Emma Angelica ett år!

Har vært superopptatt i hele dag, så ikke fått tid til å oppdatere bloggen før nå!

Det har seg slik, at i dag tidlig i 5 tiden på morgenen var det akkurat ett år siden verdens fineste Emma Angelica kom til verden. Tiden går så aaaalt for fort, og hun er ikke noen bitteliten baby lengre. Tvert i mot, mammas store og flinke jente som nå er i full gang med å lære seg å gå, blandt annet!

Ingen ord i verden kan beskrive hvor stolt jeg er over min vakre datter! Og at hun bare for ett år siden lå inne i magen min, er helt surrealistisk å tenke på. Fra å være et bittelite frø, til å bli den fine og gode jenta hun er i dag. Det er helt fantastisk at det faktisk går an!

I dag har vi feiret litt med nærmeste familie bare, og skal ha barnebursdag neste helg. I morgen skal Emma til overnattingsamvær hos pappaen sin, Nathaniel skal til bestemoren sin, og jeg skal jobbe. Så skal vi i ettårsdag på søndag! Så dette blir en nokså travel helg tror jeg!

Ellers så går det supert med lille Pinkie pusen vår, hun stortrives og er blitt en ordentlig mammadalt i likhet med mine to andre hjerter!

Nå er det senga neste! Ønsker alle dere lesere en god natt!

Blogges!

24 kommentarer
    1. Gratulerer masse til søte E 🙂 Tenkt 1 år alt :).
      Dere får ha en fin helg alle sammen :). er vel stas for N og være med bestemoren sin :).
      Ha en flott bursdagsfering på søndag :). jeg og min samboer og sønnen vår skal feire 60årsdagen til farfaren hans i morgen,han hadde den 3. Ha en flott helg

    2. Fy faen, kjenner jeg blir ordentlig kvalm og sint når jeg ser sånne kommentarer.
      Hvor faen er hjernen din når du kan få deg til å skrive noe sånt? Hvertfall på et innlegg som faktisk var laget til datteren hennes.
      Gjør oss alle en tjeneste og hold deg vekke, tydeligvis klarer du jo ikke å fungere ordentlig på nett.
      Idiot!

    3. Hva skal du jobbe med? Veldig bra at du har fått deg jobb, gratulerer!! Men synd at du må jobbe i helger siden du har barnehageplass i ukedagene og ikke, i hvert fall til nå, har jobbet da.

    4. Kos deg med fin pus 🙂
      Skal du la henne være ute? Jeg ville bare fortsatt med lufteturer i bånd. Det er et skummelt liv for katter å være ute alene. Og det er feil å la kattene være ute hele natta! Det lærte jeg av å jobbe på dyrebeskyttelsen.

    5. Hvorfor er det feil? Hun selger jo seg selv ved å være med å selge sex via telefon. Så nei,-det var ikke frekt,men sannheten. Get used to it,bitch.

    6. 16:08….Skummelt? Les deg opp litt,katter er faktisk dyr!! De er villdyr, DE elsker å være ute om natten og det finnes nok av halvåpne vinduet og garasjer om de vil ta en tur innomhus. Luftetur i bånd er totalt unødvendig… de har noen instinkter på farer og forskjellige saker de skal unngå.. og noen dør i trafikken.. og det er HELT naturlig det også. Hilsen dyrebeskyttelsen,som jeg håper du aldri jobbet i 🙂

    7. Liane: Skaff deg informasjon om katter før du driter deg fullstendig ut. Selv om du jobber i dyrebeskyttelsen, betyr ikke det at du er ekspert på dyr. I dette tilfellet er katten til R foreløpig innekatt. Ikke sant? Vel, da tar den ikke skade av å gå i bånd og den trenger ikke å gå ut på natta…Så om R velger å ha katten inne så går det heeeeelt fint, den vet jo ikke om annet enn å være inne. Og jo, det er et skummelt liv utekatter har! Jeg har hatt katt hele livet og mange av de var utekatter. De ble alle påkjørt. Det lærte jeg av og skal aldri mer ha utekatt. Dette bør folk ta lærdom av!!!! Få opp øynene og se på alt det grusomme som kan skje!!!! Nå har jeg innekatter som koser seg gløgg ihjel, og sikre kiler fra veterinærer sier katten har det godt inne også om den ikke er vant til å være ute. Stoler mer på veterinærer enn en jokkmokk som jobber i dyrebeskyttelsen altså.

    8. Bare fordi alle dine utekatter har blitt kjørt i hjel betyr ikke at alles utekatter gjør det 😉 Vi har alltid hatt utekatt og lært dem å holde seg unna trafikken og ingen har blitt overkjørt. Men ja det er alltid en viss risiko for at det verst tenkelige kan skje, men gleden man ser dyret har av å være fri i naturen veier opp for det! Deperimert innekatt i 10 år, eller lykkelig utekatt i 5 år?

    9. Å huff, jeg trekker tilbake gratulasjonen om jobb, der ble jeg visst lurt. Ser ut som at Ruben over her ikke var så altforlangt fra sannheten allikevel 😉
      Fylla igjen? Trodde ikke du likte alenemødrene som absolutt måtte ut hver helg det var barnefri…

    10. Var det gøy ute på byen i går eller? Var det “jobben din å gå rundt med høye heler og leke deilig?” Tror hele nox og sollihagen lo seg i hjel

    11. Happy Birthday Emma! What a pretty pink table and cake Rannveig! It does not seem possible that it is over one year already and little Emma has taken her first baby steps. What a blessing that you are healthy and happy and doing well. Good for you sweetie,
      love

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg