Yet another day

Heia!

Nå sovner jeg snart her jeg sitter(ligger….) men først, en liten oppdatering til dere!

I dag hadde jeg to møter før jobb. Kommer til å komme tilbake til noe av det senere, en utrolig kul lansering som kommer om ikke lenge! Dette vil dere få høre mere om etterhvert.

Bare for å ha klarhet i to ting. Nei, jeg jobber ikke gjennom NAV (wtf?) jeg har en normal jobb og er ansatt. Og, datteren min sover IKKE på en hems (hahah!)

Litt bilder fra min dag! Alle er hentet fra Instagram @rannveigheitmann

Nå har jeg nettop bakt brød som står i ovnen slik at ungen skal stå opp og få frokost imorgen, viktig det! Emma er på pappadag. Imorgen må jeg en tur til Oslo og en fotoshoot ute i det fri før jobb, det vil også si at jeg må pakke en bag med outfits før jeg legger meg. Jerpp, er en del å tenke på for tiden! Tror jeg er litt happy når denne uka er ferdig egentlig! Nå avslutter jeg har, ha en super kveld/natt videre kjære alle sammen!

Blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg