har tid til dette på dagtid burde vel ikke være noe som var så fantastisk. Som regel er det “påsidenav”-jobb/studier.
      Ja, jeg er nok missunnelig.

    11. Må le av at de som faktisk ikke er misunnelig men bare syntes synd i , stadig må understreke at de ikke er misunnelig på dette alenemor livet !! Haha og bra sagt mussa

    12. Kjenner jeg blir meget irritert av ting folk kommenterer her inne. Hvis du er tøff nok til å slenge dritt til fine, flinke Rannveig, er du tøff nok til å si hvem du er, istedet for å være anonym!
      Du har fått en utrolig fin leilighet, eller soverom siden vi ikke har sett leiligheten enda. Er sikkert på at den er like fin som soverommet 🙂

    13. Jeg synes det er ganske festlig at halvparten av de som skryter av Rannveig faktisk har samme IP adresse som Rannveig selv!

    14. Soverommet ditt er kjempefint! Men du begynner å bli veldig tynn, kjære deg! Håper du har det bra og at du får tatt deg tida til å spise imellom slagene. Tips: røykeslutt gjør ofte at man går opp et par kilo 🙂

    15. Så du mener at det ikke er mulig for andre å finne en IP adresse i et innlegg, 19:24? Sier litt om dine data kunnskaper 🙂

    16. Dersom man gidder å se ordentlig på bildene så ser man at døren står bak en kommode! Rommer er kjempefint, og ikke minst et godt eksempel på hvordan man kan gjøre et lite rom koselig og intimt.

    17. Hehe… Nei det går faktisk ikke å ja jeg kan data og jobber FAKTISK innenfor IT. Eneste som ser den IP-adressa er Rannveig og ikke går det ann og lokalisere en IP- adresse, da må henne til snuten. Å hvordan jeg vet det, jo det er forde det har vi mått gjøre flere ganger i 2012!
      Om du ikke er en nett hacker, men da er det mega dumt at du skriver inne på denne siden!

    18. Samme ip adresse som Rannveig ?
      Jeg sitter i Bergen, og jeg skrev den lange kommentaren over 🙂
      Mulig vi har en ip adresse som ligner, men så vidt jeg vet – bor ikke hun i Bergen 🙂

    19. Alt folk skal legge seg opp i. Om hun så hadde spikret opp en hengekøye på stua så hadde det vel ikke vært deres problem. Og dessuten må dere være passe dumme, det er vanskelig å ikke se til at soverommet til Rannveig er et eget rom.
      Og ja, det er slitsom å være alenemor, jobb eller ikke jobb. Jeg personlig syns ikke det er noe mer slitsomt å være i jobb og alenemor enn som student og alenemor. Og jeg har bare en unge, Rannveig har to! Rannveig skriver også blogg, slike ting tar også tid. Slutt å rakke ned på folk, og skrive at folk ikke har det slitsomt eller tro at dere har det så mye mer slitsomt/værre enn andre. Dere vet ikke hva personen har å stri med.

    20. Jeg stusset litt selv på om det var et rom eller en alkove, men det var jo slettes ingenting jeg valgte å henge meg opp i, jeg har jo strengt tatt andre ting å gjøre i løpet av en dag enn å studere på noe slikt, hehe. Rett og slett sært hvordan mennesker i dag kan diskutere om og spekulere i helt ubetydelige ting, det er jammen ikke rart at verden er full av krig og uenigheter når til og med en så liten og ubetydelig sak som dette kan være relevant å diskutere for noen. Jeg likte rommet veldig godt, det så kjempekoselig ut!

    21. 22:48,jeg en hacker?..Ræva mi ler. Er du seriøs? Om du jobber innen IT så vet du veldig godt at IP/nettleverandør/lokasjon er meget enkelt å finne. Spør en 12 åring, feks 🙂

    22. Halla.hadde vært digg med en akikkilig knullefest I dg.siden d er aøndag.og 3juledag.digger knulle .kq med 3kant .orgi.skullw leise wt hotel room .Kan tenke see damer liker as daa sprten I munnen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg