Outfit of the day

Hei hallå alle kjære dere blogg fans!

Har en del å tenke på om dagen, og en del ting å gjøre. Jeg har tross alt 3 forskjellige jobber å forholde meg til. I tilegg så har jeg ikke hatt pc nå før  dag, så det er sykt digg. Fra og med i dag så skal bloggen oppdateres hver dag,design skal byttes ut kjappere enn dere rekker å bytte sokker, og ting skal generelt bli mye bedre enn før! 

Så det! I dag har dagen, som de fleste andre dager, gått i ett kjør. Dagen begynte med et møte, og så et annet med min fantastiske advokat! Deretter rushet jeg på Strømmen storsenter for å få tak i en pc, og så rett på jobb, for så å hente N i barnehagen. Emma har pappadag i dag, og jeg skal ærlig inrømme at jeg savner henne masse og gleder meg til å hente henne hjem igjen imorgen!

Jeg og Nathaniel har koset oss masse, spist pizza, sett på Dora og spist godis og tullet masse sammen. Det er jo så herlig når man har mulighet til å gi den ene litt ekstra oppmerksomhet enn normalt, og det tror jeg han setter stor pris på! Må kose ordentlig denne helga, for neste kommer nemlig pappaen hans og skal ha han hele helgen. Og Emma skal være hos sin. Så, det betyr barnefri på meg! Har allerede avtalt sushidate og drinker i Oslo med ei venninne, så det blir bra! 

 

Til sist vil jeg bare si at jeg overhodet ikke er agressiv eller sint, haha! Det er bare måten jeg er på ( og da naturligvis også skriver på…) jeg er en veldig ærlig, direkte og åpen person, og skrivemåten min blir jo selvsagt refkektert av det! Så vær så snill, slutt å be MEG skrive på MIN måte på MIN(!) blogg. Dont like, don’t look.  TAKK på forhånd.

Nå skal jeg se litt Viaplay, og så er det senga neste egentlig! Sov utrolig lite natt til i dag, så er suuupersliten etter en lang dag!

Dagens outfit! 

 

Blogges kjære lesere <3 

19 kommentarer
    1. Ønsker deg ikke noe vondt, bare godt. Kjenner deg ikke, så har ingen grunn til å kritisere deg som andre gjør. Veldig uenig i mye, men ditt liv… Men trur du gjør lurt i å starte litt på nytt, få ny header, ikke bry deg med å ta igjen med leserne dine.. La de drite seg ut, så hever du deg over det. Ignorer tullekommentarer, ta til deg de gode… Trodde aldri jeg skulle si dette her, men syns du får alt for mye ufortjent mye dritt her inne.. Lykke til!

    2. Du , for ikke lenge siden hetset du alenemødre som dro på fylla hver gang de hadde barnefri.. Hva har du gjort siden du begynte å sende barna til fedrene da? Du drar jo ut hver gang!

    3. Jeg forstår at man kan unne seg en dag på byen her og dær selv om man er mamma, men synes at du e ute litt ofte. Hver gang du e barnefri så e det ut på byen!

    4. stå på Rannveig! Du e tøff, tre jobber, to barn, alenemor og all hets på kommentarene.. Og enda holder du deg oppe, står på for å få kabalen til å gå opp, er en god mor for barna dine osv. Syns du e flink æ! 🙂

    5. Du er bare patetisk! Synes faktisk litt synd i deg. Du strever og strever for å holde bloggen oppe, og mislykkes hele tiden. 3 jobber? Hvordan får du da tid til barna dine? Det kan jo hende du har tre 10 % jobber?

    6. De 3 jobbene er som følger:
      *blogging
      * ekstrahjelp/tilkallingsvikar/utprøving gjennom Nav på Bohus
      *være en (udugelig mor)..

    7. Haha. Tre jobber? Kaller du det å blogge og være mor en jobb? Da har du ingen forhold til hvordan arbeidslivet fungerer.

    8. Da har jeg skiftet sokker to ganger, men designet er fortsatt det samme :-S Hold det du lover for en gangs skyld da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg